Dan zeg je gewoon:quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat het wanneer mensen tegen mij zeggen dat het maar een spelletje is
Ik heb het in sporten eigenlijk nooit zo op teams/mensen die alles winnen. Baas Federer is wel de uitzondering.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Federer de enige tennisser waarvan ik een wedstrijd kan uitkijken met regelmaat.
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Het zou ook niet onder hobbies moeten staan, dat voelt nogal denigrerend.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon:
"Het is een levenstijl bitches! Voetbal 4 evahh."
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik maak mij niet dik zoals paon doet maar tochquote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig, rustig het is maar een spelletje Steven maak je niet zo druk.
Ok.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.
Rens wist je dat Ford de eerste autofabriek ontwikkelde waarin auto's op een lopende band werden gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar doe je het voor toch? Die 3e ster hiero! Hiero! Daar doe je het voor. Bedankt Heerenveen.
LR, wist je dat een slak door zijn voet ademt? Een slak heeft net als de mens een maag, nieren, hart en longen. Maar de slak ademt niet door zijn mond, maar door een speciale opening die de "respiratory pore" of "ademopening" wordt genoemd en door hun huid.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens wist je dat Ford de eerste autofabriek ontwikkelde waarin auto's op een lopende band werden gemaakt.
Nee dat wist ik niet, wel wist ik dat een slak tweeslachtig was.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
LR, wist je dat een slak door zijn voet ademt? Een slak heeft net als de mens een maag, nieren, hart en longen. Maar de slak ademt niet door zijn mond, maar door een speciale opening die de "respiratory pore" of "ademopening" wordt genoemd en door hun huid.
Een slak kan tot wel 3 jaar slapen.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, wel wist ik dat een slak tweeslachtig was.
oh okequote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef GGMM het volgende:
De gemiddelde regenworm heeft 248 spieren in zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |