Ja, zeker weten, ze lopen echt goddelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Effe zoeken pisc.
Birks zijn trouwens misschien niet de mooiste schoenen maar ik ben liever minder knap en in de stad aan de wandel, dan drop dead gorgeous terwijl ik thuis op de bank zit omdat ik niet uit de voeten kan
Heb je groot gelijk in Muis! Als ik moeilijker uit de voeten zou kunnen, dan koos is ook voor een sandaal. M'n moeder had overigens 20 jaar geleden van die smalle sandalen met een ronde vorm, echt heel ouderwets, maar ik vond ze best leukquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Muis006 het volgende:
Effe zoeken pisc.
Birks zijn trouwens misschien niet de mooiste schoenen maar ik ben liever minder knap en in de stad aan de wandel, dan drop dead gorgeous terwijl ik thuis op de bank zit omdat ik niet uit de voeten kan
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de doodquote:Op maandag 9 juli 2012 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Qwea, gewoon je Nike air maxies, is dat qua vorm nou te hoog/laag/goed?
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.
[ afbeelding ]
Mogge allen.
Does een foto, dan zie ik de vorm.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de dood
Welke zijn dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Te hoog. Die adidas die ik nu aan heb zitten briljant. Maar die zijn op einde na de dood
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:34 schreef Miniem het volgende:
Zoiets? http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=33070
Weet niet welke maat je hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Afschuwelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke zijn dat?
En had je deze gezien?
[..]
Wow, dat is wel fijn als je rugklachten meteen weg zijn!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef Pagan het volgende:
Ik heb laatst (per ongeluk) deze gekocht. Ik had niet door dat het shape-up sandalen waren. Sinds ik die dingen aan heb zijn mij lage rugklachten weg, het is ff wennen, alleen bent gelijk 5 cm. langer met die dingen aan, maar ze lopen heerlijk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:54 schreef Pagan het volgende:
Ik heb laatst (per ongeluk) deze gekocht. Ik had niet door dat het shape-up sandalen waren. Sinds ik die dingen aan heb zijn mij lage rugklachten weg, het is ff wennen, alleen bent gelijk 5 cm. langer met die dingen aan, maar ze lopen heerlijk.Dat zijn van die afwikkelschoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat betekent dat?quote:
Ik bedoel volgens mij nog andere.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Nog wat pareltjes van vorige week![]()
@Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Maastricht:
[ afbeelding ]
Misschien had Els die ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|