SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wees blij dat het duidelijk eindigt en niet in een trip van Shinji.Mwah, weet je. Toen ik voor het eerst over Madoka hoorde kwamen er berichten als: "De nieuwe EVA! DEEP, etc.". Dus toen had ik er gelijk al een verwachting van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk vond ik het ook echt een hele goede anime, dus echt wel een 9 waard. Maar het overtrof niet mijn verwachtingen. Of sterker nog, misschien had ik zelfs wel beter verwacht.SPOILER: Over MamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Madoka's wens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 20:18:40 ]![]()
Sorry!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Niet het plot verraden jijvanavond/morgen ga ik kijken.
SAO
Als ze dit zo volhouden is het mijn favo anime van het jaar.
Net weer zo'n briljante actie (hint: wat er gebeurd met die mirror)
Oh man ik lig dubbel hier
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Aah man, ik dacht gewoon een leuke game anime... nu alweer zoveel?SPOILER: Wie Sword Art Online episode 1 nog niet heeft gezien, niet klikkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Arashimashou op 07-07-2012 20:31:32 ]![]()
SAO is van dezelfde schrijver als Accel World.
Gundam AGE wordt wel iets beter de laatste twee afleveringen, het eindshot van die van deze week:
Briep-briep-briep-briep-briep!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, weet je. Toen ik voor het eerst over Madoka hoorde kwamen er berichten als: "De nieuwe EVA! DEEP, etc.". Dus toen had ik er gelijk al een verwachting van.
Uiteindelijk vond ik het ook echt een hele goede anime, dus echt wel een 9 waard. Maar het overtrof niet mijn verwachtingen. Of sterker nog, misschien had ik zelfs wel beter verwacht.SPOILER: Over MamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over Madoka's wens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]HomuHomuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik lees steeds SOAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.![]()
![]()
Vast wel vet ja. Maar de hele tijd moet ik aan m'n hoofd voelen of de inhoud nog wel oke isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.
Ik lees de hele tijd Sao Paulo![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:41 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 20:50:39 ]![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]Wanhoop, maar geen valse hoop? Weet ik veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom denk ik dat Madoka misschien beter een ander soort wens had kunnen doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wanhoop, maar geen valse hoop? Weet ik veel.
Maar als ik dat op /a/ zeg dan is het: "Ja ze is een tiener dus irrationeel en blabla"![]()
![]()
Istie goed of istie goed? Er waren zeker 4 momenten dat ik in een deuk lagquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef De_Ilias het volgende:
SAO episode 1 net gekeken, dit gaat echt vet worden.
Dat met die mirror was leuk
Net gezien: Kokoro Connect. Conclusie: Is ook goed! Ga ik volgen.
Dit wordt een leuk seizoen
Ach... ik denk er niet zoveel over na. Laten we zeggen dat er veel mogelijkheden zijn, maar dat er maar een enkele keuze gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat Madoka misschien beter een ander soort wens had kunnen doen.
Maar als ik dat op /a/ zeg dan is het: "Ja ze is een tiener dus irrationeel en blabla"![]()
Hmm..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... ik denk er niet zoveel over na. Laten we zeggen dat er veel mogelijkheden zijn, maar dat er maar een enkele keuze gemaakt kan worden.
Net Sword Art Online gekeken. Heeft veel potentie. Hopelijk blijft het ook deze kwaliteit houden![]()
![]()
BLIJF VAN M'N HERSENS AFquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm..
Net Sword Art Online gekeken. Heeft veel potentie. Hopelijk blijft het ook deze kwaliteit houden![]()
![]()
Als jullie het zeggen, geloof ik jullie. Ik download SAO dan ook.
Zag er interessant uit qua kwaliteit, maar verhaal vond ik enorm twijfelen.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe worden ze eigenlijk buiten de game nog gevoederd? Horen ze dan niet gewoon dood te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben even weg.![]()
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:58 schreef Qunix het volgende:
Als jullie het zeggen, geloof ik jullie. Ik download SAO dan ook.
Zag er interessant uit qua kwaliteit, maar verhaal vond ik enorm twijfelen.Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe worden ze eigenlijk buiten de game nog gevoederd? Horen ze dan niet gewoon dood te gaan?
Wat die GM aangaf (bewust vaag gehoudenhoeft natuurlijk niet perse waar te zijn he.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.
[..]
Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.
Wat die GM aangaf (bewust vaag gehoudenhoeft natuurlijk niet perse waar te zijn he.
We zullen het zien.![]()
![]()
robin: denk aan spoiler tags he
Aan eenieder: kijk gewoon zsm SAO. Dit is gewoon iets wat we allemaal moeten zien
(iemand was toch op zoek naar een anime om gezamelijk direct te kijken?)Beatus vir qui suffert tentationem.
RPG, ja, zat zelfs... Maar een MMORPG, nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je ooit een (MMO)RPG heb gespeeld moet je SAO zien.
[..]
Waarom ga je er vanuit dat tijd niet relatief is? Misschien duurt de game wel 10 minuten in het echt maar jaren in het spel zelf.
Ik download hem en zie wel of ik hem volg.![]()
Ach, dit waren niet echt spoilers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef wdn het volgende:
robin: denk aan spoiler tags he
Aan eenieder: kijk gewoon zsm SAO. Dit is gewoon iets wat we allemaal moeten zien
(iemand was toch op zoek naar een anime om gezamelijk direct te kijken?)![]()
![]()
Ik wacht af.quote:Genderbenderquote:The five members of the Cultural Study group that meets in class 401 have spent a lot of time wondering what it would be like to be in someone else's shoes. But they're about to learn that there's a huge difference between thinking about something and literally BEING in someone else's shoes! Because that's exactly what happens when, suddenly and inexplicably, they each find themselves inside the body of the girl (or boy) next door!
Dit vind ik dan wel weer interessant:quote:What happens next? Well, besides bringing a whole new meaning to the term "Exchange Student" and the expected freaked out runs to the bathroom, it's not hard to do the math: Take one wrestling geek, the resident cool girl, the class clown, the popular chick and one sultry maid of mystery, scramble thoroughly and divide, and you can bet that pretty soon they'll be answering ALL of the questions they never wanted to know about the opposite sex in ways they never anticipated!![]()
Nee, maar wel bijnaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dit waren niet echt spoilers.
De 1ste eps van SOA staat zeer hoog in mijn anime lijst allertijden van eerste eps ooit. Naast Elfenlied, Blood+ en Death Note (en die 3 zijn geen humor animes...) en nog wat meer.
Echt als ze dit 24 eps kunnen volhouden zie ik een plekje bij de eerste 10 van favo animes ooit en dat is lang geleden dat ik dat heb gepost (nog sterker ik denk dat de laatste keer dat ik dat stelde het Death Note was).
Qunix: ja had ik net al gepost Kokoro ga ik zeker weten ook volgen, eps 1 is een dikke 9.Beatus vir qui suffert tentationem.
doet mij denken aan summer wars, krijg haast de neiging em opnieuw te kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef wdn het volgende:
In 2022, humanity has finally ...
created a complete virtual reality...
het is net accell world
oh wacht zelfde makers
SAO <3![]()
![]()
Ok!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:09 schreef wdn het volgende:
Qunix: ja had ik net al gepost Kokoro ga ik zeker weten ook volgen, eps 1 is een dikke 9.![]()
![]()
Ok niet lezen als je SAO wilt zien. Mijn momenten van eps 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga SAO zometeen nog een keer kijken
an sich niks mis met genderbenders.. mits leuk uitgevoerd.. en die lijkt wel aardigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wacht af.
[..]
Genderbender
Dit vind ik dan wel weer interessant:
[..]
en tyfus wat gaan jullie weer hard, moeten jullie niet wat doen op je zaterdag avond, uitgaan ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef wdn het volgende:
Ok niet lezen als je SAO wilt zien. Mijn momenten van eps 1:Ik vond het eerlijk gezegd allemaal niet super bijzonder. Het heeft wel potentie, maar ik wacht nog nuchter af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga SAO zometeen nog een keer kijken
Overigens moest ik hierom lachen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moyashimon Returns![]()
Bedacht mij net wel, als je dat gaat kijken zonder dat je de eerste serie hebt gezien dan is het écht een bizar geheel.
En dat allerlaatste grapje in de Microbe Theater!![]()
Nu SOA kijken. En ja, ik ga het SOA blijven noemen. Omdat lulz.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik ben aan het wachten op Klitshko Thompsonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
an sich niks mis met genderbenders.. mits leuk uitgevoerd.. en die lijkt wel aardig
en tyfus wat gaan jullie weer hard, moeten jullie niet wat doen op je zaterdag avond, uitgaan ofzo?
robin: nooit een mmorpg gespeeld? Ik denk dat daar het punt ligt met SAO: als je gek bent op mmorpgs dan kun je niet anders dan in een deuk liggen
(ik speel ook altijd fem chars in mmorpg (omdat ik geen zin heb om tijdens het spelen steeds naar een male chars kont te kijken)
Eens! Maar gelukkig is deel 1 een must see en staat er 'returns' in de titel van dezequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:14 schreef .Cake. het volgende:
Moyashimon Returns![]()
Bedacht mij net wel, als je dat gaat kijken zonder dat je de eerste serie hebt gezien dan is het écht een bizar geheel.
En dat allerlaatste grapje in de Microbe Theater!![]()
Nu SOA kijken. En ja, ik ga het SOA blijven noemen. Omdat lulz.
Ik heb ook wel eens mmorpg's gespeeld hoor. Ik was ook vaak een vrouw, omdat wanhopige mannen je dan vaak gratis stuff gevenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op Klitshko Thompson
robin: nooit een mmorpg gespeeld? Ik denk dat daar het punt ligt met SAO: als je gek bent op mmorpgs dan kun je niet anders dan in een deuk liggen
(ik speel ook altijd fem chars in mmorpg (omdat ik geen zin heb om tijdens het spelen steeds naar een male chars kont te kijken)
![]()
![]()
Dat ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens mmorpg's gespeeld hoor. Ik was ook vaak een vrouw, omdat wanhopige mannen je dan vaak gratis stuff geven
"Hey i can help you level!"
"Here take this!"
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er schijnt wel veel fanservice in te zittenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikke!
Genderbenders
en misschien kan SOA dan ook op Animees gevolgd worden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er schijnt wel veel fanservice in te zitten
Ach ik was ooit ook een MMORPG-freak. Ik heb mijn broer beloofd dat ik maandag een poppetje maak in de nieuwe Star Wars MMORPG![]()
![]()
![]()
Het is een harem animequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er schijnt wel veel fanservice in te zitten
Misschien krijgen we een HOTD twist in SAO
Oh god.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ach ik was ooit ook een MMORPG-freak. Ik heb mijn broer beloofd dat ik maandag een poppetje maak in de nieuwe Star Wars MMORPG![]()
Niet verslaafd worden he
Oh en kun je geen ruil met je broer doen? Hij Death Note o.i.d. zodat hij een beeld kan krijgen van anime en jij dan proberen dat spel te spelen?![]()
De stijl van Kokoro Connect vind ik wel erg ongeïnspireerd. Geen vleugje creativiteit. Allemaal generieke gebouwen, scholen, klaslokalen etc..
De OP is wel tof.
En fuck, weer highschool allemaal. IK WIL EEN NIEUWE GOEDE MECHA OF SPACE OPERA
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 21:35:44 ]![]()
Het goede antwoord is "beide"quote:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen![]()
Rahxephonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen
gr gr/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik heb het ook geprobeerd. Het was voor mij ook net iets te kiddy.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef De_Ilias het volgende:
Al gezien.
Gundam AGE wil ik liever niet aan beginnen omdat ik las dat het best kiddi is.
En ik vind het niet extreem saai, maar ik heb weer geen zin in nog een highschool anime.
Overigens zou het wel tof zijn als de vrouwen ook het libido van de mannen zouden overnemen bij het verwisselen van zielen![]()
![]()
Shounen hoeft van mij ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef De_Ilias het volgende:
Sorry ik vond het zo saai dat ik de eerste episode niet kan afmaken, dit soort anime vindt ik niet zo leuk. En idd geef mij maar een lekkere Mecha of shounen
Ik vind het eigenlijk zonde dat ik dit kijk, terwijl er series als Ergo Proxy en Legend of the Galactic Heroes op me zitten te wachten.![]()
Als er wat meer gestemd gaat worden is dat zeker een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ikke!
Genderbenders
en misschien kan SOA dan ook op Animees gevolgd worden?
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik weet het. Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
Als je Ergo proxy nog niet hebt gezien terwijl je met ons praat........... Ga je schamen![]()
![]()
staat als 3e in de download rijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef De_Ilias het volgende:
Als je Ergo proxy nog niet hebt gezien terwijl je met ons praat........... Ga je schamen/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Je mag pas weer posten als je die hebt gezienquote:
Echt een pauperserie Kokoro Connect. Net de eerste episode afgekeken
Man, dit is echt zo vreselijk slecht. Animatie is mediocre, karakters zijn raar, body swapping was helemaal niet interessant. Ik dacht dat er wel meer bij kwam kijken dan alleen "HIHI IK BEN NU EEN MAN XD SCHRIK! OMG".
En de humor ook
Als iemand op een tafel slaat en de ander vraagt: "Waarom doe je jezelf pijn?", met als antwoord: "GEEN IDEE EIGENLIJK!", waarop de ander lacht. Serieus, dat is toch geen humor. Ik vind echt dat Enterbrain weer fatsoenlijke dating sims moet maken in plaats van met dit soort geanimeerde diarree verder te gaan.
/rant![]()
Ik heb voor het eerst een serie afgezet voordat ik m helemaal afgekeken heb.
Muvluv. Wat een generieke meuk.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Wut? Waarom heb je 16:9 als aspect ratio ingesteld? Het is oorspronkelijk geanimeerd in 4:3, dus nu rek je alles alleen maar uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ja shinji dat zijn tetten
[ afbeelding ]![]()
![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=4654
Ik denk dat deze anime 100x beter is dan Kokoro Connect.![]()
![]()
omdat fill screen wel fijn isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wut? Waarom heb je 16:9 als aspect ratio ingesteld? Het is oorspronkelijk geanimeerd in 4:3, dus nu rek je alles alleen maar uit/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
IRCquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft iemand een goede torrent voor Kokoro Connect? Die van mij blijft op 0.00% steken![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://news.is-fabulo.us/
#NEWS op irc.rizon.net![]()
![]()
dit is....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: