SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
-edit-'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik wil voor het einde van dit jaar 500 km gelopen hebben. Na 3 weken zit ik al op 22%.![]()
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Dat was dan tenminste nog enigszins hardloopgerelateerd. Als ik over m'n werk wil praten ga ik wel naar WGR.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Ik vind het eigenlijk wel grappig een paar weken geleden waren ze in een melige bui de grootste slowchatters met zijn twee en dat moest allemaal maar kunnen op zijn tijd.
![]()
Anyway, de schuinonderbuurman heef Lady Gaga weer afgezet, dus ik ga lekker m'n mandje in.
Dames en heren van de Ekiden, en ook YUR en GotC, heel veel succes en plezier morgen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En nu is het bedtijd voor kleine meisjes Yuki.
Lopers met een rustdag morgen: geniet ervan!
Lopers met een training morgen: succes en geniet ervan!
YUR, GotC en evt andere lopers met een evenement morgen: succes en veel plezier!!
Mede Ekiden-lopers: welterusten en tot morgen!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod worden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
of doe niet zo moeilijk en vraag om een eigen subquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod worden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik heb altijd veel plezier beleeft aan dit topic en nog steeds dus het zou zonde zijn als sommige mensen weg blijven omdat ze zich hier niet meer thuis voelen dus kom op mensen...suggesties??!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik denk dat sowieso dat wat strenger modden wel helpt. Maar zoals vanavond gaat het toch prima, wat mij betreft
My two cents, wat strenger modden en eigen verantwoordelijkheid van de posters. Óók in het weekend, als het even kan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@TWC, je vergeet eventjes dat dat 1 zaterdagavond was. Dat moet ook absoluut gewoon kunnen imo. Maar zoals al paar keer gezegd.. er zit verschil tussen he? Ik was zelf gewoon de afgelopen weken elke avond na werk 4 topics aan het bijlezen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, laten we proberen om het slow chat 'probleem' vlot te trekken.... is het wat als er afgesproken wordt dat we voornamelijk de zaterdag/zondagvond gebruiken voor off topic SC? dan moet dit natuurlijk wel een beetje serieus ge-mod wordenNou wat je zelf al zei. Dan moet ik wel op zoek naar een ander SC topic om mijn gerel in kwijt te kunnen. Houd ik het hier voortaan wat serieuzer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb altijd veel plezier beleeft aan dit topic en nog steeds dus het zou zonde zijn als sommige mensen weg blijven omdat ze zich hier niet meer thuis voelen dus kom op mensen...suggesties??!!![]()
zal ik nu echt posten wat ik wil posten of toch maar niet......quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
of doe niet zo moeilijk en vraag om een eigen sub'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Alle mensen die morgen aan de bak moeten: Heel veel succes en nog meer plezier gewenst!!
Kan het helaas niet live volgen, dus dat wordt flink teruglezen morgenavond maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben (en voor de Ekiden: elkaar ook in het echie mogen)!
Welterusten![]()
![]()
doe maar niet .. ik ben nog steeds mezelf niet helemaal atm dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zal ik nu echt posten wat ik wil posten of toch maar niet......
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:31 schreef VKV het volgende:
p.s. Ik vind zoals het posten vanaf topic 227 gaat helemaal top!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
kijk Sexy, als mensen je beter kennen dan weten ze je posts op waarde te schatten maar...de sc van vanmorgen over die grafische baan en Swets zijn zoektocht naar een baan hoe ik ook met hun meeleef hoort in dit topic niet tig posts door te gaan imoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Nou wat je zelf al zei. Dan moet ik wel op zoek naar een ander SC topic om mijn gerel in kwijt te kunnen. Houd ik het hier voortaan wat serieuzer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, route voor a.s. zondag uitgestippeld. Klein stukje warmlopen en dan langs de provinciale weg de hele stad door. Precies 10 km. Hopelijk doen al die starende blikken me goed en houd ik het gewoon goed vol.
Ik negeer expres al dat offtopic gepostIt's funny
oke, laat ik dan maar de kogel door de kerk jagen....
alleen zaterdag/zondagavond SC.. oke!!??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gaat je gewoon lukken hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef Nero22 het volgende:
Zo, route voor a.s. zondag uitgestippeld. Klein stukje warmlopen en dan langs de provinciale weg de hele stad door. Precies 10 km. Hopelijk doen al die starende blikken me goed en houd ik het gewoon goed vol.
Ik negeer expres al dat offtopic gepostHoop voor je dat het iets minder benauwd is..schijnt aardig wat mensen die voor het eerst de 10 willen aantikken te nekken
Ik duim voor je
En idd, gaat lekker nu![]()
![]()
[SC] Voor beginnende slowchatters...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
alleen zaterdag/zondagavond SC.. oke!!??
deze onzinpost draagt weinig bij aan mijn poging om de status qua te doorbrekenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hm... Misschien even een domme vraag: wordt het minder of meer benauwd tijdens/na regen, gezien de weersvoorspelling voor zondag? Ik weet wel dat het zuurstofgehalte omhoog gaat, maar de vochtigheid gaat natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaat je gewoon lukken hoorHoop voor je dat het iets minder benauwd is..schijnt aardig wat mensen die voor het eerst de 10 willen aantikken te nekken
Ik duim voor je
En idd, gaat lekker nu
It's funny
ik ben wel voor wat minder offtopic.
ik kan het nauwelijks bijlezen en mis daardoor de belangrijkere dingen die er tussen zitten.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Kijk prima, voor jullie was het die avond de slowchatavond. Voor een ander weer op een andere dag. En voor weer een ander weer op een andere dag. En zo kan je wel een tijdje vullen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef GotC het volgende:
@TWC, je vergeet eventjes dat dat 1 zaterdagavond was. Dat moet ook absoluut gewoon kunnen imo. Maar zoals al paar keer gezegd.. er zit verschil tussen he? Ik was zelf gewoon de afgelopen weken elke avond na werk 4 topics aan het bijlezen
Persoonlijk gezien gaat het hier inderdaad erg hard en is het bijna onmogelijk om alles te lezen en bij te houden. En ook dat er een aantal serieuze echt hardloopgerelateerde dingen snel overheen wordt gelezen en gepost. Erg jammer.![]()
Morgen eindelijk dan Ekiden en Got'ers ontmoeten. Heb er zin in!
Er worden toch geen foto's gemaakt he![]()
Dat van die grafische baan ging misschien wel wat te ver jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
alleen zaterdag/zondagavond SC.. oke!!??![]()
Sir, yes sir*pakt er 30 voor de onzin post*
![]()
We willen wel een groepsfoto.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef xzaz het volgende:
Er worden toch geen foto's gemaakt he![]()
Bijen dus.. Daar wil je wel voor weg rennen...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Vanavond maar eens vroeg mijn bed in duiken. Morgenochtend vroeg even een rondje lopen, en daarna even ontbijtenHeb er nu al zin in, en hoop dat het droog blijft
Succes aan alle ekiden lopers
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
oke nog maar eentje dan...
begrijp me goed, natuurlijk gaan we allemaal wel eens off topic dus deze poll is bedoeld als een 'rule of thumb'
Poll: alleen in het weekend off topic SC
• ja
• nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja maar ik heb me er verder niet in verdiept.... probeer me nu meer te houden aan Lozadz methode (komt volgens mij overeen met Honselaar)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Rechtsedirecte poste jij nu laatst wat over de verheulmethode?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ah is leuk johquote:dan zorg je dat die gewoon vooraf wordt genomen, en is er niets aan het handje
Ik weet niet meer wie het poste maar die iphone app om je hartslag te meten
Geniaal ding!
Thanks daarvoor!Neerkomen wel!![]()
ik heb een prive fotograaf bij me dusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef xzaz het volgende:
Er worden toch geen foto's gemaakt he
nee, heb rust gehouden.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik heb m'n kids bij mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Puik! Helemaal klaar voor morgen? Komen je kinderen ook kijken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
ik heb me toch een partij lekker gelopen
[ link | afbeelding ]Lekker hoor
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
[ link | afbeelding ]endomondo linkje?
al gezien
Volgens mij minder benauwd, plus zit er wat meer zuurstof in de lucht na de regen.. Maargoed, ik ga nu ook twijfelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm... Misschien even een domme vraag: wordt het minder of meer benauwd tijdens/na regen, gezien de weersvoorspelling voor zondag? Ik weet wel dat het zuurstofgehalte omhoog gaat, maar de vochtigheid gaat natuurlijk ook...
Hoe dan ook: Ik vind het lekkerder om na/tijdens regen te lopen.![]()
Je moest wachten bij het stoplicht halverwege?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:48 schreef Jumparound het volgende:
[ link | afbeelding ]Ik ga lekker door de regen knallen. Like a boss! Nou ja, dat zeg ik nu. Zul je zien dat ik zondag loop te piepen dat ik geen zin heb om nat te worden of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij minder benauwd, plus zit er wat meer zuurstof in de lucht na de regen.. Maargoed, ik ga nu ook twijfelen
Hoe dan ook: Ik vind het lekkerder om na/tijdens regen te lopen.
It's funny
over hoge luchtvochtigheid gesproken...
las afgelopen dagen een tip waar niet iedereeen direkt over na denkt:
als je ga hardlopen bij warm weer, zorg dat je geen anti-transpirant deodorant gebruik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik neem aan omdat je dan niet je zweet kwijt kan en dan dus oververhit als het ware?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je ga hardlopen bij warm weer, zorg dat je geen anti-transpirant deodorant gebruikIt's funny
nope, van zombie missie wisselen... en dat was net na een plaspauzequote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je moest wachten bij het stoplicht halverwege?
[..]
Ik ga lekker door de regen knallen. Like a boss! Nou ja, dat zeg ik nu. Zul je zien dat ik zondag loop te piepen dat ik geen zin heb om nat te worden of zo.
Neusademen ftw btwDat ging perfect vandaag, zelfs bij 10 km/h
Ecosia
Lijkt me sterk dat je van alleen je oksels al overhit raaktquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
als je ga hardlopen bij warm weer, zorg dat je geen anti-transpirant deodorant gebruik![]()
vanmiddag een clubrun.... lekker een 'rustig' rondje lopen en morgen een LDL van een kilometer of 15 op het strand met de hond.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
arme hond
Zo, nu eerst bier
Ecosia
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
vanmiddag een clubrun.... lekker een 'rustig' rondje lopen en morgen een LDL van een kilometer of 15 op het strand met de hond.
loopt dat lekker zo op het zand? en je hond loopt niet in de weg?
Pfft, neusademen. Ik probeer het ook wel eens een stukje, maar zoals "iedereen" al zegt: ik heb het idee dat ik dan lucht tekort kom.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nope, van zombie missie wisselen... en dat was net na een plaspauze
Neusademen ftw btwDat ging perfect vandaag, zelfs bij 10 km/h
Ik wil het wel heel graag leren voor deze winter!
It's funny
Er zijn werkelijk waar tientallen slowchat reeksen op FOK!. Je kan overal wel je digitale ei kwijt over je baan, je relatie of je wat-dan-ook. Ik kom hier ook niet over mijn scriptie zeiken, dat doe ik wel ergens anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke nog maar eentje dan...
begrijp me goed, natuurlijk gaan we allemaal wel eens off topic dus deze poll is bedoeld als een 'rule of thumb'
Poll: alleen in het weekend off topic SC
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het mag van mij best 'los'. Ik mag graag grappen over die kerel die beweert zo hard te lopen. En die run met het FOK! team, roddel er lekker op los. Lekker doen.
Maar als ik in deel #185 klaag, "wat is het weer benauwd vanmorgen, bij jullie ook?", en in deel #191 ben ik daadwerkelijk terug van mijn rondje, dan is het einde wel zoek.![]()
inderdaad, je zult niet meteen oververhit raken maar je zweet voor een reden, om af te koelen dus dat moet je bij warm weer natuurlijk niet bewust tegen gaan werkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik neem aan omdat je dan niet je zweet kwijt kan en dan dus oververhit als het ware?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
* dopt een beugel los *quote:
Een hond die niet gek van het strand is, bestaat nietHelemaal niet als het om rennen gaat, en daarbovenop ook nog eens met de baas.
![]()
oke, dan verwacht ik van jou ook bijdragende en onderbouwde postsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:58 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Er zijn werkelijk waar tientallen slowchat reeksen op FOK!. Je kan overal wel je digitale ei kwijt over je baan, je relatie of je wat-dan-ook. Ik kom hier ook niet over mijn scriptie zeiken, dat doe ik wel ergens anders.
Het mag van mij best 'los'. Ik mag graag grappen over die kerel die beweert zo hard te lopen. En die run met het FOK! team, roddel er lekker op los. Lekker doen.
Maar als ik in deel #185 klaag, "wat is het weer benauwd vanmorgen, bij jullie ook?", en in deel #191 ben ik daadwerkelijk terug van mijn rondje, dan is het einde wel zoek.
de hond is een kruising tussen een Labrador en een Weimaraner dus die houdt het wel een tijdje vol hoor, en het gaat morgen niet snelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen puntquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, dan verwacht ik van jou ook bijdragende en onderbouwde posts. Dan hou ik wel mijn klep, tot ik ècht wat te melden heb
. Om dat maar meteen te doen: morgen ga ik weer lopen (morgenavond), en dan hoop ik er weer .20 km/h bij op te tellen. Zo ga ik voor de "10% per week (maar dan anders, want ik loop geen 2 km/h
).
![]()
Het was de bedoeling om 17.8km te lopen, maar uiteindelijk is het maar 16.8 geworden.... in 1.52.xx en ik moest 17.8 lopen in 6.50, dus... als ik die km erbij had, had ik 1:59 gelopen. Wat betekend dat ik m'n doel van 6:50 @17.8km gehaald heb (wel met wat smokkelen aangezien ik liep met iemand anders en we een tijdje 7.xx hebben gelopen), maarrrrrrr ik ben blij!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik snap er geen kut van, maar ben blij voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:02 schreef slacker_nl het volgende:
Het was de bedoeling om 17.8km te lopen, maar uiteindelijk is het maar 16.8 geworden.... in 1.52.xx en ik moest 17.8 lopen in 6.50, dus... als ik die km erbij had, had ik 1:59 gelopen. Wat betekend dat ik m'n doel van 6:50 @17.8km gehaald heb (wel met wat smokkelen aangezien ik liep met iemand anders en we een tijdje 7.xx hebben gelopen), maarrrrrrr ik ben blij!
Ecosia
het zand ik hard net als het tij zich terug trekt, en het strand is zo'n 200meter breed dus altijd wel een hard stuk te vindenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
loopt dat lekker zo op het zand? en je hond loopt niet in de weg?
en de hond loopt gewoon los, en ze is getrained voor de jacht dus zij probeert altijd een meter of 20 voor te blijven...gaat prima'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@RD
Over het hardlopen met een hond:
- Train je je hond daar op?
- Lijn/ zonder lijn?
- Raakt zo'n hond dan niet snel overhit als je te hard gaat? (of is dat alleen met bepaalde soorten zo dat ze snel overhit raken)![]()
Dat heb ik ook! Op de fiets probeer ik het nu ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Pfft, neusademen. Ik probeer het ook wel eens een stukje, maar zoals "iedereen" al zegt: ik heb het idee dat ik dan lucht tekort kom.Ik wil het wel heel graag leren voor deze winter!
Maar na 4/5 keer inademen moet ik gewoon door m'n mond ademen. Dat verstikkende gevoel komt dan op.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Zit zeker wat in. Daarom lees ik juist zoveel mogelijk verschillende dingen en destilleer daar mijn eigen training uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik te veel lees begin ik alleen maar aan mijzelf te twijfelen of ik wel goed loop.. de een zegt dit, de ander dat,,
Ik ben toch meer een lange afstandloper en wat dat betreft voelt het op dit moment goed om op HS mijn lange duurlopen te lopen
Mijn lange duurlopen doe ik ook voornamelijk op HS datloopt het prettigst. De andere teainingen ben ik nog een beetje zoekenden
Nog even over het neusademen. Van de week geprobeerd ik op zich redelijk. Merkt wel dat ik onbewust toch overschakelde op mondademen. Daar gaan we maar eens aan werken.![]()
en daarom moet het beginners ook uit de naam, ik begrijp hem welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik snap er geen kut van, maar ben blij voor je
de hond loopt altijd mee zonder lijn.... ze is getrained als jachthond voor de eenden en hertenjacht dus luistert beter dan mijn vrouw...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
@RD
Over het hardlopen met een hond:
- Train je je hond daar op?
- Lijn/ zonder lijn?
- Raakt zo'n hond dan niet snel overhit als je te hard gaat? (of is dat alleen met bepaalde soorten zo dat ze snel overhit raken)
ik denk dat de hond het langer volhoudt dan ik, als we gewoon een rondje lopen komen we altijd wel een beekje of een plas tegen waaruit ze kan drinken, maar als je met een hond loop moeet je echt gaan om een rondje te chillen want je loopt toch anders dan tijdens een intesieve fartlek training.. je hebt toch 1 oog op de hond'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
6.50min/km is 17.8 km in 2 uur, ik heb nu 1.52 uur gelopen en dus een km erbij in 6:50 is ongeveer 1:59 en dus een minuutje sneller op 17.8 km. Dat vond ik wel mooi gelopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik snap er geen kut van, maar ben blij voor jeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat wil ik pas gaan doen na mijn marathon, zoals ik nu loop gaat het voor mij goed en natuurlijk kan er nog wel wat gesleuteld worden aan techniek etc. maar dat wil ik niet zo kort voor de marathon doen... ik denk denk dat dat weinig verandert aan het eindresultaatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zit zeker wat in. Daarom lees ik juist zoveel mogelijk verschillende dingen en destilleer daar mijn eigen training uit.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ahhh, duidelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
6.50min/km is 17.8 km in 2 uur, ik heb nu 1.52 uur gelopen en dus een km erbij in 6:50 is ongeveer 1:59 en dus een minuutje sneller op 17.8 km. Dat vond ik wel mooi gelopen.
Ecosia
aangezien iedereen tegenwoordig een actiefoto heeft op endomondo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb alleen foto's van mezelf ná het hardlopen. Voor een vriendin die nogal een bietenkop kreeg. Of ik dat ook niet had. Maar dat viel wel mee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de hond loopt altijd mee zonder lijn.... ze is getrained als jachthond voor de eenden en hertenjacht dus luistert beter dan mijn vrouw...
ik denk dat de hond het langer volhoudt dan ik, als we gewoon een rondje lopen komen we altijd wel een beekje of een plas tegen waaruit ze kan drinken, maar als je met een hond loop moeet je echt gaan om een rondje te chillen want je loopt toch anders dan tijdens een intesieve fartlek training.. je hebt toch 1 oog op de hondLijkt me geweldig. Jachthonden heb ik sowieso een voorkeur voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je loopmaatje van vanavond beetje op een gelijk nivo qua snelheid etc?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
6.50min/km is 17.8 km in 2 uur, ik heb nu 1.52 uur gelopen en dus een km erbij in 6:50 is ongeveer 1:59 en dus een minuutje sneller op 17.8 km. Dat vond ik wel mooi gelopen.
want op zo'n afstand is het wel lekker als je gelijkwaardig loop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze is wat langzamer dan mij, met kater loop ik de 10km 5 minuten sneller. Maar voor deze afstand was het perfect, dat ik iets boven de 7:00 heb gelopen is niet zo'n ramp. Ik heb er 17 km opzitten, zij 13. We hebben gewoon lekker lopen ouwehoeren, gelopen en ik heb een nieuwe route in Almere leren kennen. Wat dat betreft vind ik een mindere god helemaal niet erg, ik pas me wel aan. Zolang het maar leuk is voor alle partijen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
je loopmaatje van vanavond beetje op een gelijk nivo qua snelheid etc?
want op zo'n afstand is het wel lekker als je gelijkwaardig loop
Zondag ga ik 10km lopen op een hoger tempo met twee andere waar het niveau gelijkwaardig is. Zolang ik m'n trainingsdoelen haal (of benader) ben ik tevreden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
trouwens: 3 uilen gezien op de hei... dat vond ik echt super tof
pas mn 2de keer ooit dat ik ze gespot heb
Ecosia
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:33 schreef Jumparound het volgende:
trouwens: 3 uilen gezien op de hei... dat vond ik echt super tof
pas mn 2de keer ooit dat ik ze gespot hebAls je heel vroeg gaat heb je kans om wat reeen te zien grazen of heel misschien een vos te betrappen.
![]()
![]()
die reeen op de hei zijn niet bang hoor, liep er bijna over 1 heen... Maar dit soort dingen maken hardlopen zo cool, lekker buiten in de natuurquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Als je heel vroeg gaat heb je kans om wat reeen te zien grazen of heel misschien een vos te betrappen.
Ecosia
Ik vond het vanavond ook heerlijk, geen wild gezien maar wel heel veel vogeltjes horen fluiten en ook de temperatuur was in 't bos goed te doen. Ik weet eerlijk niet of ik zou lopen als ik midden in de stad woonde...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
die reeen op de hei zijn niet bang hoor, liep er bijna over 1 heen... Maar dit soort dingen maken hardlopen zo cool, lekker buiten in de natuur
Had helaas wel wat last van de jeukende huid waar ik helemaal aan 't begin ook last van had, waarschijnlijk toch een beetje uitgedroogd met de loopneus van begin deze week + warmte. Ik ga de komende dagen nog meer water drinken!
Oh ja, veel succes iedereen morgen met het lopen! Ik zit op m'n werk, dus komen aanmoedigen kan niet. Ik denk wel een paar keer aan jullie en stuur goede vibes![]()
![]()
inderdaad.. vanavond door het vondelpark zou wel lekker druk en benauwd geweest zijn iddquote:zaterdag 7 juli 2012 00:50 schreef Sheriam het volgende:[/b]
[..]
Ik vond het vanavond ook heerlijk, geen wild gezien maar wel heel veel vogeltjes horen fluiten en ook de temperatuur was in 't bos goed te doen. Ik weet eerlijk niet of ik zou lopen als ik midden in de stad woonde...
En dan nogn iet te spreken over alle toeristen die in de weg lopen
oke, 1 testje en dan ga ik slapen
Ecosia
Vorig jaar gelopen: 466, nu 428, gaat lekker zo
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad Slacker, en nog maar net over de helft van het jaar!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:38 schreef slacker_nl het volgende:
Vorig jaar gelopen: 466, nu 428, gaat lekker zo'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Goedemorgen!! Het is lekker weer, perfect voor de Ekiden en Kadeloopheel veel succes allemaal!!
Ik ga straks voor een rustige 10km, kijken of het in de ochtend beter gaat als de laatste twee keren in de avondwarmte[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vroeg
Eerst maar eens wakker worden onder de douche en m'n verstopte neus vrijmaken.
Over 5 uur loop ik al!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 06:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Goedemorgen!! Het is lekker weer, perfect voor de Ekiden en Kadeloopheel veel succes allemaal!!
Ik ga straks voor een rustige 10km, kijken of het in de ochtend beter gaat als de laatste twee keren in de avondwarmtezet hem op meiden!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:21 schreef Yuki het volgende:
Vroeg
Over 5 uur loop ik al!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 06:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga straks voor een rustige 10km, kijken of het in de ochtend beter gaat als de laatste twee keren in de avondwarmteSucces jullie!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:21 schreef Yuki het volgende:
Vroeg
Over 5 uur loop ik al!
Natuurlijk ook alle andere lopers vandaag succes.
It's funny
Succes en veel plezier Ekiden mensen !
Yur en GotC ook veel succes!
En verder iedereen die gaat lopen vandaag.
Ik ga ontbijten, douchen en over een uurtje richting loopclinic, ben erg benieuwd!![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:21 schreef Yuki het volgende:
Vroeg
Over 5 uur loop ik al!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Succes met de Ekiden en Kadeloop iedereen
Zet hem op!!!
Trein gehaald
Ik bedenk me alleen net dat ik geen veiligheidsspelden mee hebzou een van de teamleden die nog mee kunnen nemen voor me?
*gaapt en uitrekt*
Mogge! De zon schijnt al in Rotterdam. Prima weertje voor de Ekiden.
Yur en GotC, ook succes!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Van die speldjes voor je nummer? Die neem ik ook nooit meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:18 schreef Yuki het volgende:
Trein gehaald
Ik bedenk me alleen net dat ik geen veiligheidsspelden mee hebzou een van de teamleden die nog mee kunnen nemen voor me?
Ik heb er volgens mij ook geen liggen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ze hebben ze niet bij ieder evenement, dus ik heb begrepen dat het wel handig is om ze zelf mee te nemen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Van die speldjes voor je nummer? Die neem ik ook nooit meeIk heb er volgens mij ook geen liggen...
Mossel of Maraca, jullie misschien?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:21 schreef mosselmossel het volgende:
*gaapt en uitrekt*
Mogge! De zon schijnt al in Rotterdam. Prima weertje voor de Ekiden.
Yur en GotC, ook succes!
Het weer is idd fantastisch!!
Oh, en ik ben blij dat ik niet vanuit Utrecht reis. Beschadigde bovenleiding dus storing en vertraging
Ik loop hier zo nog naar de AH, ik zal wel even kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze hebben ze niet bij ieder evenement, dus ik heb begrepen dat het wel handig is om ze zelf mee te nemen.
Mossel of Maraca, jullie misschien?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moggel! veiligheidsspelden hebben ze natuurlijk wel. Alleen bij evenementen waar je je startnummer opgestuurd krijgt moet je er soms zelf voor zorgen.![]()
Ok! Dan gaan we daar vanuitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:31 schreef Don_Vanelli het volgende:
Moggel! veiligheidsspelden hebben ze natuurlijk wel. Alleen bij evenementen waar je je startnummer opgestuurd krijgt moet je er soms zelf voor zorgen.
Fok! vertegenwoordigers bij de Ekiden: Succes!! Zorg er in elk geval voor dat jullie eerder finishen dan het team van Mel en Patries.![]()
![]()
Hoeft niet, want Mel en Patries lopen vandaag vast met mij mee (viva loopclinicquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:48 schreef Wiehoe het volgende:
Fok! vertegenwoordigers bij de Ekiden: Succes!! Zorg er in elk geval voor dat jullie eerder finishen dan het team van Mel en Patries.)
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:52 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hoeft niet, want Mel en Patries lopen vandaag vast met mij mee (viva loopclinic)
sidenote ... wij hebben ons verslapen, dus komen met de auto
Ik heb net even gelopenGing heerlijk, lekker zonnetje, goede temperatuur. Wel zo rond de 2km even stijve kuiten.
http://www.endomondo.com/workouts/user/5716967
kunnen jullie mij hiermee iets van tips ofzo geven?Zou ik heel blij mee zijn
Als assistent-coach zorg ik daar wel voorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:48 schreef Wiehoe het volgende:
Fok! vertegenwoordigers bij de Ekiden: Succes!! Zorg er in elk geval voor dat jullie eerder finishen dan het team van Mel en Patries.
Shravaniquote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
sidenote ... wij hebben ons verslapen, dus komen met de auto
Ik rijd nu station Haarlem in. Intercity had wat vertraging, dus ben blij dat ik vroeger vertrokken ben. Als het nu verder goed gaat met de NS ben ik al om 10 uur op Rotterdam cs, maar als ik m'n aansluiting mis op Hollands spoor ben ik iig nog om half 11 in Rotterdam.
En nu een beetje siked worden met Linkin Park in m'n oren
Verdomme MD! 1km in 3 minuten, dat is toch geen tempo manMel haalt dat zelfs en die rent met een kinderwagen aan de ene kant en een kind op haar schouder!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:02 schreef Maraca het volgende:
Verdomme MD! 1km in 3 minuten, dat is toch geen tempo manMel haalt dat zelfs en die rent met een kinderwagen aan de ene kant en een kind op haar schouder!
Ik kan niet wachten tot ik jou in t echt zie
ik denk dat je te snel te hard wilt... Dus probeer je kracht meer te doseren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb net even gelopenGing heerlijk, lekker zonnetje, goede temperatuur. Wel zo rond de 2km even stijve kuiten.
Ook kan het helpen om een starters schema te volgen, hoef je niet direct vanaf week 1 te beginnen, maar halverwege het 5km schema kan denk geen kwaad (Renate, Evy of 1 van runinfo)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
rustig lopen....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Het tempo wat jij loopt is bijna het zelfde tempo wat wij vanmiddag liepen bij onze club run.
En daar lopen veel mensen met jaren ervaring.
Maar ja, Datisstom v.2.0... je hebt nog steeds geen beginnersschema gedownload he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik jou in t echt zie
Qua afstand is het wel goed. Meer hoeft eerst ook niet. Probeer eerst maar eens niet sneller dan 6min/km te lopen. En de wat bekendere tip: Pak een beginnerschema!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:59 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
Bedankt voor de tips
Ik ga nú opzoek naar zo'n beginnersschemadie evy is goed? (zie ik veel terugkomen in topics
)
en dan halverwege zo'n 5km schema beginnen zeggen jullie?
wat gebeurt er trouwens als ik zo hard blijf lopen eigenlijk?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Evy of Renate zijn aan te raden. Evy is meer een kinderjuf en Renate is wat zakelijker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Bedankt voor de tips
Ik ga nú opzoek naar zo'n beginnersschemadie evy is goed? (zie ik veel terugkomen in topics
)
en dan halverwege zo'n 5km schema beginnen zeggen jullie?
wat gebeurt er trouwens als ik zo hard blijf lopen eigenlijk?
Als je te hard blijft lopen is de kans op blessures groter, waardoor je even helemaal niet kunt rennen,Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik ga mijn auto maar eens door de wasstraat halenVoordat MD besluit liever te lopen naar Ekiden
dan zien we je over een paar weken niet meerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:09 schreef AldoTheApache het volgende:
wat gebeurt er trouwens als ik zo hard blijf lopen eigenlijk?
het is al meerdere keren vertelt, je spieren en pezen zijn nog niet gewend aan het rennen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tja blessures wil ik natuurlijk niet
Ik heb nu dat schema van Evy voor me, maar kan niet echt zien vanaf welke week ik zit zeg maar.
Iemand ideeen?
Succes Maraca
oke.... laat ik het je dan vertellen.....je zit in les 1... take it or leave it!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb nu dat schema van Evy voor me, maar kan niet echt zien vanaf welke week ik zit zeg maar.
Iemand ideeen?
Succes Maraca'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het schema duurt 9 weken, dus kijk eens bij week 4 of 5. Das halverwege, zoals al eerder aangegeven.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand ideeen?
Succes Maraca♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat dacht je van les 1?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand ideeen?
Succes MaracaVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik zou ook lekker bij les 1 beginnen. Dan maar een paar weken met je vingers in je neus, je bouwt iig goed op.![]()
hmm voor beiden is wat te zeggen, ik denk dat ik in week 3/4 (die zijn hetzelfde) ga beginnen. Mocht dit die week extreem goed gaan, ga ik naar week 5, en als ik aan mijn lichaam voel dat ik het langzamer aan moet doen doe ik hem die week gewoon nog een keer
Of bij les 1 idd. Hoewel ik me kan voorstellen dat dat demotiverend werkt als je al 30 min aan een stuk kunt lopen. Dan kan je m.i. best de stukjes van 1 en 2 min hardlopen overslaan... Ik vind zeker dat Aldo het rustiger aan moet doen, maar beginnen met 1 en 2 min?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je pace is erg rommelig en loopt snel op. Zoals de anderen al hebben gezegd je loopt veel te hard. Het is helemaal niet de bedoeling om elke training zo hard mogelijk te gaan daar sloop je zelf mee. Daar heb je wedtrijden voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Ook zou ik voortaan niet meer dwars door huizen en over daken gaan lopen. En mijn route zou ik eerder in het bos verderop gaan lopen dan in de stad.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je pace is erg rommelig en loopt snel op. Zoals de anderen al hebben gezegd je loopt veel te hard. Het is helemaal niet de bedoeling om elke training zo hard mogelijk te gaan daar sloop je zelf mee. Daar heb je wedtrijden voor.
Ook zou ik voortaan niet meer dwars door huizen en over daken gaan lopen. En mijn route zou ik eerder in het bos verderop gaan lopen dan in de stad.
En nu ga ik batterij sparen, beetje chillen met keiharde schreeuwmuziek en wachten tot ik in Rotjeknor ben.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
bos is qua lopen inderdaad chiller, maar ik heb deze dagen enorm last van hooikoorts, dus als ik daar nu ga lopen kun je me opvegenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je pace is erg rommelig en loopt snel op. Zoals de anderen al hebben gezegd je loopt veel te hard. Het is helemaal niet de bedoeling om elke training zo hard mogelijk te gaan daar sloop je zelf mee. Daar heb je wedtrijden voor.
Ook zou ik voortaan niet meer dwars door huizen en over daken gaan lopen. En mijn route zou ik eerder in het bos verderop gaan lopen dan in de stad.En ik snap niet waarom endomondo dat zo raar weergeeft
bedankt voor je advies trouwens
Niet alle GPS posities worden als grafische punt weergegeven. Garmin doet het zelfde.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bos is qua lopen inderdaad chiller, maar ik heb deze dagen enorm last van hooikoorts, dus als ik daar nu ga lopen kun je me opvegenEn ik snap niet waarom endomondo dat zo raar weergeeft
bedankt voor je advies trouwens![]()
eerst vraag je met je eigenwijze kop om advies..dan zegt iedereen, begin bij les 1.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:18 schreef AldoTheApache het volgende:
hmm voor beiden is wat te zeggen, ik denk dat ik in week 3/4 (die zijn hetzelfde) ga beginnen. Mocht dit die week extreem goed gaan, ga ik naar week 5, en als ik aan mijn lichaam voel dat ik het langzamer aan moet doen doe ik hem die week gewoon nog een keer
Dit antwoord bevalt je niet dus dan denk je maar: laat ze lekker barsten, ik weet het beter.
Als dat je instelling is op dit forum denk ik dat je geen vrienden maak hier...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Uiteindelijk is het zijn beslissing RD.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je met je eigenwijze kop om advies..dan zegt iedereen, begin bij les 1.
Dit antwoord bevalt je niet dus dan denk je maar: laat ze lekker barsten, ik weet het beter.
Als dat je instelling is op dit forum denk ik dat je geen vrienden maak hier...![]()
sommigen zeiden begin halverwege, sommigen zeiden begin bij les 1, dit is dan toch de gulden middenweg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst vraag je met je eigenwijze kop om advies..dan zegt iedereen, begin bij les 1.
Als dat je instelling is op dit forum denk ik dat je geen vrienden maak hier...
dat weet ik, maar kom dan niet als een klein kind elke keer jengelen om advies als je toch niet luisterquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Luisteren is nog wat anders dan advies niet opvolgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat weet ik, maar kom dan niet als een klein kind elke keer jengelen om advies als je toch niet luister![]()
er zei 1 persoon: les 3 en dat kwam je beter uit he..??!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sommigen zeiden begin halverwege, sommigen zeiden begin bij les 1, dit is dan toch de gulden middenweg?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou ja, als je toch die 20 km/h wilt halen, waarom begin je dan niet bij les 1 op een wat hoger tempo?![]()
Niet luisteren is daarentegen hetzelfde, want hij wekt de indruk dat de antwoorden die hier op zijn vragen gegeven worden niet relevant zijn, hij wil alleen antwoorden horen die hij zelf in gedachten heeft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Luisteren is nog wat anders dan advies niet opvolgen![]()
ik weet niet wat nou je probleem is, maar kijk eens terug, het was iets van 50/50 en ik begin dus op 1/4, wat er tussenin zitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zei 1 persoon: les 3 en dat kwam je beter uit he..??!!
ik heb even voor je terug gekeken... volgens mij zei alleen Yuki les 3quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet wat nou je probleem is, maar kijk eens terug, het was iets van 50/50 en ik begin dus op 1/4, wat er tussenin zit
maar ja, je weet alles beter he?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is ook een les die je moet leren; ik ben 2 jaar geleden ook hard op me meul gegaan omdat ik wel even dacht de 10k lessen van Evy te kunnen volgen; na les 10 begon mijn linkerknie toch echt vervelend te doen. Hardlopen is een sport van vallen en opstaan; het denken dat je Goddelijk bent hoort daarbij. Advies niet opvolgen is een keuze die elke persoon heeft en zelf mag en moet kunnen maken. Misschien is het frustrerend maar helaas zo werkt het nou eenmaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:27 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Niet luisteren is daarentegen hetzelfde, want hij wekt de indruk dat de antwoorden die hier op zijn vragen gegeven worden niet relevant zijn, hij wil alleen antwoorden horen die hij zelf in gedachten heeft.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke.... laat ik het je dan vertellen.....je zit in les 1... take it or leave it!!quote:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:15 schreef Kwamo het volgende:
Ik zou ook lekker bij les 1 beginnen. Dan maar een paar weken met je vingers in je neus, je bouwt iig goed op.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk dat je te snel te hard wilt... Dus probeer je kracht meer te doseren.
Ook kan het helpen om een starters schema te volgen, hoef je niet direct vanaf week 1 te beginnen, maar halverwege het 5km schema kan denk geen kwaad (Renate, Evy of 1 van runinfo)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het schema duurt 9 weken, dus kijk eens bij week 4 of 5. Das halverwege, zoals al eerder aangegeven.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Volgens mij zei alleen Yuki dat. En zeiden Wiehoe, Kwamo, Maraca en RD les 1. Rare manier van rekenen heb jij..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet wat nou je probleem is, maar kijk eens terug, het was iets van 50/50 en ik begin dus op 1/4, wat er tussenin zitJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ekidendag
Heel veel succes Fok!team![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Internetloos thuis en mn mobiele internet gaat hard richting de 1000 mb die eind deze maand pas bereikt mag zijn, dus ben even afwezig maar wilde de Ekidenlopers wel even heel veel succes wensen!Lees de verslagen hopelijk morgenmiddag
Niet meer actief op Fok!![]()
nee helaas niet, maar vanaf volgende week waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:34 schreef xzaz het volgende:
Aldo, heb je ook een hartslagmeter? Ben benieuwd naar je intensiteit..
Ekidenlopers heel veel plezier en succes
Vanavond ga ik zelf mijn rondje lopen, nu al zin in
Aldo, als je bij les 1 begint loop je misschien wel wat weinig, maar je hartslag blijft daar ook het rustigst bij en uiteindelijk bouw je daar het snelst mee op. (Ik heb btw nog een hartslagmeter te koop, interesse?)
![]()
Goed, ik ben even wat eten; tas inpakken voor de Ekiden! Voor een paar tot straks; voor alle andere laaatsss.![]()
wel je rondje hier posten hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:37 schreef Rammelaartje het volgende:
Ekidenlopers heel veel plezier en succes
Vanavond ga ik zelf mijn rondje lopen, nu al zin in
Aldo, als je bij les 1 begint loop je misschien wel wat weinig, maar je hartslag blijft daar ook het rustigst bij en uiteindelijk bouw je daar het snelst mee op. (Ik heb btw nog een hartslagmeter te koop, interesse?)
en ik heb wel een hartslagmeter, maar die ligt op mijn studentenkamerdie ga ik volgend weekend ophalen. Bedankt voor het aanbod
En het probleem voor mij is dat ik in de maand juli mijn conditie op pijl moet houden / verbeteren, en ik heb al best een aardige conditiemaar als ik dus met les 1 begin, bouw ik niets op qua conditie
Vandaar dat ik dus al vanaf later wil gaan beginnen, en misschien is de helft wel iets te veel (zoals sommigen hebben aangegeven), en ga ik overbelasten enzo. Daarom wou ik dus beginnen vanaf week 3. Maar dat valt bij een paar verkeerd ...
Ja, maar lieve Aldo. Zoals al 1000x is aangegeven heeft hardlopen in beginsel niks te maken met conditie. Je pezen kennen deze inspanning niet en die moeten eraan wennen. Daarom is de opbouw zo belangrijk.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
parelen voor de zwijnen Maracaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:44 schreef Maraca het volgende:
Ja, maar lieve Aldo. Zoals al 1000x is aangegeven heeft hardlopen in beginsel niks te maken met conditie. Je pezen kennen deze inspanning niet en die moeten eraan wennen. Daarom is de opbouw zo belangrijk.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Evy gaat uit van drie trainingen in de week. Dan ben je 10 weken bezig. Als je nou om de dag gaat lopen ben je veel sneller klaar. Je pakt wel je rust maar je gaat er toch ietsjes sneller doorheen (de ene week loop je dan 4 keer, de andere week 3). Als ik de laatste week niet meetel (dan ben je eigenlijk al 'klaar' voor de 5km) dan ben je in de derde week van augustus klaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel je rondje hier posten he
en ik heb wel een hartslagmeter, maar die ligt op mijn studentenkamerdie ga ik volgend weekend ophalen. Bedankt voor het aanbod
En het probleem voor mij is dat ik in de maand juli mijn conditie op pijl moet houden / verbeteren, en ik heb al best een aardige conditiemaar als ik dus met les 1 begin, bouw ik niets op qua conditie
Vandaar dat ik dus al vanaf later wil gaan beginnen, en misschien is de helft wel iets te veel (zoals sommigen hebben aangegeven), en ga ik overbelasten enzo. Daarom wou ik dus beginnen vanaf week 3. Maar dat valt bij een paar verkeerd ...
Edit: zie je dat niet zitten, dan is hardlopen voor nu misschien niet jouw sport...Als het echt alleen om je conditie gaat kan je beter gaan zwemmen, spinnen of crosstrainen.![]()
Bij hardlopen (speciaal bij hardlopen) komt er een ander aspect om de hoek kijken; belasting. De belasting op je poten is elke stap die je neemt 3x je lichaamsgewicht. En dit voor een lange lange tijd. Het is niet zozeer je conditie wat het probleem is maar de gewenning van je spieren en vooral je pezen. Dat je daarvoor gesport hebt doet er wel wat toe maar niet zoveel. Je spieren en pezen moeten nog wennen om continue onder druk te komen staan; het plotseling 5x 8 minuten lopen is gewoon slecht en vragen om blessures (vaak bij de knie). Rust is bij hardlopen even belangrijk als hardlopen zelf.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel je rondje hier posten he
![]()
Als je geen haast hebt, is vertraging soms helemaal niet vervelend. Ik ben blij dat ik mezelf stress bespaard heb door een half uur eerder te vertrekken.
Net een kwartiertje in de zon gezeten op Hollands Spoor
Ben nu een stuk meer ontspannen en m'n enthousiasme voor Ekiden komt naar boven
That's the spiritquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Als je geen haast hebt, is vertraging soms helemaal niet vervelend. Ik ben blij dat ik mezelf stress bespaard heb door een half uur eerder te vertrekken.
Ben nu een stuk meer ontspannen en m'n enthousiasme voor Ekiden komt naar boven
er hoort natuurlijk wel een stukje wedstrijdspanning te zijn he Yukiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Ben nu een stuk meer ontspannen en m'n enthousiasme voor Ekiden komt naar boven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja ik denk dat ik dat ga doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:45 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Evy gaat uit van drie trainingen in de week. Dan ben je 10 weken bezig. Als je nou om de dag gaat lopen ben je veel sneller klaar. Je pakt wel je rust maar je gaat er toch ietsjes sneller doorheen (de ene week loop je dan 4 keer, de andere week 3). Als ik de laatste week niet meetel (dan ben je eigenlijk al 'klaar' voor de 5km) dan ben je in de derde week van augustus klaar
Edit: zie je dat niet zitten, dan is hardlopen voor nu misschien niet jouw sport...Als het echt alleen om je conditie gaat kan je beter gaan zwemmen, spinnen of crosstrainen.
en dan doe ik er wel gewoon krachttraining en fietsen/spinnen bij
Dat is precies wat ik ook altijd doequote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:51 schreef Yuki het volgende:
Ben nu een stuk meer ontspannen en m'n enthousiasme voor Ekiden komt naar bovenlekker relaxed!
Heel veel plezier, succes en lekker weer gewenst! Ik heb net terug van m'n 10km rondje, en dat was ook lekker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Trust me... Die is er! Zit met zweethandjes in de treinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er hoort natuurlijk wel een stukje wedstrijdspanning te zijn he Yuki
Maar ben nu niet meer bang dat ik te laat kom, de 5km niet kan uitlopen... Dat soort dingen
Mooi rondje en zo te zien heerlijk op je gemakquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook altijd doelekker relaxed!
Heel veel plezier, succes en lekker weer gewenst! Ik heb net terug van m'n 10km rondje, en dat was ook lekker!Temperatuur nog lekker zeker?
![]()
mooi op je hartslag gelet Gupquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel plezier, succes en lekker weer gewenst! Ik heb net terug van m'n 10km rondje, en dat was ook lekker!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heel veel plezier, succes en lekker weer gewenst! Ik heb net terug van m'n 10km rondje, en dat was ook lekker!goed om te horen!
Ik heb ook echt een beetje lopen hobbelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:01 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Mooi rondje en zo te zien heerlijk op je gemakTemperatuur nog lekker zeker?
maar het was wel lekker. Ik heb mezelf maar voorgehouden dat niet elke training een wedstrijd is, dus ik heb lekker easy peasy gedaan
Dank je, dat was ook een beetje het idee, kijken hoe die zit zou gedragen tijdens zo'n loopje. En ik heb ook nog een stukje gewandeld na 5km, gewoon, omdat het kan. En omdat het lekker wasquote:
Nou, ik ga maar eens afsluiten en een eend ophalenVoor de Ekidenlopers tot zo en de rest: ik zal tussendoor wel wat updates posten
Dan ga ik ook maarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:07 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik ga maar eens afsluiten en een eend ophalenVoor de Ekidenlopers tot zo en de rest: ik zal tussendoor wel wat updates posten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes voor de EkidenlopersWe lezen hier wel hoe het gegaan is.
Vanavond ook weer een rondje rennen. 12-15km, afhangende van de warmte.De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.![]()
Houston.. we have a problemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:16 schreef Don_Vanelli het volgende:
Slechte timing om mn kleine teen vol tegen de tafel te stoten![]()
@mossel en de anderen Ik hoop dat je dit nog leest maar Ik ga dus niet met ov . je moet de metro naar beurs pakken en daar overstappen richting ommoord / nesselande en dan uitstappen op gerdesiawef. het goedkoopst is een dagkaart te nemen .Ik heb er één en ik ben er trots op
Dank je!! Echt op m'n gemakje gedaanquote:![]()
Jij heel veel succes met de Kadeloop straks!!
Gelukkig stroomt er aardig wat bloed door de tenen van een mensquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:25 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Daarom heeft een mens 10 tenen, heb je nog wat backup achter de hand
Laatste boterham, dan maar eens die kant op gaan![]()
Voelen de lopers al spanning?
Ik baal nog steeds dat ik niet mee kon doen ivm tentamens lerenHoop dat jullie er van genieten
Gezonde spanningquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:35 schreef justmattie het volgende:
Voelen de lopers al spanning?
Ik baal nog steeds dat ik niet mee kon doen ivm tentamens lerenHoop dat jullie er van genieten
Er zijn nog twee wachtenden voor mij.![]()
Omdat ik toch naar de stad moet, morgen een rondje zwerven op Sandy Point
http://www.zoomin.co.nz/map/nz/invercargill/sandy+point/
ik heb hier nog nooit gelopen maar schijnt een mooi gebied te zijn en weer een keer wat anders dan mijn 'eigen rondjes'
strand, ruiterpaden etc... zin in'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ziet er mooi uit op de plaatjes maar die zijn natuurlijk van de zomerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb hier nog nooit gelopen maar schijnt een mooi gebied te zijn en weer een keer wat anders dan mijn 'eigen rondjes'
strand, ruiterpaden etc... zin inIs het er nu ook mooi? Hoe is het weer nu eigenlijk?
![]()
nu rustig winterweer, graadje of 5 overdag en nachtvorstje 's nachtsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:47 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit op de plaatjes maar die zijn natuurlijk van de zomerIs het er nu ook mooi? Hoe is het weer nu eigenlijk?
Beterschap Drasss
Justmattie, succes met leren
RD: Ziet er mooi uit! Dat zal wel genieten worden
Wij gaan straks met 2 buren naar de Kadeloop. De man loopt ook en sinds kort zelfs bij de loopgroepen waar Yur en ik lopen. Dus dan gaan we samen naar de wedstrijdVaders gaat ook weer lopen en m'n moeder komt misschien kijken. Druk!
![]()
![]()
Oh ja! En Yur heeft weer een plan voor me bedacht waar ik me aan moet gaan houden.
1e 3 km: 6:20 min/km
Daarna versnellen indien mogelijk.![]()
Ooh da's best snel!! Gaat je vast lukkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:02 schreef GotC het volgende:
Oh ja! En Yur heeft weer een plan voor me bedacht waar ik me aan moet gaan houden.
1e 3 km: 6:20 min/km
Daarna versnellen indien mogelijk.Spannend plan!
Md en ik zijn er al. Prachtig weer!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ziet er mooi uit, RD!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
strand, ruiterpaden etc... zin in![]()
quote:
voor de ekíden lopers we zitten bij de laatste lichtmast voor de start voor de kantine van PAC<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Uw razende reporter zit hier met gemengde gevoelens. Ene kant blij dat ik er ben, maar ook balen dat ik niet mee kan doen.
Maar foto's zullen er komen! Heb er al 1 van md met "moet dat nou?" Blik
Rennende kindjesquote:
Jaquote:alleen die hardloopmoeders
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef Maraca het volgende:
Uw razende reporter zit hier met gemengde gevoelens. Ene kant blij dat ik er ben, maar ook balen dat ik niet mee kan doen.
Maar foto's zullen er komen! Heb er al 1 van md met "moet dat nou?" Blik. Volgende keer doe je gewoon mee, je bent nu alleen maar verstandig geweest
En foto's![]()
![]()
Volgende keer ben jij er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef Maraca het volgende:
Maar foto's zullen er komen! Heb er al 1 van md met "moet dat nou?" Blik![]()
En foto'sen verslag
en trouwens, een beetje team heeft natuurlijk ook gewoon een coach
Nadat ik twee weken terug een 10km wedstrijd heb gelopen nader ik aankomende week het einde van de 10km training. Wat kan ik hierna het beste doen?!
2x p/w 5km en 1x p/w 10km? Speciale intervals?![]()
Van het caliber voetbalvader?quote:
Ligt eraan wat je wilt. Dus, wat wil je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:20 schreef Saninl het volgende:
Nadat ik twee weken terug een 10km wedstrijd heb gelopen nader ik aankomende week het einde van de 10km training. Wat kan ik hierna het beste doen?!
2x p/w 5km en 1x p/w 10km? Speciale intervals?![]()
![]()
Kies een nieuw doel? Hoeft natuurlijk niet per se een wedstrijd te zijn, ik ga bijvoorbeeld proberen m'n 5km sneller te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:20 schreef Saninl het volgende:
2x p/w 5km en 1x p/w 10km? Speciale intervals?
Toch tof!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef Maraca het volgende:
Maar foto's zullen er komen! Heb er al 1 van md met "moet dat nou?" Blik
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Ik gebruik een schema van RunnersWorld, voor het versnellen van de 5km. Komt uit het tijdschrift. Maar misschien kun je ergens een schema vinden voor een snellere 10km?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:22 schreef Saninl het volgende:
Dan denk ik mn 10km versnellen...
Maar hoe?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klopt, ik kan natuurlijk gewoon het internet afspeuren voor weer een nieuw schema..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik gebruik een schema van RunnersWorld, voor het versnellen van de 5km. Komt uit het tijdschrift. Maar misschien kun je ergens een schema vinden voor een snellere 10km?
Ik heb ook de App "zombies run!" maar dan moet ik ook van te voren wel wat wat ik ga lopen (dmv een schema oid).
Maar je kan toch niet je leven lang met schema's blijven lopen?![]()
Nee, zeker niet. In ieder geval niet met opbouwende schema's. Maar er bestaan ook schema's die bijvoorbeeld je 10km onderhouden? Ik meende dat iemand er laatst het hier over had. Dan heb je wel een schema, maar dan staat er gewoon wat je die en die dag gaat doen. Maar verder is het niet opbouwend of zo, maar wel onderhoudend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Klopt, ik kan natuurlijk gewoon het internet afspeuren voor weer een nieuw schema..
Ik heb ook de App "zombies run!" maar dan moet ik ook van te voren wel wat wat ik ga lopen (dmv een schema oid).
Maar je kan toch niet je leven lang met schema's blijven lopen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan boek je wel de meeste vooruitgang denk ik. Hoe dan ook kan je best zelf iets doen. Dan zou ik 1 keer in de week/2 weken een interval of vaartspel doen en verder duurloopjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Klopt, ik kan natuurlijk gewoon het internet afspeuren voor weer een nieuw schema..
Maar je kan toch niet je leven lang met schema's blijven lopen?![]()
@Guppy klopt, goed plan om dan toch een schema te volgen. Misschien niet opbouwend maar onderhoudend in ieder geval..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Dan boek je wel de meeste vooruitgang denk ik. Hoe dan ook kan je best zelf iets doen. Dan zou ik 1 keer in de week/2 weken een interval of vaartspel doen en verder duurloopjes.
En qua trainingen, interval klinkt leuk, maar hoe vul ik het in?![]()
Ik ga nu iig Les 16 van Renate lopenZin in, zonnetje, iet wat warm. Maar wel weer lekker bezig.
Ik ga vanmiddag eens goed op het internet speuren voor iets van een schema oid en misschien kan ik bij de duurlopen die App "Zombies Run!" wel implementeren
![]()
Weet je tijdens de trainingen met Renate de intervaltrainingen? Zoals 8x2 min op wedstrijdtempo? Dat is bv intervalquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
@Guppy klopt, goed plan om dan toch een schema te volgen. Misschien niet opbouwend maar onderhoudend in ieder geval..
En qua trainingen, interval klinkt leuk, maar hoe vul ik het in?. Je kan het ook anders invullen: Ipv wandelen ertussen, dribbelen om te herstellen.
![]()
Dat kan je zelf bepalen. Doel van een interval is een beetje je hartslag omhoog en omlaag halen. Als je die weer heel specifiek in wilt vullen zit je alweer bijna aan een schemaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
@Guppy klopt, goed plan om dan toch een schema te volgen. Misschien niet opbouwend maar onderhoudend in ieder geval..
En qua trainingen, interval klinkt leuk, maar hoe vul ik het in?![]()
![]()
Zelf vind ik enig houvast aan een schema wel prettig. Als ik in het "ik doe maar wat" lopen verval, heb ik al snel dat ik het ook niet meer leuk vind. Het moet een beetje vast liggen, zeg maar. Er moeten doelen zijn, anders vind ik het niet leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:28 schreef Saninl het volgende:
[..]
En qua trainingen, interval klinkt leuk, maar hoe vul ik het in?
Mossel draagt een rood shirt met mossel erop. We zitten op het gras en yuki draagt een knalroze shirtquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Succes Eikidenlopers/loopsters!
YUR/GotC: go get them!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leuk! Ik ga zelf niet lopen maar aanmoedigen!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:01 schreef GotC het volgende:
Beterschap Drasss
Justmattie, succes met leren
RD: Ziet er mooi uit! Dat zal wel genieten worden
Wij gaan straks met 2 buren naar de Kadeloop. De man loopt ook en sinds kort zelfs bij de loopgroepen waar Yur en ik lopen. Dus dan gaan we samen naar de wedstrijdVaders gaat ook weer lopen en m'n moeder komt misschien kijken. Druk!
![]()
Gaan we doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:34 schreef slacker_nl het volgende:
Succes Eikidenlopers/loopsters!
YUR/GotC: go get them!!![]()
En Quoi, leuk!Misschien zie je ons nog
![]()
![]()
Eeh lama mossel heeft zijn shirt inmiddels uit.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
We zijn er ook inmiddels achter dat alle kleuren vloeken met elkaar
Succes alle lopers vandaag!
Ik heb echt nog superspierpijn van mn hardloopgroepje van donderdag, o.a. door heel veel walking lungesIs het dan wel verstandig om even een klein rondje te lopen vanmiddag? Of loop ik het daarmee juist los ofzo?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Superspierpijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Succes alle lopers vandaag!
Ik heb echt nog superspierpijn van mn hardloopgroepje van donderdag, o.a. door heel veel walking lungesIs het dan wel verstandig om even een klein rondje te lopen vanmiddag? Of loop ik het daarmee juist los ofzo?
Ik zou lekker stuk gaan fietsen ofzo. Dat helpt bij mij altijd om, zonder de belasting, alles los te krijgen.
![]()
Jaaaaaa. Hoe?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Gaan we doen![]()
En Quoi, leuk!Misschien zie je ons nog
![]()
![]()
Superergquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:52 schreef GotC het volgende:
[..]
SuperspierpijnIk zou lekker stuk gaan fietsen ofzo. Dat helpt bij mij altijd om, zonder de belasting, alles los te krijgen.
Oh dat is wel een idee ja, fietsen. Eigenlijk zou ik met Re gaan hardlopen in het park, voor het eerst samenmaar we hebben de wekker niet gehoord en nu heeft hij geen zin meer geloof ik
Nou ja, misschien morgen anders.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Yuki staat bij de startlijn!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:never let other people tell you what you can or cannot do
OMG succesquote:zet m op meid!!
Nu op discovery iemand die drie marathons achter elkaar wil lopen maar na vier km al amper nog kan.Niet meer actief op Fok!![]()
hij gaat de VS fietsend, zwemmend en hardlopend doorkruisen. Ik schakel net in maar hij is blijkbaar aangereden vandaar deze start. Zn hele voet ligt aan gort maar mbv stokken en pijnstillers probeert ie toch te blijven lopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef Kwamo het volgende:
Is ie begonnen aan de marathons of is dit zijn oefenrondje?Niet meer actief op Fok!![]()
Is dat niet die kerel die helemaal in het begin al wordt aangereden door de truck?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij gaat de VS fietsend, zwemmend en hardlopend doorkruisen. Ik schakel net in maar hij is blijkbaar aangereden vandaar deze start. Zn hele voet ligt aan gort maar mbv stokken en pijnstillers probeert ie toch te blijven lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Klinkt uuh... verstandig?
Ziggy played guitar
James Cracknell lag in coma in het ziekenhuis toen hij van achter werd geraakt door de spiegel van een vrachtwagen...lijkt me niet dezelfde persoon...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is dat niet die kerel die helemaal in het begin al wordt aangereden door de truck?![]()
is hem wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
James Cracknell lag in coma in het ziekenhuis toen hij van achter werd geraakt door de spiegel van een vrachtwagen...lijkt me niet dezelfde persoon...Niet meer actief op Fok!![]()
Oké, ik heb geen tv aan, maar er is dus nog iemand die het probeertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:17 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
James Cracknell lag in coma in het ziekenhuis toen hij van achter werd geraakt door de spiegel van een vrachtwagen...lijkt me niet dezelfde persoon...
Ah, ik zie 't . Inderdaad dezelfde... wel pré ongeluk ...dat zit er nog aan te komen. Volgens mij heeft de beste man daar serieus iets aan overgehouden zo ernstig gewond was hij ...quote:![]()
![]()
Was inderdaad niet bestquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ah, ik zie 't . Inderdaad dezelfde... wel pré ongeluk ...dat zit er nog aan te komen. Volgens mij heeft de beste man daar serieus iets aan overgehouden zo ernstig gewond was hij ...maar stel je voor dat je zo'n klap krijgt terwijl je zo'n prestatie aan het leveren bent. Je lichaam is al in opperste staat van paraatheid en dan krijg je dat ook nog even te verwerken...
oke dat gaat dan in het komende uur gebeuren. Geen idee wat ie nu dan heeft aan zn voet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:20 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ah, ik zie 't . Inderdaad dezelfde... wel pré ongeluk ...dat zit er nog aan te komen. Volgens mij heeft de beste man daar serieus iets aan overgehouden zo ernstig gewond was hij ...Niet meer actief op Fok!![]()
Mind you, hij heeft wel een fenomenale conditie en een idem instelling om dit soort dingen te doen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Was inderdaad niet bestmaar stel je voor dat je zo'n klap krijgt terwijl je zo'n prestatie aan het leveren bent. Je lichaam is al in opperste staat van paraatheid en dan krijg je dat ook nog even te verwerken...
![]()
Is ook! Maar zelfs met zo'n conditie krijgt je lichaam een enorme oplawaai als je tijdens het rennen van een marathon zo'n klap krijgt van een spiegelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:23 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mind you, hij heeft wel een fenomenale conditie en een idem instelling om dit soort dingen te doen...Wat dat betreft mag ie van geluk spreken dat ie zo'n conditie had, anders was het misschien erger afgelopen...
@Ekiden, wie is de volgende loper?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat van een marathon lopen in het heetste gebied van de US niet echt goed is voor de voetjes....quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oke dat gaat dan in het komende uur gebeuren. Geen idee wat ie nu dan heeft aan zn voet.![]()
![]()
LalalaMD is aan het opwarmen
Dat denk ik ook...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is ook! Maar zelfs met zo'n conditie krijgt je lichaam een enorme oplawaai als je tijdens het rennen van een marathon zo'n klap krijgt van een spiegelWat dat betreft mag ie van geluk spreken dat ie zo'n conditie had, anders was het misschien erger afgelopen...
![]()
Awww, Yuki krijgt een peptalk van d'r papa
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Awww, Yuki krijgt een peptalk van d'r papa!
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Awww, Yuki krijgt een peptalk van d'r papa
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
QFT. Hij heeft niet voor niets meegedaan aan de Olympische Spelen enzo (toch?).quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:23 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Mind you, hij heeft wel een fenomenale conditie en een idem instelling om dit soort dingen te doen...
Vond het gewoon ongelofelijk om te zien. Wat een wilskracht! Wat hij doet is niet aan te raden voor wie dan ook, maar damn. Hij heeft ook wel een topteam om zich heen
Edit: Na dat ongeluk moest hij dus alles weer opnieuw leren..van lopen tot praten, van eten tot z'n tanden poetsen
Paar maanden daarna had hij volgens mij weer een wedstrijd (hardloop of fiets..?) gedaan.![]()
Ik zit trouwens nog steeds in m'n vieze hardloopkleren, om Yuki aan te moedigen tijdens de Ekidenze gaat goed!!
Whoehoe, gefinishtgoeie tijd!!
MD is next!
56 graden en zn zolen blijven aan het asfalt kleven. Hij heeft ook tapequote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik denk dat van een marathon lopen in het heetste gebied van de US niet echt goed is voor de voetjes.....
Man ik zit bijna met mn neus op tv. Razendinteressant dit.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik heb m al een keer gezien, het is inderdaad een hele interessante docuquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
56 graden en zn zolen blijven aan het asfalt kleven. Hij heeft ook tape.
Man ik zit bijna met mn neus op tv. Razendinteressant dit.Dat lijkt me zo moeilijk, en frustrerend!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:31 schreef GotC het volgende:
Edit: Na dat ongeluk moest hij dus alles weer opnieuw leren..van lopen tot praten, van eten tot z'n tanden poetsen
Paar maanden daarna had hij volgens mij weer een wedstrijd (hardloop of fiets..?) gedaan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij heeft nog een docu, waar hij de Marathon Des Sables loopt ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sables ). Nou, echt, DAAR stond ik van te kijken. Vol verbazing vastgeplakt gezeten aan m'n tv..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb m al een keer gezien, het is inderdaad een hele interessante docu
[..]
Dat lijkt me zo moeilijk, en frustrerend!![]()
Ik was alweer vergeten hoe laat het was
De renners zijn al bezigNice
Hij is na 3min al bijkans op 1kmquote:Ik hoop dat Maraca snel ik met foto's maken, voor je het weet is ie voorbij!
Yuki is binnen met een tijd van 32min nog wat
*opschrijft. Die moet ik dus even opzoekenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij heeft nog een docu, waar hij de Marathon Des Sables loopt ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_des_Sables ). Nou, echt, DAAR stond ik van te kijken. Vol verbazing vastgeplakt gezeten aan m'n tv..
Heb ik inderdaad ook gezien! Fantastische docu! Niet voor gewone stervelingen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*opschrijft. Die moet ik dus even opzoekenIn de MdS liep hij nog binnen de top 10 ook!
![]()
Diep respectquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook gezien! Fantastische docu! Niet voor gewone stervelingen...In de MdS liep hij nog binnen de top 10 ook!
![]()
Ook voor MD trouwens, met zn 3:45 min/km average speed
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook voor MD trouwens, met zn 3:45 min/km average speed![]()
![]()
En vraag niet hoe.. my lord, qua vocht..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook gezien! Fantastische docu! Niet voor gewone stervelingen...In de MdS liep hij nog binnen de top 10 ook!
Moet alle docu's van die kerel maar weer eens opzoeken.
Lijkt me vreselijk om zijn vrouw te zijn..![]()
![]()
Er is niks te zien op buienradar, dus het is zo voorbij!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Succes en veel plezier!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:43 schreef GotC het volgende:
Wij gaan ook zo wegGezellig met de Nieuw-Zeelandse buurman
Succes Ekiden lopers en coach
MD is het eerste keerpunt voorbij
Ja, zei tegen MD dat hij anders naar huis moest lopen
Succes!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:43 schreef GotC het volgende:
Wij gaan ook zo wegGezellig met de Nieuw-Zeelandse buurman
Succes Ekiden lopers en coachJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Je kreeg de kans niet om een foto te maken?
Nee, we zaten een beetje te chillen en iemand riep "daar is hij!" Dus wij snel rennen om hem aan te moedigen
Let op! Laatste keerpunt voor MD, met een gemiddelde snelheid van 4:01min/km![]()
Nog 1km voor MD. Camera's klaar!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jullie zien meer dan wijquote:
Wat een tempo heeft Maleduck zeg, jemigMooie tijd Yuki!
Mijn Garmin is binnen![]()
![]()
![]()
Vanavond uittesten, nu weer snel ervandoor!![]()
Live verslag vanaf EkidenBen benieuwd naar alle verslagen straks!
Ik kom net terug van de loopclinic, vond het erg leuk!
Weinig hardgelopen maar wel veel oefeningen gedaan, en lekker in het zweet gewerkt.
Nu douchen en boodschappen doen.
p.s. De groetjes van Mel en Patries ( Mel heeft haar haar nu Bruin, en Patries geblondeerd, maar ik haalde ze er zo uit met hun flesje rosé voor na afloop) Oh wacht... dat was ik zelf met m'n loopmaatje![]()
![]()
Veel plezier ermee...gaat lukken denk ik!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:12 schreef VKV het volgende:
Mijn Garmin is binnen![]()
![]()
![]()
Vanavond uittesten, nu weer snel ervandoor!![]()
![]()
Zal ik gaan lopen met dit weer?Druk in de stad!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Shravani het volgende:
Weinig hardgelopen maar wel veel oefeningen gedaan, en lekker in het zweet gewerkt.
p.s. De groetjes van Mel en Patries ( Mel heeft haar haar nu Bruin, en Patries geblondeerd, maar ik haalde ze er zo uit met hun flesje rosé voor na afloop) Oh wacht... dat was ik zelf met m'n loopmaatje![]()
MD is binnen in een DIJK van een tijd![]()
wie is er nu?
Mel en Patriesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:13 schreef Shravani het volgende:
p.s. De groetjes van Mel en Patries ( Mel heeft haar haar nu Bruin, en Patries geblondeerd, maar ik haalde ze er zo uit met hun flesje rosé voor na afloop) Oh wacht... dat was ik zelf met m'n loopmaatje.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik heb in alle enthousiasme mezelf uit het Endomondo Fok! team gekickt geloof ikwil je me vanavond weer accepteren GotC?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb in alle enthousiasme mezelf uit het Endomondo Fok! team gekickt geloof ikwil je me vanavond weer accepteren GotC?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Don! Held!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: