Ik weet hoe het in het verleden ging en heb geleerd dat hij toen te veel clubcoach was voor een bondscoach. En Van Gaal is begonnen met Robben op rechts.quote:
Ja een groep met Portugal en Ierland is hetzelfde als een groep met Turkije en pakweg Roemeniequote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:34 schreef popolon het volgende:
Nou dat wordt wéér een WK missen onder Van Gaal.
Ja, want Portugal was destijds zeer matig, misschien weet je het nog, maar op het WK kwamen ze niet eens de groepsfase door en ze zaten met landen als VS, Zuid-Korea en Polen (en verloren van Zuid-Korea en VS). Ierland stelde ook niet zoveel voor, beetje niveau Turkije.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja een groep met Portugal en Ierland is hetzelfde als een groep met Turkije en pakweg Roemenie![]()
Nederland is er gewoon bij in 2014, zo ver is Oranje nu ook weer niet afgegleden.
Wie zegt dat Kees Jansma perschef blijft?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net dat deze twee weer gaan samenwerken haha
Piepelmanager*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:36 schreef NLGooner het volgende:
Ik had toch meer gehoopt op een peoplemanager. Denk ook niet dat de spelers zitten te wachten op een dictator als coach
Dat gaat niet goed komen nee. Dit wordt een clash zoals het was tussen Koeman (Trainer) en Van Gaal (Technisch Directeur) bij Ajax.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Ik zie het gezicht al van alle Duitsers als ze horen dat Van Gaal de nieuwe bondscoach wordt van Oranje, die hebben het niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:17 schreef TLC het volgende:
Noem 1 ander serieus voetballand waarvan een coach wordt aangetrokken die eerder met datzelfde land een WK heeft gemist![]()
Je kunt Jansma toch niet verwijten dat Nederland slecht heeft gepresteerd tijdens het EK?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat Kees Jansma perschef blijft?
In scene gezet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Is niet echt man! Heeft Jansma (en van Gaal ook overigens) wel is wat over gezegd. reclame 'stunt'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef MakkieR het volgende:
Sorry man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
hey party pooper, moet je niet hardop zeggen haha
quote:Schreuder ook slachtoffer van wijzigingen staf Oranje
Op verzoek van de nieuwe bondscoach Louis van Gaal neemt de KNVB afscheid van de technische staf die onder Bert van Marwijk werkte. Van Gaal neemt Danny Blind mee als assistent. De rest van de nieuwe staf is nog niet bekend.
Keeperstrainer Ruud Hesp, videoanalist Wim Rip en looptrainer Egid Kiesouw vertrekken allen bij Oranje. Bovendien wordt de komst van de al vastgelegde Alfred Schreuder (foto) geannuleerd. Hij zou Phillip Cocu in het komende seizoen vervangen.
Schreuder zou zijn werkzaamheden bij Oranje combineren met die bij FC Twente, waar hij assistent is van Steve McClaren.
Kiesouw gaat fulltime aan de slag bij PSV, waar hij met Dick Advocaat zal samenwerken. Hij is de opvolger van inspanningsfysioloog Luc van Agt.
Waar de toekomst van Hes en Rip ligt is nog niet duidelijk. Ook is nog niet bekend of perschef Kees Jansma en teammanager Hans Jorritsma aanblijven.
Blind zit er voor de flauwe woordgrapjes als het spel niet om aan te zien is... zodat er toch nog gelachen kan worden tijdens de kwalificatiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben benieuwd of de spelers na een strak regime van Van Marwijk op deze dictator zitten te wachten.
Kan best wel wat worden hoor, maar waarom nou weer Blind als assistent, allemachtig zeg
Ajax FC binnenkortquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:51 schreef Tjacka het volgende:
Hahahaha dit wordt geniaal.
scholletje
van gaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |