Kut telefoon...., ik moest alles vanaf de telefoon doen omdat ik geen pc tot mij beschikking had. En dan maakt die rare dingen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef sasquatsch het volgende:
Dat begint goed. Al twee punten binnen.
[..]
Die twee ken ik niet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou wil ik geen snitch zijn, maar franklop stond na Japan 2 punten achter mij, haalt 2 punten meer in Zuid-Korea en staat er ineens 10 voor
2 en 3 nog even omdraaien en dan mag je DRS wel weer dicht hahaquote:• 1 Mercedes 582
• 2 Force India 553
• 3 Scuderia Toro Rosso 556
Is dit niet heel zwaar. Ik heb notebene de eerste vrije training laten staan. Dit is wel heel onredelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef ColtZ40 het volgende:
** Diskwalificatie van WEST ivm een edit na de eerste traning[/sub]
zo zijn nu eenmaal de regelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Is dit niet heel zwaar. Ik heb notebene de eerste vrije training laten staan. Dit is wel heel onredelijk.
ik heb de reden erbij gezegd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo zijn nu eenmaal de regels
snap ik, maar anders moeten we ook andere geedite voorspellingen ineens gaan meetellen, en je hebt nu wel de kans gehad om te zien wie er dit weekend goed zou kunnen scorenquote:
dan moeten de regels volgend jaar maar anders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik, maar anders moeten we ook andere geedite voorspellingen ineens gaan meetellen, en je hebt nu wel de kans gehad om te zien wie er dit weekend goed zou kunnen scorenmaarja, ik ben geen spelleider
Dat is prima, voor wie het spel voor volgend jaar wil oppakken. Na volgens mij 5 jaar ga ik er mee stoppen na dit seizoen. Niet om deze reactie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:30 schreef WEST het volgende:
[..]
dan moeten de regels volgend jaar maar anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |