twitter:NEDERWlETJE twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:22:46De eerste dj van #3fm voor het #glazenhuis is Jim??? Wtf reageer retweet
twitter:NEDERWlETJE twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:24:01En Frank??? :s #3fm Dikke bullshit dit! reageer retweet
Haha, ik zag hem, maar van jou weet ik dat het niet serieus was.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de namen voor het glazen huis ff op twitter gegooid
quote:Het Zuidelijk Windmolenstelsel M83 (Messier 83 / NGC 5236) is een spiraalvormig sterrenstelsel in het sterrenbeeld Waterslang (Hydra). Het is een van de helderste sterrenstelsels aan de hemel, zichtbaar met een verrekijker, en staat op ongeveer 15 miljoen lichtjaar van de Aarde.
ja, dat denk jij. maar ik geloof het echt!quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Haha, ik zag hem, maar van jou weet ik dat het niet serieus was.
twitter:Roydecowboy twitterde op zondag 08-07-2012 om 13:29:15@Ingeltje19 nee tuurlijk niet :p die werken niet eens bij #3fm reageer retweet
twitter:Miriam3fm twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:43:11Is dit een grapje, van die DJs die het glazen huis in gaan? Anders sla ik een jaartje over dit keer.... #3FM reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:45 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Miriam3fm twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:43:11Is dit een grapje, van die DJs die het glazen huis in gaan? Anders sla ik een jaartje over dit keer.... #3FM reageer retweet
gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
KAARTJES GEWONNEN VOOR MUUUUUUUUUUUUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vorig weekend wel, volgens mij is het inmiddels minderquote:
gzquote:Op zondag 8 juli 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
KAARTJES GEWONNEN VOOR MUUUUUUUUUUUUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HEIL MERKEL!quote:
wat een heerlijke platte, niveauloze flauwekul was het weerquote:
Stuiterdestuiterfijnnummerquote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAHHHHH EVEN EEN POST IN DIT LEGE TOPIQUE!!!
Lekker nummertje drbij:
Dat daar belastinggeld aan uitgegeven wordt. Ongelofelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 19:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat een heerlijke platte, niveauloze flauwekul was het weer![]()
Haha, baas!quote:
Jaheur.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ja hoi goed topieq
alles goed met duckz0r en pienzut?
1 van de nummers die me doet denken aan m'n stage. als ik doorfietste kon ik op dat nummer bijna van huis naar stage fietsenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
JAAAAAHHHHH EVEN EEN POST IN DIT LEGE TOPIQUE!!!
Lekker nummertje drbij:
Wat? papier? haar? nagels? shoarma?quote:
Neuh...quote:
Nee, ik word nooit boosquote:Op maandag 9 juli 2012 00:41 schreef wolfrolf het volgende:
Toch neit boos op dat bar matige grapje he duckmaster?![]()
Welterusten allemaal. Tot.. straks.
Zal ie em voor de zesde keer draaien?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:58 schreef alors het volgende:
Natuurlijk vind Domientje het niks, die vindt alleen zijn eigen zomerhit te gek
Eerst het weekend bespreken.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ie em voor de zesde keer draaien?.
Ik denk dat die DVD van Domien overbodig is, voor zijn verhaal kan je gewoon naar de andere DVD's kijken/luisteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij er altijd al van gedroomd om radio-dj te worden? Dit is jouw kans! De meesters van de Nederlandse radio vertellen jou precies hoe zijn de top hebben behaald. Kijk en luister naar inspirerende en nooit vertelde verhalen van jouw radiohelden: Jeroen Van Inkel (Q-music), Coen Swijnenberg (3FM), Domien Verschuuren (3FM), Dennis Ruyer (Radio 538), Mark Labrand (Radio 538) en Giel Beelen (3FM).
Welke vragen worden behandeld?
Wat maakt iemand een goede DJ?
Hoe maak je van je hobby je beroep?
Hoe belangrijk is talent?
Hoe onderscheidt jij je van andere DJ's?
Hoe bouw je een relatie met je luisteraar?
Hoe werk je binnen een format?
Hoe gebruik je jingles optimaal?
Wat is de beste manier verhalen te vertellen?
Hoe maak je gebruik van teasing?
Mag je een accent hebben?
Hoe moet een goede radiostem klinken?
Hoe bereid je jouw radioshow voor?
Hoe ben je jezelf op de radio?
Hoe maak je een krachtige demo?
Hoe solliciteert bij landelijke zenders?
Inhoud
6 DVD's met een totale speelduur van 6 uur
DVD 1: Jeroen Van inkel (Q-music)
DVD 2: Coen Swijnenberg (3FM)
DVD 3: Domien Verschuuren (3FM)
DVD 4: Dennis Ruyer (Radio 538)
DVD 5: Mark Labrand (Radio 538)
DVD 6: Giel Beelen (3FM)
[ afbeelding ]
Waarom zitten Rob Stenders en Gerard Ekdom er niet bij?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij er altijd al van gedroomd om radio-dj te worden? Dit is jouw kans! De meesters van de Nederlandse radio vertellen jou precies hoe zijn de top hebben behaald. Kijk en luister naar inspirerende en nooit vertelde verhalen van jouw radiohelden: Jeroen Van Inkel (Q-music), Coen Swijnenberg (3FM), Domien Verschuuren (3FM), Dennis Ruyer (Radio 538), Mark Labrand (Radio 538) en Giel Beelen (3FM).
Welke vragen worden behandeld?
Wat maakt iemand een goede DJ?
Hoe maak je van je hobby je beroep?
Hoe belangrijk is talent?
Hoe onderscheidt jij je van andere DJ's?
Hoe bouw je een relatie met je luisteraar?
Hoe werk je binnen een format?
Hoe gebruik je jingles optimaal?
Wat is de beste manier verhalen te vertellen?
Hoe maak je gebruik van teasing?
Mag je een accent hebben?
Hoe moet een goede radiostem klinken?
Hoe bereid je jouw radioshow voor?
Hoe ben je jezelf op de radio?
Hoe maak je een krachtige demo?
Hoe solliciteert bij landelijke zenders?
Inhoud
6 DVD's met een totale speelduur van 6 uur
DVD 1: Jeroen Van inkel (Q-music)
DVD 2: Coen Swijnenberg (3FM)
DVD 3: Domien Verschuuren (3FM)
DVD 4: Dennis Ruyer (Radio 538)
DVD 5: Mark Labrand (Radio 538)
DVD 6: Giel Beelen (3FM)
[ afbeelding ]
http://www.mediacourant.nl/?p=131722quote:Giel Beelen sluit overstap naar commerciële radio niet uit
Geplaatst op Mon 09 Jul 2012 om 10:17
Giel Beelen sluit niet uit dat hij 3FM ooit verlaat voor een commerciële radiozender. Dat vertelt de dj aan Veronica Magazine. Beelen heeft er niets op tegen. “Er zijn commerciële flirts geweest, maar er was tot nu toe altijd wel iets dat ervoor pleitte om het níet te doen. Ik sluit niets uit, ik kan me best voorstellen dat ik op een gegeven moment ergens anders wil werken, gewoon vanwege de spanning, de uitdaging. En dan gaat het me echt niet om het cashen.“
De radiomaker denkt dat het juist tegen hem zou kunnen werken. “Ik zou verketterd worden als ik naar de commerciëlen zou vertrekken, maar daar zou ik het niet om laten. Wat belangrijk is, is dat ik het programma kan maken dat ik wil maken. Zodat ik mezelf kan aankijken in de spiegel.”
Het meest beluisterde radioprogramma is nog altijd die van Edwin Evers op Radio 538. “Wat Edwin doet, is fenomenaal. Hij maakt een heel duidelijk programma. Hij heeft geen items, hij zit daar met twee gasten en ze praten over het nieuws van die ochtend.”
“Het zou raar zijn als ik hem in zou halen. Ik draai muziek die nog niet bekend is, ik heb allerlei items en geluidseffectjes. Dat vind ik leuk, dat is mijn kunstwerkje. Het is ook geen streven om op een te komen.”
DOE HETquote:Op maandag 9 juli 2012 10:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=131722
Ik word echt knettergek van die nikszeggende verhalen van Domien. Dag in dag uit, élke dag weer.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:57 schreef alors het volgende:
Zomg wat een verhaal, dat heeft onze Domientje maar ternauwernood overleefdAan de dood ontsnapt
Er zit een knop op je radioquote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik word echt knettergek van die nikszeggende verhalen van Domien. Dag in dag uit, élke dag weer.
Hier word ik bovenmatig vrolijk van. Tevens heeft het me That look you give that guy doen herontdekken, dank daarvoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Al is deze net zo vet, al dan niet toffer
Hier nog megabewolkt, maar van de muziek word ik ook blij.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Dodgy op de radio en de zon komt door de wolken. Never fails.
Ik luister tussen 10 en 12 538 dezelfde muziek en geen vervelende verhaaltjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Maar de muziek maakt meer dan goed
Ja, alleen aan- en afkondigen van plaatjesquote:Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister tussen 10 en 12 538 dezelfde muziek en geen vervelende verhaaltjes.
Ik heb alleen een allergie voor Jens 'ik roep 4034x per minuut 538 en ben een Robot' TImmermans.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik luister tussen 10 en 12 538 dezelfde muziek en geen vervelende verhaaltjes.
Middagquote:
Is het Stenders alleen (+ Jelmer) of zit Coen erbij?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef _JdM_ het volgende:
De Coen en Sandershow vanmiddag met Rob Stenders, dinsdag tot en met vrijdag met Sander en Domien...
Geen Gaslight Anthem. Dan zelf maar draaien, deze plaat is wel genoeg gedraaid op 3fm.quote:
Hmm Rob is wel leuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef _JdM_ het volgende:
De Coen en Sandershow vanmiddag met Rob Stenders, dinsdag tot en met vrijdag met Sander en Domien...
Coen is op vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 15:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is het Stenders alleen (+ Jelmer) of zit Coen erbij?
Ik las een tweet van VeenstraVeenstra, en was vooral verbaasd over de namen en de manier van bekendmakingquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd te belazerd om te gaan zoeken, maar er zijn vast een berg mensen die serieus ingaan op de tweets van Domien en Michiel over het bij Timur genoemde trio voor het Glazen Huis.
Echt, bij al die mensen moeten ze internet afsluiten.
Toen het oorspronkelijk werd uitgezonden, waren er dus echt mensen die het serieus namen. Meteen afsluiten van de samenleving, te dom om te poepen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las een tweet van VeenstraVeenstra, en was vooral verbaasd over de namen en de manier van bekendmakingniet echt geloofwaardig
Dé plaat van het voetbalteam waar ik leider van was. Klassieker!quote:
Hoevaak ik em hem ook zie: ge-wel-digquote:Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd te belazerd om te gaan zoeken, maar er zijn vast een berg mensen die serieus ingaan op de tweets van Domien en Michiel over het bij Timur genoemde trio voor het Glazen Huis.
Echt, bij al die mensen moeten ze internet afsluiten.
Ingrid Perez.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef Clerxify het volgende:
Is er inmiddels iets bekend welke dj 04:00 - 06:00 uur op de werkdag gaat invullen na het vertrek van Bert van Lent?
Thanks man. Ff opgezocht.quote:
Pff... mensen die dat ook nog echt geloofdenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:27 schreef 3rdRock het volgende:
van wiki:
2012 Babysterfte[18] namen van de dj's zijn nog niet bekend, Timur perlin heeft bekend gemaakt dat hij binnenkort excuses aanbied voor deze misplaatste grap. Oude Markt, Enschede
ik hoop dat Timur zijn excuses niet aanbiedt. als er josti's zijn die hem geloofden is dat niet zijn probleem...
Goed bezig m'n jongquote:Op maandag 9 juli 2012 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Geen idee, ik luister nu Rider on the Storm!
Alleen al deze opmerking is reden genoeg om niet te luisteren en lekker verder te Spotifyen.quote:
Joepie spotifyquote:Op maandag 9 juli 2012 18:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alleen al deze opmerking is reden genoeg om niet te luisteren en lekker verder te Spotifyen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Niveath het volgende:
Wat was het antwoord op die Meeuw-is quiz? Moest hem net uitzetten.
toch niet omdat ze een relatie heeft met een andere 538 DJ?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
Ekstra krijgt andere concurrentie. Froukje gaat weg bij 538.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef borisz het volgende:
Ekstra krijgt andere concurrentie. Froukje gaat weg bij 538.
Frank Dane in de avond dusquote:Nieuwe dj
Volgens Froukje heeft het besluit te maken met een nieuwe dj, die in de nieuwe programmering elke avond een show voor zijn rekening neemt. "Ik draai niet zelf, dus ik kan niet zomaar even een ander programma gaan doen. En ruimte voor duo-presentatie is er niet meer.”
De Both is bij 538 verliefd geworden op het vak. "Ik wil echt radio blijven maken, dus ik denk dat ik wel weer opduik", verwacht ze. "Ik vind radio maken echt geweldig. En ik vind het fantastisch wat ik allemaal bij 538 heb mogen leren.”
Het zit de blondine de laatste tijd bepaald niet mee. Onlangs liep haar huwelijk met Jeroen te Rehorst, vader van hun dochtertje van 3, op de klippen. Wel vond ze al snel weer een nieuwe vlam in Van der Bruggen.
denk wel dat ik af en toe zal afstemmenquote:
Nope.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Is dit trouwens wel eens gedraaid op 3FM?
Gaat 19-21(18-21 op vr) doen. Mark Labrand 21-24(Ma t/m Do). Denman 10-12. Barry Paf verhuist naar het weekend.quote:
was al half bekend toch?quote:
loopbaan van Paf gaat er ook niet vooruitquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat 19-21(18-21 op vr) doen. Mark Labrand 21-24(Ma t/m Do). Denman 10-12. Barry Paf verhuist naar het weekend.
Hij wil van dat tijdstip af. Heeft daar 100 jaar gezeten, met uitzondering van een periode, maar toen 538 wegzakte is hij toch weer gevraagd om dat tijdslot te gaan doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
loopbaan van Paf gaat er ook niet vooruit
Ja de promotie die hij maakte naar een vroeger slot was geen succesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wil van dat tijdstip af. Heeft daar 100 jaar gezeten, met uitzondering van een periode, maar toen 538 wegzakte is hij toch weer gevraagd om dat tijdslot te gaan doen.
Barry Paf zat al in de avond toen ik in de brugklas zat, dat is 15 jaar geleden. Hoe heette die datingrubriek toen ook alweer?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja de promotie die hij maakte naar een vroeger slot was geen succesen nu naar het weekend is toch geen vooruitgang zeg maar. Jaren terug was hij de opkomende ster van 538.....
Op de valreepquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Barry Paf zat al in de avond toen ik in de brugklas zat, dat is 15 jaar geleden. Hoe heette die datingrubriek toen ook alweer?
Dat bedoel ik. En Barry Paf klinkt nog steeds zo als toenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Barry Paf zat al in de avond toen ik in de brugklas zat, dat is 15 jaar geleden. Hoe heette die datingrubriek toen ook alweer?
nee, maar er staat wel een nummer van die van die vent op het 3fm-festivalkleedje dit jaarquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Huiswerk memoriesquote:
Echt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar er staat wel een nummer van die van die vent op het 3fm-festivalkleedje dit jaar
Kan kloppen. Deze denk ikquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar er staat wel een nummer van die van die vent op het 3fm-festivalkleedje dit jaar
hij was ook 18 ofzo toen hij bij 538 begon, op zich wel knap natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
goede 3voor12 plaat om eerlijk te zijn. Denk niet dat het iets is voor overdag op 3fmquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Mijn idee. Inderdaad niet echt toegankelijk genoeg om overdag te draaienquote:Op maandag 9 juli 2012 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goede 3voor12 plaat om eerlijk te zijn. Denk niet dat het iets is voor overdag op 3fm
Dank je, dat is em inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan kloppen. Deze denk ik
Heb het kleedje zelf ook ergens. Al kan ik mij er nog maar weinig herinneren van wat er allemaal op staat
En een ubervette video natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, dat is em inderdaadWederom een tof nummer. Idd goed voor 3voor12
Je kunt het ook als online spel spelen, wellicht win je nog kaartjes voor Pinkpop 2013quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En een ubervette video natuurlijk
Ik ga m'n festivalkleedje ook maar weer eens opzoeken
ik heb em moeten googlen nav de tekstfragmenthint anders had ik het nooit geweten. nooit van die hele plaat gehoord...quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je, dat is em inderdaadWederom een tof nummer. Idd goed voor 3voor12
Ah, ook zonder Facebook koppeling?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt het ook als online spel spelen, wellicht win je nog kaartjes voor Pinkpop 2013En anders hoef je 't er niet bij te krabbelen of 't apart op papier te zetten, heb je 't mooi online.
Anyway, tijd om richting bed te gaan, morgenochtend sollicitatieTrusten
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:08 schreef MohMi het volgende:
wat word ik toch blij van timur en ramon in de ochtend!
Haha ouwe heksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:52 schreef Cee het volgende:
Ik zat al te wachten op Roel.
Overigens, Daniel Bedingfield's nummer 10 jaar oud? *kras* Ik kwam er eergisteren achter dat 'Crazy' van Gnarls Barkley ook al 6 jaar oud is. *dubbel kras*
Ik vind het nogal goedkoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is echt wel een vette remix van Evil Activities hoor, Domien!
Ik vind dat dus, ondanks het feit dat het engels erbarmelijk blijft, een geweldig leuk nummer. Hoopte dat het tijdens EK2012 het eindfilmmuziekje zou worden maar dit is ook dikke prima!quote:
God jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef Cee het volgende:
Och ja, dat nummer bestond ook.Inderdaad geen guilty pleasure. Ik blijf erbij, de ultieme guilty pleasure is het geniaal briljante Diggy Loo Diggy Ley van de Herreys.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
God ja![]()
Wel knap om drie gasten te vinden die nog slechter dansen dan ik.
Cool!quote:
Ha, ik herken een paar studiegenoten in die clipquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef 3rdRock het volgende:
http://go.3fm.nl/festival(...)ew-met-Krystl-op-NSJ
![]()
Hoezo? Oh, je bedoelt treinstoring Hilversum (lees ik nu op nu.nl)?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:13 schreef alors het volgende:
goede dag voor een dagje Amsterdam.... kakzooi!
jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoezo? Oh, je bedoelt treinstoring Hilversum (lees ik nu op nu.nl)?
Prut-ov ook altijd. Gelukkig hoef ik niet via Hilversum.quote:
ik ben via Utrecht Centraal gegaan, vertrouw die NS bussen voor geen meter. Ben nu in Amersfoort dus het heikele punt voorbij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Prut-ov ook altijd. Gelukkig hoef ik niet via Hilversum.
*zwaait* ook net in Amersfoort en het wordt in deze trein ook aangeraden via Utrecht te reizen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
ik ben via Utrecht Centraal gegaan, vertrouw die NS bussen voor geen meter. Ben nu in Amersfoort dus het heikele punt voorbij.
Ook door die storing ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef CindieY het volgende:
Ik had m'n mond moeten houden over het over, inmiddels zelf ook al minimaal een kwartier vertraging
Hahahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef CindieY het volgende:
Ik had m'n mond moeten houden over het over, inmiddels zelf ook al minimaal een kwartier vertraging
Dat is nog nietsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:41 schreef alors het volgende:
Ik ben straks bijna 3 uur onderweg, beat that Cindy!
Nee, de machinist was zoek en toen nog een stuk langzaam rijden ivm slecht spoor. 2 uur onderweg geweest, nog niet wat Alors aan tijd kwijt wasquote:
Och, bij jou reden de treinen tenminste. Dat was in Hilversum wel anders vandaag...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, de machinist was zoek en toen nog een stuk langzaam rijden ivm slecht spoor. 2 uur onderweg geweest, nog niet wat Alors aan tijd kwijt was
Krijg er wel een goed gevoel bijquote:
Inderdaad, ik vind het echt een heerlijk nummer, vooral in combinatie met de teamspirit tijdens de OS. Kijk ook echt uit naar de Spelen, al die 'oude' en nieuwe sporten. Ergens toch wel jammer dat het zo dichtbij is want het was vaak wel fijn om 's ochtends voordat je ging werken of 's avonds nog hele wedstrijden live te kunnen kijken. Nu is alles toch voornamelijk overdag volgens mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Krijg er wel een goed gevoel bij
Beetje just for tonight achtig
twitter:HandsomePoets twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 22:24:28@CeeJayEff kijk dat is dan wel weer tof! Hopelijk ga je het 2e album vetter vinden. Wij doen iig ons stinkende best! Grtz reageer retweet
quote:
Radio1 gebruikte het onder hun EK fragmenten als promo voor hun Sportprogrammering, hij had ook perfect gepast onder de EK beelden aan het einde van de Sportzomer aflevering, maar die wilden liever een overbekend nummerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Krijg er wel een goed gevoel bij
Beetje just for tonight achtig
Meen mij toch echt te herinneren dat het ook dagelijks opd e TV werd gebruikt bij het EK WK?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:29 schreef alors het volgende:
[..]Episch bazennummer he
[..]
Radio1 gebruikte het onder hun EK fragmenten als promo voor hun Sportprogrammering, hij had ook perfect gepast onder de EK beelden aan het einde van de Sportzomer aflevering, maar die wilden liever een overbekend nummer
Voor zover ik weet niet, en ik heb veeeeeeeeel gekekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Meen mij toch echt te herinneren dat het ook dagelijks opd e TV werd gebruikt bij het EK WK?
Dan ben ik bang dat ik er naast zit. Maar de associatie is goedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, en ik heb veeeeeeeeel gekekenEn dat nummer vond ik toen al amazing, dus dat had ik geweten.
Misschien in een spotje voor Radio1 op tv, maar de NOS heeft er geen gebruikt van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |