abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120441591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werkte eerst in een zeer grote sportwinkel op de fiets-afdeling en ik had een collega die een behoorlijke steek los had zitten :')

Zo hadden we een keer ballonnen om aan kinderen mee te geven. Een keer ging hij achter een wat ouder echtpaar staan en laat zo'n ballon knallen. Het echtpaar schrikt zich rot kijkt om en mijn collega roept lachend dat er vast ergens een fietsband was geknald :')

Een andere keer was een Duits kindje een fiets aan het uitproberen. Op een gegeven moment viel ze en begon te janken. Mijn collega begint vol tegen dat meisje te schreeuwen 'DU VIESE DEUTSCHE HUND, DAS IST DEINE EIGEN SCHULD!' Op z'n semi-Duits.
Ouders waren niet in de buurt maar dat kind, 5 jaar oud ongeveer, wist niet wat d'r overkwam _O-

Ik heb mooie tijden meegemaakt met die collega :D
Ik moest opnieuw lachen door deze herinneringen :') godverdomme zeg
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 18 december 2012 @ 00:13:00 #102
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_120445543
Ik verbaas me erover dat er geen anektodes over mij zijn _O-

Want gosjemoppe wat was ik vaag op school altijd _O- :')
pi_120448601
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel knap van een man die zelf dus moeite heeft met wiskunde om een cursus te nemen zodat hij zijn zoon kan helpen.
Inderdaad, zie je niet vaak meer.
Wiskunde wat een ellende eerste toets van hoofdstuk 1 tot en met bv 3 ging vaak nog wel, daarna had ik geen idee wat hoe en waarom.

Ik zie tijdens het werk vaak studenten druk bezig als ik zie wat voor formules daar voorbij komen in zoon boek respect hoor.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 18 december 2012 @ 04:16:54 #104
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_120448677
In onze klas was vandaag een nieuwe jongen. Hij is echt heel suf, soort zelfgemaakte kleren ofzo vet pauper en hij stinkt ook een beetje alsof nooit doucht ofzo. Toen ging ie naast Ryan zitten en die ging toen snel opstaan en naast iemand anders zitten. En die gast zo'n beetje triest kijken alsof ie homo was op Ryan ofzo echt vies. En in de pauze had Ryan zijn tas in de vijver gegooid, Hij is echt makkelijlk belachelijk te mkaen en doet er zelf helemaal niks tegen. Ik vind het niet leuk en probeer er niet bij betrokken te raken maar ik kan er niks aan doen dat ie gepest wordt moet ie maar niet zo suf doen en lelijke niet in de mode kleren dragen. En ook niet zo dom om gelijk naast ryan te gaan zitten (hij is beetje leider van de klas)

Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen. Maar ik denk wel dat ie blij was dat ik met hem probeerde te praten want hij heeft dus nu mij uitgenodigd op favcebook, Na ik hem in het gezicht spuugde dus echt triest. Hij had verder ook allen zijn moeder en wat suffe ooms als vrienden.

Maar ja heel jammer dat ie gepest word maar ik ben ook niet de populairste maar het is wel oke zo. Dat ga ik echt niet risceren aan zo'n sukkeltje die het er ook een beetje zelf naar maakt. Ik heb hard me best gedaan om beetje erbij te horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door borbit op 18-12-2012 04:33:42 ]
pi_120449641
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
In onze klas was vandaag een nieuwe jongen. Hij is echt heel suf, soort zelfgemaakte kleren ofzo vet pauper en hij stinkt ook een beetje alsof nooit doucht ofzo. Toen ging ie naast Ryan zitten en die ging toen snel opstaan en naast iemand anders zitten. En die gast zo'n beetje triest kijken alsof ie homo was op Ryan ofzo echt vies. En in de pauze had Ryan zijn tas in de vijver gegooid, Hij is echt makkelijlk belachelijk te mkaen en doet er zelf helemaal niks tegen. Ik vind het niet leuk en probeer er niet bij betrokken te raken maar ik kan er niks aan doen dat ie gepest wordt moet ie maar niet zo suf doen en lelijke niet in de mode kleren dragen. En ook niet zo dom om gelijk naast ryan te gaan zitten (hij is beetje leider van de klas)

Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen. Maar ik denk wel dat ie blij was dat ik met hem probeerde te praten want hij heeft dus nu mij uitgenodigd op favcebook, Na ik hem in het gezicht spuugde dus echt triest. Hij had verder ook allen zijn moeder en wat suffe ooms als vrienden.

Maar ja heel jammer dat ie gepest word maar ik ben ook niet de populairste maar het is wel oke zo. Dat ga ik echt niet risceren aan zo'n sukkeltje die het er ook een beetje zelf naar maakt. Ik heb hard me best gedaan om beetje erbij te horen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 08:59:56 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120449790
quote:
Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen.
:') Wat ziek.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 18 december 2012 @ 10:19:04 #107
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120451529
In de sauna hadden wij een 2 irakezen werken & 2 vrienden van mij. wij met zijn 3e zaten altijd en van die irakezen op te fokken. weddenschap dat hij geen kipnugget uit de frituur durfde te pakken. 'je bent een hoerenzoon' en 'laffe punjab' en hoppa ging zo met ze hand het kokende vet in voor de kipnugget.

verder lieten wij hem van alles doen voor geld.. denk dat ie ongeveer 250 euro per week extra verdiende door rare dingen te laten doen..

hebben hem ook eens een halfuur in de koelcel opgesloten.. echt een toffe man was dat
kwam ie eruit en zei hij: 'hele koud man, niet meer doen oke'
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:54:09 #108
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_120454401
quote:

Was jij toevallig 'de gepeste jongen'?
Trotse Belg.
pi_120457982
Echt vreemde klasgenoten heb ik nooit gehad. Wel het volgende in de brugklas voorbij zien komen:
In de brugklas zat een jongen en die had cara, zei ie. Hij had eigenlijk astma maar cara vond hij wat beter klinken.. Nou ja, 'klinken' is niet het juiste woord omdat hij een nogal hóóg stemmetje had.
Elke keer met gym als de inspanning voor hem teveel werd ging hij naar de docent om te vertellen dat hij vanwege zijn cara niet mee mocht doen.
Ook bij tekenen werd zijn cara gebruikt om maar niet teveel te hoeven doen. Gingen we iets met verf doen dan hoorde we al vrij snel dat hij vanwege zijn cara niet te dicht bij verf mocht komen.
Na verloop van tijd werd hier de draak mee gestoken waar hij als door een wesp gestoken op ging reageren en dat werd erger en erger.
Op den duur wilden een paar figuren uit de brugklas met hem 'afrekenen' vanwege z'n cara en dat hebben ze gedaan ook :X
Ergens in een week in december hebben ze hem bij het fietsenhok een plas water ingeduwd, kluisje opengebroken en z'n spullen door de kantine gegooid, banden van z'n fiets lekgestoken en in de bosjes geflikkerd, met een stift op z'n kleren zitten tekenen (hele klas mocht nablijven omdat de daders niet wilden toegeven dat zij dat hadden gedaan).
Het doel om hem na de kerstvakantie niet meer te laten terugkeren is goed gelukt overigens.
pi_120470567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef JaafkeGB het volgende:
In de sauna hadden wij een 2 irakezen werken & 2 vrienden van mij. wij met zijn 3e zaten altijd en van die irakezen op te fokken. weddenschap dat hij geen kipnugget uit de frituur durfde te pakken. 'je bent een hoerenzoon' en 'laffe punjab' en hoppa ging zo met ze hand het kokende vet in voor de kipnugget.

verder lieten wij hem van alles doen voor geld.. denk dat ie ongeveer 250 euro per week extra verdiende door rare dingen te laten doen..

hebben hem ook eens een halfuur in de koelcel opgesloten.. echt een toffe man was dat
Echt schoften zijn jullie.
pi_120470645
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef karton2 het volgende:
Echt vreemde klasgenoten heb ik nooit gehad. Wel het volgende in de brugklas voorbij zien komen:
In de brugklas zat een jongen en die had cara, zei ie. Hij had eigenlijk astma maar cara vond hij wat beter klinken.. Nou ja, 'klinken' is niet het juiste woord omdat hij een nogal hóóg stemmetje had.
Elke keer met gym als de inspanning voor hem teveel werd ging hij naar de docent om te vertellen dat hij vanwege zijn cara niet mee mocht doen.
Ook bij tekenen werd zijn cara gebruikt om maar niet teveel te hoeven doen. Gingen we iets met verf doen dan hoorde we al vrij snel dat hij vanwege zijn cara niet te dicht bij verf mocht komen.
Na verloop van tijd werd hier de draak mee gestoken waar hij als door een wesp gestoken op ging reageren en dat werd erger en erger.
Op den duur wilden een paar figuren uit de brugklas met hem 'afrekenen' vanwege z'n cara en dat hebben ze gedaan ook :X
Ergens in een week in december hebben ze hem bij het fietsenhok een plas water ingeduwd, kluisje opengebroken en z'n spullen door de kantine gegooid, banden van z'n fiets lekgestoken en in de bosjes geflikkerd, met een stift op z'n kleren zitten tekenen (hele klas mocht nablijven omdat de daders niet wilden toegeven dat zij dat hadden gedaan).
Het doel om hem na de kerstvakantie niet meer te laten terugkeren is goed gelukt overigens.
Tevreden over jullie wangedrag? Zeker ook weer goed mee weg gekomen bij een laffe schoolleiding?
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:23:33 #112
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_120471172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:54 schreef Sasman het volgende:

[..]

Was jij toevallig 'de gepeste jongen'?
eerst wel een beetje maar ik heb er wat aan gedaan. ga ik niet opgeven voor zo'n stakker. Vandaag probeerde die weer tegen me te praten terwijl er gewoon ook andere mensen van de klas bij waren echt stom. We hebben de hele pauze hem genegeerd en hij blijf maar beetje suf achter ons groepje aanlopen echt stom, zijn ook allemaal grappige plaatjes van hem op facebook enzo.

Ik vind het wel zielig voor hem, maar ik wil zelf ook niet weer gepest worden dus doe maar een beetje mee. Ik merk wel dat het een stuk beter is om met de pesters mee te doen dan zelf de gepeste te zijn zoals vroeger. Jammer voor dat jongetje maar ook wel zijn fout, mensen hebben hem ook bij de conrecter gezien vandaag alsof ons aan het veradden is, remy moest zich daarna melden opeens. Nogal opvallend en waarschijnlijk alleen omdat hij hem in de grote pauze in een kast had opgesloten. Echt dom als je met de rector gaat praten wordt het natuurlijk alleen maar erger
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:41:56 #113
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_120472176
Troll :')
pi_120473562
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Tevreden over jullie wangedrag? Zeker ook weer goed mee weg gekomen bij een laffe schoolleiding?
Waarom zou ik er tevreden over moeten zijn als ik er niet betrokken bij was?
Zoals ik al aangaf werd de klas collectief gestraft om dat degenen die rotzooi uithaalden niet toegeven dat zij erbij betrokken waren.
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:11:41 #115
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_120474195
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Tinos85 het volgende:
Troll :')
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_120476627
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef karton2 het volgende:

[..]

Waarom zou ik er tevreden over moeten zijn als ik er niet betrokken bij was?
Zoals ik al aangaf werd de klas collectief gestraft om dat degenen die rotzooi uithaalden niet toegeven dat zij erbij betrokken waren.
Als een echte held heb je je stilgehouden en de andere kant op gekeken. Dat zal ze leren!
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:48:55 #117
66083 Platina
78th Element
pi_120476911
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Als een echte held heb je je stilgehouden en de andere kant op gekeken. Dat zal ze leren!
Misschien was hij er simpelweg niet bij? Dan kan hij ook moeilijk mensen gaan beschuldigen.
pi_120477032
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat goed van je dat je dat uit het verhaal kan concluderen.
pi_120477698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Platina het volgende:

[..]

Misschien was hij er simpelweg niet bij? Dan kan hij ook moeilijk mensen gaan beschuldigen.
De klas en docenten weten wel altijd wie de klootzakken zijn en wie niet.
Bij die collectieve straffen wist iedereen wie het gedaan had maar met vermoedens alleen wordt niks gedaan natuurlijk.
pi_120483143
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef karton2 het volgende:

[..]

Wat goed van je dat je dat uit het verhaal kan concluderen.
Nou, vertel. Wat heb je gedaan om het pesten te stoppen?
pi_120483621
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik had eens een half joodse klasgenoot in het propedeusejaar tijdens mijn studie HBO Rechten. Hij liep altijd over de volgende zaken op te scheppen: geld, geld, geld en nog eens geld, zijn succesvolle rijke ouders met een goedlopende groentehandel, zijn zogenaamde (?) vakantiehuisje in Bali, het aantal vrouwen waar hij de liefde mee bedreef en het feit dat hij twee kamers had (op kamers in Amsterdam en in Breda). Met de bus gaan vond hij 'voor proleten' dus ging hij liever dertig minuten lopen dan vijf minuten in de bus te zitten.
En hij was ook nog eens lid van de JOVD en daar had hij ook al een hele carrière bij... :')

Aan het einde van het jaar faalde hij jammerlijk, hij had bijna niet één studiepunt gehaald. Hij had alle vakken aan het einde van het jaar proberen te herkansen maar dat lukte allemaal niet. Nu studeert hij verder in Amsterdam (voor zover ik weet) maar houdt zijn kamer in Breda (ondanks dat hij daar niet of nauwelijks van gebruik maakt). Wat een figuur was dat zeg! :')

En zijn ouders betaalden ook echt alles...
joden :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:15:19 #122
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120483948
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef JaafkeGB het volgende:

Je klinkt als zo'n gast die zwervers geld geeft om ze in elkaar te mogen slaan.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120484132
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, vertel. Wat heb je gedaan om het pesten te stoppen?
In het begin tijdens die collectieve straffen kwam de coördinator de klas om waarschuwingen uit te delen. Al vrij snel merkten ze dat deze manier niet ging werken dus werd er een kliklijn opgezet voor het complete eerste leerjaar. Moet zeggen dat zo'n kliklijn verrekte goed werkt.
pi_120484317
quote:

Ik ga helemaal kapot. _O-
Putin for President _O_
  dinsdag 18 december 2012 @ 22:33:40 #125
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_120485224
quote:

Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen.

nou nou nou
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_120493993
De middelbare school, wat een prachtige tijd!
Ik was zelf 1 van de vaagste personen van alle klassen die ik heb doorlopen, maar er zaten toch echte pareltjes tussen.

Zo hadden we een homo in de klas die er ook echt verwijfd bij liep.
Hij nam ooit voor de grap de vibrator van z´n moeder mee naar school om deze vervolgens lachend en trillend in z´n mond te nemen..
Hij riep ook altijd dat hij geen homo was, maar bi-sexueel.
Uiteraard reageerde iedereen dat hij gewoon een vuile flikker was en z'n bek moest houden, dat ging vaak gewoon veel te ver.

Uiteraard is hij wel held van de school geworden door op een homodatingsite onze mentor tegen te komen.
Hij heeft toen tientallen foto's van onze rukkende mentaar doorgemaild en geprint.
Dit is overigens in de doofpot gestopt en we moesten onze mond houden van de directeur.
Achteraf hadden we die smeerlap aan moeten geven.

En uiteraard hadden we ook een jongen in de klas die eigelijk best een relaxte gozer was, maar t leven zat 'm tegen.
Hij had last van z'n motoriek,dom,lelijk,droeg een tangaslip,lang en groot hoofd.
Ooit hebben we hem meegenomen naar het bos om hem voor de eerste keer in z'n leven een waterpijp met pure haze te roken.
Hij moest kotsen en sloeg als gelijk tegen de vlakte.
Uiteraard hebben we hem laten liggen omdat we zelf te laat zouden terugkeren in de les.
Ik geloof dat hij s'avonds compleet gedesorienteerd huilend z'n moeder heeft opgebeld met de vraag of ze hem op kon halen.

Ik kwam hem na 5 jaar nog eens tegen op straat.
Na school werd hij depressief en na een zelfmoordpoging is hij er via een Christelijk opvoedingskamp weer bovenop gekomen.
Hij heeft een vriendin die geboren is met 5cm verschil in lenge in de benen.
Maar na een hevige duivelsuitdrijving of iets, groeide het ene been met 5cm aan in seconden.
Compleet de weg kwijt... maar hij heeft er nog iets van gemaakt.

Zelf was ik ook best een vage gast.
Met 2 jongens hadden de gouden regel dat voor elke joint die we rookten, er 1 pennenstreep op de muur moest worden gekalkt.
Aan het einde van het jaar moest de muur opnieuw gesaust worden..

Of een jongen die 3g amfetaminen tussen z'n schoolboeken in de klaswegsnoof..

Ik ken er zo nog tientallen
  woensdag 19 december 2012 @ 08:16:58 #127
385420 Geerard
Met dubbel e
pi_120496262
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:19 schreef Machupicchu het volgende:
De middelbare school, wat een prachtige tijd!
Ik was zelf 1 van de vaagste personen van alle klassen die ik heb doorlopen, maar er zaten toch echte pareltjes tussen.

Zo hadden we een homo in de klas die er ook echt verwijfd bij liep.
Hij nam ooit voor de grap de vibrator van z´n moeder mee naar school om deze vervolgens lachend en trillend in z´n mond te nemen..
Hij riep ook altijd dat hij geen homo was, maar bi-sexueel.
Uiteraard reageerde iedereen dat hij gewoon een vuile flikker was en z'n bek moest houden, dat ging vaak gewoon veel te ver.

Uiteraard is hij wel held van de school geworden door op een homodatingsite onze mentor tegen te komen.
Hij heeft toen tientallen foto's van onze rukkende mentaar doorgemaild en geprint.
Dit is overigens in de doofpot gestopt en we moesten onze mond houden van de directeur.

En uiteraard hadden we ook een jongen in de klas die eigelijk best een relaxte gozer was, maar t leven zat 'm tegen.
Hij had last van z'n motoriek,dom,lelijk,droeg een tangaslip,lang en groot hoofd.
Ooit hebben we hem meegenomen naar het bos om hem voor de eerste keer in z'n leven een waterpijp met pure haze te roken.
Hij moest kotsen en sloeg als gelijk tegen de vlakte.
Uiteraard hebben we hem laten liggen omdat we zelf te laat zouden terugkeren in de les.
Ik geloof dat hij s'avonds compleet gedesorienteerd huilend z'n moeder heeft opgebeld met de vraag of ze hem op kon halen.

Ik kwam hem na 5 jaar nog eens tegen op straat.
Na school werd hij depressief en na een zelfmoordpoging is hij er via een Christelijk opvoedingskamp weer bovenop gekomen.
Hij heeft een vriendin die geboren is met 5cm verschil in lenge in de benen.
Maar na een hevige duivelsuitdrijving of iets, groeide het ene been met 5cm aan in seconden.
Compleet de weg kwijt... maar hij heeft er nog iets van gemaakt.

Zelf was ik ook best een vage gast.
Met 2 jongens hadden de gouden regel dat voor elke joint die we rookten, er 1 pennenstreep op de muur moest worden gekalkt.
Aan het einde van het jaar moest de muur opnieuw gesaust worden..

Of een jongen die 3g amfetaminen tussen z'n schoolboeken in de klaswegsnoof..

Ik ken er zo nog tientallen
:') Kut reactie.
pi_120505894
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 02:19 schreef Machupicchu het volgende:
Eerst is het een held, maar vervolgens moet je 'm aangeven? :?
  woensdag 19 december 2012 @ 13:52:13 #129
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120505978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef k_man het volgende:

[..]

De mentor.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_120506092
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef k_man het volgende:

[..]

De mentor.
Nadenken...
  woensdag 19 december 2012 @ 13:55:25 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120506103
Waarom aangeven?
pi_120506129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Luxuria het volgende:

[..]

De mentor.
Oh, apart. Waarom zou je de mentor aan moeten geven? Voor wat? Het is niet verboden om een profiel te hebben op een of andere sexdatesite, toch? Slim is anders, zeker als leraar, maar goed.

Als er al iemand zou moeten worden aangegeven, dan is het die klasgenoot.
  woensdag 19 december 2012 @ 13:57:19 #133
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120506180
quote:
7s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Oh, apart. Waarom zou je de mentor aan moeten geven? Voor wat? Het is niet verboden om een profiel te hebben op een of andere sexdatesite, toch? Slim is anders, zeker als leraar, maar goed.

Geen idee, misschien was de klasgenoot minderjarig :P
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 19 december 2012 @ 13:57:27 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120506187
quote:
7s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Precies. Wegens laster en smaad. En schending van privacy. En misschien nog wel iets met het beledigen een ambtenaar in functie.
  woensdag 19 december 2012 @ 13:57:42 #135
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_120506194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Geen idee, misschien was de klasgenoot minderjarig :P
Dan had die klasgenoot geeneens op die site's mogen komen :D
  woensdag 19 december 2012 @ 16:00:48 #136
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_120511225
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 08:49 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Groep 5 wordt elk jaar gewelddadiger, man.
pi_120517353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Precies. Wegens laster en smaad. En schending van privacy. En misschien nog wel iets met het beledigen een ambtenaar in functie.
Gewoon aangeven bij een of andere instantie.
Een leraar die keihard in de aarsch van z´n vriend klaarkomt, en dat vervolgens moet fotograferen en op internet publiceren.
Staan wij daar als snotneuzen van 14/15 om text en uitleg te vragen aan een homofiele leraar op speciaal onderwijs.
Als leraar heb je een voorbeeldsfunctie
  woensdag 19 december 2012 @ 18:52:00 #138
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_120517525
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Schending van privacy gaat toch niet op in deze situatie? Die leraar zet zelf zijn pics op het (openbare) internet. Los van mijn mening in deze hoor, want vind dat prive ook prive moet zijn en die vent dat lekker zelf moet weten. Maar schending van privacy is het toch niet, volgens mij.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_120520827
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Machupicchu het volgende:

[..]

Gewoon aangeven bij een of andere instantie.
Nogmaals: bij wie ga je 'm aangeven en voor wat? :?
quote:
Een leraar die keihard in de aarsch van z´n vriend klaarkomt, en dat vervolgens moet fotograferen en op internet publiceren.
Staan wij daar als snotneuzen van 14/15 om text en uitleg te vragen aan een homofiele leraar op speciaal onderwijs.
Als leraar heb je een voorbeeldsfunctie
Je dikt het verhaal wel steeds meer aan hè? In je eerste post stond er heel wat anders op die foto's.

Maar goed, wat doen snotneuzen van 15 op zo'n site dan? En als 15-jarige had je natuurlijk zelf nog nooooit porno gezien hè?
pi_120526288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Nogmaals: bij wie ga je 'm aangeven en voor wat? :?

[..]

Je dikt het verhaal wel steeds meer aan hè? In je eerste post stond er heel wat anders op die foto's.

Maar goed, wat doen snotneuzen van 15 op zo'n site dan? En als 15-jarige had je natuurlijk zelf nog nooooit porno gezien hè?
Kerel, er stond een hele fotoserie van hem op het internet.
Homosexueel klasgenootje vind foto´s op internet en verspreid dit door de hele school.
Wat begrijp je er niet aan?
pi_120527515
Nou, dat speciaal onderwijs was kennelijk geen overbodig iets. Ik denk dat we het beter even kunnen hebben over wat jij niet begrijpt - zoals die rare opmerkingen over het doen van aangifte. Voor de vierde keer: van welk misdrijf zou je in hemelsnaam aangifte hebben willen doen?
pi_120528028
Het hebben van een sexleven zou verboden moeten worden. En dan nog homofiel ook, zucht...
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_120528571
Tja waar zal ik beginnen.

Ik kreeg in 5 Havo nieuwe mensen in de klas, daar zat ook een meisje bij die we maar even Greta noemen.

Greta was het standaard ''vage'' meisje, ze liep altijd met de armen naar buiten. Haar handen hield ze altijd middelvinger en duim op elkaar en vrijfde die over elkaar. Ze liep ook heel raar, zo'n half huppelend/hakkend loop pasje.

In de klas had ze dus helemaal niemand, hier zorgde ze zelf voor door zich heel raar op te stellen.

Een gegeven moment hadden wij lichamelijke beweging, het spelletje wat wij toen speeld was, honkbal. Ik stond op honk twee, zij op honk drie, de bal wordt weggeslagen door de slagman en vliegt recht op haar af. Het was gewoon een hele makkelijke vangbal, wat doet zij? Ze mist de bal met vangen en rent die bal het hele veld achterna, struikelt twee keer achter elkaar op de grond,

Dus ik maak de opmerking; Moeilijk he? een bal vangen. Opeens ze begon te praten en te schreeuwen, nee niet normaal Nederlands maar meer brabbelnederlands. Dit was trouwens de eerste keer dat ik haar hoorde praten.

In de les praatte ze ook tegen zichzelf, dan hoorde je weer; Hskwskwhsw hhhhskwawskw skwhashas. :')

En dan nog de mensen waar ze mee buiten de klas omging. :') _____________!

Van die mensen die nog nooit van kleding stijl gehoord hadden, hele dagen WoW spelen en dat soort dingen. Ook zat door zo'n dikke tussen die dacht dat ze de mooiste was, maar die is toen wel een keer goed aangepakt door van die breezertjes.

Wat bleek later? Ze had een vriend :')
Putin for President _O_
pi_120546308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Prullenbak6 het volgende:

Ik kreeg in 5 Havo nieuwe mensen in de klas, daar zat ook een meisje bij die we maar even Greta noemen.

Greta was het standaard ''vage'' meisje, ze liep altijd met de armen naar buiten. Haar handen hield ze altijd middelvinger en duim op elkaar en vrijfde die over elkaar. Ze liep ook heel raar, zo'n half huppelend/hakkend loop pasje.

In de klas had ze dus helemaal niemand, hier zorgde ze zelf voor door zich heel raar op te stellen.

Een gegeven moment hadden wij lichamelijke beweging, het spelletje wat wij toen speeld was, honkbal. Ik stond op honk twee, zij op honk drie, de bal wordt weggeslagen door de slagman en vliegt recht op haar af. Het was gewoon een hele makkelijke vangbal, wat doet zij? Ze mist de bal met vangen en rent die bal het hele veld achterna, struikelt twee keer achter elkaar op de grond,

Dus ik maak de opmerking; Moeilijk he? een bal vangen. Opeens ze begon te praten en te schreeuwen, nee niet normaal Nederlands maar meer brabbelnederlands. Dit was trouwens de eerste keer dat ik haar hoorde praten.

In de les praatte ze ook tegen zichzelf, dan hoorde je weer; Hskwskwhsw hhhhskwawskw skwhashas. :')

En dan nog de mensen waar ze mee buiten de klas omging. :') _____________!

Van die mensen die nog nooit van kleding stijl gehoord hadden, hele dagen WoW spelen en dat soort dingen. Ook zat door zo'n dikke tussen die dacht dat ze de mooiste was, maar die is toen wel een keer goed aangepakt door van die breezertjes.

Wat bleek later? Ze had een vriend :')
kutverhaal
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Forum Admin donderdag 20 december 2012 @ 14:42:23 #145
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_120551958
Ik zat echt op een gestoorde school, als ik dit zo lees.

Ik heb regelmatig vechtpartijen meegemaakt, die gingen zo ver dat er uiteindelijk eentje met een schedelbasisfractuur het gebouw uitgedragen is, omdat Bas(synoniem)een jongen die best wel groot en mma vechter was, hem een trap had verkocht. Kereltje is toen door de glazen kast vol met prullaria gevlogen en met z'n hoofd op de grond geknald. Pijnlijk. Bas hebben we nooit meer gezien.(hij was dan ook 18)

Wij hadden van die geniale scheikunde-lokalen met gaskranen en nooddouche's enzo, brandweer is al een keer langs geweest wegens gaslucht, de nooddouche is in de pauze aangezet ; enorme overstroming natuurlijk :') het kwam bij de lerarenkamer naar beneden.

Wiskunde leraar die een leerling onderuit geschopt heeft. lerares die met een 2e jaars een joint is gaan roken, 2 leraren die betrapt zijn door een collega(waren beiden getrouwd, maar niet met elkaar :') ) domme trut die tegen een glas aan het slaan was, daar doorheen sloeg ; slagaderlijke bloeding :')

En zo nog veel meer. Mijn god, waar zat ik op :') :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_120564567
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:07 schreef Prullenbak6 het volgende:

vrijfde die over elkaar.
:|W De havo doen en dan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.

Het is wrijven en de verleden tijd daarvan is wreef.

Kortom, ze wreef die over elkaar.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 20 december 2012 @ 23:22:26 #147
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_120577674
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zat echt op een gestoorde school, als ik dit zo lees.

Ik heb regelmatig vechtpartijen meegemaakt, die gingen zo ver dat er uiteindelijk eentje met een schedelbasisfractuur het gebouw uitgedragen is, omdat Bas(synoniem)een jongen die best wel groot en mma vechter was, hem een trap had verkocht. Kereltje is toen door de glazen kast vol met prullaria gevlogen en met z'n hoofd op de grond geknald. Pijnlijk. Bas hebben we nooit meer gezien.(hij was dan ook 18)

Wij hadden van die geniale scheikunde-lokalen met gaskranen en nooddouche's enzo, brandweer is al een keer langs geweest wegens gaslucht, de nooddouche is in de pauze aangezet ; enorme overstroming natuurlijk :') het kwam bij de lerarenkamer naar beneden.

Wiskunde leraar die een leerling onderuit geschopt heeft. lerares die met een 2e jaars een joint is gaan roken, 2 leraren die betrapt zijn door een collega(waren beiden getrouwd, maar niet met elkaar :') ) domme trut die tegen een glas aan het slaan was, daar doorheen sloeg ; slagaderlijke bloeding :')

En zo nog veel meer. Mijn god, waar zat ik op :') :')
Speciaal onderwijs noemen ze dat!!!
  Forum Admin vrijdag 21 december 2012 @ 00:03:15 #148
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_120579961
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:22 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

Speciaal onderwijs noemen ze dat!!!
Nou nee, dat dus niet.. alhoewel vmbo-kader zo'n beetje een synoniem is. Gelukkig deed ik vmbo-t, wat alsnog een drol met een strik is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_120610331
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:55 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:|W De havo doen en dan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.

Het is wrijven en de verleden tijd daarvan is wreef.

Kortom, ze wreef die over elkaar.
Tja 4.5 voor Nederlands, dan heb je dat.
Putin for President _O_
pi_120612611
Maar hoe doe je dat, een onvoldoende halen voor je eigen taal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')