SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.Only the strong survive
In dit geval houdt Wiggins dan nog vier minuten over.quote:
Door een ontsnapping die stijf stond van de doping ja. In eerste instantie was de tour verloren na die dag ervoor.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was vooral Phonak die Pereiro lieten rijden en die hebben 'm gewoon terug ingehaald.
No shit...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dan hebben ze hun huiswerk slecht gedaan.
Dat denk ik ook, of hij moet de komende week op Hummelesque wijze het peloton blijven achtervolgen.quote:
Hij staat al op 29 minuten dacht ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou een lekkere blunder zijn
Vandevelde kan die 12 minuten in een gele trui wel verdedigen.
Jupquote:Op zondag 8 juli 2012 13:35 schreef JimboSlice het volgende:
Was het Verdugo die die enorme wond aan zijn been had?
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:35 schreef JimboSlice het volgende:
Was het Verdugo die die enorme wond aan zijn been had?
Meest bizarre dag ooit in de tour?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door een ontsnapping die stijf stond van de doping ja. In eerste instantie was de tour verloren na die dag ervoor.
Dit was ook wel een etappe voor Gerrans geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:34 schreef Panthera. het volgende:
Greenedge had gisteren wel Albasini mee natuurlijk, gisteren was in principe ook een dag dat een aanval kans van slagen had. Maar verder is Greenedge deze Tour een ploeg met meer pretenties dan resultaten.
Hummelesquequote:Op zondag 8 juli 2012 13:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, of hij moet de komende week op Hummelesque wijze het peloton blijven achtervolgen.
Dan heeft ie zich geschoren inderdaad.quote:
Pereiro stond geen half uur achter? Hoe bedoel je?quote:[quote]Op zondag 8 juli 2012 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar die stond geen half uur achter.
Ja idd, hoe doen ze dat dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zullen ze dan al die andere colletjes overkomen?
ze hadden gewoon pech met Kittel, als Kittel 1 of 2 ettapes had gewonnen hadden ze hun wildcard meer dan waargemaaktquote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef Panthera. het volgende:
Ik zal maar niet weer beginnen over Argos in de Tour, dat wordt me niet in dank afgenomen
Het was maar 25 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Pereiro stond geen half uur achter? Hoe bedoel je?
Inderdaad, hij moest de vervanger zijn van Hushovd deze Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
Toch zonde dat zo'n renner als Boasson Hagen zich vaak laat misbruiken als doodgewone knecht.
Wat zou er met Voeckler z'n vader zijn gebeurd?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Evertjan het volgende:
Voigt in de kopgroep hopenlijk vertellen ze straks nog dat hij 6 kinderen heeft
Dat weet je als je dit jaar bij Sky rijdt en hij krijgt er genoeg voor terug per jaar. Zie ook de tour van vorig jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
Toch zonde dat zo'n renner als Boasson Hagen zich vaak laat misbruiken als doodgewone knecht.
hij wint toch ook genoeg?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
quote:
Ja, eens, maar ik het niet leuk vinden als ik zelf ook mee kan doen in sprints en ontsnappingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat weet je als je dit jaar bij Sky rijdt en hij krijgt er genoeg voor terug per jaar. Zie ook de tour van vorig jaar.
Ik heb ze allemaal gekekenquote:
Was mee, maar leek te laten lopen.quote:
In Zwitserland won hij zo een bergetappe vorig jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:43 schreef BlaZ het volgende:
Leuke renner die Sagan die zelfs op zón soort etappe mee wil gaan met de kopgroep
Tijdstraf imo.quote:
De 'H' kennen ze niet in het Cyrillisch he, dat moet een 'G' zijnquote:
Als er straks een groepje is gevormd, dan gaat het peloton wel langzamer rijden...quote:Op zondag 8 juli 2012 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
Als je nu al moet lossen, ga je wel problemen krijgen om op tijd binnen te zijn.
Ja, ik zag alleen maar kort FdJ. Kon het nummer niet zienquote:Op zondag 8 juli 2012 13:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Veelers bij Ladagnous en niet bij Hutarovich.
Als je geluk hebt valt het peloton over 5 km helemaal stil en kan je gewoon weer aansluiten in een groepje.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:44 schreef Ambrosius het volgende:
Als je nu al moet lossen, ga je wel problemen krijgen om op tijd binnen te zijn.
Goetarowicz. Ook goed.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:45 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
De 'H' kennen ze niet in het Cyrillisch he, dat moet een 'G' zijn
Heeft net een gaatje op hardrijders moeten dichtrijden.quote:
Gutarovicquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Hoeveel schrijfwijzen zijn er wel niet voor die renner?
Hutarovich
Hoetarowicz
Goetarowicz
Gutarovych
Hoedanookniets
?
Hoetarofietsquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Hoeveel schrijfwijzen zijn er wel niet voor die renner?
Hutarovich
Hoetarowicz
Goetarowicz
Gutarovych
Hoedanookniets
?
Wedden dat die gepakt heeftquote:
Die rijdt dan wel alleen, maar kan gewoon strak 1 tempo blijven rijden. Dat kan dan nog wel eens fijner zijn dan erachter zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand komt echt weg, behalve Voigt dan.
Past perfect in het rijtje Landis, Armstrong,...quote:
Ineens is ie daar? Hij is al vanaf 2010 aan het winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Past perfect in het rijtje Landis, Armstrong,...
Ineens is ie daar en wint 3 etappes
Zeer geloofwaardig hoor!
Ja in kutrondes... maar nooit echt klassiekersquote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ineens is ie daar? Hij is al vanaf 2010 aan het winnen.
Waardeloze renner inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja in kutrondes... maar nooit echt klassiekers
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De etappe's die hij nu heeft gewonnen zijn ook geen klassiekers.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Noem Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland en de Vuelta maar kutrondes.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Die hebben allemaal een bord spaghetti door hun mik gegooid.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Hopelijk komen Velits en Mollema er nog bij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
Maak er een topic over zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Albasini ook weer volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.
12 secondjes toch?quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen.
Ik vraag me af of ze Mollema laten gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk komen Velits en Mollema er nog bij.
O nee hoor, maar banaantje wordt hier belachelijk gemaakt. Maar dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
Waarom gaat Gesink niet mee op een dag als vandaag?
Moet ie wel kunnen hequote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
Jawel, het is nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O nee hoor, maar banaantje wordt hier belachelijk gemaakt. Maar dat slaat ook nergens op natuurlijk.
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Waarom niet, die rijden ze in een tijdrit op minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze Mollema laten gaan.
Mark my wordsquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Ze zitten inderdaad allemaal aan de wasa.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Hij is kopman, kan 1 keer vallen en daarna excuses inroepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |