Kan niet, RvP is 'discarded' door die Arsenal fan voor het NL elftal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:04 schreef gohan16 het volgende:
toch zal ie voor RvP kiezen boven KJH. Ondanks 010 vs 020
En jij denkt dat ie niet heeft geleerd van zijn fouten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:59 schreef byah het volgende:
2002 anyone. Ook maar weer typisch dat resultaten uit het verleden geen ene reet uitmaken.
wat de fuckquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is in Madame Tussauds genomen zeker.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:20 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Blind kan niet slechter dan die zoutzak van een cocu zijn.
idd van Gaal begrijp ik maar waarom die baantjesjager als assistent.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WIJ ZIJN DE BESTE VAN DE BENELUX. WIJ ZIJN DE BESTE VAN EUROPA! WIJ ZIJN DE BESTE VAN DE WERELD!
Idd, toen het echt moest gebeuren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:07 schreef Lesnar het volgende:
Hehe hasselbaink rechtsbuiten opstellen, wat een drol.
Dat zou echt de slagroom op de taart zijn haha.quote:
Waarschijnlijk wel, en die Römer gaat een Big Brother versie met spelers van oranje maken.quote:
Peter r de Vries op de afdeling veiligheidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, en die Römer gaat een Big Brother versie met spelers van oranje maken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
We hebben nu wel de totale mens als bondscoach
Pff, die zal wel weer op zijn kleine pikkie getrapt zijn. Voorspelbare scheldkannonade naar de KNVB en v. Gaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef Kremers het volgende:
Johan Derksen trouwens vanavond te gast bij Tour du Jour, zullen het ongetwijfeld hier ook even over gaan hebben.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Van Persie groep![]()
Huntelaar groep![]()
Sneijder groep
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Van Persie groep![]()
Huntelaar groep![]()
Sneijder groep
Blind was er ook goed in om zichzelf te verrijken ten koste van anderenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Yuhina het volgende:
Wat zit iedereen toch af te geven op Danny Blind, was vroeger een uitstekende centrumverdediger, een type die we in Nederland al 10 jaar missen. En zo bedroevend zijn z'n prestaties als trainer ook weer niet. Hij is vast beter dan die dooie Cocu. Het is natuurlijk wel te hopen dat er nog een paar geschikte assistenten gevonden wordt.
Omdat het feit dat hij een goede centrale verdediger was totaal irrelevant is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:13 schreef Yuhina het volgende:
Wat zit iedereen toch af te geven op Danny Blind, was vroeger een uitstekende centrumverdediger, een type die we in Nederland al 10 jaar missen. En zo bedroevend zijn z'n prestaties als trainer ook weer niet. Hij is vast beter dan die dooie Cocu. Het is natuurlijk wel te hopen dat er nog een paar geschikte assistenten gevonden wordt.
Natuurlijk wel. Een assistent is er om de voetballers te vertellen hoe het moet. Dat gaat net even wat beter als je zelf ook op topniveau hebt gevoetbald.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het feit dat hij een goede centrale verdediger was totaal irrelevant is.
Speler van dit niveau ga je als assistent bondscoach niet meer beter maken hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:15 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een assistent is er om de voetballers te vertellen hoe het moet. Dat gaat net even wat beter als je zelf ook op topniveau hebt gevoetbald.
Van het niveau Vlaar, Van der Wiel, Willems en Bouma bedoel je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speler van dit niveau ga je als assistent bondscoach niet meer beter maken hoor.
De woorden 'van dit niveau' waren behoorlijk overbodig in m'n zin merk ik nu.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Van het niveau Vlaar, Van der Wiel, Willems en Bouma bedoel je?
Alsof een assistent bij Van Gaal ook maar iets in de melk te brokkelen heeft. Die zit daar meer om het vak te leren dan om daadwerkelijk iets toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik zit meer met de aanstelling van Blind, wordt totaal niet serieus genomen door de spelers heb ik het idee.
Het zou me niet verbazen als een handvol vedette dus gewoon niet meer voor Oranje willen spelen en er zijn sommige die we écht niet kunnen missen, want ook in 2014 is daar nog geen vervanger voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef VeX- het volgende:
Heerlijk Van Gaal als bondscoach.
Nu zullen al die vedettes bij Oranje zich wel twee keer bedenken voordat ze een grote bek opzetten of hun taak maar op halve kracht uitvoeren.
Van Gaal
Ja, hij is zo mager. En zijn gelaat lijkt wel bedekt met lauriergelatine.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
wat is met zijn gezicht gebeurd?
botoxquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
wat is met zijn gezicht gebeurd?
Jij kent zijn trainingsmethodes?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef NLGooner het volgende:
Neeeeee zie zojuist dat Van Gaal het is geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een waardeloze keuze.
En dan zeggen mensen dat hij 'wat geleerd' zou hebben van zijn fouten. Over het algemeen worden ouderen alleen maar extremer in hun eigenaardigheden. Hoe dat er bij Louis uit gaat zien gaan we meemaken. Het enige om je op te verheugen. Nederland voetbal grootmacht af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Gaal is de slechtste keus die je maar kon bedenken..zeg maar dag met je handje tegen dat WK![]()
De KNVB leert niet van fouten in het verleden kennelijk. Van Gal maakte Oranje kapot door het als een clubteam te benaderen en veel te veel te trainen, dankzij hem hebben we het WK in 2002 gemist. En die vent is echt niet veranderd, heeft nog steeds hetzelfde bord voor zijn kop. Aj aj aj wat een zwarte dag weer voor het Nederlandse voetbal
Van Gaal heeft zeker niet geleerd, anders had hij nog wel bij Bayern gezeten. Hij deed het aanvankelijk goed maar heeft het verziekt door zijn persoonlijkheidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat hij 'wat geleerd' zou hebben van zijn fouten. Over het algemeen worden ouderen alleen maar extremer in hun eigenaardigheden. Hoe dat er bij Louis uit gaat zien gaan we meemaken. Het enige om je op te verheugen. Nederland voetbal grootmacht af.
Ik weet hoe het in het verleden ging en heb geleerd dat hij toen te veel clubcoach was voor een bondscoach. En Van Gaal is begonnen met Robben op rechts.quote:
Ja een groep met Portugal en Ierland is hetzelfde als een groep met Turkije en pakweg Roemeniequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:34 schreef popolon het volgende:
Nou dat wordt wéér een WK missen onder Van Gaal.
Ja, want Portugal was destijds zeer matig, misschien weet je het nog, maar op het WK kwamen ze niet eens de groepsfase door en ze zaten met landen als VS, Zuid-Korea en Polen (en verloren van Zuid-Korea en VS). Ierland stelde ook niet zoveel voor, beetje niveau Turkije.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja een groep met Portugal en Ierland is hetzelfde als een groep met Turkije en pakweg Roemenie![]()
Nederland is er gewoon bij in 2014, zo ver is Oranje nu ook weer niet afgegleden.
Wie zegt dat Kees Jansma perschef blijft?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net dat deze twee weer gaan samenwerken haha
Piepelmanager*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef NLGooner het volgende:
Ik had toch meer gehoopt op een peoplemanager. Denk ook niet dat de spelers zitten te wachten op een dictator als coach
Dat gaat niet goed komen nee. Dit wordt een clash zoals het was tussen Koeman (Trainer) en Van Gaal (Technisch Directeur) bij Ajax.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Ik zie het gezicht al van alle Duitsers als ze horen dat Van Gaal de nieuwe bondscoach wordt van Oranje, die hebben het niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Noem 1 ander serieus voetballand waarvan een coach wordt aangetrokken die eerder met datzelfde land een WK heeft gemist![]()
Je kunt Jansma toch niet verwijten dat Nederland slecht heeft gepresteerd tijdens het EK?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat Kees Jansma perschef blijft?
In scene gezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Is niet echt man! Heeft Jansma (en van Gaal ook overigens) wel is wat over gezegd. reclame 'stunt'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Sorry man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hey party pooper, moet je niet hardop zeggen haha
quote:Schreuder ook slachtoffer van wijzigingen staf Oranje
Op verzoek van de nieuwe bondscoach Louis van Gaal neemt de KNVB afscheid van de technische staf die onder Bert van Marwijk werkte. Van Gaal neemt Danny Blind mee als assistent. De rest van de nieuwe staf is nog niet bekend.
Keeperstrainer Ruud Hesp, videoanalist Wim Rip en looptrainer Egid Kiesouw vertrekken allen bij Oranje. Bovendien wordt de komst van de al vastgelegde Alfred Schreuder (foto) geannuleerd. Hij zou Phillip Cocu in het komende seizoen vervangen.
Schreuder zou zijn werkzaamheden bij Oranje combineren met die bij FC Twente, waar hij assistent is van Steve McClaren.
Kiesouw gaat fulltime aan de slag bij PSV, waar hij met Dick Advocaat zal samenwerken. Hij is de opvolger van inspanningsfysioloog Luc van Agt.
Waar de toekomst van Hes en Rip ligt is nog niet duidelijk. Ook is nog niet bekend of perschef Kees Jansma en teammanager Hans Jorritsma aanblijven.
Blind zit er voor de flauwe woordgrapjes als het spel niet om aan te zien is... zodat er toch nog gelachen kan worden tijdens de kwalificatiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben benieuwd of de spelers na een strak regime van Van Marwijk op deze dictator zitten te wachten.
Kan best wel wat worden hoor, maar waarom nou weer Blind als assistent, allemachtig zeg
Ajax FC binnenkortquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:51 schreef Tjacka het volgende:
Hahahaha dit wordt geniaal.
scholletje
van gaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |