Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Tegen Djoko ongekend hoog.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
27% punten op de tweede service, man man man..
Nee, maar suggereren dat ze partijdig zijn en dan zeggen dat dat niet erg is, omdat ze uit de buurt komen wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef banderas het volgende:
lijnrechters ?? als het op een haar is?? flauwekul om dat partijdigheid te noemen
Je faalt gewoonquote:
Ik kan dit soort uitspraken echt totaal niet begrijpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Federer nu helemaal over Murray heenloopt.
Die Karlovic wedstrijd echter.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef banderas het volgende:
lijnrechters ?? als het op een haar is?? flauwekul om dat partijdigheid te noemen
Aussie Open dit jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie liever een Rafa - Djoko in de finale. Dat is toch van een ander niveau.
Ach joh, ik moet leren, tv kijken, radio luisteren, posten en op mijn spelling letten tegelijk en dat zo vroeg op de dagquote:
Normaliter wel maar vandaag nietquote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kan dit soort uitspraken echt totaal niet begrijpen.
Je wil toch een spannende, mooie finale als tennisliefhebber.
Come on Tim!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand riep "Come on Rafa". Nou, lachen hoor.
twitter:ivokarlovic twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:54:44Anyone who knows me can confirm that I'm not a sore looser. But this is too much. 10 foot faults? Cmon. I never do foot faults. reageer retweet
twitter:ivokarlovic twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:21:37Today in doubles I had 10 foot faults again.. NOT. reageer retweet
Bij Ferrer - Murray zeiden ze; "Come on Agassi". Die zat in het publiek.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand riep "Come on Rafa". Nou, lachen hoor.
Ook leuk.quote:
quote:
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
100% zeker dat Murray deze finale wint.
Ik hoop het. Baal er al voldoende van at hij de eerste set heeft gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.
Hij werd in de eerste set ook gebroken..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.
Daar had hij in de 8e game vrij veel mazzel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd in de eerste set ook gebroken..
Not a chance. Zou wel mooi zijn .......quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
100% zeker dat Murray deze finale wint.
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
En een dubbele fout. 40-30. Kom op Fed.
En 2-1*. Hoop dat hij de volgende game breakt en daarna op 4-1* komt.
Want??? Hij mag geen voorkeur hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fan.
Was het niet goed?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fan.
Je wil toch een spannende pot als tennisliefhebber?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was het niet goed?
Frusterende partij als je Federer-fan bent.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Onzin. Hij speelt vandaag misschien iets beter, maar heeft sowieso niet meer in zijn mars dan Federerquote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef banderas het volgende:
murray heeft wat meer in zijn mars..verdiend momenteel
Die is al overledenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef tja77 het volgende:
Geloof dat die ene gozer die 1500 pond had gezet op 7 Wimbeldon titels voor Federer zit te balen.
edit: nevermindquote:Op zondag 8 juli 2012 16:27 schreef tja77 het volgende:
Geloof dat die ene gozer die 1500 pond had gezet op 7 Wimbeldon titels voor Federer zit te balen.
Het is wel echt heel, heel erg slecht. Federer komt hierdoor in de problemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Das diezelfde kuthoer als toen straks....
ow, mag ik nie zeggen...
Nou, op dit moment wil ik liever dat Federer makkelijk wint.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:26 schreef luckass het volgende:
[..]
Je wil toch een spannende pot als tennisliefhebber?
ik heb 10 minuten op NL2 zitten kijken. Daarna van ellende weer terug naar de BBC. Prutserquote:
Idd Federer gaat die 7e titel echt niet pakken vandaagquote:Op zondag 8 juli 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
4e call tegen Federer , duidelijk aan welke kant de lijnrechters staan
quote:
Hij kan gewoon blijven challengen hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd Federer gaat die 7e titel echt niet pakken vandaag
dus is hij meteen kansloos en heeft hij al verloren, terwijl hij gewoon 3-2 voor staat nu?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef truedestiny het volgende:
[..]Fed haalt z'n niveau tegen Djoko bij lange na niet.
Was een overrule van de umpire, terwijl het punt echt wel naar Federer was gegaan, wat wil je daartegen doen???quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij kan gewoon blijven challengen hoor.
Serieus, troll. Je ziet toch ook dat die calls helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef banderas het volgende:
gaan ze t nog op de lijnrechters steken ook zeg als hij zelf niet kan winne
Nee dat denk ik niet, maar daar komt wel het stukje pessimisme vandaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dus is hij meteen kansloos en heeft hij al verloren, terwijl hij gewoon 3-2 voor staat nu?
Troll lazer opquote:Op zondag 8 juli 2012 16:32 schreef banderas het volgende:
gaan ze t nog op de lijnrechters steken ook zeg als hij zelf niet kan winne
dat roepen andere hier welquote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, maar daar komt wel het stukje pessimisme vandaan.
Gister ook een paar keer bij de vrouwenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Serieus, troll. Je ziet toch ook dat die calls helemaal nergens op slaan.
Die schele heks had er al eentje meer gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:34 schreef banderas het volgende:
calls????? dat was de eerste die ze hadden moeten zien ja
Murray ziet er best goed uit (voor zijn doen dan)quote:
1ste game die hij zo pakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
Murray pakt zijn eigen games nu wel relatief makkelijk.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
Federer pakt zijn eigen games nu wel relatief makkelijk.
Murrayquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Nou nou zeg, ik ben hier wel in de Federer zone beland
Ja en je moet gewoon geen onwaarheden verkopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Ja, dit is een tennis-topic. Niet de 'och gossie, laat die jongen ook een keer een GS winnen'-topic.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Ach, als het 2-0 in sets voor Federer zou staan, dan zou ik ook ff voor Murray zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 16:37 schreef vandermar het volgende:
Ik moest aan I don't like Mondays denken...quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef alors het volgende:
Dat wist ik helemaal niet van Murray, maar toch krijg ik erdoor niet meer sympathie voor hem
Gaat dat liedje daarover? Of over een andere shooting?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest aan I don't like Mondays denken...
Lekkere borstharen overigens net
Ach gut, hebben ze het verhaal over dat bloedbad weer eens verteld?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:38 schreef alors het volgende:
Dat wist ik helemaal niet van Murray, maar toch krijg ik erdoor niet meer sympathie voor hem
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:40 schreef Niox het volgende:
[..]
Ach gut, hebben ze het verhaal over dat bloedbad weer eens verteld?
Zeg dat je op wimbledon al aan het tennissen bentquote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef truedestiny het volgende:
GVD word ik gebeld dat ik moet tennissen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef TheGeneral het volgende:
Federer gewoon erg matig vandaag. Moet die 2e set eruit zien te vechten, wellicht dat dat voor wat opluchting zorgt.
lolquote:Op zondag 8 juli 2012 16:47 schreef truedestiny het volgende:
GVD word ik gebeld dat ik moet tennissen.
Misschien is het beter dat ik het niet zie. Ik wil Murray helemaal niet zien winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeg dat je op wimbledon al aan het tennissen bent
Of onderschatting?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch apart dat iemand die zo veel gewonnen heeft als Federer toch zo veel last van de druk lijkt te hebben (vaak in GS finales).
Alles wat niet Federer is vind jij onuitstaanbaarquote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef alors het volgende:
Henman, dat vond ik ook al zo'n onuitstaanbaar figuur
Ja ze zijn niet echt lovable die Engelsen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef alors het volgende:
Henman, dat vond ik ook al zo'n onuitstaanbaar figuur
Wat weet jij daar nou van trollquote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles wat niet Federer is vind jij onuitstaanbaar
Dat is het beeld dat ik van Federer fans hebquote:
De Koningin is overleden.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat stond er in de "ondertiteling" bij de NOS?
Vind ik ook heel gek. Misschien heeft hij het gevoel dat dit zijn laatste kans is om er een te winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch apart dat iemand die zo veel gewonnen heeft als Federer toch zo veel last van de druk lijkt te hebben (vaak in GS finales).
AO 2010?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef alors het volgende:
Wanneer heeft Fed nou zijn laatste GS gewonnen?
AO 2010.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:52 schreef alors het volgende:
Wanneer heeft Fed nou zijn laatste GS gewonnen?
alsof dat beter isquote:Op zondag 8 juli 2012 16:54 schreef banderas het volgende:
murray slaat ze ook gewoon ruimer binne de lijnen he
Het is omdat de lijnrechters uit de buurt komen en ook de krant lezen!!!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef tja77 het volgende:
Dit kan toch geen toeval meer zijn, hoe vaak vallen die calls in het nadeel van Murray uit??? Bijna nooit.
Heb jij er nog vertrouwen in dat Federer wint? Weet niet op wie jij je geld nu zou zetten...quote:
Ik vrees dan ook de tiebreak.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Geluk voor Murray. Deuce. Federer heeft het heel zwaar op zijn servicegames.
Jawel. Al is deze set wel belangrijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij er nog vertrouwen in dat Federer wint? Weet niet op wie jij je geld nu zou zetten...
NOS zeker ook niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef newsradio het volgende:
Iemand toevallig een stream van de finale? Zit hier in Singapore en de stream van wimbledon.org werkt niet in mijn regio
Vond je? hij leek mij niet zeker uit te gaan hoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef FedExpress het volgende:
pfieuw, vreemde keus om die volley te pakken
ik dacht ook dat die bal wel uit zou zijn gegaan...quote:Op zondag 8 juli 2012 17:01 schreef FedExpress het volgende:
pfieuw, vreemde keus om die volley te pakken
Jij bent sws voor Nadalquote:
Zie sig.quote:
Even expat shield installeren, dan doet BBC I-player het in ieder geval.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:00 schreef newsradio het volgende:
Iemand toevallig een stream van de finale? Zit hier in Singapore en de stream van wimbledon.org werkt niet in mijn regio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |