SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees blij dat het duidelijk eindigt en niet in een trip van Shinji.Mwah, weet je. Toen ik voor het eerst over Madoka hoorde kwamen er berichten als: "De nieuwe EVA! DEEP, etc.". Dus toen had ik er gelijk al een verwachting van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk vond ik het ook echt een hele goede anime, dus echt wel een 9 waard. Maar het overtrof niet mijn verwachtingen. Of sterker nog, misschien had ik zelfs wel beter verwacht.SPOILER: Over MamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Madoka's wens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 20:18:40 ]![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet het plot verraden jijvanavond/morgen ga ik kijken.
SAO
Als ze dit zo volhouden is het mijn favo anime van het jaar.
Net weer zo'n briljante actie (hint: wat er gebeurd met die mirror)
Oh man ik lig dubbel hier
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Aah man, ik dacht gewoon een leuke game anime... nu alweer zoveel?SPOILER: Wie Sword Art Online episode 1 nog niet heeft gezien, niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Arashimashou op 07-07-2012 20:31:32 ]![]()
SAO is van dezelfde schrijver als Accel World.
Gundam AGE wordt wel iets beter de laatste twee afleveringen, het eindshot van die van deze week:
Briep-briep-briep-briep-briep!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, weet je. Toen ik voor het eerst over Madoka hoorde kwamen er berichten als: "De nieuwe EVA! DEEP, etc.". Dus toen had ik er gelijk al een verwachting van.
Uiteindelijk vond ik het ook echt een hele goede anime, dus echt wel een 9 waard. Maar het overtrof niet mijn verwachtingen. Of sterker nog, misschien had ik zelfs wel beter verwacht.SPOILER: Over MamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Madoka's wens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]HomuHomuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik lees steeds SOAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.![]()
![]()
Vast wel vet ja. Maar de hele tijd moet ik aan m'n hoofd voelen of de inhoud nog wel oke isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.
Ik lees de hele tijd Sao Paulo![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 20:50:39 ]![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wanhoop, maar geen valse hoop? Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom denk ik dat Madoka misschien beter een ander soort wens had kunnen doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wanhoop, maar geen valse hoop? Weet ik veel.
Maar als ik dat op /a/ zeg dan is het: "Ja ze is een tiener dus irrationeel en blabla"![]()
![]()
Istie goed of istie goed? Er waren zeker 4 momenten dat ik in een deuk lagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.
Dat met die mirror was leuk
Net gezien: Kokoro Connect. Conclusie: Is ook goed! Ga ik volgen.
Dit wordt een leuk seizoen
Ach... ik denk er niet zoveel over na. Laten we zeggen dat er veel mogelijkheden zijn, maar dat er maar een enkele keuze gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Madoka misschien beter een ander soort wens had kunnen doen.
Maar als ik dat op /a/ zeg dan is het: "Ja ze is een tiener dus irrationeel en blabla"![]()
Hmm..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... ik denk er niet zoveel over na. Laten we zeggen dat er veel mogelijkheden zijn, maar dat er maar een enkele keuze gemaakt kan worden.
Net Sword Art Online gekeken. Heeft veel potentie. Hopelijk blijft het ook deze kwaliteit houden![]()
![]()
BLIJF VAN M'N HERSENS AFquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Net Sword Art Online gekeken. Heeft veel potentie. Hopelijk blijft het ook deze kwaliteit houden![]()
![]()
Als jullie het zeggen, geloof ik jullie. Ik download SAO dan ook.
Zag er interessant uit qua kwaliteit, maar verhaal vond ik enorm twijfelen.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe worden ze eigenlijk buiten de game nog gevoederd? Horen ze dan niet gewoon dood te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben even weg.![]()
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef Qunix het volgende:
Als jullie het zeggen, geloof ik jullie. Ik download SAO dan ook.
Zag er interessant uit qua kwaliteit, maar verhaal vond ik enorm twijfelen.Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe worden ze eigenlijk buiten de game nog gevoederd? Horen ze dan niet gewoon dood te gaan?
Wat die GM aangaf (bewust vaag gehoudenhoeft natuurlijk niet perse waar te zijn he.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.
[..]
Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.
Wat die GM aangaf (bewust vaag gehoudenhoeft natuurlijk niet perse waar te zijn he.
We zullen het zien.![]()
![]()
robin: denk aan spoiler tags he
Aan eenieder: kijk gewoon zsm SAO. Dit is gewoon iets wat we allemaal moeten zien
(iemand was toch op zoek naar een anime om gezamelijk direct te kijken?)Beatus vir qui suffert tentationem.
RPG, ja, zat zelfs... Maar een MMORPG, nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.
[..]
Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.
Ik download hem en zie wel of ik hem volg.![]()
Ach, dit waren niet echt spoilers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef wdn het volgende:
robin: denk aan spoiler tags he
Aan eenieder: kijk gewoon zsm SAO. Dit is gewoon iets wat we allemaal moeten zien
(iemand was toch op zoek naar een anime om gezamelijk direct te kijken?)![]()
![]()
Ik wacht af.quote:Genderbenderquote:The five members of the Cultural Study group that meets in class 401 have spent a lot of time wondering what it would be like to be in someone else's shoes. But they're about to learn that there's a huge difference between thinking about something and literally BEING in someone else's shoes! Because that's exactly what happens when, suddenly and inexplicably, they each find themselves inside the body of the girl (or boy) next door!
Dit vind ik dan wel weer interessant:quote:What happens next? Well, besides bringing a whole new meaning to the term "Exchange Student" and the expected freaked out runs to the bathroom, it's not hard to do the math: Take one wrestling geek, the resident cool girl, the class clown, the popular chick and one sultry maid of mystery, scramble thoroughly and divide, and you can bet that pretty soon they'll be answering ALL of the questions they never wanted to know about the opposite sex in ways they never anticipated!![]()
Nee, maar wel bijnaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dit waren niet echt spoilers.
De 1ste eps van SOA staat zeer hoog in mijn anime lijst allertijden van eerste eps ooit. Naast Elfenlied, Blood+ en Death Note (en die 3 zijn geen humor animes...) en nog wat meer.
Echt als ze dit 24 eps kunnen volhouden zie ik een plekje bij de eerste 10 van favo animes ooit en dat is lang geleden dat ik dat heb gepost (nog sterker ik denk dat de laatste keer dat ik dat stelde het Death Note was).
Qunix: ja had ik net al gepost Kokoro ga ik zeker weten ook volgen, eps 1 is een dikke 9.Beatus vir qui suffert tentationem.
doet mij denken aan summer wars, krijg haast de neiging em opnieuw te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef wdn het volgende:
In 2022, humanity has finally ...
created a complete virtual reality...
het is net accell world
oh wacht zelfde makers
SAO <3![]()
![]()
Ok!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:09 schreef wdn het volgende:
Qunix: ja had ik net al gepost Kokoro ga ik zeker weten ook volgen, eps 1 is een dikke 9.![]()
![]()
Ok niet lezen als je SAO wilt zien. Mijn momenten van eps 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga SAO zometeen nog een keer kijken
an sich niks mis met genderbenders.. mits leuk uitgevoerd.. en die lijkt wel aardigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wacht af.
[..]
Genderbender
Dit vind ik dan wel weer interessant:
[..]
en tyfus wat gaan jullie weer hard, moeten jullie niet wat doen op je zaterdag avond, uitgaan ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef wdn het volgende:
Ok niet lezen als je SAO wilt zien. Mijn momenten van eps 1:Ik vond het eerlijk gezegd allemaal niet super bijzonder. Het heeft wel potentie, maar ik wacht nog nuchter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga SAO zometeen nog een keer kijken
Overigens moest ik hierom lachen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moyashimon Returns![]()
Bedacht mij net wel, als je dat gaat kijken zonder dat je de eerste serie hebt gezien dan is het écht een bizar geheel.
En dat allerlaatste grapje in de Microbe Theater!![]()
Nu SOA kijken. En ja, ik ga het SOA blijven noemen. Omdat lulz.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik ben aan het wachten op Klitshko Thompsonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
an sich niks mis met genderbenders.. mits leuk uitgevoerd.. en die lijkt wel aardig
en tyfus wat gaan jullie weer hard, moeten jullie niet wat doen op je zaterdag avond, uitgaan ofzo?
robin: nooit een mmorpg gespeeld? Ik denk dat daar het punt ligt met SAO: als je gek bent op mmorpgs dan kun je niet anders dan in een deuk liggen
(ik speel ook altijd fem chars in mmorpg (omdat ik geen zin heb om tijdens het spelen steeds naar een male chars kont te kijken)
Eens! Maar gelukkig is deel 1 een must see en staat er 'returns' in de titel van dezequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef .Cake. het volgende:
Moyashimon Returns![]()
Bedacht mij net wel, als je dat gaat kijken zonder dat je de eerste serie hebt gezien dan is het écht een bizar geheel.
En dat allerlaatste grapje in de Microbe Theater!![]()
Nu SOA kijken. En ja, ik ga het SOA blijven noemen. Omdat lulz.
Ik heb ook wel eens mmorpg's gespeeld hoor. Ik was ook vaak een vrouw, omdat wanhopige mannen je dan vaak gratis stuff gevenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Klitshko Thompson
robin: nooit een mmorpg gespeeld? Ik denk dat daar het punt ligt met SAO: als je gek bent op mmorpgs dan kun je niet anders dan in een deuk liggen
(ik speel ook altijd fem chars in mmorpg (omdat ik geen zin heb om tijdens het spelen steeds naar een male chars kont te kijken)
![]()
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mmorpg's gespeeld hoor. Ik was ook vaak een vrouw, omdat wanhopige mannen je dan vaak gratis stuff geven
"Hey i can help you level!"
"Here take this!"
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er schijnt wel veel fanservice in te zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikke!
Genderbenders
en misschien kan SOA dan ook op Animees gevolgd worden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er schijnt wel veel fanservice in te zitten
Ach ik was ooit ook een MMORPG-freak. Ik heb mijn broer beloofd dat ik maandag een poppetje maak in de nieuwe Star Wars MMORPG![]()
![]()
![]()
Het is een harem animequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er schijnt wel veel fanservice in te zitten
Misschien krijgen we een HOTD twist in SAO
Oh god.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach ik was ooit ook een MMORPG-freak. Ik heb mijn broer beloofd dat ik maandag een poppetje maak in de nieuwe Star Wars MMORPG![]()
Niet verslaafd worden he
Oh en kun je geen ruil met je broer doen? Hij Death Note o.i.d. zodat hij een beeld kan krijgen van anime en jij dan proberen dat spel te spelen?![]()
De stijl van Kokoro Connect vind ik wel erg ongeīnspireerd. Geen vleugje creativiteit. Allemaal generieke gebouwen, scholen, klaslokalen etc..
De OP is wel tof.
En fuck, weer highschool allemaal. IK WIL EEN NIEUWE GOEDE MECHA OF SPACE OPERA
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 21:35:44 ]![]()
Het goede antwoord is "beide"quote:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen![]()
Rahxephonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb het ook geprobeerd. Het was voor mij ook net iets te kiddy.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef De_Ilias het volgende:
Al gezien.
Gundam AGE wil ik liever niet aan beginnen omdat ik las dat het best kiddi is.
En ik vind het niet extreem saai, maar ik heb weer geen zin in nog een highschool anime.
Overigens zou het wel tof zijn als de vrouwen ook het libido van de mannen zouden overnemen bij het verwisselen van zielen![]()
![]()
Shounen hoeft van mij ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen
Ik vind het eigenlijk zonde dat ik dit kijk, terwijl er series als Ergo Proxy en Legend of the Galactic Heroes op me zitten te wachten.![]()
Als er wat meer gestemd gaat worden is dat zeker een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikke!
Genderbenders
en misschien kan SOA dan ook op Animees gevolgd worden?
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik weet het. Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
Als je Ergo proxy nog niet hebt gezien terwijl je met ons praat........... Ga je schamen![]()
![]()
staat als 3e in de download rijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
Als je Ergo proxy nog niet hebt gezien terwijl je met ons praat........... Ga je schamen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Je mag pas weer posten als je die hebt gezienquote:
Echt een pauperserie Kokoro Connect. Net de eerste episode afgekeken
Man, dit is echt zo vreselijk slecht. Animatie is mediocre, karakters zijn raar, body swapping was helemaal niet interessant. Ik dacht dat er wel meer bij kwam kijken dan alleen "HIHI IK BEN NU EEN MAN XD SCHRIK! OMG".
En de humor ook
Als iemand op een tafel slaat en de ander vraagt: "Waarom doe je jezelf pijn?", met als antwoord: "GEEN IDEE EIGENLIJK!", waarop de ander lacht. Serieus, dat is toch geen humor. Ik vind echt dat Enterbrain weer fatsoenlijke dating sims moet maken in plaats van met dit soort geanimeerde diarree verder te gaan.
/rant![]()
Ik heb voor het eerst een serie afgezet voordat ik m helemaal afgekeken heb.
Muvluv. Wat een generieke meuk.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Wut? Waarom heb je 16:9 als aspect ratio ingesteld? Het is oorspronkelijk geanimeerd in 4:3, dus nu rek je alles alleen maar uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja shinji dat zijn tetten
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4654
Ik denk dat deze anime 100x beter is dan Kokoro Connect.![]()
![]()
omdat fill screen wel fijn isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wut? Waarom heb je 16:9 als aspect ratio ingesteld? Het is oorspronkelijk geanimeerd in 4:3, dus nu rek je alles alleen maar uit/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
IRCquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft iemand een goede torrent voor Kokoro Connect? Die van mij blijft op 0.00% steken![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://news.is-fabulo.us/
#NEWS op irc.rizon.net![]()
![]()
dit is....
![]()
Totaal nutteloos voor nieuwe series.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
robin kun je eens een pm of dm sturen hoe dat meot met irc?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Dit... ik heb hier geen verstand vanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
robin kun je eens een pm of dm sturen hoe dat meot met irc?
Overigens... voor mij heeft het geen haast, want er is beweging in de torrent gekomen. edit: al binnen.![]()
Ik heb voor jullie zelfs een tutorial gemaakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dit... ik heb hier geen verstand van
Overigens... voor mij heeft het geen haast, want er is beweging in de torrent gekomen. edit: al binnen.
Staat in de OP.
Xchat-WDK moet je hebben voor Windows en de gewone XChat voor Linux.
Het grote anime/manga topic #158: Dit had jķúw TT kunnen zijn! Tuturu~
Hier de link.
Overigens: In Xchat-WDK is Rizon al toegevoegd. Die hoef je dus niet zelf toe te voegen. Wel is het handig de server properties te wijzigen.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 22:40:33 ]![]()
Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door robin007bond en kun je hier vinden. Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen. Enkele bekende verzamel websites zijn Tokyo Toshokan, NyaaTorrents en BakaBt.
Lees de OP eens....![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:40 schreef Qunix het volgende:
Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door robin007bond en kun je hier vinden. Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen. Enkele bekende verzamel websites zijn Tokyo Toshokan, NyaaTorrents en BakaBt.
Lees de OP eens....![]()
Google werkt bijna altijd wel voor mij
Overigens.... na 70 seconden Kokoro Connect: Yui Hirasawa hakken.![]()
SAO is wel leuk. Ik snap dat de MMORPG spelers die helemaal het einde vinden. De die-hard (MMO)RPG spelers fantaseren vast wel dit.
Tof om dit ook als game uit te brengen![]()
![]()
Dus, ik snap Robert wel over Kokoro Connect. Niet echt iets bijzonders.
Maar toch wel leuk om te zien.![]()
Hmm, de factor 'fun' moet ik dan toch eens gaan zoeken. Hopelijk kan ik die in de volgende afleveringen wat meer vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
Dus, ik snap Robert wel over Kokoro Connect. Niet echt iets bijzonders.
Maar toch wel leuk om te zien.![]()
![]()
je kijkt te serieus naar series en je verwacht van alles dat het episch zupermegaFantastisch is?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, de factor 'fun' moet ik dan toch eens gaan zoeken. Hopelijk kan ik die in de volgende afleveringen wat meer vinden![]()
![]()
Hij moet echt nooit Excel Saga gaan kijken danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt te serieus naar series en je verwacht van alles dat het episch zupermegaFantastisch is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je kijkt te serieus naar series en je verwacht van alles dat het episch zupermegaFantastisch is?
ANIMEES.
- Scamp![]()
Slice of life vind ik helemaal niet erg. Integendeel. Clannad geniet ik van.quote:
Verschil met dit soort series en Clannad, is dat Clannad nog leuke (alhoewel wel vaak cliché) grapjes en dergelijke gebruikt om conversaties leuk te maken. Dat maakte Kanon ook best kijkbaar.
Hier bij Kokoro Connect weet ik niet wat ik verder moet gaan verwachten. Waarschijnlijk een boel fanservice, maar meer ook niet.
Maar goed. Mijn echte definitieve oordeel kan ik natuurlijk pas hebben bij het kijken van meer dan een episode![]()
![]()
Ik vond Clannadhumor dan weer niksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slice of life vind ik helemaal niet erg. Integendeel. Clannad geniet ik van.
Verschil met dit soort series en Clannad, is dat Clannad nog leuke (alhoewel wel vaak cliché) grapjes en dergelijke gebruikt om conversaties leuk te maken. Dat maakte Kanon ook best kijkbaar.
Hier bij Kokoro Connect weet ik niet wat ik verder moet gaan verwachten. Waarschijnlijk een boel fanservice, maar meer ook niet.
Maar goed. Mijn echte definitieve oordeel kan ik natuurlijk pas hebben bij het kijken van meer dan een episodehet is persoonlijk.
Intouchables is een meesterwerk![]()
![]()
Ja oke... het is wel een beetje de zwakke pakken he...vooruit ik ga iets minder op 'm hatenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah. Dat valt ook wel weer mee.
Een beetje haten op Shinji.![]()
![]()
Vraag niet het onmogelijke van mequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja oke... het is wel een beetje de zwakke pakken he...vooruit ik ga iets minder op 'm haten![]()
![]()
Ik snap echt niet die haat voor Shinji.
Jullie zijn misschien zo erg gehersenspoeld door al die lame-ass actieheldjes dat Shinji een vreemde eend in de bijt is.![]()
En hij heeft natuurlijk geen grote ogen, grote borsten en is geen moe-meisje. Ik denk dat daar de haat vandaan komt. Een normale jongen als protagonist, dat kan toch niet!?![]()
Hij is niet normaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap echt niet die haat voor Shinji.
Jullie zijn misschien zo erg gehersenspoeld door al die lame-ass actieheldjes dat Shinji een vreemde eend in de bijt is.![]()
En hij heeft natuurlijk geen grote ogen, grote borsten en is geen moe-meisje. Ik denk dat daar de haat vandaan komt. Een normale jongen als protagonist, dat kan toch niet!?![]()
Jup. Net als dat heel veel andere personages uit andere series ook op EVA-personages lijken. Rei is zelfs heel vaak geprobeerd na te apen (Ja, dat hoor je goed KyoAni!).quote:
Het is tegenwoordig gewoon cool om Shinji te haten. Eerst begon iemand net alsof te doen om Shinji te haten, om te kijken wat voor impact peer pressure heeft. Uiteindelijk blijkt iedereen het over te hebben genomen en is zijn troll-experiment dus geslaagd.
En sommige mensen doen hun best niet om empathie te voelen voor zo'n jongen en proberen ook zijn problemen niet te snappen. Of ze willen zichzelf kunnen projecteren in een of andere actieheld. Precies de reden dat Barbies en Action Mans zo goed verkopen.![]()
Tuurlijk man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig gewoon cool om Shinji te haten. Eerst begon iemand net alsof te doen om Shinji te haten, om te kijken wat voor impact peer pressure heeft. Uiteindelijk blijkt iedereen het over te hebben genomen en is zijn troll-experiment dus geslaagd.![]()
![]()
Dat was ook meer een grapjequote:
Maar dat laatste is denk ik wel waar. Veel mensen doen ook niet hun best om de problemen van zo'n jongen te snappen.![]()
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was ook meer een grapje
Maar dat laatste is denk ik wel waar. Veel mensen doen ook niet hun best om de problemen van zo'n jongen te snappen.![]()
Ik snap het ook wel een beetje. Ik had het immers ook eerst.quote:
Het is gewoon zonde dat veel mensen daardoor minder meegepakt worden. Natuurlijk, hij is echt wel een beetje vreemd, maar het is zonde om daarom zijn problemen niet proberen te snappen. Het doet me altijd denken aan 'vreemde' jongetjes op school, waar niemand wat mee te maken wilt hebben, omdat 'vreemd'. Je hoeft zo'n iemand niet bij voorbaat al af te schrijven. Het zou bijvoorbeeld een hele goede vriend kunnen worden, bij wijze van spreken.![]()
True storyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
Het zou bijvoorbeeld een hele goede vriend kunnen worden, bij wijze van spreken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Heb Kokoro Connect nog niet gezien, want HorribleSubs.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Slice of life vind ik helemaal niet erg. Integendeel. Clannad geniet ik van.
Maar goed. Mijn echte definitieve oordeel kan ik natuurlijk pas hebben bij het kijken van meer dan een episode
Net SOA gekeken, ondanks HorribleSubs omdat iedereen het er over had. Wel geinig, heeft potentie.
En wie zei dat dit geen shounen is? Het is hartstikke shounen zou ik zeggen.
Dus mijn conclusie na dit avondje is:
Muvluv: generieke bagger![]()
Binbougami ga!: erg grappig, interessante karakters.
Moyashimon returns: als je de eerste serie hebt gezien dan ga je deze zeker ook leuk vinden!
Dakura boku wa, H ga Dekinai: lolwut, generieke bagger met tepels!Maar dat mag want de hoofdpersoon geeft wel om de meisjes en hij roept dat ERO gelijk staat aan liefde. Dus.
SOA (trollolololol): heeft potentie, is stiekem toch wel shounen, ga ik iig kijken.
Kokoro Connect: nog niet gekeken.
Jinrui wa Suitai Shimashita: net als Rivella, een beetje vreemd maar wel lekker
La Storia della Arcana Famiglia: oké, reversed harem maar geinig genoeg.
Joshirigakuga (of hoe het ook heet): nog niet uit.ANIMEES.
- Scamp![]()
SOA is inderdaad best shounen.
Ik heb maar 2 series dit seizoen gekeken, dus ik weet niet of ik het wel of niet met je eens ben over Kokoro Connect.
Ik blijf voorlopig nog even nuchter over SOA (hihihi). Het geeft hoop, maar goed. Ik was ook helemaal hotel de botel van Hyouka, wat uiteindelijk ook niet meer zo goed is gegaan.![]()
pff heb helemaal geen tijd meer zometeen om Soa, nge, Gundam, rahxephan en black lagoon te kijken/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik vind het vet dat je het doet, daar niet van, maar wat is je reden om NGE overnieuw te kijken?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
pff heb helemaal geen tijd meer zometeen om Soa, nge, Gundam, rahxephan en black lagoon te kijken![]()
![]()
just for lulzquote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het vet dat je het doet, daar niet van, maar wat is je reden om NGE overnieuw te kijken?
ben nu wel al weer bij ep 12/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
daar ben ik nooit verder gekomen als episode 1quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij moet echt nooit Excel Saga gaan kijken dan![]()
![]()
Tof.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
just for lulz
ben nu wel al weer bij ep 12![]()
![]()
Sword Art Online.quote:
De afkorting is SAO, maar wij maken er soms SOA van omdat we ons daar veiliger bij voelen.![]()
grappig concept, i doubt its gonna be good..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sword Art Online.
De afkorting is SAO, maar wij maken er soms SOA van omdat we ons daar veiliger bij voelen.![]()
Ok SOA Pauloquote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
SAO SAO... niet soa SAO... denk maar aan SAO Paulo![]()
![]()
Oh? De eerste episode was wel veelbelovend.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef mschol het volgende:
[..]
grappig concept, i doubt its gonna be good..
Ik blijf uiteraard wel een beetje sceptisch.![]()
quote:oke.... oke
Was er hier iemand niet dol op J-drama?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kijkt naar J-drama My boss my Hero![]()
![]()
J-drama
Japans equivalent van GTST. Nee, bedankt.
Een beetje kort door de bocht. Maar ik ben even in een generaliseer-bui
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 00:13:14 ]![]()
Je eerste?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kijkt naar J-drama My boss my Hero![]()
Niets tegen GTO - Jdrama hé!?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
J-drama
Japans equivalent van GTST. Nee, bedankt.![]()
![]()
Wat is er nou met die top viewsSAO
Kokoro Connect
Overigens... in het eerste plaatje moeten volgens mij zowel de parkeerplaats als het rechtergebouw eens piano voorstellen. Misschien zelfs drie, vier piano's.![]()
ik weet niet, om de een of andere reden krijg ik een soort naruto gevoel bij het lezen van de beschrijving.. aardig maar wordt verpest ofzo..quote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh? De eerste episode was wel veelbelovend.
Ik blijf uiteraard wel een beetje sceptisch.
puur een gevoel.. ik kan er uiteraard helemaal naast zitten![]()
![]()
Viel mij ook al op.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:17 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is er nou met die top views
[ afbeelding ]SAO
[ afbeelding ]Kokoro Connect
Overigens... in het eerste plaatje moeten volgens mij zowel de parkeerplaats als het rechtergebouw eens piano voorstellen. Misschien zelfs drie, vier piano's.
Studio's proberen hipster te doen, maar kopiëren daardoor elkaar juist na.![]()
![]()
Trolling complete!quote:Op zondag 8 juli 2012 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
SAO SAO... niet soa SAO... denk maar aan SAO Paulo
SOA is wel iets leuker dan de beschrijving doet vermoeden maar dit was echt een pure intro aflevering dus veel kunnen we er nog niet over zeggen.
Vind het concept van een (MMO)RPG zonder magie trouwens best interessant.ANIMEES.
- Scamp![]()
Dat telt niet manquote:Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Trolling complete!
SOA is wel iets leuker dan de beschrijving doet vermoeden maar dit was echt een pure intro aflevering dus veel kunnen we er nog niet over zeggen.
Vind het concept van een (MMO)RPG zonder magie trouwens best interessant.![]()
![]()
Ze hebben geen magie?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Trolling complete!
Vind het concept van een (MMO)RPG zonder magie trouwens best interessant.
Ik koos altijd de aanvallende mage![]()
![]()
DOUBLE AXE BRRRRRRRRAARR just through it.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze hebben geen magie?
Ik koos altijd de aanvallende mage![]()
LU!, een MMO(RPG) met blokjesquote:Op zondag 8 juli 2012 00:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Trolling complete!
Vind het concept van een (MMO)RPG zonder magie trouwens best interessant.![]()
helaas ter zielen gegaan..![]()
![]()
De FOK! Anime Guild...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan geen goede J-drama's vinden a la my boss my hero(humor moet erin zitten),maar youtube heeft Absolute Boyfriend.
Straks Gokusen even checken!!![]()
Hana no Kimi ook gezien.
[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 08-07-2012 00:52:21 ]![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:02 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb de eerste SOA ep op youtube gekeken in bedmaar ik kon niet wachten. Wat vet tot nu toe
![]()
![]()
Wat is het??quote:Op zondag 8 juli 2012 01:03 schreef Arashimashou het volgende:
Veel mensen die nu SAO hebben gekeken niet?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brr..
Ik weet nog dat ik als brugklasser zocht naar gedubte Bleach episodes![]()
Eww. Ik walg soms van mezelf. Waarom deed ik dat?![]()
korte uitleg??quote:![]()
![]()
omdat je engels en/of japans klote vond?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:13 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Brr..
Ik weet nog dat ik als brugklasser zocht naar gedubte Bleach episodes![]()
Eww. Ik walg soms van mezelf. Waarom deed ik dat?![]()
Mensen kopen een revolutionaire mmorpg maar komen er achter dat ze opgesloten zitten in het spel en echt dood kunnen gaan. Tenzij ze 100 eindbazen verslaan.quote:![]()
ik niet.. pas alsie klaar is en toch goed blijkt te zijn ga ik een gokje wagenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:03 schreef Arashimashou het volgende:
Veel mensen die nu SAO hebben gekeken niet?![]()
![]()
Geen idee waarom. Ik was het niet gewend.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:14 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat je engels en/of japans klote vond?
Uiteraard ben ik daar heel snel van afgestapt.![]()
Het concept is trouwens gejat van .Hack//Sign.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat Mensen kopen een revolutionaire mmorpg maar komen er achter dat ze opgesloten zitten in het spel en echt dood kunnen gaan. Tenzij ze 100 eindbazen verslaan.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.![]()
![]()
Vroeger keek ik alleen anime via youtube. Ik heb Seto no Hanayome niet afgemaakt omdat er verder geen episodes online stondenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee waarom. Ik was het niet gewend.
![]()
![]()
Ik kende het plot van hack niet. Hij staat altijd bovenin alfabetische lijstenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het concept is trouwens gejat van .Hack//Sign.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.![]()
![]()
ik heb dacht ik alleen DBZ gedubt gehad... RM bestandjes van, wat zal het zijn.. 80Mb?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee waarom. Ik was het niet gewend.
zelfs CCS kwam toendertijd van een subgroep af, van reactorwarez ofzoiets op Emule![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vroeger keek ik alleen anime via youtube. Ik heb Seto no Hanayome niet afgemaakt omdat er verder geen episodes online stonden![]()
![]()
Ik maakte vroeger wel meer fouten. Ik vond EVA stom, keek Naruto, probeerde dubs uit, keek eventjes anime online.
Overigens heb ik in heel mijn leven maar 3 eps online gekeken. En dat was allemaal in de brugklas.![]()
Daarvan ken ik het dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik kende het plot van hack niet. Hij staat altijd bovenin alfabetische lijsten![]()
![]()
![]()
dat zijn geen fouten.. dat heet verandering van smaak door het opgroeien enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 01:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik maakte vroeger wel meer fouten. Ik vond EVA stom, keek Naruto, probeerde dubs uit, keek eventjes anime online.
Overigens heb ik in heel mijn leven maar 3 eps online gekeken. En dat was allemaal in de brugklas.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat er streamsites waren. Dat was bij mij in september dus een stap vooruit. In januari begon ik pas met IRC.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mensen kopen een revolutionaire mmorpg maar komen er achter dat ze opgesloten zitten in het spel en echt dood kunnen gaan. Tenzij ze 100 eindbazen verslaan.serious??
Nu heb ik weer een anime erbij![]()
![]()
![]()
Och. Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn geen fouten.. dat heet verandering van smaak door het opgroeien enzo
Naruto is trouwens echt de DBZ van deze generatie. Iedereen moet het gezien hebben, het is een poepanime, maar iedereen praat er over.![]()
Dankzij mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er streamsites waren. Dat was bij mij in september dus een stap vooruit. In januari begon ik pas met IRC.![]()
![]()
![]()
Ja het is leuk, todat je beseft dat het doodgaan gebeurt door het frituren van je hersenenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]serious
Nu heb ik weer een anime erbij![]()
![]()
![]()
Het is seinen??quote:Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja het is leuk, todat je beseft dat het doodgaan gebeurt door het frituren van je hersenen![]()
![]()
ik ben nooit gestart met school days, maar weet wel min of meer het einde, door alle ophef die er over gemaakt isquote:Op zondag 8 juli 2012 01:25 schreef Klipnap het volgende:
Ik stopte na 5 minuten met School Days want het was saai (mahou shoujofase, jeweetz).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets toch?![]()
Ik weet wel dat het schokkend isquote:Op zondag 8 juli 2012 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nooit gestart met school days, maar weet wel min of meer het einde, door alle ophef die er over gemaakt is![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja. Ik had vroeger ook een veel lagere attention span. Hoort ook bij de leeftijd die je had.
Ik denk dat er eigenlijk weinig pubers zoals ons zijn die nog van langzame anime kunnen genieten met een goed plot. Hoewel, definieer 'langzaam'. De meeste kiddos haken al af als ze een episode geen gevechten of actie zien.
Mijn zusje vond The girl who leapt through time ook langzaam.![]()
![]()
Whahahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 01:28 schreef robin007bond het volgende:
![]()
Ach ja. Ik had vroeger ook een veel lagere attention span. Hoort ook bij de leeftijd die je had.
Ik denk dat er eigenlijk weinig pubers zoals ons zijn die nog van langzame anime kunnen genieten met een goed plot. Hoewel, definieer 'langzaam'. De meeste kiddos haken al af als ze een episode geen gevechten of actie zien.
Mijn zusje vond The girl who leapt through time ook langzaam.![]()
![]()
Ik heb ook een vriend die dan anime kijkt, maar het echt bijna altijd op pauze doet om even te surfen.
Zo kun je ook geen goed plot volgen. Soms als ik weet dat ik het me kan veroorloven om mijn aandacht er niet bij te houden, dan doe ik het even op pauze en post hier wat ik er van vond. Soms even een screencap, maar dat is het wel.![]()
EVAquote:Op zondag 8 juli 2012 01:33 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb ook een vriend die dan anime kijkt, maar het echt bijna altijd op pauze doet om even te surfen.
Zo kun je ook geen goed plot volgen. Soms als ik weet dat ik het me kan veroorloven om mijn aandacht er niet bij te houden, dan doe ik het even op pauze en post hier wat ik er van vond. Soms even een screencap, maar dat is het wel.ik kwam er 5 episodes later achter (via de wiki zelfs!) dat er iemand was overleden
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
Je wist waarschijnlijk ook niet datquote:Op zondag 8 juli 2012 01:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
EVAik kwam er 5 episodes later achter (via de wiki zelfs!) dat er iemand was overleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik je het niet had verteld.
Een vriend van me wist dat ook niet, dus hij schrok zich dood toen ik het hem vertelde.
Het wordt inderdaad niet letterlijk naar je toegeworpen, maar als je denkt tijdens het kijken lukt het wel. Overigens moet je jezelf niet stom voelen als je het niet hebt gesnapt. Iedereen die zegt dat hij EVA echt in een keer helemaal snapte liegt.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]F-FU-FUCKING BRILJANTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets.![]()
![]()
Wees blij dat je het nu niet meer hoeft te zien. De intro song is wel geniaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef Klipnap het volgende:
Ik moet niet meer op spoilers klikken denk ikik wilde net School Days downloaden
![]()
![]()
deed mij denken aan een hentai die ik op bakabt heb voorbij zien komen...quote:Op zondag 8 juli 2012 01:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar goed, dat dan in 12 afleveringen gestopt.
Honoo no Haramase Tenkousei![]()
![]()
Zo heequote:![]()
Ik weet het overigens niet zeker, maar volgens mij zijn er buiten school days ook nog andere -days- anime met dezelfde characters oid.![]()
Zijn alleen visual novels van.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo hee![]()
Ik weet het overigens niet zeker, maar volgens mij zijn er buiten school days ook nog andere -days- anime met dezelfde characters oid.![]()
Verslaafd aan internet.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vandaar. Ach ja, het is laat. Waarom zijn jullie eigenlijk nog op?
En als ik dat niet ben dan zit ik weer na te denken over EVA waardoor ik alsnog niet kan slapen.![]()
![]()
waarom niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vandaar. Ach ja, het is laat. Waarom zijn jullie eigenlijk nog op?![]()
andere series kijken om eva uit je hoofd te zetten, of nog beter: ga iets voor je school doen ofzoquote:Op zondag 8 juli 2012 01:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verslaafd aan internet.
En als ik dat niet ben dan zit ik weer na te denken over EVA waardoor ik alsnog niet kan slapen., geheel in japanstijl heb je dan alvast je huiswerk gedaan
![]()
![]()
Dog Days?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:44 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo hee![]()
Ik weet het overigens niet zeker, maar volgens mij zijn er buiten school days ook nog andere -days- anime met dezelfde characters oid.
En ik ben nog op omdat vakantie en geen christen in tegenstelling tot de rest van de omgeving![]()
![]()
quote:Normaal gesproken ben ik rond dit tijdstip op bed. Gezien ik op dat moment toch niet kan slapen de laatste tijd ben ik nu hier om de boel te volgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verslaafd aan internet.
En als ik dat niet ben dan zit ik weer na te denken over EVA waardoor ik alsnog niet kan slapen.![]()
Je woont dus wel in dat dorp gehucht! dat eeeh....hoe heette het ook maar weer...quote:Op zondag 8 juli 2012 01:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dog Days?
En ik ben nog op omdat vakantie en geen christen in tegenstelling tot de rest van de omgeving![]()
dit tijdstip is nog vroeg, meestal duik ik rond 2:30 of 3:00 m'n bed in.. als ik eerder ga dan ga ik nog een film of serie kijkenquote:Op zondag 8 juli 2012 01:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Normaal gesproken ben ik rond dit tijdstip op bed. Gezien ik op dat moment toch niet kan slapen de laatste tijd ben ik nu hier om de boel te volgen.![]()
Ik woon niet in Nieuw-Milligen...quote:Op zondag 8 juli 2012 01:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je woont dus wel in dat dorp gehucht! dat eeeh....hoe heette het ook maar weer...![]()
het is "het ook alweer"quote:Op zondag 8 juli 2012 01:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je woont dus wel in dat dorp gehucht! dat eeeh....hoe heette het ook maar weer...
hup naar bed toe, je maakt wel hele rare fouten..
en je bedoelt vast staphorst..
klipnap moet morgen naar de kerk toe?![]()
![]()
Neeeee snel! Versla de eindbaas! Anders veranderen ze je hersens in papquote:Op zondag 8 juli 2012 01:49 schreef Klipnap het volgende:
Oke, ik log uit van FOK!...
Huh? Waar is de loguitknop?
Wel waarquote:
"Ook alweer" vind ik lelijk, vandaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het is "het ook alweer"
hup naar bed toe, je maakt wel hele rare fouten..
en je bedoelt vast staphorst..
klipnap moet morgen naar de kerk toe?![]()
kan wel lelijk vinden maar dat is het enige normaal ABN kloppende met die woordkeuzequote:Op zondag 8 juli 2012 01:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Neeeee snel! Versla de eindbaas! Anders veranderen ze je hersens in pap
[..]
Wel waar
[..]
"Ook alweer" vind ik lelijk, vandaar.![]()
![]()
Oke...fuck ABNquote:Op zondag 8 juli 2012 01:52 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel lelijk vinden maar dat is het enige normaal ABN kloppende met die woordkeuzeIk krijg geen nachtmerries van Kyuubei.quote:![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:54 schreef Klipnap het volgende:
Nee ik ga niet naar de kerk want ik ben agnost.uit googlequote:Letterlijk is een agnost dus "iemand die geen kennis heeft",![]()
![]()
Een agnost huh...quote:Op zondag 8 juli 2012 01:54 schreef Klipnap het volgende:
Nee ik ga niet naar de kerk want ik ben agnost.![]()
![]()
quote:ik kende em niet..quote:Anders dan agnosten stellen atheīsten dat er geen God is omdat daarvoor geen geldig bewijs bestaat (het zogenaamde "sterk atheīsme"). Een agnost stelt dat het niet mogelijk is om het bestaan van hogere machten aan te tonen, maar evenmin het niet-bestaan.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 01:57 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je kunt nooit zeker weten of er een god is of nietdolfijn ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:58 schreef Klipnap het volgende:
Agnosticisme is trouwens een leuk woord voor galgje.![]()
Aaah, agnost. Dat is het net niet.
Ik ben atheīst omdat ik van mening ben dat elke vorm van religie de wetenschap in de weg staat. Het is beter om naar rationele antwoorden te zoeken op problemen.
Ik geloof sowieso ook niet in een God. En ik sluit voor mezelf uit dat er een kan bestaan.![]()
je bent nu eigenaar van FOK!?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Yvonne en Danny verslagen. Slaap lekker![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef Klipnap het volgende:
Veel plezier.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, agnost. Dat is het net niet.
Ik ben atheīst omdat ik van mening ben dat elke vorm van religie de wetenschap in de weg staat. Het is beter om naar rationele antwoorden te zoeken op problemen.
Ik geloof sowieso ook niet in een God. En ik sluit voor mezelf uit dat er een kan bestaan.Met wat. opblijven?quote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb Yvonne en Danny verslagen. Slaap lekker
Hebben jullie wel de dagelijks portie Gunka binnen?
![]()
Hypotheekrenteaftrek ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:58 schreef Klipnap het volgende:
Agnosticisme is trouwens een leuk woord voor galgje.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 02:01 schreef Klipnap het volgende:
![]()
Galgje woorden moeten juist kort zijn en uit weinig verschillende letters bestaan.quote:
Anders heb je 't zo geraden door het halve alfabet op te noemen![]()
![]()
Daarom: dolfijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:03 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Galgje woorden moeten juist kort zijn en uit weinig verschillende letters bestaan.
Anders heb je 't zo geraden door het halve alfabet op te noemen
welterusten.![]()
geen Erikaquote:Op zondag 8 juli 2012 02:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Met wat. opblijven?
Hebben jullie wel de dagelijks portie Gunka binnen?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door De_Dakgoot op 08-07-2012 12:13:17 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hotlink faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeehm, het boek waar dit op gebaseerd is is in dezelfde tijd uitgekomen als die van .hack alleen hier hebben ze langer gedaan over de productie van de anime.quote:Op zondag 8 juli 2012 01:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het concept is trouwens gejat van .Hack//Sign.
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Bovendien kan je op die manier zeggen dat zo'n beetje wel iedere serie gejat is van een andere serie alleen omdat het concept er op lijkt?
Zeau, nu naar m'n werk toe. Door de regen.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Succes manquote:Op zondag 8 juli 2012 10:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hotlink faal.
[..]
Eeehm, het boek waar dit op gebaseerd is is in dezelfde tijd uitgekomen als die van .hack alleen hier hebben ze langer gedaan over de productie van de anime.
Bovendien kan je op die manier zeggen dat zo'n beetje wel iedere serie gejat is van een andere serie alleen omdat het concept er op lijkt?
Zeau, nu naar m'n werk toe. Door de regen.![]()
![]()
Je hebt een goed punt.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hotlink faal.
[..]
Eeehm, het boek waar dit op gebaseerd is is in dezelfde tijd uitgekomen als die van .hack alleen hier hebben ze langer gedaan over de productie van de anime.
Zeau, nu naar m'n werk toe. Door de regen.
En succes met werk.![]()
![]()
Hoogconjunctuur. Arbeidsongeschiktheidswet.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:26 schreef Klipnap het volgende:
Jazzzanger vind ik ook altijd een leuk woord
Hmm.. In groep 8 van de basisschool las ik wel eens woordenboeken voor de lol.![]()
![]()
nerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoogconjunctuur. Arbeidsongeschiktheidswet.
Hmm.. In groep 8 van de basisschool las ik wel eens woordenboeken voor de lol.![]()
Niet haten op woordenboeken lezen![]()
En Dexter is ook een baas.
Straks maar weer eens veel anime kijken.![]()
Jij las ook woordenboeken?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:46 schreef Klipnap het volgende:
Niet haten op woordenboeken lezen![]()
En Dexter is ook een baas.
Straks maar weer eens veel anime kijken.
Ik dacht dat ik de enige was die dat ook echt soms interessant vond.
Jij![]()
![]()
Alleen Franse, Duitse en Latijnsequote:Op zondag 8 juli 2012 12:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij las ook woordenboeken?
Ik dacht dat ik de enige was die dat ook echt soms interessant vond.
Jij![]()
![]()
Ik wel, tijdens lessen vervelen en scheldwoorden opzoekenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:51 schreef Arashimashou het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een Frans woordenboek heb geopend![]()
![]()
![]()
Mijn Docent Frans was homo en een kinderneuker. (Kinderen in Nepal dan) Tenminste, dat denk ik. En dan bedoel ik geen normale goede homo, maar zo'n viezequote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wel, tijdens lessen vervelen en scheldwoorden opzoeken![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 12:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wel, tijdens lessen vervelen en scheldwoorden opzoeken![]()
![]()
![]()
Jammer. Hopelijk liet hij jou een beetje met rust.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn Docent Frans was homo en een kinderneuker. (Kinderen in Nepal dan) Tenminste, dat denk ik. En dan bedoel ik geen normale goede homo, maar zo'n vieze![]()
![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mijn Docent Frans was homo en een kinderneuker. (Kinderen in Nepal dan) Tenminste, dat denk ik. En dan bedoel ik geen normale goede homo, maar zo'n vieze![]()
Hij is de enige die me naar de conciërge stuurdequote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer. Hopelijk liet hij jou een beetje met rust.Mocht ik papiertjes met de grijptang pakken
![]()
![]()
Ik ben ook een keer intern geschorst.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hij is de enige die me naar de conciërge stuurdeMocht ik papiertjes met de grijptang pakken
![]()
![]()
Ik heb geen goede argumenten, maar het leek me typisch zo'n vent. De manier waarop hij zich gedroeg... hoe hij vertelde over zijn vakanties naar Marokko en Nepal. Hoe hij in een zo'n land een jongen financieel ondersteunde voor een of andere studie. Klinkt allemaal leuk en aardig, maar als je ziet wat voor een vent het is, samen met het feit dat wij elkaar totaal niet mochten, dan krijg je dat soort beelden al gauw. Het zou me niks verbazen in ieder geval.quote:![]()
JE BENT NOG NOOIT TE LAAT GEKOMEN WAT IS DEZEquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben er nog nooit uitgestuurd/te laat gekomen![]()
Te laat kom ik ook nooit. Ik heb altijd een heel strak schema.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben er nog nooit uitgestuurd/te laat gekomen
In totaal ben ik op de middelbare school er denk ik 8x uitgestuurd. Waarvan 6x bij dezelfde docent.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 13:04:44 ]![]()
Wat gaf/geeft die docent.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Te laat kom ik ook nooit. Ik heb altijd een heel strak schema.
In totaal ben ik op de middelbare school er denk ik 8x uitgestuurd. Waarvan 6x bij dezelfde docent.
Heb je 'm nog steeds?
[ Bericht 3% gewijzigd door Arashimashou op 08-07-2012 13:11:46 ]![]()
Handel en administratie.quote:
Zo simpel en saai
Docenten hadden altijd echt een hate it or love it opinion over mij. Een paar selecte docenten hadden echt een hekel aan me, maar veel docenten vonden me ook een hele leuke leerling.
Sowieso kende leraren die me niet les hadden gegeven mij ook van naam
Met de leraren van geschiedenis, economie, Engels, aardrijkskunde en maatschappijleer kon ik het goed vinden.
De aardrijkskunde docent kwam soms autistisch op mij over (misschien niet op het gros van de leerlingen, omdat ze niet weten wat het allemaal is, maar ik herkende echt wel een paar trekjes). Hij was echt een van de beste docenten. Zijn lessen waren heel gestructureerd, alles wat hij deed in de lessen schreef hij altijd van te voren op het bord, maar als iets niet ging volgens zijn planning werd hij altijd helemaal gek
Mijn economiedocent is denk ik mijn favoriete docent ooit. Kan je hele goede gesprekken mee voeren. Samen probeerde we de school ook te 'verrechtsen' grapte we altijd.
En ik heb die handel en administratiedocent niet meer. Ik zit niet meer op de middelbare school he
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2012 13:13:58 ]![]()
Ah, en toen kwam het moment dat je droomde over wereldoverheersing met een monopolie op voedsel (waardoor er meer energie wordt opgewekt) ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
Mijn economiedocent is denk ik mijn favoriete docent ooit. Kan je hele goede gesprekken mee voeren. Samen probeerde we de school ook te 'verrechtsen' grapte we altijd.![]()
Ho, ik was de held in de mecha die de overheid door middel van een staatsgreep op het juiste pad bracht. Het nationaliseren van de voedselindustrie bracht ik uiteindelijk weer tot een eind en door mijn diplomatieke skills weet ik een goede relatie tussen mens en alien voort te laten komen. Dat hoorde het einde te zijn van mijn anime, maar er moet nog een mindfuck in.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ah, en toen kwam het moment dat je droomde over wereldoverheersing met een monopolie op voedsel (waardoor er meer energie wordt opgewekt) ?![]()
Alles en iedereen moet deaudt.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho, ik was de held in de mecha die de overheid door middel van een staatsgreep op het juiste pad bracht. Het nationaliseren van de voedselindustrie bracht ik uiteindelijk weer tot een eind en door mijn diplomatieke skills weet ik een goede relatie tussen mens en alien voort te laten komen. Dat hoorde het einde te zijn van mijn anime, maar er moet nog een mindfuck in.![]()
8x? tering dat is wel failquote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Te laat kom ik ook nooit. Ik heb altijd een heel strak schema.
In totaal ben ik op de middelbare school er denk ik 8x uitgestuurd. Waarvan 6x bij dezelfde docent.(pun intended)
ik had een graf hekel aan frans en deed consequent m'n huiswerk niet(en daarnaast is mijn talenknobbel afwezig, dus ik was blij met die 5,5 waarmee ik frans heb kunnen laten vallen, idem voor duits)
engels daarin tegen heb ik geen problemen mee, perfect zal het niet zijn, maar ik kan mij prima verstaanbaar maken e.d.![]()
Vanavond Tokyo magnitude 8.0 afkijken denk ik. Die gedachte houdt mij een beetje op de been, wanneer de derde museum plus bus leegstroomt.
Morgen ga ik stemmen bekijken, lijkt er op dat het kokoro, moyashimon en SOA gaan worden. Vandaag laatste kans!
En toen was de pauze alweer voorbij, spätah!ANIMEES.
- Scamp![]()
ik heb onegai teacher afgekeken, die was; afgezien van de verschrikkelijke seiyuu's bij wat karakters, best geinigquote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef .Cake. het volgende:
Vanavond Tokyo magnitude 8.0 afkijken denk ik. Die gedachte houdt mij een beetje op de been, wanneer de derde museum plus bus leegstroomt.
Morgen ga ik stemmen bekijken, lijkt er op dat het kokoro, moyashimon en SOA gaan worden. Vandaag laatste kans!
En toen was de pauze alweer voorbij, spätah!![]()
![]()
Die mag jij dan verzinnen, wat mij betreft.quote:Hm.... Moyashimon...moet ik die zien...?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef .Cake. het volgende:
En toen was de pauze alweer voorbij, spätah!![]()
Ik heb haast nooit huiswerk gemaakt. Een keer woordjes voor Frans geleerd. Ook een keer een boekverslag over Turks Fruit gemaakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
8x? tering dat is wel fail(pun intended)
ik had een graf hekel aan frans en deed consequent m'n huiswerk niet(en daarnaast is mijn talenknobbel afwezig, dus ik was blij met die 5,5 waarmee ik frans heb kunnen laten vallen, idem voor duits)
engels daarin tegen heb ik geen problemen mee, perfect zal het niet zijn, maar ik kan mij prima verstaanbaar maken e.d.
Voor de rest betaalde ik mensen om mijn boekverslagen te maken.
Voor mijn examens had ik ook niet geleerd, maar gelukkig was dat ook niet nodig.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: