Wtf? Ik heb je net nog een DM met daarin een foto van Stijn gestuurd?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel leuk oude DM's lezen. Toen deden sommige nog aardig en nu doen ze dom tegen mij
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf? Ik heb je net nog een DM met daarin een foto van Stijn gestuurd?
Even doorgestuurd naar Yvonne.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Lol hele DM gesprekken met DV over eindexamens. Like wtf. Wel tof dat ik haar account mocht lenen
Ga jij nu ook al jankenquote:
Ik ben niet zo goed in het navertellen van moppen, maar LR zag iemand in de stad lopen, en die vroeg aan iemand anders, die naast hem liep (niet naast LR maar naast die persoon die de vraag stelde) of hij in het midden mocht lopen!quote:
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.
Ik leg ook alles verkankert uit
Nog steeds snap ik het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was iets met examens... een website waarmee je kon leren. Mijn school was niet ingeschreven dus mocht haar eindexamens account gebruiken om te leren.
Ik leg ook alles verkankert uit
Korfbalbekers?quote:
Ik gebruik die rechten niet, voor je het weet opent hij in drievoud een topic om me terug te pakken.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen rechten om TT's aan te passen zeg.
Niet die ene die jij gewonnen hebt hoorquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? De foto die Davy mij net doorstuurt laat wat anders zien hoor
tong begreep ik ook niet maar rens had op dat moment een banquote:
lolquote:Op maandag 9 juli 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt? De foto die Davy mij net doorstuurt laat wat anders zien hoor
Wie heeft 'm gemaakt?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tong begreep ik ook niet maar rens had op dat moment een ban
Davyquote:
De foto zelf of de tekst die er bij gevoegd is?quote:
Tong als kampcommandant die toezicht houdt of die vervelende internetmannetjes wel echt worden afgevoerd.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De foto zelf of de tekst die er bij gevoegd is?
Foto.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
De foto zelf of de tekst die er bij gevoegd is?
Omdat Tong oud is?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dan was het Davy.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:57 schreef DonRaja het volgende:
Zeg Stinho, heb je gister nog lang in de ballenbak bij Ikea moeten wachten? Ze hebben de ouders van Stijn zeker 10x omgeroepen
Ajacied is het jou al opgevallen dat je naam niet met een hoofdletter begint? Is dit een minderwaardigheidscomplex of heb je gewoon een hekel aan Ajax?quote:
Dat kloptquote:Op maandag 9 juli 2012 01:00 schreef GGMM het volgende:
Zonder Ajacied4lf is Smoofie zo treurig. Vroeger waren ze altijd samen. Als Bert en Ernie.
De Henk en Ingrid van VBL.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:00 schreef GGMM het volgende:
Zonder Ajacied4lf is Smoofie zo treurig. Vroeger waren ze altijd samen. Als Bert en Ernie.
Klopt, jullie zitten veel hoger. Denk aan Bassie en Adriaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Henk en Ingrid passen niet bij ons intellectueel niveau
Bassie: Waar is het bos Adriaanquote:Op maandag 9 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jullie zitten veel hoger. Denk aan Bassie en Adriaan.
Denk meer aan Penrose and Hawkings.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jullie zitten veel hoger. Denk aan Bassie en Adriaan.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bassie: Waar is het bos Adriaan
Adriaan: Recht voor je![]()
Bassie: Oh ik kon het bos niet zien de bomen stonden ervoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh? Maar die bomen zijn toch juist het bo..ohhhhh! hahahahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat is het bosquote:Op maandag 9 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat er net aan te denken, voor de sc dacht ik dat je zo'n verlegen jochie was die niet echt alles durfde te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze SC hebben wel een kwalitatief sterke user van mij gemaakt merk je op zo'n moment.
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken. Gemene pikkedieven!quote:Op maandag 9 juli 2012 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Ik vond Davy voor deze SC maar een kutuser.
Nu niet dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Vind ik nu ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Dat is wel zo ja. Jou zag ik nog posten voor Feyenoord uit dat we gingen verliezen maar toch kampioen zouden wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
LR en A4l > Zagen dat Anita de man was, en dat Ajax kampioen zou worden.
Wat vond jij van Caland voor deze SC?quote:
Als Ebecilio nu ook nog een droomtransfer maakt word ik jeugdtrainer.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoofie zag dat Anita super slecht was op LBquote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
M'n naamtopic sluiten.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ebecilio nu ook nog een droomtransfer maakt word ik jeugdtrainer.
Maar ook als CVM was je nog aan het haten.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smoofie zag dat Anita super slecht was op LB
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een leuke gezellige vriendelijke jongen. Jammer dat het niet wederzijds is.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Jou zag ik nog posten voor Feyenoord uit dat we gingen verliezen maar toch kampioen zouden worden
Even proberen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?
Sindsdien doet hij superlief tegen mij.
Eigenlijk pas na dat unicorn gifje.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?
Sindsdien doet hij superlief tegen mij.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk pas na dat unicorn gifje.![]()
Gevonden
[ afbeelding ]
Ja, maar dat kwam ook omdat hij er ook niets van bakte als LB, man laten lopen, niet knijpen etc. Als hij dat ook deed als CVM was het ook niets.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ook als CVM was je nog aan het haten.Pas later zag je het pas.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |