SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
De beste momenten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 23:21:29 ]
Dit... dit is....quote:Op maandag 9 juli 2012 00:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De concertversie is zo episch dat hij mijn ringtone is.
![]()
Luisteren gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:06 schreef Arashimashou het volgende:
Mijn zelfmoord emo is nog lang niet wat het zou moeten zijn
Geen zelfmoord plegen, je moet Steins;Gate nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heb je hem al af?
Ik zit nog steeds op eind 17 geloof ik. Ik ga niet nu verder kijken... wil er niet over dromen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen, je moet Steins;Gate nog kijken![]()
Of heb je hem al af?
Dagquote:Op maandag 9 juli 2012 01:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Opgeslagen in de Madoka folder.
Welterusten.
thanksquote:
ik zocht dus juist anime die men gezien had en er op leken, de MAL reccomendations kan ik ook vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ano Natsu de Matteru en To Love-Ru volgens MAL.
die heb ik al gezien joh , net als pico x cicho en pico x chico x coco..quote:
SPOILER: Een echte spoiler over het einde van TM8.0Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:00 schreef .Cake. het volgende:
Ah man, net Tokyo Magnitude 8.0 afgekeken, dat einde!![]()
Ik heb zitten janken als een echte vent!
Ik vond het al vreemd toendat einde maakte de serie echt af, en hoeSPOILER: Een echte spoiler over het einde van TM8.0Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:56 schreef mschol het volgende:
zo weer thuis:
[..]
thanksik ga de recommendations serieus nemen, maar de domeinnaam niet...
[..]
ik zocht dus juist anime die men gezien had en er op leken, de MAL reccomendations kan ik ook vinden(maar daar ben ik het lang niet altijd mee eens
)
[..]
die heb ik al gezien joh , net als pico x cicho en pico x chico x coco..Ik zou de recommendations ook niet al te serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tenzij je Rizelmine wil kijken?
die heb ik al gezienquote:Op maandag 9 juli 2012 02:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zou de recommendations ook niet al te serieus nemen![]()
Tenzij je Rizelmine wil kijken?
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat einde maakte de serie echt af, en hoeJa dat is ook mijn mening. Ik bedoel, het was al een sterke serie maar dat einde maakt er eigenlijk een zeer goede serie van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik een paar episodesquote:Op maandag 9 juli 2012 02:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik al gezien(ja echt, 2 seizoenen
ow wacht..briljant weer....
elke refresh zijn andere recommendations.. ik dacht wat intresants te hebben,![]()
er moet best wat aan de hand met een serie zijn voor ik een serie dropquote:Op maandag 9 juli 2012 02:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik een paar episodesverschrikkelijke serie
Oh man. Ik doe dat dus echt nooit via Youtube. De geluidskwaliteit is daar veel te bagger voor.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
Nee, youtube-mp3.org werkt niet meer
Hoe moet ik nu aan de meeste animeliedjes komen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh man. Ik doe dat dus echt nooit via Youtube. De geluidskwaliteit is daar veel te bagger voor.
En hij werkt nog steeds lijkt het.
Maar je hebt alternatieve sites:
http://www.video2mp3.net/
http://www.audiothief.com/nl-nl/Video
http://www.flvto.com/
Genoeg alternatieven... maar wat stom van Google hequote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
offliberty.comquote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
Dat zie je niet vaak, dat de anime overall beter is dan de originele manga.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:
Dacht ik net dat Ouran een goede manga was, stort alles na chapter 50 in doordat Haruhi zich als een typische shoujo moet gedragen![]()
Gelukkig hield de anime rond chapter 30 op.
Nah, de anime is ongeveer hetzelfde (met een paar kleine aanpassingen) maar de manga gaat langer door. Helaas is het verhaal een tijdje daarna heel slechtquote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak, dat de anime overall beter is dan de originele manga.
Zoek de titel van het nummer op www.nyaa.eu? Moet je wel goed kijken of je geen .flac download, tenzij je ze alleen op je pc wilt afspelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Klipnap het volgende:
Maus! ontwaakt uit de comaslaap?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zoek de titel van het nummer op www.nyaa.eu? Moet je wel goed kijken of je geen .flac download, tenzij je ze alleen op je pc wilt afspelen.
Ik ging uiteindelijk pas om 03:30 slapen, en vervolgens om 09:00 er weer uit hahaquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ging uiteindelijk pas om 03:30 slapen, en vervolgens om 09:00 er weer uit hahaHeb ff het huishouden gedaan voor mijn moeder, en ben nu net terug van een bezoekje aan opa en oma. Ik ben nu al weer gesloopt
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Klipnap het volgende:
Elfen Lied 5Ja leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huh waar?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Huh die jongen had opeens rood haar ipv blauw
Kan van het bloed zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Huh die jongen had opeens rood haar ipv blauw
De eerste serie is uitgerekt. De tweede schijnt wat sneller te gaan, maar ik kwam niet door de eerste 14 (van de 52) afleveringen van de eerste serie heen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:13 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand of Hayate the Combat Butler leuk is?
Kouta. Eerste paar minuten van episode 6.quote:
Hij is tot zover niet aangevallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan van het bloed zijn natuurlijk.
Mmm, ik weet dat zo net nog niet. Welcome to the NHK steunt heel erg op het idee dat de kijker zichzelf herkent in Tatsuhiro Satou en wat later in de rest van de cast.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik denk sowieso dat je Welcome to the NHK leuk gaat vinden, Klippie
Klipnap is een dikke hikikomori jeweetzelf.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mmm, ik weet dat zo net nog niet. Welcome to the NHK steunt heel erg op het idee dat de kijker zichzelf herkent in Tatsuhiro Satou en wat later in de rest van de cast.
Ze zitten binnenshuis. Misschien het kaarslicht.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Arashimashou het volgende:
Komt het niet gewoon door de gloed van de zon?
Ja. Eigenlijk kom ik nooit uit mijn kamer.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap is een dikke hikikomori jeweetzelf.
Shuifdeur? Raam?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zitten binnenshuis. Misschien het kaarslicht.
[..]
Ja. Eigenlijk kom ik nooit uit mijn kamer.
Niet waar. Dit is jouw kamer nietquote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
ah.
Oja hier mijn kamer gr gr
[ afbeelding ]
Inderdaad. Dit is mijn kamer.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet waar. Dit is jouw kamer niet
En je gaat maar door met bedriegenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is mijn kamer.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En je gaat maar door met bedriegenVieze QB die je bent
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bartquote:Op maandag 9 juli 2012 15:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kut kut beffe beffe geil geil likke likke
de eerste was eigenlijk te langquote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De eerste serie is uitgerekt. De tweede schijnt wat sneller te gaan, maar ik kwam niet door de eerste 14 (van de 52) afleveringen van de eerste serie heen.
quote:
LOL.quote:
"Als je met mij een contract sluit, dan maak ik de schroef achter op je rug los. (En daarna wordt je een mahou shoujo)"quote:
Ik kon alleen het woord ''Contract'' lezen eerlijk gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
"Als je met mij een contract sluit, dan maak ik de schroef achter op je rug los. (En daarna wordt je een mahou shoujo)"
Oid?
Je moet Zkanji gewoon downloadenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kon alleen het woord ''Contract'' lezen eerlijk gezegd
Deze is zo geniaal
[ afbeelding ]
Dat is wel zo makkelijk ja. Ook handig als je Japanese input installeert. IME... of hoe het ook heten mag. Kun je kana lezen?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:52 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Handig
Ik typ in ''ame'' en het komt er meteen in kana te staan
Sommige. De meeste niet. Ik oefen nog.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is wel zo makkelijk ja. Ook handig als je Japanese input installeert. IME... of hoe het ook heten mag. Kun je kana lezen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sommige. De meeste niet. Ik oefen nog.
契約 QBquote:Op maandag 9 juli 2012 16:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja.... nou... okeWaar zoek je eigenlijk voor dit soort plaatjes
Aah ik heb tig keren naar dat liedje geluisterd en meegezongen~!quote:
quote:
Oh manquote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aah ik heb tig keren naar dat liedje geluisterd en meegezongen~!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]Ja wat wil je nu dat ik hierover zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hoeft niets te zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh man
[..]
Ja wat wil je nu dat ik hierover zeg
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Je laat het eruit zien alsof jij niet hetzelfde gedaan hebt meneer Download Zkanji.quote:
[..]Ik moet dit zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar bilnaad loopt niet hoog genoeg door en dat freakt mij enorm!ANIMEES.
- Scamp
Ik heb hier niet zo vaak naar geluisterd neequote:Op maandag 9 juli 2012 16:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je laat het eruit zien alsof jij niet hetzelfde gedaan hebt meneer Download Zkanji.
shinjiquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Klipnap het volgende:
Shinji met achtervoegsel betekent Pearl Harbor?
Vandaar dat hij zo'n mongool is
http://www.harmhoekstra.nl/kb/entry/44/quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik zette Madoka episode 1 op en mijn computer kreeg een blauw scherm en herstartte
Is dit een complot? Help help wat is dit ik ben niet goed met computers.
Gr gr Ria
Ik denk iets met je videokaart.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
Ik zette Madoka episode 1 op en mijn computer kreeg een blauw scherm en herstartte
Is dit een complot? Help help wat is dit ik ben niet goed met computers.
Gr gr Ria
Dankjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.harmhoekstra.nl/kb/entry/44/
als je dan weer een BSOD krijgt kan je kijken wat de STOP code is (in de vorm van 0x000..) met eventueel een bestandsnaam...
maar mijn gok is dat je een driver of ram probleem hebt..
Bedankt voor de suggestie, maar ik acht mijn geestelijke gezondheid nog voldoende.quote:
Vertel het maar aan mij, Arashimashou, je psychiater. Wat is er loos?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie, maar ik acht mijn geestelijke gezondheid nog voldoende.
Al denk ik dat anderen daar soms aan twijfelen.
ontkenning is de eerste fase...quote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie, maar ik acht mijn geestelijke gezondheid nog voldoende.
Heb ik al ~3 jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar moet ik mee beginnen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vertel het maar aan mij, Arashimashou, je psychiater. Wat is er loos?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar moet ik mee beginnen?![]()
Normaal gesproken stelt de psycholoog de vragen.
Welke versie?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf de stem van shin chan is gedaan door een vrouw
Ik vond het al vreemd toenEXACT DAT is wat TM8.0 zo enorm goed maaktSPOILER: Een echte spoiler over het einde van TM8.0Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond het al vreemd toenZeer goede serie! En schaam je niet: ook ik hield het niet droog.SPOILER: Een echte spoiler over het einde van TM8.0Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedenk daarbij nog eens dat deze serie uitkwam en er toen ook een grote zeebeving was in Japan.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Gohquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf de stem van shin chan is gedaan door een vrouw
Klopt... maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat je niet graag van deze topic een psych topic maakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Eerste proefsessies zijn gratis.
Ik zag er toevallig een stukje van. WTF.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef wdn het volgende:
mschol: Dakara Boku wa, H ga Dekinai. Kijken!!
wtf manquote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef wdn het volgende:
Ok.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klopt... maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat je niet graag van deze topic een psych topic maakt.
Je moet je broer ook geen magische meisjes anime laten kijken om te beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Klipnap het volgende:
Mijn broer vindt Madoka stom
''Wat is dit? Wie is die gele? Waarom die brandblusser? Wat?''
Hij wilde kijken hoe ver de patch voor SWTOR was.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet je broer ook geen magische meisjes anime laten kijken om te beginnen.
Probeer anders Kaiji. Die is ook wel tof.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik vraag mijzelf echt af waarom ik To aru kaguka no railgun kijk
Die transformatie van Mami vind ik juist heel stoer.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hij wilde kijken hoe ver de patch voor SWTOR was.
Gelukkig was hij weg voordat Mami transformeerde
to aru is wel leuk maar het is gewoon iets geheel anders van wat ik gewend ben om te kijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer anders Kaiji. Die is ook wel tof.
Ja omdat Mammy zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die transformatie van Mami vind ik juist heel stoer.
NGE zal ook wel al te oud zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
Laat 'm maar geen Uchuu Senkan Yamato kijken... Dat is te oud voor hem.
Haar broer? En ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Arashimashou het volgende:
Laat 'm maar geen Uchuu Senkan Yamato kijken... Dat is te oud voor hem.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik zag er toevallig een stukje van. WTF.
Hoezo wtf!?quote:
Akagi is beter.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Probeer anders Kaiji. Die is ook wel tof.
Heb hem ook gezien, vond het weinig speciaal moet ik eerlijk zeggen. Wel oké maar echt interessant is het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef wdn het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
EXACT DAT is wat TM8.0 zo enorm goed maakt
Ja, dat leek mij ook al vreemde combinatie! Ik kijk hem een jaar en paar maanden na dato en vraag mij constant af hoe het daar aan toe is gegaan. Niet in Tokio zelf maar in de andere gebieden.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeer goede serie! En schaam je niet: ook ik hield het niet droog.
Bedenk daarbij nog eens dat deze serie uitkwam en er toen ook een grote zeebeving was in Japan.
WTF dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
[..]
Hoezo wtf!?
Meisje komt uit het niets (ie. denk aan Terminator stijl maar dan met kleren aan).
Jongen vereert meiden.
Meiden op school snappen hem niet (op die ene obligate vriendin na natuurlijk)
En hij krijgt een zwaard door zijn lijf van meisje dat uit het niets verscheen.
Hoezo wtf!? Man, dat is KLASSIEK JAPANSE ANIME.
Dat was later (je refereert naar de tsunami?)quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeer goede serie! En schaam je niet: ook ik hield het niet droog.
Bedenk daarbij nog eens dat deze serie uitkwam en er toen ook een grote zeebeving was in Japan.
Nee, tijdens die serie was er ook een zeebeving (maar niet zo groot).quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat was later (je refereert naar de tsunami?)
Hij is nu al 2 keer in elkaar gemeptquote:
Ah, ok.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, tijdens die serie was er ook een zeebeving (maar niet zo groot).
Zon soort muismat heb ik ergens nog liggen op mijn zolderhokquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
School Days HQ is uit
Officieel in het Engels uitgebracht
http://www.jlist.com/product/JAST004DEZE GA IK BESTELLEN
Holy shit die collector's edition.
[ afbeelding ]
Met de muismat erbij zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
School Days HQ is uit
[ afbeelding ]
Die krijg je er gratis bijquote:
En terecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Klipnap het volgende:
Mami heeft opeens een zeer volle kamer!
[ afbeelding ]
Dus niet gratis, maar inbegrepen in de prijs van de CE.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die krijg je er gratis bij
Althans, bij de collector's edition.
Dat liet haar eenzaamheid goed zienquote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
En terecht.
Haar kamer was eerst veel te leeg.
Jup. Ik weet hetquote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus niet gratis, maar inbegrepen in de prijs van de CE.
Ja dag. Luiheid van de animators.quote:
Hey, m'n backup waifu.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef robin007bond het volgende:
School Days HQ is uit
[ afbeelding ]
He!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef robin007bond het volgende:
En juist mensen met heel gezellige kamers zijn vaak eenzaam. Juist om hun eenzaamheid te compenseren.
SPOILER: Madoka episode 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He!
Deze is trouwens creepy:Hihi.SPOILER: Madoka episode 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoekt op MAL..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef wdn het volgende:
quote:However, she DOESN'T steal years off his life like any decent Shinigami would do. Oh no, instead she sucks him dry of something much more perverse by leeching off his lecherous spirit and draining his ability to enjoy... er... the things that teenage boys normally spend most of their time thinking about
Tof.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sorry, ik zie deze reactie pas laat
Is goed.
quote:
Echt je kunt het zo langs legio andere anime leggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zoekt op MAL..
leest beschrijving...!!!!!
[..]![]()
mja, ben altijd wel in voor dit soort hersenloze anime, dus thnx
Dokuroquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt je kunt het zo langs legio andere anime leggen.
Let maar op: je kunt niet om Shana en Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan heen. Maar er zijn er meer
Oh en er wordt niet geschuwd met pants shots en met tetten dus HOTD momenten zitten er ook in.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Let maar op: je kunt niet om Shana en Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan heen. Maar er zijn er meer
Mwah, is erg luie AMV als je het mij vraagt. Slecht geluid ook op het eind met die harde drums. Is gewoon een samenvatting van de hele serie, inclusief spoilers. Dus NIET kijken als je TM8.0 nog niet hebt gezien, dat einde is het de moeite waard om spoilervrij te bekijken. Slecht geluid ook op het eind met die harde drums.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Mijn kiezen rotten hier langzaam weg.Die zijn wel te vreten ja... maar na een zakje zijn ze niet zo heel bijzonder meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je gek, ze zijn hemels.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Die zijn wel te vreten ja... maar na een zakje zijn ze niet zo heel bijzonder meer
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Klipnap het volgende:
Mijn kiezen rotten hier langzaam weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens: ikwensjebeterschap.nl![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tevens: ikwensjebeterschap.nl
[ afbeelding ]![]()
![]()
vast, ik verwacht geen hoogstandje, maar wel funquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef Klipnap het volgende:
Waarom heeft Mami's geweer maar 1 kogel?
Madoka herkijken
En ze kan toch zo veel pistolen maken. Dus het maakt vrij weinig uitquote:Mami's guns can only shoot one bullet, but the type of the bullet can also vary so it can shoot shotgun shells too.
Tirol Finale!!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
En ze kan toch zo veel pistolen maken. Dus het maakt vrij weinig uit
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
Homura Academy? Fate/Stay Night begint al goed.
Was Sakura ook al zo irritant in de VN?
He, Senpai, kan ik dit voor je doen? Ik ben je slaaf en doe alles wat je zegt. Dit is heel normaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee.
In Fate/Stay Night anime hebben ze iedereen irritant gemaakt.
Deen can't into characterization.
Wat staat hij er raar bijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
omgawd strippen op straat
[ afbeelding ]
He, mensen. Ik ben Yui. Mijn gitaar noem ik Guitaa. Ze is mijn beste vriendin. Meestal zit ik op mijn kamer met Guitaa te knuffelen. Ik ben niet zo slim en ben verschrikkelijk lui en irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He, Senpai, kan ik dit voor je doen? Ik ben je slaaf en doe alles wat je zegt. Dit is heel normaal.
Gr Sakura
He Yui. Ik ben Shinji. Als er op onze basis wordt geschoten kruip ik in een hoekje en ga ik huilen. Zelfs als Misato mij moet wegsleuren blijf ik zitten. Oh en ik masturbeer op Duitse meisjes die in coma liggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, mensen. Ik ben Yui. Mijn gitaar noem ik Guitaa. Ze is mijn beste vriendin. Meestal zit ik op mijn kamer met Guitaa te knuffelen. Ik ben niet zo slim en ben verschrikkelijk lui en irritant.
gr gr Yui
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He Yui. Ik ben Shinji. Als er op onze basis wordt geschoten kruip ik in een hoekje en ga ik huilen. Zelfs als Misato mij moet wegsleuren blijf ik zitten. Oh en ik masturbeer op Duitse meisjes die in coma liggen.
Gr Gr Shinji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
He Yui. Ik ben Shinji. Als er op onze basis wordt geschoten kruip ik in een hoekje en ga ik huilen. Zelfs als Misato mij moet wegsleuren blijf ik zitten. Oh en ik masturbeer op Duitse meisjes die in coma liggen.
Gr Gr Shinji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2012 21:46:59 ]
Ik ben nu in het altijd mooie Gelderland.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef .Cake. het volgende:
Ik sta op dit moment te werken op zo'n frisdrankfeest voor zestienjarigen. Robin en klipnap, waar zijn jullie?!
ga eens daten!
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef .Cake. het volgende:
Ik sta op dit moment te werken op zo'n frisdrankfeest voor zestienjarigen. Robin en klipnap, waar zijn jullie?!
ga eens daten!
Heb je het nu over Shinji?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
muziek in je linkeroor en het gekreun in je rechteroor
is wel de logische volgorde denk ikquote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Klipnap het volgende:
Moet je Stay Night gezien hebben voordat je Zero kijkt?
Want? Slice of Life?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef Qunix het volgende:
Tari Tari is een drop na #2 gekeken te hebben. Niets voor mij.
Het is wel leuker als je hem hebt gezien, maar het is geen vereiste. Als je Fate/Stay Night niet hebt gespeeld of gekeken, dan is episode 1 een uur lang droge informatie waar je mee doodgegooid wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Klipnap het volgende:
Moet je Stay Night gezien hebben voordat je Zero kijkt?
Een uur lang?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel leuker als je hem hebt gezien, maar het is geen vereiste. Als je Fate/Stay Night niet hebt gespeeld of gekeken, dan is episode 1 een uur lang droge informatie waar je mee doodgegooid wordt.
De eerste episode is een uur. De rest is gewoon 23 minutenquote:
K-ON was vele malen beter...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo op het oog lijkt het een slechte K-ON! kloon.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
Plothole. Of we krijgen het nog uitgelegd in de volgende episodes.
Als je echt nieuwsgierig bent kun je de novel lezen. Hij is inmiddels vertaald voor een paar hoofdstukken.
Ik heb iets gelezen als:Dat klinkt logisch. Hoewel sommigen natuurlijk ook gewoon dood kunnen zijn gegaan door de honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Waarom zou tijd gelijk moeten lopen in deze wereld met de echte wereld?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Klipnap het volgende:
Een vraag over SOA/SAO:
Die Calvin Klein woont bijvoorbeeld alleen. Gaat hij dan niet dood van de honger?
En dit.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou tijd gelijk moeten lopen in deze wereld met de echte wereld?
Misschien zijn er pas 10 nanosecondes voorbij.
Nee geen Accel World elementen aubquote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat kan. Moet wel vervelend zijn voor de hersens lijkt mequote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef wdn het volgende:
[..]
hmmm, nog niet overtuigd door de beschrijvingquote:
die serie lijkt vreemdquote:
Zijn ze dat? Op basis van wat die GM vertelde of liet zien als krantenknipsels?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee geen Accel World elementen aub
En anders zouden die andere familieleden (van die dooien) niet ongerust geworden zijn.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn ze dat? Op basis van wat die GM vertelde of liet zien als krantenknipsels?
Ik heb zo het idee dat wat die GM vertelde niet helemaal waar hoeft te zijn
Ik vond eps 1 leuk. Lekker chaotisch.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm, nog niet overtuigd door de beschrijving
ik ga de eerste ep wel een keer checken
Niet alleen vreemd. Bizar is het juiste woord. Zelfs de stijl is bizarquote:[..]
die serie lijkt vreemd
Tja, ik weet niet hoever ze gaan in de novel... maar in dat geval hoeft het nog niet eens zo te zijn dat je echt dood gaat als je in het spel dood gaat... en dat dat ook allemaal gewoon verzonnen is, om het wat spannender te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn ze dat? Op basis van wat die GM vertelde of liet zien als krantenknipsels?
Ik heb zo het idee dat wat die GM vertelde niet helemaal waar hoeft te zijn
Dat zou wel hard falenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet hoever ze gaan in de novel... maar in dat geval hoeft het nog niet eens zo te zijn dat je echt dood gaat als je in het spel dood gaat... en dat dat ook allemaal gewoon verzonnen is, om het wat spannender te maken.
Briljant gebruik van onze afkorting. Ik las dit totaal niet als:quote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
Als ik in SOA zat was ik allang dood door een overbezorgde moeder
Serieus. Gebruik die afkorting niet met betrekking tot jezelf.quote:Als ik een SOA had was ik allang dood door een overbezorgde moeder
He, dit ligt aan jou, niet aan mijquote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Briljant gebruik van onze afkorting. Ik las dit totaal niet als:
[..]
Serieus. Gebruik die afkorting niet met betrekking tot jezelf.
Ik had wel respect voor de oude man omdat hij schijnbaar het enige historische figuur is die niet in een adolescent meisje verandert is en ook voor Oda omdat ze die zwarte BH showt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef wdn het volgende:
Oda Nobuna no Yabou was niet slecht. Klassiek oud japans (Nobunaga kent iedereen hier wel) met jongen uit de toekomst
Het was niet zo erg als die ene TT: 'We hebben allemaal een SOA'.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
Steins;gate: episode 23: 12:40: mijn reactie:Op wat voor manier? Positief of negatief? Of misschien zelfs verrast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan ik niet, ik zou niet weten welke series ik er in moet zetten op Clannad (AS) naquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Als jullie een 3x3 met favoriete anime konden maken? Hoe zou die van jullie er uit zien? Die van mij:
[ afbeelding ]
Hier kun je er ook een maken
http://bighugelabs.com/mosaic.php
Niks... gewoon die reactie... verder geen gedachtenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Positief of negatief? Of misschien zelfs verrast?
Voorlopig zoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Als jullie een 3x3 met favoriete anime konden maken? Hoe zou die van jullie er uit zien? Die van mij:
[ afbeelding ]
End of evangelion en Gundam waltzquote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
2x NGE en 2x keer Wing? Valsspeler.
Hij is inderdaad erg goed.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag de eerste 5 episodes van GUndam Unicorn gekeken, echt imo 1 van de beste OVA/anime ooit
Galactic heroes is ook goed, maar anders. Ik zeg ook niet dé beste hehquote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg goed.
Beste OVA/anime ooit niet. Legend of the Galactic Heroes is een veel betere OVA.
Oké, eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Galactic heroes is ook goed, maar ander. Ik zeg ook niet dé beste heh. Maar Unicorn is meer een lange film. Galactic heroes met 119 episodes toch iets anders.
Dan moet ik daar tijd in steken... ik weet niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan moet ik daar tijd in steken... ik weet niet hoorEerst de laatste episode van Hououin afkijken
Wat ik ervan vond?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vet!
Vertel ons uiteraard wat je van de serie vond.
SPOILER: Deze spoiler bevat weinigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat ik ervan vond?Cool.SPOILER: Deze spoiler bevat weinigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volg je Hellsing Ultimate? Zo nee, check die danquote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Vandaag de eerste 5 episodes van GUndam Unicorn gekeken, echt imo 1 van de beste OVA/anime ooit
Morgen doe ik dat wel...quote:Op maandag 9 juli 2012 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
euh?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Arashimashou het volgende:
Goed... Yamato, Zipang, Nichijou.... eeeh.,、
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
euh?
railgun heb ik ook eindelijk maar eff binnen gehengeld...
Yamato, Zipang, Nichijou ?? wie/wat is dat?quote:
223 te kijken? 223... series?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Yamato, Zipang, Nichijou ?? wie/wat is dat?
en railgun, tja.. die wilde ik al een tijd zien...
mijn mal wordt trouwens maar niet kleiner:
van de week had ik even een moment dat ik meer gekeken had als dat ik gepland had te kijken... maar inmiddels zijn de rollen weer omgedraaid (219 gezien, 223 te kijken)
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
Yamato, Zipang, Nichijou ?? wie/wat is dat?
wil ik kijken/proberen.. series/films/ova's e.d. (alles bij elkaar dus, idem voor de algekeken dingen)quote:
Ik vond je oude avatar toffer.quote:
Ik niet... ik vind asuka meh. Maar dat wist je alquote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond je oude avatar toffer.
En wat vind je van Zipang? Ik weet niet of ik hem moet kijken man. Studio Deen aversie hier.
Heb 2 eps gekeken en toen maar gedroptquote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vond je oude avatar toffer.
En wat vind je van Zipang? Ik weet niet of ik hem moet kijken man. Studio Deen aversie hier.
Godver viesssss haal weg dat dingquote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb 2 eps gekeken en toen maar gedropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |