Dan hebben jullie alleen maar faalaankopenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalaankoop. Eigenlijk is alleen Derksen gecharmeerd van hem, genoeg reden om hem niet te halen lijkt me.
Mwa vorig jaar wilde Osasuna hem al en dit jaar scheen Udinese interesse te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalaankoop. Eigenlijk is alleen Derksen gecharmeerd van hem, genoeg reden om hem niet te halen lijkt me.
Ik heb vertrouwen in Frankie. Hij weet wat er gebeurt!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Journalist van de Gelderlandertwitter:jaapvanessen twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:04:21Nuytinck naar Ajax. Geen verrassing eigenlijk. Hopen op iets meer speeltijd dan die doelman van Nec. Hoe heet hij ook al weer? reageer retweet
twitter deze vraag, kijken wat hun antwoord is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar dan maak ik dit toch niet wereldkundig?
Zie hem redelijk vaak spelen, maar snap de hype niet zo. Zo'n Van Eijden is bijvoorbeeld totaal niet slechter dan hem ofzo. Maar nec heeft die Cmovs en hebben het geld hard nodig. Gaan ze er niet eens op achteruit.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa vorig jaar wilde Osasuna hem al en dit jaar scheen Udinese interesse te hebbenIk zie het ook niet in hem maar blijkbaar heeft hij toch iets?
We zien het wel..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie hem redelijk vaak spelen, maar snap de hype niet zo. Zo'n Van Eijden is bijvoorbeeld totaal niet slechter dan hem ofzo. Maar nec heeft die Cmovs en hebben het geld hard nodig. Gaan ze er niet eens op achteruit.
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zien het wel..
Kan een prima aankoop worden, maar ook falen.
Als hij door het ijs zakt hebben we altijd Denswill en van Rhijn achter de hand.
Cillessenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Nuytinck is wel een goede. Wat was de naam van die keeper ook alweer? Goeie vraag van die journalist, ik weet het namelijk ook niet.
Jasper?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Nuytinck is wel een goede. Wat was de naam van die keeper ook alweer? Goeie vraag van die journalist, ik weet het namelijk ook niet.
Cillissen grootste hype ooit (Kom maar met de Ajax talent bash)quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef Happel het volgende:
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoor
Moet wel, anders moet ie verlengen of op de bank.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?
Beetje het Velthuizen effect.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cillissen grootste hype ooit (Kom maar met de Ajax talent bash)Blunders waren nooit zijn fout en een simpele duik was een seizoen lang een wereldredding.
Is stiekem gewoon een CV natuurlijk, maar zou na het vertrek van crack wel op die plek gaan spelen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn gaat al op de positie van v/d Wiel spelen hoor
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat v/d Wiel al weggaat deze zomer?
Ik hoop het, zou voor hem ook het beste zijn denk ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet wel, anders moet ie verlengen of op de bank.
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had liever Michael Breuer transfervrij. Pastoor zei al: veelsteveel onderschat
Pastoor is kundig in zijn praatjes met de persquote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.
Pastoor doet het wel goed als trainer, hij haalt wel aardige resultaten en zijn teams spelen leuk.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, als Pastoor dat zegt dan zal het wel zo zijn ja.
Die Elfrink zit ook maar iedere dag te stressen om Narsingh hé, téringtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:22:38#PSV blijft ondanks de financiële malheur jagen op #Narsingh en hoopt op een snel ja-woord. reageer retweet
Pastoor > Mourinho.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pastoor is kundig in zijn praatjes met de pers
Hij gaat toch niet naar Ajax denk ik, die gaan hun aanbod niet veranderen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Elfrink zit ook maar iedere dag te stressen om Narsingh hé, téringtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 08-07-2012 om 22:22:38#PSV blijft ondanks de financiële malheur jagen op #Narsingh en hoopt op een snel ja-woord. reageer retweet
En jij zit je maar iedere dag druk te maken over de tweets van Elfrink over narsingh. Ben benieuwd wat nou triester is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is dus hoop voor je Stijn, gewoon journalistiek op Windesheim gaan volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |