Afgezien van de zool zijn ze best leuk! Ik ben benieuwd hoe ze er dragend uitzien.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vind ik echt onwijs leuk
En ik heb ook leuke Birks, geen lelijke
Ja maar dan nog loop je niet zo erbij op de kermisquote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, kermis, 1 en 1 is 2
Nee echt, ik kan niet begrijpen waarom je zoiets draagt, afgezien van ziekenhuis/werk of problemen met een pood.
Ohhhquote:Op maandag 9 juli 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh, oudcollegaatje van me, was ik mee wezen wandelen van de week.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de zool zijn ze best leuk! Ik ben benieuwd hoe ze er dragend uitzien.
Tuurlijk wel. Trainingsbroek op half 4, shaggie in de mond en Crocs en gaaaaaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan nog loop je niet zo erbij op de kermis
Ja, ze zijn technisch niet hoogstaand of zo maar ze zijn wel leuk geworden.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhWat leuk voor haar! En die met Chico is ook supersweeeeet.
Ja maar crocs lopen ook heerlijk, dat is geen excuusquote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zool maakt net dat ze zo heerlijk lopen halve zool dat je dr bent
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat heb je haar blij gemaakt! (over die foto's)
Och jeetje, op zo'n hete dag.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ze zijn technisch niet hoogstaand of zo maar ze zijn wel leuk geworden.
Het was meer dan 30 graden en de honden waren half dood![]()
Ik had ook es Emu slippers, die waren ook heerlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar crocs lopen ook heerlijk, dat is geen excuus![]()
Nee deze zijn idd best leuk
Ik ga dr maar es ff smssen dat ik ze in onze foto-emmer gedumpt heb jaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jeetje, op zo'n hete dag.
Wat zal ze blij zijn
Ja ze zijn voor kinderen ook praktisch, whehe, ik koop ze ook niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Crocks vind ik echt gruwelijk.
Die mag Thessa niet eens
Ik heb zwarte met een bandje met sluiting rond de enkel, die zijn echt megafijn, en ik heb gewone effen zwarte, die zijn ook fijnquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Muis006 het volgende:
Birkswat lopen die lekker
ik heb ze met gevlochten bandjes
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:45 schreef Miniem het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan slippers die tussen je tenen moeten.
Zit echt niet fijn
Oeh is dat dit?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had ook es Emu slippers, die waren ook heerlijk
Pics! Van internetquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Muis006 het volgende:
Birkswat lopen die lekker
ik heb ze met gevlochten bandjes
Ik had andere, maar wel gevoerd idd, geweldigquote:Op maandag 9 juli 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh is dat dit?
[ afbeelding ]
Mooi! Ik ben benieuwd hoe snel ik struikel over een scheefliggende stoeptegel, ik loop nooit op slippers. Maar heb ze gekocht voor de hete dagen als ik lig te lezen.
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën voor plantenlabels?
Heb nou van die standaard witte waar ik de naam op schrijf.
Maar vind iets origineels leuker.
Samequote:Op maandag 9 juli 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Love my flipflops.
Echt, ik zou dr in de winter nog op lopen als het aan mij lag
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.
[ afbeelding ]
Mogge allen.
Ja, zeker weten, ze lopen echt goddelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Effe zoeken pisc.
Birks zijn trouwens misschien niet de mooiste schoenen maar ik ben liever minder knap en in de stad aan de wandel, dan drop dead gorgeous terwijl ik thuis op de bank zit omdat ik niet uit de voeten kan
Heb je groot gelijk in Muis! Als ik moeilijker uit de voeten zou kunnen, dan koos is ook voor een sandaal. M'n moeder had overigens 20 jaar geleden van die smalle sandalen met een ronde vorm, echt heel ouderwets, maar ik vond ze best leukquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Effe zoeken pisc.
Birks zijn trouwens misschien niet de mooiste schoenen maar ik ben liever minder knap en in de stad aan de wandel, dan drop dead gorgeous terwijl ik thuis op de bank zit omdat ik niet uit de voeten kan
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de doodquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Qwea, gewoon je Nike air maxies, is dat qua vorm nou te hoog/laag/goed?
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.
[ afbeelding ]
Mogge allen.
Does een foto, dan zie ik de vorm.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de dood
Welke zijn dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de dood
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:34 schreef Miniem het volgende:
Zoiets? http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=33070
Weet niet welke maat je hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Afschuwelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke zijn dat?
En had je deze gezien?
[..]
Wow, dat is wel fijn als je rugklachten meteen weg zijn!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef Pagan het volgende:
Ik heb laatst (per ongeluk) deze gekocht. Ik had niet door dat het shape-up sandalen waren. Sinds ik die dingen aan heb zijn mij lage rugklachten weg, het is ff wennen, alleen bent gelijk 5 cm. langer met die dingen aan, maar ze lopen heerlijk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef Pagan het volgende:
Ik heb laatst (per ongeluk) deze gekocht. Ik had niet door dat het shape-up sandalen waren. Sinds ik die dingen aan heb zijn mij lage rugklachten weg, het is ff wennen, alleen bent gelijk 5 cm. langer met die dingen aan, maar ze lopen heerlijk.Dat zijn van die afwikkelschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat betekent dat?quote:
Ik bedoel volgens mij nog andere.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Nog wat pareltjes van vorige week![]()
@Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Maastricht:
[ afbeelding ]
Misschien had Els die ookquote:
Dat lijkt mij iets vergelijkbaars van een ander merk.quote:
Toe ik ze kocht had ik niet door dat het van die shape-up dingen waren. Ik ben ze in huis gaan dragen om te kijken of het beviel, anders had ik ze gewoon weer teruggestuurd. Blijjvertjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:17 schreef Muis006 het volgende:
http://www.brandos.nl/skechers/12290blk/a54973 kijk deze bijv!
Loopt dat echt zo fijn Pagan?
Maar met dat balans zoeken, bedoel je dan dat je niet stabiel staat ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Die laatste, die kop van dat hondje.
[..]
Dat lijkt mij iets vergelijkbaars van een ander merk.
[..]
Toe ik ze kocht had ik niet door dat het van die shape-up dingen waren. Ik ben ze in huis gaan dragen om te kijken of het beviel, anders had ik ze gewoon weer teruggestuurd. Blijjvertjes.![]()
Niet dat ik het ooit geprobeerd heb, maar het is net alsof je een klein borstimplantaat onder de bal van iedere voet hebt, zelfs als je stilstaat ben je doorlopend je balans aan het zoeken. Daardoor krijg ik geen last meer van mijn onderrug als ik lang stil sta, bijvoorbeeld onder het koken.
Voor de winter wil ik een paar van deze, maar dan dicht.
Zal ik eens doenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef Pagan het volgende:
Het is een beetje alsof je met blote voeten in het zand staat, als je de druk verlegt naar je hiel of je tenen staat dan minder lekker, je lichaam zoekt zijn balans op het midden van je voet en daardoor sta je, als je er aan gewend bent, meer ontspannen.
Ga het eens proberen in een winkel. Kun je daarna altijd nog op koopjesjacht op het net.
Vreemd genoeg valt die opmerking me nu pas op in de reclames, sinds Bos het een keer zeiquote:
Het is idd een kutreclame, maar wat ik nog erger vind is die aankondiging van Dit is mijn lijf. Zit je net lekker, komen er in eens ongevraagd de meest onsmakelijke kwalen in HD voorbij.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg valt die opmerking me nu pas op in de reclames, sinds Bos het een keer zei
Normaal hoor ik alleen 'aaaaaaaaaaaaaaaaaah' en kijk ik weg
Money, money, money!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef Pagan het volgende:
Ja, ik durfde nooit naar een dokter, maar als ik op TV kom durf ik ineens wel.
En bij een programma over hoerenlopen een gratis leeg zakje?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Money, money, money!
Gratis restauratie en een zakje geld.
Ik heb geen idee, maar als ze zo bang zijn, dan zwicht je toch niet meteen voor tv, lijkt me.quote:
Oh het zijn dus geen toeristen op de fotoquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe ja maar Miko en Ina ken ik goed. Ik heb nog op hun zoontje gepast toen we nog in dezelfde flat woonden.
Ricky is 9 nu of zo![]()
![]()
En ze zijn zo leuk die kindjes.
Spreken echt accentloos NL en accentloos Japans.
Met hun moeder spreken ze Japans, en dan vertalen ze automatisch wat ze zeiden in het NL als er derden bij zijn ( behalve hun vader, die verstaat het prima ) "want anders is het onbeleefd".
Op zaterdag gaan ze naar de Japanse school hier.
En hun tante heet Chico.
Miko en Chico![]()
Maroon 5 is best te nassenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, is dit Maroon 5? Wow, dat ik dan nog eens 'best oke' vind![]()
Nee, dat zijn kennissen van mequote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het zijn dus geen toeristen op de foto
One more nightquote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maroon 5 is best te nassenIs het Payphone? Of One more night?
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maroon 5 is best te nassenIs het Payphone? Of One more night?
Mijn god, dan vind je Lady Kaka zeker ook goed te doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!
Ahhhhhh die is leuk!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh en Pisje, ik zei toch dat Claire's van die leuke telefoonhoesjes heeft?
Tadaaaaaa![]()
[ afbeelding ]
Ik vind m zo awesome dat ik hem zelfs gewoon echt gebruik de hele tijd
Haar allerallereerste die een beetje scoorde hier, wel!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn god, dan vind je Lady Kaka zeker ook goed te doen?
Whehehehe nee die is niet gewoon leuk hoor, die is aaaaawesoooooooomequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar allerallereerste die een beetje scoorde hier, wel!
Ik kan niet alleen maar naar kwaliteit luisteren natuurlijkquote:
Hahaha das ook mijn favorietquote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het normaal helemaal niks. Behalve 'she will be loved'. Maar deze is prima te doen!
Nee maar er zijn echt grenzenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet alleen maar naar kwaliteit luisteren natuurlijk
Je draagt sandalen, kennelijk ben je grenzelooooooose!quote:
Iemand zong hem nog bij Voice UK, leuk was datquote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha das ook mijn favorietMisery normaal zuigt, akoestisch is ie leuk
Nee hoor, ik draag alleen maar flipflopjes dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je draagt sandalen, kennelijk ben je grenzelooooooose!
Nee ik skip het meeste geleuter, als het niet op kantoortijden is. Ik moet nog steeds eens luisteren want ik ken dus niks van die Timur!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Whehehe heb je gisteren Timur en Ramon gehoord?
Ik ben echt zo with Timur wbt zijn Madonnafandom
Daar kan ik genoeg voor verzinnen, doe eens een hintjequote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik draag alleen maar flipflopjes dit jaar.
Als je grenzeloos wil wezen weet je bij wie je moet zijn hea
Timur en Ramon zijn echt het leukstquote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik skip het meeste geleuter, als het niet op kantoortijden is. Ik moet nog steeds eens luisteren want ik ken dus niks van die Timur!
Hier dus ook, ik baal bestquote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef Lutte het volgende:
Loop ik een week of wat terug de openingstijden van onze bieb te prijzen, gooien ze er een zomerrooster in wat om te janken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |