Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Tegen Djoko ongekend hoog.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
27% punten op de tweede service, man man man..
Nee, maar suggereren dat ze partijdig zijn en dan zeggen dat dat niet erg is, omdat ze uit de buurt komen wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef banderas het volgende:
lijnrechters ?? als het op een haar is?? flauwekul om dat partijdigheid te noemen
Je faalt gewoonquote:
Ik kan dit soort uitspraken echt totaal niet begrijpen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Federer nu helemaal over Murray heenloopt.
Die Karlovic wedstrijd echter.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:10 schreef banderas het volgende:
lijnrechters ?? als het op een haar is?? flauwekul om dat partijdigheid te noemen
Aussie Open dit jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:12 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie liever een Rafa - Djoko in de finale. Dat is toch van een ander niveau.
Ach joh, ik moet leren, tv kijken, radio luisteren, posten en op mijn spelling letten tegelijk en dat zo vroeg op de dagquote:
Normaliter wel maar vandaag nietquote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik kan dit soort uitspraken echt totaal niet begrijpen.
Je wil toch een spannende, mooie finale als tennisliefhebber.
Come on Tim!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand riep "Come on Rafa". Nou, lachen hoor.
twitter:ivokarlovic twitterde op donderdag 28-06-2012 om 21:54:44Anyone who knows me can confirm that I'm not a sore looser. But this is too much. 10 foot faults? Cmon. I never do foot faults. reageer retweet
twitter:ivokarlovic twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 20:21:37Today in doubles I had 10 foot faults again.. NOT. reageer retweet
Bij Ferrer - Murray zeiden ze; "Come on Agassi". Die zat in het publiek.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand riep "Come on Rafa". Nou, lachen hoor.
Ook leuk.quote:
quote:
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
100% zeker dat Murray deze finale wint.
Ik hoop het. Baal er al voldoende van at hij de eerste set heeft gewonnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.
Hij werd in de eerste set ook gebroken..quote:Op zondag 8 juli 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, ik denk dat Murray bij de eerste de beste break tegen zijn kop er niet meer bij kan houden dat Federer dan de favoriet is.
Daar had hij in de 8e game vrij veel mazzel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij werd in de eerste set ook gebroken..
Not a chance. Zou wel mooi zijn .......quote:Op zondag 8 juli 2012 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
100% zeker dat Murray deze finale wint.
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fanquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
En een dubbele fout. 40-30. Kom op Fed.
En 2-1*. Hoop dat hij de volgende game breakt en daarna op 4-1* komt.
Want??? Hij mag geen voorkeur hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fan.
Was het niet goed?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef luckass het volgende:
[..]
Verlaag je eens niet tot het niveau van de rest van de mensen in dit topic Fed-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |