We hebben weer een goede ronde gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef ElmarO het volgende:
We hebben een goede ronde gehad WEST. Eerste plaats bij de constructeurs gepakt.
Komt niks van in. Geen zorgen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef flipsen het volgende:
Toch nog een 5e plek, ik klaag niet. En ben voorzichtig op mijn teamgenoot aan het inlopen
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:57 schreef flipsen het volgende:
Ja zo kan ik ook winnen Tarado, gewoon 2 verschillende voorspellingen doen voor dezelfde race
En 3 constructeurs voorbij gestoken in het algemeen klassementquote:Op maandag 23 juli 2012 10:03 schreef GotenSSJ het volgende:
FlipsenDie hebben we maar mooi binnen. 2 Podiumplekken en 1ste bij de constructeurs!
Cheers!
Ja zo kan ik het ook, van 7 punten ineens 9 punten maken. Makkelijk inlopen zoquote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
En 3 constructeurs voorbij gestoken in het algemeen klassement![]()
En wederom 9 punten op je ingelopen, krijg je het al benauwd?![]()
Jammer teammatequote:Op maandag 23 juli 2012 09:06 schreef ElmarO het volgende:
Nou, dat was geen al te beste ronde van mijn kant.
Zeker, helaas was ik de Romain Grosjean van dit weekend.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Jammer teammate![]()
Spannend aan de top van het klassement.
Dat lijkt me een redelijk late voorspelling en zelfs dan nog niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hockenheim
Graag je voorspelling plaatsen voor donderdag 21 juli 23.59 uur.
mexicanobakker - marussia
Ja het is voor de Hungaroringquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een redelijk late voorspelling en zelfs dan nog niet goed
Er stond ook in eerste instantie 23 augustus... Je hebt een edit gedaan Coltquote:
Dat is helemaal niet waar GJtje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:51 schreef GJonline het volgende:
[..]
Er stond ook in eerste instantie 23 augustus... Je hebt een edit gedaan Coltik was er ook bijna ingetrapt..
nee hoor. Ik wist wel dat het 2 september is.quote:
Hop, aanpassen dan. Het is nog geen 23.59 uur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Funzel het volgende:
Oh zie ik dat ik de hoogste topsnelheid vergeten ben.
quote:
Vandaag de Airborne gelopen, dus weet nog niets van kwali. En de weken ervoor had ik een beetje relatiecrisis, dus zat niet op FOK!quote:
Precies! Hij gaat lekker zo, ik zie ons die 2de plek ook nog wel pakken. We're on a roll!quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef flipsen het volgende:
Ik zie dat we 4e staan in het algemeen klassement van constructeurs met maar 3 puntjes achterstand op het podium! Volgende race staan we 3e GotenSSJ
Edit: had ik toch gelijk na race 1![]()
Wat kan ik er van zeggen.. Wij kunnen beter met de bandjes overweg wanneer de finishlijn in zicht komtquote:Op maandag 3 september 2012 23:33 schreef flipsen het volgende:
Sterker nog, na race 2 stonden we één-na-laatste
quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Tarado het volgende:
Weer helemaal niks, maar goed degenen die deze race wel goed voorspeld hebben, hebben er eigenlijk geen verstand van
Gelukkig was mijn teamgenoot zo aardig om me daar inderdaad nog even op te wijzenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef mar456 het volgende:
Ik wil trouwens sommige erop wijzen dat grosjean is geschorst voor het hele weekend in Italië. Dus hij kan dan ook geen punten scoren neem ik aan.
Gr
te laat gezien, helaas :-Pquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef mar456 het volgende:
Ik wil trouwens sommige erop wijzen dat grosjean is geschorst voor het hele weekend in Italië. Dus hij kan dan ook geen punten scoren neem ik aan.
Gr
Heel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, zal hem vanavond eens aan het werk zetten...
Hij is er druk mee bezig, nog heel even geduld!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:47 schreef Gort het volgende:
Wel voor dit topic dan hè. Die vage toespelingen zit niemand op te wachten!
Ouch inderdaad... Maar we hebben nog wat races te gaan hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou die top plek in het constructeurs kampioenschap zijn we ook weer kwijt
quote:De uitslag van Italy:
• 1 sasquatsch - Red Bull 35
• 1 Red Bull 66
Yes!quote:De tussenstand:
• 1 WEST - Mercedes 260
• 2 sasquatsch -Red Bull 246
• 3 Nelis89 - Scuderia Toro Rosso 244
• 1 Mercedes 494
• 2 Scuderia Toro Rosso 457
• 3 Red Bull 435
Pas eens een paar dingen meer aan! Kopiekut.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef GJonline het volgende:
Gjonline - Williams
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
- Button
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
- Hamilton
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
- Alonso
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1: vettel
2: Alonso
3: Button
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
- 146.101
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
- Sauber
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1: Vettel
2: Alonso
3: Räikkönen
4: hamilton
5: Button
6: Grosjean
7: Webber
8: Schumacher
9: Massa
10: Diresta
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
- Schumacher
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
- McLaren
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
- HRT
quote:Op zondag 23 september 2012 14:55 schreef flipsen het volgende:
Hamilton uitgevallen, ik heb de tv uitgezet
quote:Op zondag 23 september 2012 14:55 schreef flipsen het volgende:
Hamilton uitgevallen, ik heb de tv uitgezet![]()
McLaren wint weer eens!quote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
Zo eNGine10 wint weer eens, gefeliciteerd!
marshalsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:58 schreef DuTank het volgende:
Omdat ik geen zin heb om moeilijk te zoeken en geen nieuw topic wil openen:
Op google kreeg ik het al niet gevonden, maar hoe heten die boys die naast de baan met bijvoorbeeld de gele vlag staan te zwaaien?
Ja toch wel, ik dacht dat dat zeg maar de leider was van al die vlaggersquote:
Ik deed deze ronde ook niet mee helaas. Voor het eerst in jaren een weekje weg zónder computerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Godverdomme, eerste keer in 3 jaar dat ik vergeet in te vullen![]()
2de keerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Schunckelstar het volgende:
Godverdomme, eerste keer in 3 jaar dat ik vergeet in te vullen![]()
Die twee ken ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef WEST het volgende:
west, mercedes
[b]De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
Sponsor![]()
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
10 Eens![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
Dat begint goed. Al twee punten binnen.
[..]
Die twee ken ik niet.
Kut telefoon...., ik moest alles vanaf de telefoon doen omdat ik geen pc tot mij beschikking had. En dan maakt die rare dingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
Dat begint goed. Al twee punten binnen.
[..]
Die twee ken ik niet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou wil ik geen snitch zijn, maar franklop stond na Japan 2 punten achter mij, haalt 2 punten meer in Zuid-Korea en staat er ineens 10 voor
2 en 3 nog even omdraaien en dan mag je DRS wel weer dicht hahaquote:• 1 Mercedes 582
• 2 Force India 553
• 3 Scuderia Toro Rosso 556
Is dit niet heel zwaar. Ik heb notebene de eerste vrije training laten staan. Dit is wel heel onredelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef ColtZ40 het volgende:
** Diskwalificatie van WEST ivm een edit na de eerste traning[/sub]
zo zijn nu eenmaal de regelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Is dit niet heel zwaar. Ik heb notebene de eerste vrije training laten staan. Dit is wel heel onredelijk.
ik heb de reden erbij gezegd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo zijn nu eenmaal de regels
snap ik, maar anders moeten we ook andere geedite voorspellingen ineens gaan meetellen, en je hebt nu wel de kans gehad om te zien wie er dit weekend goed zou kunnen scorenquote:
dan moeten de regels volgend jaar maar anders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik, maar anders moeten we ook andere geedite voorspellingen ineens gaan meetellen, en je hebt nu wel de kans gehad om te zien wie er dit weekend goed zou kunnen scorenmaarja, ik ben geen spelleider
Dat is prima, voor wie het spel voor volgend jaar wil oppakken. Na volgens mij 5 jaar ga ik er mee stoppen na dit seizoen. Niet om deze reactie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten de regels volgend jaar maar anders.
ik ben nog erger, maar dat weten colt en moppie al jaren. Ik val sowieso afquote:ik ben al blij dat ik weet waar de aan-knop zit op de laptop
55 seconden te laat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef AldoTheApache het volgende:
mag dit nog wel? 6 seconden te laat?
maar ik kon toch niets weten nog?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
drie punten aftrek, net zoals ik zometeen heb
mja, regels zijn regels in deze.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik kon toch niets weten nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |