Vanaf 3e set serveerde murray als een natte krant, dat was ook een van de cruciale dingen,quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik denk dat de breek in die game van 20 minuten Murray heeft geknakt, daarin kon hij doen wat hij wilde maar Federer was in die game gewoon echt super.
hoe kwam dat eigenlijk zo? Dak zou daarop geen invloed moeten hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vanaf 3e set serveerde murray als een natte krant, dat was ook een van de cruciale dingen,
Moet je de reacties lezen onder dit nieuwsartikel van Eurosport.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
uiteraard, weer zijn we in de steek gelaten door die schot
Veel journalisten en commentatoren. Vraag me s.v.p. geen namen. Er werd continu gezegd dat zijn tijd geweest was, dat hij op zijn retour was, etc.quote:
Spelers op hun retour kunnen ook nog wel eens winnen natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Veel journalisten en commentatoren. Vraag me s.v.p. geen namen. Er werd continu gezegd dat zijn tijd geweest was, dat hij op zijn retour was, etc.
Ja, dat is zo, maar het werd meestal zo gebracht als dat hij geen GS'en meer zou winnen Theo Bakker bijvoorbeeld heeft dat vaak genoeg gezegd, Marcella Mesker ook en Jan Siemerink is kennelijk vaak negatief over Federer.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelers op hun retour kunnen ook nog wel eens winnen natuurlijk.
Dat zei hij niet. Hij zei dat Murray MINIMAAL 1 grand slam zal gaan winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje neerbuigend: Ik hoop dat Murray er in elk geval één GS wint.
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij zei dat Murray MINIMAAL 1 grand slam zal gaan winnen.
Lieten ze Hawk-Eye zien?quote:Daarnaast was de bal ruim uit op MP. Ik weet niet of dat al vermeld was.
Jij hebt het verkeerd verstaanquote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.
Hij zei 100% dat hij at least 1 grand slam zou gaan winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik verstond "Ik hope" maar goed, een van ons zal het verkeerd hebben verstaan.
[..]
Lieten ze Hawk-Eye zien?
Oké, het klinkt alleszins aannemelijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zei 100% dat hij at least 1 grand slam zou gaan winnen.
Oké.quote:En ik heb het zonder hawk eye gezien, maar daar was het ook vrij duidelijk op.
Echt he, blijft een afschuwelijke baasquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Paes, die tennist ook al 30 jaar heb ik het idee.
Ja. Maar die heeft hij virtueel al binnen aangezien na de olympische spelen er pas weer punten veranderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef dutch_schaefer het volgende:
Geweldig dit! 17 slams, het blijft bizar natuurlijk! Mooi dat het verschil met Rafa weer is opgelopen tot 6. Whatever happens, Rafa mag dat record dus niet breken!!! Moet Federer nu nog 2 weken nr 1 blijven om het record van Sampras te breken?
Die kwam naar mijn idee voor het eerst ooit echt bovendrijven in een Davis Cup wedstrijd tegen Nederland die ze toen verloren ergens in een sloppenwijk in India...quote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Paes, die tennist ook al 30 jaar heb ik het idee.
Poules? Er zijn geen poules met tennis (behalve bij de Masters aan het eind vh jaar)..En het toernooi is pas in februari ofzo..enige dat bekend is dat is dat Fed heeft toegezegd te komen, verder nog niets.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:06 schreef TheGOAT het volgende:
Roger Federer no. 1, the GOAT, wat een ongelooflijke held is hij. Ga zeker kaartjes kopen voor Rotterdam! Voor de geinteresseerden; op http://www.abnamrowtt.nl/programma/volledig-programma kun je het schema zienLaat maar, is het schema van vorig jaar. Iemand idee hoe je het voor volgend jaar kan weten, of kan dat nog niet? Weet iemad wanneer er geloot wordt voor de poules?
Krajicek heeft hem wel direct laten tekenen toen hij zei dat hij naar Rotterdam zou komen!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poules? Er zijn geen poules met tennis..En het toernooi is pas in februari ofzo..enige dat bekend is dat is dat Fed heeft toegezegd te komen, verder nog niets.
Andere keren ook, maar toen raakte hij "geblesseerd" of iets dergelijksquote:Op zondag 8 juli 2012 20:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Krajicek heeft hem wel direct laten tekenen toen hij zei dat hij naar Rotterdam zou komen!
Grote kans inderdaad dat hij na een succesvolle jaar naar Rotterdam komt.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andere keren ook, maar toen raakte hij "geblesseerd" of iets dergelijks
Maar hij zal wel weer komen. Genoeg veren in zijn reet gehad dit jaar. Werd nog net niet rondgedragen op een troon richting de baan.
Hoe werkt dat met de vier jaar geleden behaalde punten?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja. Maar die heeft hij virtueel al binnen aangezien na de olympische spelen er pas weer punten veranderen.
Volgens mij vervallen die punten ook 'gewoon' na een jaar, maar zijn er dit jaar dus extra punten te verdienen.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de vier jaar geleden behaalde punten?
Wel onhandig want je kunt ze niet terugwinnen het jaar erop.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij vervallen die punten ook 'gewoon' na een jaar, maar zijn er dit jaar dus extra punten te verdienen.
Grapje neem ik aan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij mij op de lagere school zat ook een jongen die moest huilen als hij een wedstrijd verloor, die was er toen al te oud voor.
Nou ik heb genoten van Barca - Chelsea!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jij zal genoten hebben van het portugese elftal afgelopen EK
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij vervallen die punten ook 'gewoon' na een jaar, maar zijn er dit jaar dus extra punten te verdienen.
Er waren mensen die al twijfel hadden na die 5-setterquote:Op zondag 8 juli 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
En buiten dat is dat toch ook niet zo'n schande. Een Federer op zijn retour is nog altijd beter dan het gros van de spelers.
Heel eerlijk gezegd vond ik het daarom wel jammer te lezen dat hij terug komt.. Ik gun het iedereen Federer een keer te zien maar ik vond het ietwat overdreven. Nu heb ik wellicht makkelijk praten omdat ik de beste man vrijwel elke wedstrijd gezien heb het afgelopen ABNAMRO toernooi en niet eens een fan ben maar toch.. Hoe Krajicek zich gedroeg richting Fed was gewoonweg beschamend.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andere keren ook, maar toen raakte hij "geblesseerd" of iets dergelijks
Maar hij zal wel weer komen. Genoeg veren in zijn reet gehad dit jaar. Werd nog net niet rondgedragen op een troon richting de baan.
Ach, dat doet hij bij elke grote speler die komt. Toen Nadal er alleen was ging het precies hetzelfde.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vond ik het daarom wel jammer te lezen dat hij terug komt.. Ik gun het iedereen Federer een keer te zien maar ik vond het ietwat overdreven. Nu heb ik wellicht makkelijk praten omdat ik de beste man vrijwel elke wedstrijd gezien heb het afgelopen ABNAMRO toernooi en niet eens een fan ben maar toch.. Hoe Krajicek zich gedroeg richting Fed was gewoonweg beschamend.
Ik ben niet van het 'mannen huilen niet' maar volgens mij leer je als kind het verlies van een wedstrijd te verwerken en gaat dat alleen maar beter naarmate je ouder wordt. Het belang van de wedstrijd lijkt me geen reden om ineens weer een potje te gaan grienen als mijn neefje tot zijn 5e deed.quote:
Hij wijdt zijn hele carriere aan het winnen van een toernooi als dit. Dit was de vierde keer op rij dat het niet lukte. Ik vind het eerder moedig dat iemand dat durft. Er stond aardig wat historie op het spel dus ik kon het me levendig voorstellen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet van het 'mannen huilen niet' maar volgens mij leer je als kind het verlies van een wedstrijd te verwerken en gaat dat alleen maar beter naarmate je ouder wordt. Het belang van de wedstrijd lijkt me geen reden om ineens weer een potje te gaan grienen als mijn neefje tot zijn 5e deed.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben niet van het 'mannen huilen niet' maar volgens mij leer je als kind het verlies van een wedstrijd te verwerken en gaat dat alleen maar beter naarmate je ouder wordt. Het belang van de wedstrijd lijkt me geen reden om ineens weer een potje te gaan grienen als mijn neefje tot zijn 5e deed.
Ik vind het ook niet erg dat hij verdrietig is en zijn teleurstelling toont. Zelfs een traantje dat over de wangen biggelt vind ik niet zo'n punt. Maar kom op zeg, verliezen hoort er ook bij, verman je, beheers jezelf en ga niet grienend je praatje doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij wijdt zijn hele carriere aan het winnen van een toernooi als dit. Dit was de vierde keer op rij dat het niet lukte. Ik vind het eerder moedig dat iemand dat durft. Er stond aardig wat historie op het spel dus ik kon het me levendig voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |