Inderdaad, hij moest de vervanger zijn van Hushovd deze Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
Toch zonde dat zo'n renner als Boasson Hagen zich vaak laat misbruiken als doodgewone knecht.
Wat zou er met Voeckler z'n vader zijn gebeurd?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Evertjan het volgende:
Voigt in de kopgroep hopenlijk vertellen ze straks nog dat hij 6 kinderen heeft
Dat weet je als je dit jaar bij Sky rijdt en hij krijgt er genoeg voor terug per jaar. Zie ook de tour van vorig jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
Toch zonde dat zo'n renner als Boasson Hagen zich vaak laat misbruiken als doodgewone knecht.
hij wint toch ook genoeg?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef Panthera. het volgende:
quote:
Ja, eens, maar ik het niet leuk vinden als ik zelf ook mee kan doen in sprints en ontsnappingen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat weet je als je dit jaar bij Sky rijdt en hij krijgt er genoeg voor terug per jaar. Zie ook de tour van vorig jaar.
Ik heb ze allemaal gekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |