Gutarovicquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Hoeveel schrijfwijzen zijn er wel niet voor die renner?
Hutarovich
Hoetarowicz
Goetarowicz
Gutarovych
Hoedanookniets
?
Hoetarofietsquote:Op zondag 8 juli 2012 13:46 schreef Gitank2 het volgende:
Hoeveel schrijfwijzen zijn er wel niet voor die renner?
Hutarovich
Hoetarowicz
Goetarowicz
Gutarovych
Hoedanookniets
?
Wedden dat die gepakt heeftquote:
Die rijdt dan wel alleen, maar kan gewoon strak 1 tempo blijven rijden. Dat kan dan nog wel eens fijner zijn dan erachter zitten.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand komt echt weg, behalve Voigt dan.
Past perfect in het rijtje Landis, Armstrong,...quote:
Ineens is ie daar? Hij is al vanaf 2010 aan het winnen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Past perfect in het rijtje Landis, Armstrong,...
Ineens is ie daar en wint 3 etappes
Zeer geloofwaardig hoor!
Ja in kutrondes... maar nooit echt klassiekersquote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ineens is ie daar? Hij is al vanaf 2010 aan het winnen.
Waardeloze renner inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja in kutrondes... maar nooit echt klassiekers
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De etappe's die hij nu heeft gewonnen zijn ook geen klassiekers.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Noem Parijs-Nice, Ronde van Zwitserland en de Vuelta maar kutrondes.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Die hebben allemaal een bord spaghetti door hun mik gegooid.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Jongens, kom op. Laten we nu niet net gaan doen alsof Sagan op een bruine boterham rondrijd. Net als de rest van het peloton.
Hopelijk komen Velits en Mollema er nog bij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
Maak er een topic over zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Albasini ook weer volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef TheArt het volgende:
Groep dus met Casar, Valls, Riblon, ik denk ook Paulinho
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, Parijs - Nice en de Vuelta enzo, daar is inderdaad geen kunst aan.
12 secondjes toch?quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen.
Ik vraag me af of ze Mollema laten gaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk komen Velits en Mollema er nog bij.
O nee hoor, maar banaantje wordt hier belachelijk gemaakt. Maar dat slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Maak er een topic over zou ik zeggen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
Waarom gaat Gesink niet mee op een dag als vandaag?
Moet ie wel kunnen hequote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
Jawel, het is nergens op gebaseerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
O nee hoor, maar banaantje wordt hier belachelijk gemaakt. Maar dat slaat ook nergens op natuurlijk.
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Waarom niet, die rijden ze in een tijdrit op minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze Mollema laten gaan.
Mark my wordsquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef marcodej het volgende:
twitter:AddyEngels twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:52:07Deze beelden zijn het bewijs dat de uitzendingen anders moeten! Samenvatting eerste uur en dan pas live. Dit is koers! reageer retweet
Ze zitten inderdaad allemaal aan de wasa.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Hij is kopman, kan 1 keer vallen en daarna excuses inroepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef byah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |