quote:
Vandaag de Airborne gelopen, dus weet nog niets van kwali. En de weken ervoor had ik een beetje relatiecrisis, dus zat niet op FOK!quote:
Precies! Hij gaat lekker zo, ik zie ons die 2de plek ook nog wel pakken. We're on a roll!quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef flipsen het volgende:
Ik zie dat we 4e staan in het algemeen klassement van constructeurs met maar 3 puntjes achterstand op het podium! Volgende race staan we 3e GotenSSJ
Edit: had ik toch gelijk na race 1![]()
Wat kan ik er van zeggen.. Wij kunnen beter met de bandjes overweg wanneer de finishlijn in zicht komtquote:Op maandag 3 september 2012 23:33 schreef flipsen het volgende:
Sterker nog, na race 2 stonden we één-na-laatste
quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Tarado het volgende:
Weer helemaal niks, maar goed degenen die deze race wel goed voorspeld hebben, hebben er eigenlijk geen verstand van
Gelukkig was mijn teamgenoot zo aardig om me daar inderdaad nog even op te wijzenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef mar456 het volgende:
Ik wil trouwens sommige erop wijzen dat grosjean is geschorst voor het hele weekend in Italië. Dus hij kan dan ook geen punten scoren neem ik aan.
Gr
te laat gezien, helaas :-Pquote:Op donderdag 6 september 2012 21:12 schreef mar456 het volgende:
Ik wil trouwens sommige erop wijzen dat grosjean is geschorst voor het hele weekend in Italië. Dus hij kan dan ook geen punten scoren neem ik aan.
Gr
Heel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Inderdaad, zal hem vanavond eens aan het werk zetten...
Hij is er druk mee bezig, nog heel even geduld!quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:47 schreef Gort het volgende:
Wel voor dit topic dan hè. Die vage toespelingen zit niemand op te wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |