Ik moest opnieuw lachen door deze herinneringenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werkte eerst in een zeer grote sportwinkel op de fiets-afdeling en ik had een collega die een behoorlijke steek los had zitten
Zo hadden we een keer ballonnen om aan kinderen mee te geven. Een keer ging hij achter een wat ouder echtpaar staan en laat zo'n ballon knallen. Het echtpaar schrikt zich rot kijkt om en mijn collega roept lachend dat er vast ergens een fietsband was geknald
Een andere keer was een Duits kindje een fiets aan het uitproberen. Op een gegeven moment viel ze en begon te janken. Mijn collega begint vol tegen dat meisje te schreeuwen 'DU VIESE DEUTSCHE HUND, DAS IST DEINE EIGEN SCHULD!' Op z'n semi-Duits.
Ouders waren niet in de buurt maar dat kind, 5 jaar oud ongeveer, wist niet wat d'r overkwam
Ik heb mooie tijden meegemaakt met die collega
Inderdaad, zie je niet vaak meer.quote:Op maandag 17 december 2012 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel knap van een man die zelf dus moeite heeft met wiskunde om een cursus te nemen zodat hij zijn zoon kan helpen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
In onze klas was vandaag een nieuwe jongen. Hij is echt heel suf, soort zelfgemaakte kleren ofzo vet pauper en hij stinkt ook een beetje alsof nooit doucht ofzo. Toen ging ie naast Ryan zitten en die ging toen snel opstaan en naast iemand anders zitten. En die gast zo'n beetje triest kijken alsof ie homo was op Ryan ofzo echt vies. En in de pauze had Ryan zijn tas in de vijver gegooid, Hij is echt makkelijlk belachelijk te mkaen en doet er zelf helemaal niks tegen. Ik vind het niet leuk en probeer er niet bij betrokken te raken maar ik kan er niks aan doen dat ie gepest wordt moet ie maar niet zo suf doen en lelijke niet in de mode kleren dragen. En ook niet zo dom om gelijk naast ryan te gaan zitten (hij is beetje leider van de klas)
Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen. Maar ik denk wel dat ie blij was dat ik met hem probeerde te praten want hij heeft dus nu mij uitgenodigd op favcebook, Na ik hem in het gezicht spuugde dus echt triest. Hij had verder ook allen zijn moeder en wat suffe ooms als vrienden.
Maar ja heel jammer dat ie gepest word maar ik ben ook niet de populairste maar het is wel oke zo. Dat ga ik echt niet risceren aan zo'n sukkeltje die het er ook een beetje zelf naar maakt. Ik heb hard me best gedaan om beetje erbij te horen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen.
Was jij toevallig 'de gepeste jongen'?quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
In onze klas was vandaag een nieuwe jongen. Hij is echt heel suf, soort zelfgemaakte kleren ofzo vet pauper en hij stinkt ook een beetje alsof nooit doucht ofzo. Toen ging ie naast Ryan zitten en die ging toen snel opstaan en naast iemand anders zitten. En die gast zo'n beetje triest kijken alsof ie homo was op Ryan ofzo echt vies. En in de pauze had Ryan zijn tas in de vijver gegooid, Hij is echt makkelijlk belachelijk te mkaen en doet er zelf helemaal niks tegen. Ik vind het niet leuk en probeer er niet bij betrokken te raken maar ik kan er niks aan doen dat ie gepest wordt moet ie maar niet zo suf doen en lelijke niet in de mode kleren dragen. En ook niet zo dom om gelijk naast ryan te gaan zitten (hij is beetje leider van de klas)
Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen. Maar ik denk wel dat ie blij was dat ik met hem probeerde te praten want hij heeft dus nu mij uitgenodigd op favcebook, Na ik hem in het gezicht spuugde dus echt triest. Hij had verder ook allen zijn moeder en wat suffe ooms als vrienden.
Maar ja heel jammer dat ie gepest word maar ik ben ook niet de populairste maar het is wel oke zo. Dat ga ik echt niet risceren aan zo'n sukkeltje die het er ook een beetje zelf naar maakt. Ik heb hard me best gedaan om beetje erbij te horen.
Echt schoften zijn jullie.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef JaafkeGB het volgende:
In de sauna hadden wij een 2 irakezen werken & 2 vrienden van mij. wij met zijn 3e zaten altijd en van die irakezen op te fokken. weddenschap dat hij geen kipnugget uit de frituur durfde te pakken. 'je bent een hoerenzoon' en 'laffe punjab' en hoppa ging zo met ze hand het kokende vet in voor de kipnugget.
verder lieten wij hem van alles doen voor geld.. denk dat ie ongeveer 250 euro per week extra verdiende door rare dingen te laten doen..
hebben hem ook eens een halfuur in de koelcel opgesloten.. echt een toffe man was dat
kwam ie eruit en zei hij: 'hele koud man, niet meer doen oke'
Tevreden over jullie wangedrag? Zeker ook weer goed mee weg gekomen bij een laffe schoolleiding?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef karton2 het volgende:
Echt vreemde klasgenoten heb ik nooit gehad. Wel het volgende in de brugklas voorbij zien komen:
In de brugklas zat een jongen en die had cara, zei ie. Hij had eigenlijk astma maar cara vond hij wat beter klinken.. Nou ja, 'klinken' is niet het juiste woord omdat hij een nogal hóóg stemmetje had.
Elke keer met gym als de inspanning voor hem teveel werd ging hij naar de docent om te vertellen dat hij vanwege zijn cara niet mee mocht doen.
Ook bij tekenen werd zijn cara gebruikt om maar niet teveel te hoeven doen. Gingen we iets met verf doen dan hoorde we al vrij snel dat hij vanwege zijn cara niet te dicht bij verf mocht komen.
Na verloop van tijd werd hier de draak mee gestoken waar hij als door een wesp gestoken op ging reageren en dat werd erger en erger.
Op den duur wilden een paar figuren uit de brugklas met hem 'afrekenen' vanwege z'n cara en dat hebben ze gedaan ook
Ergens in een week in december hebben ze hem bij het fietsenhok een plas water ingeduwd, kluisje opengebroken en z'n spullen door de kantine gegooid, banden van z'n fiets lekgestoken en in de bosjes geflikkerd, met een stift op z'n kleren zitten tekenen (hele klas mocht nablijven omdat de daders niet wilden toegeven dat zij dat hadden gedaan).
Het doel om hem na de kerstvakantie niet meer te laten terugkeren is goed gelukt overigens.
eerst wel een beetje maar ik heb er wat aan gedaan. ga ik niet opgeven voor zo'n stakker. Vandaag probeerde die weer tegen me te praten terwijl er gewoon ook andere mensen van de klas bij waren echt stom. We hebben de hele pauze hem genegeerd en hij blijf maar beetje suf achter ons groepje aanlopen echt stom, zijn ook allemaal grappige plaatjes van hem op facebook enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:54 schreef Sasman het volgende:
[..]
Was jij toevallig 'de gepeste jongen'?
Waarom zou ik er tevreden over moeten zijn als ik er niet betrokken bij was?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Tevreden over jullie wangedrag? Zeker ook weer goed mee weg gekomen bij een laffe schoolleiding?
Als een echte held heb je je stilgehouden en de andere kant op gekeken. Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:03 schreef karton2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik er tevreden over moeten zijn als ik er niet betrokken bij was?
Zoals ik al aangaf werd de klas collectief gestraft om dat degenen die rotzooi uithaalden niet toegeven dat zij erbij betrokken waren.
Misschien was hij er simpelweg niet bij? Dan kan hij ook moeilijk mensen gaan beschuldigen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Als een echte held heb je je stilgehouden en de andere kant op gekeken. Dat zal ze leren!
Wat goed van je dat je dat uit het verhaal kan concluderen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Als een echte held heb je je stilgehouden en de andere kant op gekeken. Dat zal ze leren!
De klas en docenten weten wel altijd wie de klootzakken zijn en wie niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:48 schreef Platina het volgende:
[..]
Misschien was hij er simpelweg niet bij? Dan kan hij ook moeilijk mensen gaan beschuldigen.
Nou, vertel. Wat heb je gedaan om het pesten te stoppen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:50 schreef karton2 het volgende:
[..]
Wat goed van je dat je dat uit het verhaal kan concluderen.
jodenquote:Op maandag 17 december 2012 22:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik had eens een half joodse klasgenoot in het propedeusejaar tijdens mijn studie HBO Rechten. Hij liep altijd over de volgende zaken op te scheppen: geld, geld, geld en nog eens geld, zijn succesvolle rijke ouders met een goedlopende groentehandel, zijn zogenaamde (?) vakantiehuisje in Bali, het aantal vrouwen waar hij de liefde mee bedreef en het feit dat hij twee kamers had (op kamers in Amsterdam en in Breda). Met de bus gaan vond hij 'voor proleten' dus ging hij liever dertig minuten lopen dan vijf minuten in de bus te zitten.
En hij was ook nog eens lid van de JOVD en daar had hij ook al een hele carrière bij...![]()
Aan het einde van het jaar faalde hij jammerlijk, hij had bijna niet één studiepunt gehaald. Hij had alle vakken aan het einde van het jaar proberen te herkansen maar dat lukte allemaal niet. Nu studeert hij verder in Amsterdam (voor zover ik weet) maar houdt zijn kamer in Breda (ondanks dat hij daar niet of nauwelijks van gebruik maakt). Wat een figuur was dat zeg!![]()
En zijn ouders betaalden ook echt alles...
Je klinkt als zo'n gast die zwervers geld geeft om ze in elkaar te mogen slaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:19 schreef JaafkeGB het volgende:
In de sauna hadden wij een 2 irakezen werken & 2 vrienden van mij. wij met zijn 3e zaten altijd en van die irakezen op te fokken. weddenschap dat hij geen kipnugget uit de frituur durfde te pakken. 'je bent een hoerenzoon' en 'laffe punjab' en hoppa ging zo met ze hand het kokende vet in voor de kipnugget.
verder lieten wij hem van alles doen voor geld.. denk dat ie ongeveer 250 euro per week extra verdiende door rare dingen te laten doen..
hebben hem ook eens een halfuur in de koelcel opgesloten.. echt een toffe man was dat
kwam ie eruit en zei hij: 'hele koud man, niet meer doen oke'
In het begin tijdens die collectieve straffen kwam de coördinator de klas om waarschuwingen uit te delen. Al vrij snel merkten ze dat deze manier niet ging werken dus werd er een kliklijn opgezet voor het complete eerste leerjaar. Moet zeggen dat zo'n kliklijn verrekte goed werkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, vertel. Wat heb je gedaan om het pesten te stoppen?
Ik ga helemaal kapot.quote:Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 18 december 2012 04:16 schreef borbit het volgende:
Ik heb wel een keer geprobeerd met de nieuwe jongen te praten maar toen kwamen er opeens wat mensen van mijn klas langsgelopen toen heb ik de nieuwe jongen maar snel in zijn gezicht gespuugd en met de andere mensen meegelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |