Dan zeg je gewoon:quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen tegen mij zeggen dat het maar een spelletje is
Ik heb het in sporten eigenlijk nooit zo op teams/mensen die alles winnen. Baas Federer is wel de uitzondering.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Federer de enige tennisser waarvan ik een wedstrijd kan uitkijken met regelmaat.
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Het zou ook niet onder hobbies moeten staan, dat voelt nogal denigrerend.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon:
"Het is een levenstijl bitches! Voetbal 4 evahh."
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik maak mij niet dik zoals paon doet maar tochquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.
Ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.
Rens wist je dat Ford de eerste autofabriek ontwikkelde waarin auto's op een lopende band werden gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.
LR, wist je dat een slak door zijn voet ademt? Een slak heeft net als de mens een maag, nieren, hart en longen. Maar de slak ademt niet door zijn mond, maar door een speciale opening die de "respiratory pore" of "ademopening" wordt genoemd en door hun huid.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens wist je dat Ford de eerste autofabriek ontwikkelde waarin auto's op een lopende band werden gemaakt.
Nee dat wist ik niet, wel wist ik dat een slak tweeslachtig was.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
LR, wist je dat een slak door zijn voet ademt? Een slak heeft net als de mens een maag, nieren, hart en longen. Maar de slak ademt niet door zijn mond, maar door een speciale opening die de "respiratory pore" of "ademopening" wordt genoemd en door hun huid.
Een slak kan tot wel 3 jaar slapen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, wel wist ik dat een slak tweeslachtig was.
oh okequote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
De gemiddelde regenworm heeft 248 spieren in zijn hoofd.
Jaloers dat ajacieden dat niet kunnen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Tjacka het volgende:
De gemiddelde kakkerlak kan negen dagen leven voordat hij omkomt van de honger.
Kan jij het als Ajacied niet eerst uitproberen?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat ajacieden dat niet kunnen?
De gemiddelde jood heeft 5 kg goud en een bankrekening van 250kquote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers dat ajacieden dat niet kunnen?
De gemiddelde kakkerlak kan 112 jaar overleven maar zonder enig succes.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef Tjacka het volgende:
De gemiddelde kakkerlak kan negen dagen leven voordat hij omkomt van de honger.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De gemiddelde kakkerlak kan 112 jaar overleven maar zonder enig succes.
Laatste Nederlandse club met een Europees succes andersquote:Op zondag 8 juli 2012 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De gemiddelde kakkerlak kan 112 jaar overleven maar zonder enig succes.
http://www.powned.tv/nieu(...)pje_onder_na_br.htmlquote:Op zondag 8 juli 2012 19:38 schreef Smoofie het volgende:
Hey LR. Ik maakte me zorgen om je na dat bericht over studenten die van een brug afsprongen in Delft.
En eerste, vergeet vooral de eerste niet!quote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse club met een Europees succes anders
De wijze lessen van Sig zijn je bij geblevenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)pje_onder_na_br.htmlWat een malloot maar maak je geen zorgen ik zal nooit voor mijn plezier in een gracht springen
[..]
En eerste, vergeet vooral de eerste niet!
Ik snap de 112 nietquote:Op zondag 8 juli 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste Nederlandse club met een Europees succes anders
Ze zijn nog geen 112 nee, ze houden pas op met bestaan na 112 jaar. Nog even geduld dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap de 112 niet? opgericht in 1908, +112 is geen 2012 toch
Volgens mij vergis je je.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen 112 nee, ze houden pas op met bestaan na 112 jaar. Nog even geduld dus.
Max-Westermanquote:
Diehard Telstarfan, poetisch wonder en niet te vergeten het brein achter Borsato zijn wereldhitsquote:
Is goe man.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
422, je moet Bony verkopen en Hulk of Neymar kopen..
Zal een mooie foto opleverenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dank me maar als je die CL vasthebt, sowieso
Ik helemaal kijken op voetbaprimeur enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Blind voor 8 miljoen verkocht aan Inter.![]()
Ga je echt alleen maar posten over FM? En dan mij beschuldigen van geen niveauquote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben zo brak als maar zijn kanquote:
Jij hebt echt geen Ajax hart hequote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier hetzelfde de hele tijdquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik helemaal kijken op voetbaprimeur enzo
Blind > Willems.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie dachten serieus dat het echt was?Eerder 8k.
Je weet het niet hequote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie dachten serieus dat het echt was?Eerder 8k.
Ik begin me al een stuk minder te schamenquote:
Hier moet ik davy overigens gelijk gevenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je echt alleen maar posten over FM? En dan mij beschuldigen van geen niveau
Mwa.. Davy moet niet zo zeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hier moet ik davy overigens gelijk geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik word ook ziek van dat FM van a422, kk erop ermee man.
Wat had ie gepost danquote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.
Wtf, waarom is mn post wegquote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders laat ik na je post in de Feyenoord reeks ook deze verwijderen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zei op die post van Caland "Cabral is ook echt een kakkerlak".
Heb je echt TR gemachtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond je post wel degelijk over de schreef gaan en heb deze dan ook laten verwijderen om je moderator droom levend te houden
Hommo, pauper muziek.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
BUT I SET FIIIIIIIIIRE TO THE RAIN, WATCHED IT POUR AS I TOUCHED YOUR FAAAACE
Zelfbescherming je bedankt mij later nog wel.quote:
quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Hey denken jullie dat Badr Hari het wel of niet heeft gedaan, die mishandeling?
Die is schuldig ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
Gezien de verwondingen gok ik ook op ja
http://www.crimesite.nl/n(...)ij-mishandeling.html
wegquote:
Wat heb je gedaan?quote:
raarquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)van-zijn-vrouw.dhtml
Wat?quote:Canizares de misstap aan een vermoeiende dag en balorige kinderen.
Zijn kinderen maken blijkbaar naaktfoto's van hun moeder.quote:
Ik zag hem al inderdaad hehehequote:
Geweldige keeper was het, ook nu is hij goed bezigquote:Keeper twittert naaktfoto echtgenote
AMSTERDAM - Voormalig Valenica-doelman Santiago Canizares zal vanaf nu door het leven gaan als de doelman die een naaktfoto van zijn vrouw twitterde.
De doelman hing zijn handsschoenen vier jaar geleden aan de wilgen, maar op Twitter is hij - net als veel collega's - zeer actief. Het voormalige sluitstuk van de Spaanse voetbalclub besloot onlangs een foto van zijn vrouw te twitteren waarop te zien is hoe ze naakt uit de douche stapt, speciaal voor zijn 170.000 volgers.
Na tien minuten kreeg Canizares genoeg van alle reacties en besloot de foto te deleten. Canizares wastte zijn handen in onschuld en gaf zijn kinderen er de schuld van dat de foto op internet verscheen. Mevrouw Canizares duikt inmiddels op veel websites op. Of zij daar zo blij mee is, valt ernstig te betwijfelen...
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige keeper was het, ook nu is hij goed bezig
spuit11quote:Op zondag 8 juli 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige keeper was het, ook nu is hij goed bezig
Echt joh?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal het je vergeven als jij mij uit kan leggen waarom zijn kinderen naaktfoto's van hun eigen moeder maken.quote:
Hoef ik jou toch niet uit te leggen. Laatst vertelde je me via DM dat jij dat ook deedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het je vergeven als jij mij uit kan leggen waarom zijn kinderen naaktfoto's van hun eigen moeder maken.
Journalist van de Gelderlandertwitter:jaapvanessen twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:04:21Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer? reageer retweet
Ja maar dan maak ik dit toch niet wereldkundig?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoef ik jou toch niet uit te leggen. Laatst vertelde je me via DM dat jij dat ook deed
Tja..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Journalist van de Gelderlandertwitter:jaapvanessen twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:04:21Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer? reageer retweet
Goede aankoop is hetquote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalaankoop. Eigenlijk is alleen Derksen gecharmeerd van hem, genoeg reden om hem niet te halen lijkt me.
Dan hebben jullie alleen maar faalaankopenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalaankoop. Eigenlijk is alleen Derksen gecharmeerd van hem, genoeg reden om hem niet te halen lijkt me.
Mwa vorig jaar wilde Osasuna hem al en dit jaar scheen Udinese interesse te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb vertrouwen in Frankie. Hij weet wat er gebeurt!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
twitter deze vraag, kijken wat hun antwoord is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan maak ik dit toch niet wereldkundig?
Zie hem redelijk vaak spelen, maar snap de hype niet zo. Zo'n Van Eijden is bijvoorbeeld totaal niet slechter dan hem ofzo. Maar nec heeft die Cmovs en hebben het geld hard nodig. Gaan ze er niet eens op achteruit.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa vorig jaar wilde Osasuna hem al en dit jaar scheen Udinese interesse te hebbenIk zie het ook niet in hem maar blijkbaar heeft hij toch iets?
We zien het wel..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem redelijk vaak spelen, maar snap de hype niet zo. Zo'n Van Eijden is bijvoorbeeld totaal niet slechter dan hem ofzo. Maar nec heeft die Cmovs en hebben het geld hard nodig. Gaan ze er niet eens op achteruit.
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zien het wel..
Kan een prima aankoop worden, maar ook falen.
Als hij door het ijs zakt hebben we altijd Denswill en van Rhijn achter de hand.
Cillessenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Nuytinck is wel een goede. Wat was de naam van die keeper ook alweer? Goeie vraag van die journalist, ik weet het namelijk ook niet.
Jasper?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Nuytinck is wel een goede. Wat was de naam van die keeper ook alweer? Goeie vraag van die journalist, ik weet het namelijk ook niet.
Cillissen grootste hype ooit (Kom maar met de Ajax talent bash)quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoor
Moet wel, anders moet ie verlengen of op de bank.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?
Beetje het Velthuizen effect.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillissen grootste hype ooit (Kom maar met de Ajax talent bash)Blunders waren nooit zijn fout en een simpele duik was een seizoen lang een wereldredding.
Is stiekem gewoon een CV natuurlijk, maar zou na het vertrek van crack wel op die plek gaan spelen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoor
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?
Ik hoop het, zou voor hem ook het beste zijn denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet wel, anders moet ie verlengen of op de bank.
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had liever Michael Breuer transfervrij. Pastoor zei al: veelsteveel onderschat
Pastoor is kundig in zijn praatjes met de persquote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.
Pastoor doet het wel goed als trainer, hij haalt wel aardige resultaten en zijn teams spelen leuk.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.
Die Elfrink zit ook maar iedere dag te stressen om Narsingh hé, téringtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:22:38#PSV blijft ondanks de financiële malheur jagen op #Narsingh en hoopt op een snel ja-woord. reageer retweet
Pastoor > Mourinho.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pastoor is kundig in zijn praatjes met de pers
Hij gaat toch niet naar Ajax denk ik, die gaan hun aanbod niet veranderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Elfrink zit ook maar iedere dag te stressen om Narsingh hé, téringtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:22:38#PSV blijft ondanks de financiële malheur jagen op #Narsingh en hoopt op een snel ja-woord. reageer retweet
En jij zit je maar iedere dag druk te maken over de tweets van Elfrink over narsingh. Ben benieuwd wat nou triester is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is dus hoop voor je Stijn, gewoon journalistiek op Windesheim gaan volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, dat kan niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort nog even Moisander voor 10 mil ophalen, het kan allemaal
Nee joh, tussen Ajacieden en Feyenoorders is altijd wel een soort verborgen respect aanwezig.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen de Ajacieden op Fok! zich tenminste weer wat meer op Feyenoord richten.
Een stadionlamp? en nu?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan wel, jullie hebben de gemeente.
Toch?![]()
Het duurde ffquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lekken, houtrot, steensverband klopt niet, lelijke open stootvoegen in beeld....
Lekker creatief zijn niks mis mee.quote:
Ja maar waar was je al die tijd?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik post weer eens in de SC, en meteen loopt het leeg.
Niet meer weggaan voortaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik post weer eens in de SC, en meteen loopt het leeg.
Niet meer doen danquote:Op zondag 8 juli 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dingen regelen voor m'n stage.
[..]![]()
Ik ga toch voor Tour du Jour.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In andere topics posten en het afdoen als dingen regelen helaas verraden de dagcijfers hem
Ga een half jaar buitenlandstage doen. Dan zal ik niet veel meer posten denk ik.quote:
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb ik de afgelopen 3 weken de dagcijfers top 100 gehaald?
[..]
Ga een half jaar buitenlandstage doen. Dan zal ik niet veel meer posten denk ik.
Geen idee vast wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Heb ik afgelopen 3 weken de dagcijfers top 100 gehaald?
[..]
Ga een half jaar buitenlandstage doen. Dan zal ik niet veel meer posten denk ik.
Waaromquote:
Stage kunnen regelen bij de mooiste architectenbureau die er isquote:
Moet je dan niet in Zweden zijn?quote:
Ook. En Noorwegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stage kunnen regelen bij de mooiste architectenbureau die er is
[..]
Moet je dan niet in Zweden zijn?
En dan ga je 6maanden lang koffie zetten voor 1 of andere hoge pief daarquote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Nee Zweden zit vol allochtonen dankzij een extreem socialistische regering. Noorwegen/Denemarken > Zwedenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Zag ik laatst een leuk plaatje vanquote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Zweden zit vol allochtonen dankzij een extreem socialistische regering. Noorwegen/Denemarken > Zweden
Nee, was daar wel bang voor. Maar heb alles kunnen regelen. Ben daar ook geweest, contract opgesteld, afspraken gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan ga je 6maanden lang koffie zetten voor 1 of andere hoge pief daar
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Zweden zit vol allochtonen dankzij een extreem socialistische regering. Noorwegen/Denemarken > Zweden
Is dat echt zo erg?quote:
Halve ghetto's maar natuurlijk zijn er ook gewoon 'Zweedse' wijken.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Is dat echt zo erg?
Ben een aantal keer in Stockholm geweest, viel me niet echt op. zaten wel heel veel's tussen
Wel designer koffie ofc.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan ga je 6maanden lang koffie zetten voor 1 of andere hoge pief daar
ggmm wat staat hier?quote:
Alleen dat?quote:
Oja dat zal het wel zijn iddquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vast weer iets hoe hij verloren heeft in FM
4-0 gewonnen tegen barca heenwedstrijd, terugwedstrijd 6-0 verloren.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vast weer iets hoe hij verloren heeft in FM
Maakt niet uit, weer een post erbijquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
A422 edit de laatste tijd wel veel ...
2e keer dat je dit zegtquote:
nog 1 keer en je hebt een leuk spreekwoord over een ezel.quote:
quote:
quote:
jaquote:
nice lineup steven, dat LEBENSGEFAHR T3CHNOquote:23.00 t/m 00.30
Bram Schreuders & Benjamin Samson
00.30 t/m 01.30
Miss Behaviour
01.30 t/m 03.00
Ritzi Lee, Olliver Kucera, Defact & Overlook Hotel
03.00 t/m 04.00
Complekx b2b Revvel
04.00 t/m 05.00
Djay Alias
05.00 t/m 06.00
Dutch Maniak
Ja dit is de pre feest van Lebensgefahr haha, echte feest is op 15september, maar die locatie is nog onbekend aangezien het een illegaal feestje isquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nice lineup steven, dat LEBENSGEFAHR T3CHNO
Daaromquote:
Olliver Kucera is ook zeer nice.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit is de pre feest van Lebensgefahr haha, echte feest is op 15september, maar die locatie is nog onbekend aangezien het een illegaal feestje is
Dj Alias is een bekende van mij
Ik ga sowieso heen man, dikke line up voor 10euroquote:
ja ik moet nog even optrommelen, 20ste toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso heen man, dikke line up voor 10euro
Yesquote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik moet nog even optrommelen, 20ste toch?
Slapen in je snuggy?quote:
Jij hebt er toch 1?quote:
nee, gewoon neequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
422 je aantal posts stellen teleur blijkbaar wilde toch niet heel graag terug op Fok!
422 je aantal posts stellen teleur blijkbaar wilde toch niet heel graag terug op Fok!.
422 je aantal posts stellen teleur blijkbaar wilde toch niet heel graag terug op Fok!
25e plek 1084 Ajacied422 in Juli.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juli 2011 ja, in 2012 is je het nog niet gelukt jonge
zwakkeling.
dat is juli 2012.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
juli 2011 ja, in 2012 is je het nog niet gelukt jonge
zwakkeling.
ik ben pas sinds vrijdag terug jong geef me de tijdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij neemt genoeg met een 25ste plek?Jouw mentaliteit is werkelijk nog slechter dan die van de Rabobank.
Ik ga je inhalenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
steven zit me op de hielen voor de jaarcijfers van 2012
Rustig opbouwen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben pas sinds vrijdag terug jong geef me de tijd
quote:
Samzz ken je welquote:
De jaloeziequote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet iedereen is levenloos en zit de hele dag op FOK!.
Maar dat is Rezania toch niet ?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Samzz ken je wel
Die was er ook bij met voetbal kijken
Kloptquote:
En ik post hier niet eens 2 maanden actief ofzo. Kan je nagaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)mac26&sub_forum=115&
Smoofie staat boven mij.
LR ook
Je moest eens weten wat voor pics er s' nachts uitkomen bij jouquote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik post hier niet eens 2 maanden actief ofzo. Kan je nagaan.
Doublepain en ik gaan zo weer posten, komt goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor pics er s' nachts uitkomen bij jou
Oh, komt er nog cheryl cole voorbij?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doublepain en ik gaan zo weer posten, komt goed.
Wij verlagen ons ook niet naar andere fora.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie staat boven mij.
LR ook
ah, goede instellingquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij verlagen ons ook niet naar andere fora.
Verassingquote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, komt er nog cheryl cole voorbij?
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Smoofie staat boven mij.
LR ook
quote:
Leuk, nu moet ik dus mijn hele Cole collectie wegdoen, verassing wegquote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, komt er nog cheryl cole voorbij?
jij ging toch slapen?quote:
kut die wilde ik net heir zettenquote:
Oh oh wie zal het toch zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wie zal het nieuwe topiek openen...................
Driesquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
wie zal het nieuwe topiek openen...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |