Waardeloze renner inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja in kutrondes... maar nooit echt klassiekers
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De etappe's die hij nu heeft gewonnen zijn ook geen klassiekers.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Noem Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland en de Vuelta maar kutrondes.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Die hebben allemaal een bord spaghetti door hun mik gegooid.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Hopelijk komen Velits en Mollema er nog bij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
Maak er een topic over zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Albasini ook weer volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.
12 secondjes toch?quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |