De woorden 'van dit niveau' waren behoorlijk overbodig in m'n zin merk ik nu.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:18 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Van het niveau Vlaar, Van der Wiel, Willems en Bouma bedoel je?
Alsof een assistent bij Van Gaal ook maar iets in de melk te brokkelen heeft. Die zit daar meer om het vak te leren dan om daadwerkelijk iets toe te voegen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik zit meer met de aanstelling van Blind, wordt totaal niet serieus genomen door de spelers heb ik het idee.
Het zou me niet verbazen als een handvol vedette dus gewoon niet meer voor Oranje willen spelen en er zijn sommige die we écht niet kunnen missen, want ook in 2014 is daar nog geen vervanger voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:39 schreef VeX- het volgende:
Heerlijk Van Gaal als bondscoach.
Nu zullen al die vedettes bij Oranje zich wel twee keer bedenken voordat ze een grote bek opzetten of hun taak maar op halve kracht uitvoeren.
Van Gaal
Ja, hij is zo mager. En zijn gelaat lijkt wel bedekt met lauriergelatine.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
wat is met zijn gezicht gebeurd?
botoxquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
wat is met zijn gezicht gebeurd?
Jij kent zijn trainingsmethodes?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef NLGooner het volgende:
Neeeeee zie zojuist dat Van Gaal het is geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een waardeloze keuze.
En dan zeggen mensen dat hij 'wat geleerd' zou hebben van zijn fouten. Over het algemeen worden ouderen alleen maar extremer in hun eigenaardigheden. Hoe dat er bij Louis uit gaat zien gaan we meemaken. Het enige om je op te verheugen. Nederland voetbal grootmacht af.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Gaal is de slechtste keus die je maar kon bedenken..zeg maar dag met je handje tegen dat WK![]()
De KNVB leert niet van fouten in het verleden kennelijk. Van Gal maakte Oranje kapot door het als een clubteam te benaderen en veel te veel te trainen, dankzij hem hebben we het WK in 2002 gemist. En die vent is echt niet veranderd, heeft nog steeds hetzelfde bord voor zijn kop. Aj aj aj wat een zwarte dag weer voor het Nederlandse voetbal
Van Gaal heeft zeker niet geleerd, anders had hij nog wel bij Bayern gezeten. Hij deed het aanvankelijk goed maar heeft het verziekt door zijn persoonlijkheidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:03 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
En dan zeggen mensen dat hij 'wat geleerd' zou hebben van zijn fouten. Over het algemeen worden ouderen alleen maar extremer in hun eigenaardigheden. Hoe dat er bij Louis uit gaat zien gaan we meemaken. Het enige om je op te verheugen. Nederland voetbal grootmacht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |