Tenzij het zijn eigen taal niet is..quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Teslynd het volgende:
Maar hoe doe je dat, een onvoldoende halen voor je eigen taal?
Maar het hoeft niet per se je moedertaal te zijn.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Teslynd het volgende:
Het heeft zijn eigen taal te zijn, hier in Nederland.
Omdat het Nederlands dat je moet leren is aangepast op je niveau? Of moeten we Nederlands iets makkelijker maken omdat het onze eigen taal is?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:05 schreef Teslynd het volgende:
Maar hoe doe je dat, een onvoldoende halen voor je eigen taal?
Niet iedereen is goed in talen. Mijn vwo was cum laude, maar met Nederlands had ik altijd takkeveel moeite. Beter met cijfers... Engels daarentegen was koekie, het niveau lag daar zo enorm laag dat zelfs ik een 9 kon halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:07 schreef Teslynd het volgende:
Het heeft zijn eigen taal te zijn, hier in Nederland.
nou sorry hoorquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef StevieWonder het volgende:
Nog eentje; Henk. Weet ook zijn echte naam niet meer.
Deze man was ook wat ouder (jaartje of 35) en was bezig met een reintegratie-project.
Hij was een hele tijd werkloos geweest en wilde nu weer graag aan het werk. Hij was volgens mij vreselijk intelligent maar ook erg apart; hij kon zich namelijk druk maken om elk omgevingsgeluidje.
Hij zat dus ook in een aparte ruimte te werken en kwam zo ongeveer elk uur vragen 'Of de radio iets zachter' mocht.
Bij de gezamenlijke lunch klaagde hij ook altijd dat hij uit zijn slaap werd gehouden door de kraan van de buren, of katten die zaten te miauwen etc.
Hij kwam altijd met het openbaar vervoer en had dan een gigantische koptelefoon op met muziek waar hij dan helemaal in op kon gaan.
Op Piet na zeker de vreemdste persoon die ik ben tegengekomen.
Keihard moeten lachen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik moest opnieuw lachen door deze herinneringengodverdomme zeg
Of over mij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:13 schreef Flodder450 het volgende:
Ik verbaas me erover dat er geen anektodes over mij zijn
Want gosjemoppe wat was ik vaag op school altijd![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:00 schreef Mgolovic het volgende:
Ik zat bij 2 vrienden in de klas, echte dikke vrienden. Jos en Jeroen. Jeroentje was alleen een beetje gek. Geen idee wat ie mankeerde, hij oogde vrij normaal maar hij had af en toe uitspattingen die niemand begreep. Jos was een echte plattelandsgangster, tenminste, dat dacht hij.
Jos had met wat handeltjes links en rechts wat extra centen verdiend, en daar had hij het op dat moment topmodel van Nokia van gekocht, ik meen zoiets:
[ afbeelding ]
Terwijl we buiten het lokaal stonden te wachten tot we naar binnen konden stond Jos zijn nieuwe telefoon te showen, toen iemand ineens riep "Hee Jeroentje, gooi die telefoon eens kapot". En warempel, hij pakt hem af van Jos en gooit hem voor zijn voeten in 100.000 stukken. Terwijl het echte hele dikke vrienden waren...
Ze hebben even vechtend over de grond liggen rollen, maar op het eind van de dag was het al wat bekoeld.
QFTquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Of over mij.
Mijn god ik moet opperkneus nummer 1 zijn geweest
Dat bedoel ik dusquote:
Ik werd door twee gastjes flink gepest. De één heeft nu een voetbalcarriere en de ander is arts. FML.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Maar aan de andere kant.
De gasten die mij écht hebben gepest / getreiterd op school hoor je nu niks meer over.
En ik treed nu op, en zit in meerdere bandjes.
(Dankzij m`n keyboardskills, waar iedereen mij om pestte)
Ik werd echt door een groep van 5 - 6 echt flink gepest, en ze hebben alle 6 nu geen baan en geen inkomen van wat ik van ze weet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik werd door twee gastjes flink gepest. De één heeft nu een voetbalcarriere en de ander is arts. FML.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |