Jammer dat je niet komt. Ik denk dat jij en raptorix het wel knus zouden hebben samen in een tentje, want volgens mij ben jij ook niet vies van een flinke salami op z'n tijdquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zal ik nog eens een paar lullige opmerkingen maken dan wordt wellicht dat huis ook nog gesponserd? Je zegt het maar. Ondertussen blijf ik wel lachen om die versleten schoenplaatjes e.d. (Kwam zeker omdat je nogal heupwiegend met een schoudertasje de Alp op liep)
En op een meet kom ik zeker niet. Niets te zoeken, vrienden zoek je tenslotte zelf uit.
Maar ga vooral allemaal de Marmotte fietsen, Sjors zorgt wel voor de verzorging en de nazorg......
Hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt. Ik denk dat jij en raptorix het wel knus zouden hebben samen in een tentje, want volgens mij ben jij ook niet vies van een flinke salami op z'n tijd
Dat zal dan wel weer Groningse boeren wijsheid zijn, want ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt. Dus laat die insinuaties nu gewoon achterwege voordat die een eigen leven gaan leiden en totaal nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jammer dat je niet komt. Ik denk dat jij en raptorix het wel knus zouden hebben samen in een tentje, want volgens mij ben jij ook niet vies van een flinke salami op z'n tijd
Zo'n tentzeil houdt veel gesnurk tegen...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
Btw: Als we echt La Marmotte gaan rijden zit ik nog het liefste in mijn tent alleen. Dan heb ik ook niemand op zaal die snurkt, of ieder uur uit bed moet om te kijken of zijn tubes nog hard zijn.
Jacuzziquote:Op maandag 9 juli 2012 09:04 schreef FJD het volgende:
Ik ben voor de echte Marmotte, een huisje met jacuzzi ipv tent, tegen skihut-feesten die tot na 0:00 duren, voor BBQs, een (ruime) week ter plaatse & tegen sponsoring goed doel (wordt teveel gedaan + ik kom er niet aan toe t goed te doen).
Vriendin denkt tzelfde![]()
Vreeswijk-meet zou passen denk ik. Dag maakt niet uit.
Moet een inventarisatie komen wat de verschillende prijzen zijn, camping/huisje en wat de wensen van de groep zijn. Ik wil best mee helpen om dit project tot een succes te maken!quote:Op maandag 9 juli 2012 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jacuzzi/ buitenhaard / mooie oude boerderij met houten balkenplafonds.
Een huisje met tuin is natuurlijk ook mooi, want dan zet ik mn tent lekker in de tuin. Ik slaap nou eenmaal heel lekker buiten, en zo hebben de mensen binnen ook geen last van mijn gesnurk
Er moet wel een "projectteam" komen om de zaken aan te pakken, maar dat kunnen we dit najaar wel eens aanslingeren, als iedereen dan nog steeds even enthousiast is. Met 2 man kun je de taken (huisje, vervoer, geld innen, inschrijvingen, etc) volgens mij prima doen zonder dat het een hele grote belasting op je agenda wordt.
OK, dan gaan wij dat toch gewoon samen even uitzoeken?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Moet een inventarisatie komen wat de verschillende prijzen zijn, camping/huisje en wat de wensen van de groep zijn. Ik wil best mee helpen om dit project tot een succes te maken!
Prima!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
OK, dan gaan wij dat toch gewoon samen even uitzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Captain_Fabulous op 09-07-2012 12:39:42 ]Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Nog een fotograaf op de fietsquote:Op maandag 9 juli 2012 11:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wieleroutfit is gehaaldNu nog op zoek naar een leuke fiets (voor een leuke prijs als beginner)
Altijd leuk tochquote:
Ja hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Altijd leuk toch![]()
Als ik hier linkjes plaats met fietsen, kunnen jullie dan beoordelen of het wat is?
Wat voor fiets is 't? En wij willen foto's zien!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Olle. het volgende:
Ik plaats hier ook even een bericht.
Ik heb een jaar lang op een oude racefiets (van 1979) gefietst en sinds afgelopen zaterdag trotse bezitter van een eigen racefiets!
Nou hier de eerste dan, mocht ik 2e hands niks leuk tegenkomen: is dit dan iets of zeggen jullie van: AFBLIJVEN!quote:
Dat kan zeker!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat voor fiets is 't? En wij willen foto's zien!
Bij ons is er een gast die op alle domme rechte stukjes weg van die segmenten aan gaat maken. Beetje achterlijk om op een rechte weg tussen 2 dorpen een segment aan te maken..quote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef the_critic het volgende:
vandaag voor eerst een (heel kort) ritje gedaan met strava... erg leuk zeg!! Niets om je blind op te staren, maar wel erg leuk ter vergelijk!
Net of je dan aan die segmenten waarde kunt hechten omdat ik meestal gewoon rustig mijn trainingen afdraai en niet opeens denk..oh een segment, dus nu even gassen..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:32 schreef marcodej het volgende:
Juist tof om op een lang stuk weg een segment te maken. Wat wel duf is zijn clubgenoten die op onlogische stukken die niemand rijdt een segment te maken, zodat je veel KOM;s hebt.
Binnenkort dus iets om je blind te starenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:57 schreef the_critic het volgende:
vandaag voor eerst een (heel kort) ritje gedaan met strava... erg leuk zeg!! Niets om je blind op te staren, maar wel erg leuk ter vergelijk!
Dat lost m.i. een probleem op dat er niet is. Zie geen probleem met weinig bereden segmenten. Wel met dubbele, driedubbele, ..... achtdubbele segmenten. Omdat elke idioot hetzelfde segment aanmaakt met z'n brakke iphonedata die 100meter naast de weg loopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
Eigelijk zouden ze een regel moeten instellen, dat er elke maand ten minste 5 mensen oid moeten rijden.
nou, wat Patroon zegt. Als ik er toevallig langs kom tijdens duurritje, zal dat niet een reden zijn om daar extra gas te geven. Daarentegen, als je nu een keer een bultje in snelle rit opknalt dan heb je wel in je achterhoofd het idee... benieuwd hoe snel ik ben in vergelijk met de restquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef eentwee het volgende:
[..]
Binnenkort dus iets om je blind te staren
Nope.. hoe werkt dat?!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
Hier zijn geen bergen. Ben je al lid van de FOK! groep?
Hey leuk is er speciaal een fok groep voor het wielrennen?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
Hier zijn geen bergen. Ben je al lid van de FOK! groep?
Afsluitdijk is ook wel een beetje verpest.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat lost m.i. een probleem op dat er niet is. Zie geen probleem met weinig bereden segmenten. Wel met dubbele, driedubbele, ..... achtdubbele segmenten. Omdat elke idioot hetzelfde segment aanmaakt met z'n brakke iphonedata die 100meter naast de weg loopt.En strava maakt zelf automatisch ook allerlei segmenten aan die nergens op slaan.
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrennersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
nou, wat Patroon zegt. Als ik er toevallig langs kom tijdens duurritje, zal dat niet een reden zijn om daar extra gas te geven. Daarentegen, als je nu een keer een bultje in snelle rit opknalt dan heb je wel in je achterhoofd het idee... benieuwd hoe snel ik ben in vergelijk met de rest
[..]
Nope.. hoe werkt dat?!
Hier in de buurt ook de meest onzinnige stukjes inmiddels waar een traject ligt, zelfs één die volgens mij een vliegtuig heeft gebruikt: 954 km/uquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Klik op lid worden
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook de meest onzinnige stukjes inmiddels waar een traject ligt, zelfs één die volgens mij een vliegtuig heeft gebruikt: 954 km/u.
Dat was vast Willem de Wielrenner. Die op een kilometer hoogte een rondje rijd op de piste binnen 1 seconde.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook de meest onzinnige stukjes inmiddels waar een traject ligt, zelfs één die volgens mij een vliegtuig heeft gebruikt: 954 km/u.
Meen je nietquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef Tommeke het volgende:
Iemand waarmee ik vorige week sprak had 33 achievements gehaald toen hij Alpe d'Huez opfietste
Klopt. Zijn allemaal elite amateurs.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Hier bijvoorbeeld.
http://app.strava.com/segments/1342260
Al klopt dat dan wel weer, peleton met de ronde van noord holland volgens mij
Het hangt ook sterk af van de wind.
ik zou totaal niet op merk focussen, maar puur op maat, groep en staat van fiets/groepquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn merken waar ik niet eens naar hoef te kijken voor een 2e hands fiets? En naar welke juist wel? Wat kan/mag ik verwachten voor zeg ¤300 ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |