het was gewoon snorkellen naar school vanochtend, zo'n bak regen zie ik niet vaakquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:18 schreef rubbereend het volgende:
natte ochtend, in de middag toch wel redelijk weer. Alleen die temperatuur

had het over vanochtend, sinds een uurtje of 11 is het prima weer. Beetje fris voor de tijd van het jaar, maar genoeg zonquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
Hier heerlijk weer. M'n raam staat nog open.

Dat had ik gisteren ... Tegen de tijd dat ik weer naar huis ging was ikzelf net opgedroogd... Vandaag een paraplu mee ... Scheelt best wel, maar het regende ook wel minder vandaag .. iets voor 7 in Adam Wquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was gewoon snorkellen naar school vanochtend, zo'n bak regen zie ik niet vaak

tussen 5 en 6 ging het compleet los hier, onweer, stortregen, niet normaal. Op weg naar school was het minder idd, maar het hele schoolplein stond blank, dus dat was lachenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren ... Tegen de tijd dat ik weer naar huis ging was ikzelf net opgedroogd... Vandaag een paraplu mee ... Scheelt best wel, maar het regende ook wel minder vandaag .. iets voor 7 in Adam W

quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
tussen 5 en 6 ging het compleet los hier, onweer, stortregen, niet normaal. Op weg naar school was het minder idd, maar het hele schoolplein stond blank, dus dat was lachen

quote:
het nieuwe uittenuequote:

Als je het echt meent, sjapoquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ben gestopt met alcohol drinken.
Ik ben net gestopt met roken.

WTFquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
het nieuwe uittenue
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
het nieuwe uittenue
[ afbeelding ]

paars zwart kan heel tof zijn, zoals bij PSV. Maar dit kan echt niet hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het niet onaardig

Ik heb geen keusquote:

Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooitquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Zozo. 2000ste in de reeks
Hier moet ik gepost hebben

quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooit![]()
![]()
Was bij de 1000ste of zo ook. Bleek ie ergens bij een nummer 69 er 96 van te hebben gemaakt en echt niemand die het toen opviel. Het kwam pas aan het licht toen de 1000ste nabij was

quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het aantal klopt, met TOng als vaste stamgast weet je maar nooit![]()
![]()
Was bij de 1000ste of zo ook. Bleek ie ergens bij een nummer 69 er 96 van te hebben gemaakt en echt niemand die het toen opviel. Het kwam pas aan het licht toen de 1000ste nabij was

Zeker meen ik het.quote:

Je hebt mijn antwoord inmiddels.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:19 schreef popolon het volgende:
tongstra, ga eens op facebook! fok is je ooit ook gelukt dus dat komt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |