En echt de beslissing, tot dat punt was murray magistraal en beter. Hij had die break moeten pakken. Zat er heel dichtbij, zo jammerquote:
Het keerpunt van de wedstrijd. Zoals de servicegames toen liepen had Murray de tiebreak waarschijnlijk gewonnen. 2-0 achter in sets, ik twijfel of Federer dan hetzelfde spel had kunnen laten zien in de 3e set.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:33 schreef Norrage het volgende:
Wat was Federer weer goed, die break op 6-5 was echt bizar
quote:
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef MilaNL het volgende:
Dikke vinger voor iedereen die Federer had afgeschrevenEn mooie dag voor het tennis.
Nogmaals, wie zijn dat dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef MilaNL het volgende:
Dikke vinger voor iedereen die Federer had afgeschreven.
Ik denk dat de breek in die game van 20 minuten Murray heeft geknakt, daarin kon hij doen wat hij wilde maar Federer was in die game gewoon echt super.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Niox het volgende:
[..]
Het keerpunt van de wedstrijd. Zoals de servicegames toen liepen had Murray de tiebreak waarschijnlijk gewonnen. 2-0 achter in sets, ik twijfel of Federer dan hetzelfde spel had kunnen laten zien in de 3e set.
Murray mist een simpele bal om er 40-15 van te maken en die tiebreak binnen handbereik te hebben. Federer breakt dmv twee magistrale punten, pakt de set en keert de wedstrijd.
Vanaf 3e set serveerde murray als een natte krant, dat was ook een van de cruciale dingen,quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik denk dat de breek in die game van 20 minuten Murray heeft geknakt, daarin kon hij doen wat hij wilde maar Federer was in die game gewoon echt super.
hoe kwam dat eigenlijk zo? Dak zou daarop geen invloed moeten hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vanaf 3e set serveerde murray als een natte krant, dat was ook een van de cruciale dingen,
Moet je de reacties lezen onder dit nieuwsartikel van Eurosport.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteraard, weer zijn we in de steek gelaten door die schot
Veel journalisten en commentatoren. Vraag me s.v.p. geen namen. Er werd continu gezegd dat zijn tijd geweest was, dat hij op zijn retour was, etc.quote:
Spelers op hun retour kunnen ook nog wel eens winnen natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel journalisten en commentatoren. Vraag me s.v.p. geen namen. Er werd continu gezegd dat zijn tijd geweest was, dat hij op zijn retour was, etc.
Ja, dat is zo, maar het werd meestal zo gebracht als dat hij geen GS'en meer zou winnen Theo Bakker bijvoorbeeld heeft dat vaak genoeg gezegd, Marcella Mesker ook en Jan Siemerink is kennelijk vaak negatief over Federer.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers op hun retour kunnen ook nog wel eens winnen natuurlijk.
Dat zei hij niet. Hij zei dat Murray MINIMAAL 1 grand slam zal gaan winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje neerbuigend: Ik hoop dat Murray er in elk geval één GS wint.
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat Murray MINIMAAL 1 grand slam zal gaan winnen.
Lieten ze Hawk-Eye zien?quote:Daarnaast was de bal ruim uit op MP. Ik weet niet of dat al vermeld was.
Jij hebt het verkeerd verstaanquote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.
Hij zei 100% dat hij at least 1 grand slam zou gaan winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.
[..]
Lieten ze Hawk-Eye zien?
Oké, het klinkt alleszins aannemelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zei 100% dat hij at least 1 grand slam zou gaan winnen.
Oké.quote:En ik heb het zonder hawk eye gezien, maar daar was het ook vrij duidelijk op.
Echt he, blijft een afschuwelijke baasquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Paes, die tennist ook al 30 jaar heb ik het idee.
Ja. Maar die heeft hij virtueel al binnen aangezien na de olympische spelen er pas weer punten veranderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef dutch_schaefer het volgende:
Geweldig dit! 17 slams, het blijft bizar natuurlijk! Mooi dat het verschil met Rafa weer is opgelopen tot 6. Whatever happens, Rafa mag dat record dus niet breken!!! Moet Federer nu nog 2 weken nr 1 blijven om het record van Sampras te breken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |