We leven niet in de States, hillbilly.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan was ik nog gematigd.
In feite mag je krakers natuurlijk gewoon abknallen als ze op private property rondlopen.
We leven hier ook niet in de kolchoz, rooie rakker!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We leven niet in de States, hillbilly.
Verder geef ik eigenlijk niks om kraken. Fuck, wat doe ik eigenlijk in dit topic? Oh ja, trollen.
Hoppa!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is allemaal gewoon niks. Ik word dan ook buitengewoon cynisch van de huidige politiek, FOK!, VKZ en uiteraard POL.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het is allemaal gewoon niks. Ik word dan ook buitengewoon cynisch van de huidige politiek, FOK!, VKZ en uiteraard POL.
En zo is het.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
/Logoutquote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Voetbalquote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef BlaZ het volgende:
Geen SP stemmen anders gaat het voetbal naar de klote
Johan Derksen op TV > Geen SP stemmen.quote:
En waarom is dat? Is de SP tegen het subsidiëren van profclubs bijv? Of voorstander van het opdraaien van clubs voor de politie-inzet? Met één zo'n lullige one-liner kunnen we niks.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef BlaZ het volgende:
Geen SP stemmen anders gaat het voetbal naar de klote
Niet echt, vond hem wat voorspelbaar en vooral flauw. Ik heb echt niks met voetbal, zie er het nut niet van in. Levert vooral een hoop rellen op en is goedkoop volksvermaak. Mijn mening hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op, je moest toch minstens een glimlach onderdrukken, boefje van me.
Maximale duur tijdelijke contracten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En waarom is dat? Is de SP tegen het subsidiëren van profclubs bijv? Of voorstander van het opdraaien van clubs voor de politie-inzet? Met één zo'n lullige one-liner kunnen we niks.
Ik heb het gezien. Maar komt uit de grote duim van Derksen. Ik ken hem met z'n geruchten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maximale duur tijdelijke contracten.
SP wil maximale duur van 1 jaar.
Dat is in principe gewoon einde verhaal voor het profvoetbal.
Rake uitspraak.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vetgedrukte is het eigenlijk ja. Het is ook in het belang van de bovenlaag om ervoor te zorgen dat de onderlaag niet teveel krepeert. Anders kan je nare situaties krijgen en dat is voor niemand goed.
Ik sta al een paar jaar ingeschreven voor een sociale huurwoning want een woning kopen is voor mij totaal ondenkbaar. En als ik dan ergens kans heb op een woning, heb ik eigenlijk geen keus, en het ergste is dat het pure willekeur is aan wie de woning toegewezen krijgt.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg dat tegen al die mensen die 8 jaar wachten op een sociale huurwoning omdat ze die woning op de private sector niet kunnen betalen. Hoe het komt dat die woningen in de private sector zo duur zijn hoef ik jou niet uit te leggen. Sleutelwoord: schaarste.
Wat bedoel je hier precies mee? "Geen recht"?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is dan ook geen recht om in een grote stad te wonen hé.
Het is niet zo dat een stad ruimte kan bieden aan iedereen die daar wil of zou willen wonen. Dat past op een gegeven moment gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:12 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? "Geen recht"?
Voor mij zou in een afgelegen dorp of op het platteland wonen geen optie zijn. Heb alleen een fiets, en alles wat ik nodig heb ligt allemaal in de stad waar ik woon. Ik woon hier sowieso al heel me leven. Waarom zou dat dan geen recht zijn?
'Geen optie', wow. Hoe moet dat vroeger wel niet gegaan zijn, al die mensen op een kluitje in een stad omdat ze niet op het platteland konden leven. Geen openbaar vervoer, geen paard en wagen, gewoon helemaal niets jongen! Daarom is het je door God gegeven recht om op een A-locatie in de grote stad te kunnen wonen, ik begrijp het helemaal.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:12 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? "Geen recht"?
Voor mij zou in een afgelegen dorp of op het platteland wonen geen optie zijn. Heb alleen een fiets, en alles wat ik nodig heb ligt allemaal in de stad waar ik woon. Ik woon hier sowieso al heel me leven. Waarom zou dat dan geen recht zijn?
10 miljoen mensen in de binnenstad van Amsterdam, gewoon, omdat het hun 'recht' is en omdat het kanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een stad ruimte kan bieden aan iedereen die daar wil of zou willen wonen. Dat past op een gegeven moment gewoon niet.
Met allen alle voorzieningen op maximaal 10 minuten fietsafstandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
10 miljoen mensen in de binnenstad van Amsterdam, gewoon, omdat het hun 'recht' is en omdat het kan
Dat zou echt super zijn! Lekker rustig voor ons hier in de periferiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
10 miljoen mensen in de binnenstad van Amsterdam, gewoon, omdat het hun 'recht' is en omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |