SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Dat zou beter bij de naam FAMC passen ja... maar het gaat eigenlijk over aliens, mecha's, kwade overheden en het omzetten van poep in energie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een slice-of-life over een groep animeïsten (wij, gegenderbend natuurlijk) die samen een band beginnen?
Hihi. Ik ga het toch ergens opslaan. Misschien kan ik er nog een hele slechte Flash-animatie van maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robert heeft plannen voor een nieuwe anime. Het teruglezen wel waard.
Nee. Het is veel beter.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een slice-of-life over een groep animeïsten (wij, gegenderbend natuurlijk) die samen een band beginnen?
Dat klinkt origineel. Anime zijn niet origineel. We moeten iets hebben dat de gemiddelde Japnner herkent. Dus een protagonist met zo min mogelijk eigenschappen en meisjes heel veel meisjes. Ik dacht aan de voorzitter van de leerlingenraad, een tsundere, een zusje, een jeugdvriendin en dan natuurlijk ook nog gewoon een tweede viool zodat de protagonist niet vriendeloos lijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat zou beter bij de naam FAMC passen ja... maar het gaat eigenlijk over aliens, mecha's, kwade overheden en het omzetten van poep in energie.
Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
FULL SCALE INTERGALACTIC BATTLE JE WEET ZELF.
Ik vind dat er mecha's in voor moeten komen die lijken op diclonii in dat ze ook een variabel aantal onzichtbare armen/ledematen hebben met verschillende kracht, en dat het uiteindelijk aan de bestuurder is deze zo effectief mogelijk te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat klinkt origineel. Anime zijn niet origineel. We moeten iets hebben dat de gemiddelde Japnner herkent. Dus een protagonist met zo min mogelijk eigenschappen en meisjes heel veel meisjes. Ik dacht aan de voorzitter van de leerlingenraad, een tsundere, een zusje, een jeugdvriendin en dan natuurlijk ook nog gewoon een tweede viool zodat de protagonist niet vriendeloos lijkt.
Als het maar niet op een meisjesschool is, want dan kan ik niet meedoenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is deze.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als het maar niet op een meisjesschool is, want dan kan ik niet meedoen
Anders wil ik wel de tsundere spelen. N-niet voor jullie maar omdat ik niet kan weigeren, baka!quote:
Wil je niet in mijn anime spelen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Anders wil ik wel de tsundere spelen. N-niet voor jullie maar omdat ik niet kan weigeren, baka!
Hmm, ze is denk ik toch wel een beetje tsundere. Yandere in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Arashimashou het volgende:
Tsun tsun Klipnap? KweenieNiet beter een yandere?
Geen idee. Je kan er nog op stemmen op Animees, het is mogelijk dat dit de derde serie wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
En deze epicness
Ik kan niet wachten.
Gaat dit de serie worden die we gezamenlijk gaan volgen?
Heb jij mijn concept op de vorige pagina gelezen, mschol? Je zult zien dat het echt niet dertien in een dozijn is.quote:
Wie is Anno?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb jij mijn concept op de vorige pagina gelezen, mschol? Je zult zien dat het echt niet dertien in een dozijn is.
Ik hoop echt dat Anno dan op een of ander filmfestival mijn anime gaat ophemelen.
Eigenlijk wel omdat ecchi titulerend moet werken. Al snap ik niet hoe je de close-ups van Wanko's borsten, Rea's veelvuldige naaktheid en Aria's... sexy alcoholisme gemist kunt hebben. In aflevering 11 droeg Wanko niet eens ondergoed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:48 schreef mschol het volgende:
Sankarea had zoveel potentie.. en dan eindigd die serie zo?
beter komt er dan nog een 2de seizoen
en dan ook nog eens te bedenken dat het een ecchi serie is, totaal niks van gemerkt (which is a good point, dan is het er niet storend in verwerkt)
* Repelsteeltju hoopt stiekem dat Joshiraku de derde serie gaat worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan er nog op stemmen op Animees, het is mogelijk dat dit de derde serie wordt.
* .Cake. gaat na het weekend kijken welke series verkozen zijn.
Hup stem erop. Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk wel omdat ecchi titulerend moet werken. Al snap ik niet hoe je de close-ups van Wanko's borsten, Rea's veelvuldige naaktheid en Aria's... sexy alcoholisme gemist kunt hebben. In aflevering 11 droeg Wanko niet eens ondergoed.
[..]
* Repelsteeltju hoopt stiekem dat Joshiraku de derde serie gaat worden.
Ik kan natuurlijk altijd nog stemmen om de kans daarop te vergroten maar dat zou een poll een beetje nutteloos maken.
Link naar Robin's concept? Omdat mijn aanpassingen verworpen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spuitelf ts![]()
Spijt? Waarom?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb voor Klipnap toendertijd op Kokoro Connect gestemd. Daar heb ik nu spijt van.
Sword Art Online is beter.quote:
quote:Anno became disenchanted with the Japanese "otaku" lifestyle, considering it a form of forced autism.
Vette anime he?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
2 episodes te gaan en dan al weer E7 afgekeken
Hihahoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb voor Klipnap toendertijd op Kokoro Connect gestemd. Daar heb ik nu spijt van.
In elk geval lekker vrolijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Waar is je avatar eigenlijk van, aardbei?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het is Zooey Deschanel, ik zou zeggen in haar rol Jess uit the New Girl. Een leuke serie als je het mij vraagt jammer dat ik 'm niet bijgehouden heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:28 schreef robin007bond het volgende:
Waar is je avatar eigenlijk van, aardbei?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou dat was E7 goede serieGeen idee, ik snap het niet helemaal. Kijk AO, daar is Eureka ook in betrokken, denk ik zoals ik al zei: ik snap het niet helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Hij staat al in m'n "plan to read".quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:22 schreef Easymodo het volgende:
Als ik jullie een manga moest aanraden, dan was dat oyasumi punpun.
10/10
Uhu.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nou dat was E7 goede serieI know man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is Zooey Deschanel, ik zou zeggen in haar rol Jess uit the New Girl. Een leuke serie als je het mij vraagt jammer dat ik 'm niet bijgehouden heb.
Nee. Volgens mij ben je de enige.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand hier verder al Battle Royale gelezen?
Haten op Shinjiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
nou begin ik opnieuw met eva erger me gelijk al aan shinji
Dat hebben veel mensen ook met Guilty Crown gehad. Stiekem ben je toch benieuwd naar hoe het verder gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom ik überhaupt nog Accel World kijkMaar toch blijf ik kijken.
Tuurlijk. Jaren geleden. De film, ik ken alleen de film.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:34 schreef Klipnap het volgende:
Heeft iemand hier verder al Battle Royale gelezen?
Lezen! Nu!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jaren geleden. De film, ik ken alleen de film.
Inb4 boku no picoquote:
Nee. Vertel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over manga en novels en dergelijke.
Ja.quote:
tgaerghae4ormgaeromgkoaermgkopaemgquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik strips wil lezen neem ik de donald duck.
Scanlations?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik strips wil lezen neem ik de donald duck. Ik kan geen moonspeak namelijk.
Nee, niet weer Welsch Afrikaansquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
tgaerghae4ormgaeromgkoaermgkopaemg!
deze manquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als ik strips wil lezen neem ik de donald duck.
Klopt. Bijgehouden? Het is maar 1 seizoen tot dusver. De moeite waard al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is Zooey Deschanel, ik zou zeggen in haar rol Jess uit the New Girl. Een leuke serie als je het mij vraagt jammer dat ik 'm niet bijgehouden heb.
Niet echtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom? En waarom kijk je dan wel fansubs? Dat is een beetje tegenstrijdig
Maar bij scanlations is dat ook..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet echtFansubs omdat ik het anders niet kan volgen, maar verder is het uiterlijk precies hetzelfde. Natuurlijk niet ideaal, maar goed.
Ja. Nee wil ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar bij scanlations is dat ook..
Het enige verschil is dat de Japanse tekstballontjes worden weggeveegd en daar Engelse tekst wordt geplaatst. Af en toe een translation note, maar dat is het wel.
Bepaal ik zelf wel.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:58 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Le jij kunt niet zomaar le Mordor binnenlopen.
Ik was een fan van EVA zoals jij, maar toen kreeg ik een lans van Longinus in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel.
[/pubermodus]
Sorry Arashi.
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik was een fan van EVA zoals jij, maar toen kreeg ik een lans van Longinus in mijn gezicht.
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik was een fan van EVA zoals jij, maar toen kreeg ik een lans van Longinus in mijn gezicht.
Nee het is pi piri pi piri piquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
puripuripuri.... nee faal.
Zo ziet 't plaatje eruit:
[ afbeelding ]
*sowiesoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik ga het zowiezo kijken alleen jammer dat het in stage periode is
*soberzoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
*sowieso
En tja, je hebt denk ik wel tijd voor een episode per week toch?
demo sore tte BOKU no "ai" na noquote:
xdcc dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef mschol het volgende:
ik ben te lui om de releases van kazo no kanojo x te downloaden via gotspeed... maar baka heeft batch nog niet geapproved
Ik had die wel al online verwachtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:11 schreef robin007bond het volgende:
Fuck. Ik kan gewoon niet wachten op Sword Art Online
Als ze deze meuk verpesten, dan weet ik het niet meer.
Subbers nemen waarschijnlijk de tijd om dit pareltje te subben. Snap ik ook wel.quote:
Nazo no kanojo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:16 schreef mschol het volgende:
ik ben te lui om de releases van kazo no kanojo x te downloaden via gotspeed... maar baka heeft batch nog niet geapproved
Je moet je angsten confronteren.quote:
Ja, ik heb de eerste drie... misschien vier afleveringen op tv gezien en daarna heb ik het om de een of andere reden niet meer gevolgd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Bijgehouden? Het is maar 1 seizoen tot dusver. De moeite waard al zeg ik het zelf.
Het is raar maar ik wil weer dat Accel World weer meer zoals Sankarea wordt, belachelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik vraag me steeds af waarom ik überhaupt nog Accel World kijkMaar toch blijf ik kijken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet je angsten confronteren.![]()
En .. Het is niet heel anders dan tongen. Dus ik snap niet waarom mensen het speeksel uitwisselen via de vinger in eens super ranzig vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker inderdaad.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]Lekker is het natuurlijk niet, maar het is in wezen toch niet heel anders dan zoenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker inderdaad.
Dat is het zeker wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker is het natuurlijk niet, maar het is in wezen toch niet heel anders dan zoenen?
Zoenen? Bah dat is viesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekker is het natuurlijk niet, maar het is in wezen toch niet heel anders dan zoenen?
Ik snap het probleem echt niet. Goed, ik zoen natuurlijk ook liever en op die manier de liefde delen doe ik ook niet graag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:
De handeling is helemaal anders. Er is geen contact tussen de li... wacht even hier ga ik niet serieus op reageren
quote:
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef Arashimashou het volgende:
Oke, ik weet niet of ik dit helemaal goed volg... Wat uitwisseling van speeksel betreft is het grotendeels gelijk, hoewel ik weinig kan zeggen over de hoeveelheid. De uitwisseling van speeksel is naar mijn mening echter slechts een bijproduct, en niet datgene wat een tongzoen goed zou maken.
Niet dat ik enige ervaring heb met een van beide methodes
Maar waarom is tongen minder ranzig dan via de vinger speeksel uitwisselen? Alleen omdat het volgens fatsoens- en gedragsregels minder aanvaardbaar wordt geacht?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, jij probeert het té rationeel te bekijken.
Iets rationeel bekijken is schijtsimpel, je moet alleen weten wanneer het genoeg is.
In dit geval hebben wij het over algemene fatsoens- en gedragsregels.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:39 schreef Klipnap het volgende:
Zou er een subgroep zijn met Comic Sans?ik zou alleen daarom al een anime kijken als hij gesubt is met comic sans.
Oké, hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:43 schreef Arashimashou het volgende:
Er zijn genoeg mensen die elkaar gewoon in de bek spugen ja. Voor veel mensen echter zal dit geen acceptabel alternatief zijn. Leuk dat er mensen zijn die dat willen, maar ik heb er weinig mee te maken.
Ik wil niet weten wat voor puur beeldmateriaal (dus zonder dat het echt voor onze neus gebeurt met geur en al) er nodig is om jou en ik kotsend over de gootsteen te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, hier ben ik het mee eens.
Maar!~ Of ik het nou echt ranzig vind. Tja, ik vind het niet fatsoenlijk, maar ik lig niet kostend over de gootsteen.
Oké, onze grenzen liggen wat hoger. Dat kloptquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor puur beeldmateriaal (dus zonder dat het echt voor onze neus gebeurt met geur en al) er nodig is om jou en ik kotsend over de gootsteen te krijgen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat voor puur beeldmateriaal (dus zonder dat het echt voor onze neus gebeurt met geur en al) er nodig is om jou en ik kotsend over de gootsteen te krijgen.
Oh, maar ik heb nog wel leuke linkjes voor je anders. Geef een gil en je hebt genoeg in DM om een weekje te spugen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oké, onze grenzen liggen wat hoger. Dat klopt
'Nog niet die van dit seizoen, heb laatst wel (in voorbereiding) de eerste serie gekeken!quote:
Is het legaal?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar ik heb nog wel leuke linkjes voor je anders. Geef een gil en je hebt genoeg in DM om een weekje te spugen.
joooohoiquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga al die bagger niet terug lezen, dus bij deze; hallo leute.
Ok. Ik geef een gil. Laat mij maar kotsenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar ik heb nog wel leuke linkjes voor je anders. Geef een gil en je hebt genoeg in DM om een weekje te spugen.
Koel!quote:
Axel's World.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
fuck_off_vetzak.png
Aww. Waar is dat van?
Bij zoenen is speeksel een bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet je angsten confronteren.![]()
En .. Het is niet heel anders dan tongen. Dus ik snap niet waarom mensen het speeksel uitwisselen via de vinger in eens super ranzig vinden.
Welterusten. Morgen ga ik naar een AniWay meet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:39 schreef Arashimashou het volgende:
Genoeg gates voor vandaag. Morgen ga ik met steins weer verder.
Trusten.
Dat had ik ook bevestigd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij zoenen is speeksel een bijkomstigheid.
Gaat allemaal om associatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat had ik ook bevestigd.
Maar in principe gebeurt er wel hetzelfde. Dus ik snap niet dat mensen het dan in eens vies gaan vinden.
nu nog wel ja...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik raad trouwens iedere man hier aan om af te bouwen met porno.
Ik voel me clean.
Zie edit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bovenste?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand een goeie loli hentai?
Ik ken er geen. Sorry bro.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken wel shota hentaiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef Klipnap het volgende:
http://encyclopediadramatica.se/Boku_No_Picoquote:His personality is childish, for the most part, except for when he is buttfucking another boy, in which case he acts like a naggy housewife who doesn't feel like she gets enough out of the relationship. He doesn't have any friends, sans two other boys and a grown man who only use him for sex.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:56 schreef Klipnap het volgende:
http://encyclopediadramatica.se/Boku_No_Pico![]()
![]()
Ik kan weer niet slapen door EVA.
Elke keer blijf ik er maar over denken. Het houdt me wakker.![]()
En morgen moet ik nog vroeg op ook.![]()
![]()
Ik heb nog geen tijd gehad om er naar te luisteren, maar ik ga er zeker mee bezig! Vanmiddag heb ik pas een beetje tijd om er aan te besteden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maar wat vond je van het lijstje wat ik je stuurde? Moet ik nog doorgaan?Yup, dit is de derde, van de week uitgekomen. Zijn losse sketches, best grappig. De eerste bevat zelfs Ringo! <3quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:22 schreef Klipnap het volgende:
Wat? Zijn er OVA's van Nichibro's?
Die moet ik nog kijken dus
Ringo
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
al lang gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik raad trouwens iedere man hier aan om af te bouwen met porno.
Ik voel me clean.
Schoner geweten ook. Vrouwen als lustobject zien is niet goed, maar in porno is dat heel normaal.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Gezien
Muv Luv
Campione
Famiglia Arcana
Moyashimon Returns
- ga ik allemaal volgen
Aan het downloaden
Joshiraku (nog niet gevonden)
Danshi Koukousei no Nichijou
Jinrui wa Suitai Shimashita
Tari tari
Binbougami ga!
Dakara boku wa, H ga dekinai
Koi to Senkyo to Chocolate
(bedankt Cake. scheelde mij zoeken)
[ Bericht 6% gewijzigd door wdn op 07-07-2012 10:54:14 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Al gezien:
7 - Jinrui wa Suitai Shimashita
6,3 - La Storia della Famiglia Arcana
6,8 - Tari tari
7,45 - Binbougami ga!
7,6 -Uta Koi
6,9 - Koi to Senkyo to Chocolate
Het leukste wat ik op dit moment kijk is Space Brothers. Het leukste van het seizoen is Uta Koi, hoewel ik denk dat alle series behalve Famiglia Arcana meer potentieel hebben. Uta Koi heeft nu al duidelijk gemaakt wat het gaat doen en mijn score daarvan zal waarschijnlijk niet veel hoger of lager worden dan het nu is.
Wil ik nog zien:
Joshiraku
De OVA's van Danshi Koukousei no Nichijou. (dankje Cake)
Onder hen is mijn Zusje (beter bekend als 'Who is Imouto of Kono Naki ni Hitori, Imouto ga Iru')
Kokoro Connect (de pre-air telt niet)
Sword Art Online
Aruvu Rezuru: Mechanised Fairies“An interesting thing is a good thing.”![]()
Belachelijk.quote:Abiding by his father's will, Shougo was transferred into an academy where many young girls attend. It appears as though his younger sister (separated from him at birth) also attends this academy, and that she is trying to get closer to him without letting him know who she actually is. Problem is, Shougo seems to be popular with the other girls as well! Can Shougo "properly" reunite with his little sister and while making a girlfriend at the same time?!
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Haast jaloers isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Yeaaah, over een kleine 15 uurtjes gaat onze lan party weer van startquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Arashimashou op 07-07-2012 11:08:36 ]![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:00 schreef Arashimashou het volgende:
Happy Birthday.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast plaatst alleen links naar 4chan (loli threads) en torrents.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ja, hij zal wel niet op twitter zelf iets plaatsenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Happy Birthday.
Die gast plaatst alleen links naar 4chan (loli threads) en torrents.Ik dacht dat hij die threads zelf maakte. Een keer via torrent de zip 'More Loli.rar' gehaald. Zaten best wel wat comics bij.
![]()
Gezien zijn achtergrond verwachtte ik dat wel een beetje eigenlijk.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hahaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gezien zijn achtergrond verwachtte ik dat wel een beetje eigenlijk.![]()
![]()
Rahxephon aan het downloaden ben benieuwd of het wat is/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Die was goed!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rahxephon aan het downloaden ben benieuwd of het wat is
Beatus vir qui suffert tentationem.
Nou, eigenlijk niet. Moet alles nog inpakken voor de lan party straks
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wat gaan jullie allemaal doen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nou, eigenlijk niet. Moet alles nog inpakken voor de lan party straks![]()
Een kameraad van mij moet Death Note nog kijken, dus die zetten we achter een laptop met Death Note. Ik ga denk ik als een ekte nerd proberen wat games uit te spelen die ik nog heb liggenquote:Oja, en we gaan pizza bestellen uiteraard. EN, waarschijnlijk wat Battlefield 3 spelen
Gelukkig doen we dit maar 2x per jaar, want ik houd het meestal niet langer dan 35 uur vol
Oh ik moet ook nog eens Death Note kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een kameraad van mij moet Death Note nog kijken, dus die zetten we achter een laptop met Death Note. Ik ga denk ik als een ekte nerd proberen wat games uit te spelen die ik nog heb liggenOja, en we gaan pizza bestellen uiteraard. EN, waarschijnlijk wat Battlefield 3 spelen
Gelukkig doen we dit maar 2x per jaar, want ik houd het meestal niet langer dan 35 uur vol
Succes met vierkante ogen krijgen
En trouwens:![]()
![]()
![]()
Death Note = obligatory. 37 episodes volgens mij? Ben je zo doorheenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oh ik moet ook nog eens Death Note kijken
Succes met vierkante ogen krijgen
En trouwens:[ afbeelding ]
En ik zal proberen tussen door wat te FOK!'en
quote:![]()
Genieten he?
Ja stiekem wel. Ik houd van rondvliegende ledematen en de geluiden die ze maken!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ergens is klipnap stiekem gewoon een enorme gurofreak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja stiekem wel. Ik houd van rondvliegende ledematen en de geluiden die ze maken!als je het wat milder (naja, geen gore iig, wel wat andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) zoekt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
als je het wat milder (naja, geen gore iig, wel wat anders) zoekt:
Geen gore, wel goorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ach... ik vond de serie over het algemeen behoorlijk mild (en tevens teleurstellend, had meer development verwacht eigenlijk).quote:![]()
Die is goed ja! Eigenlijk vond ik hem leuker dan NGE toendertijd, al kan ik mij het plot niet helemaal meer voor de geest halen. Misschien moet ik hem nog maar eens zien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Rahxephon aan het downloaden ben benieuwd of het wat isANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik heb er ook veel van gehoord. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die is goed ja! Eigenlijk vond ik hem leuker dan NGE toendertijd, al kan ik mij het plot niet helemaal meer voor de geest halen. Misschien moet ik hem nog maar eens zien.![]()
never heard of it..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:02 schreef Klipnap het volgende:
Niemand hier heeft IJsbeer Cafe afgekeken toch?![]()
![]()
In de altijd interessante serie van 'Arashimashou eet', deze keer heerlijke Hollandse kersen.
![]()
![]()
![]()
Wat me natuurlijk meteen hieraan doet denken
Ik zal nooit een kers kunnen eten zonder HERROW CHERRY te horen.![]()
Patricia Martinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:03 schreef Arashimashou het volgende:
In de altijd interessante serie van 'Arashimashou eet', deze keer heerlijke Hollandse kersen.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat me natuurlijk meteen hieraan doet denken
Ik zal nooit een kers kunnen eten zonder HERROW CHERRY te horen.![]()
![]()
![]()
Na één aflevering gestopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:02 schreef Klipnap het volgende:
Niemand hier heeft IJsbeer Cafe afgekeken toch?Het was toch niet helemaal wat ik er van gehoopt had.
Is IJsbeer Café nu trouwens al afgelopen?
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik denk het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na één aflevering gestopt.Het was toch niet helemaal wat ik er van gehoopt had.
Is IJsbeer Café nu trouwens al afgelopen?
Morgen begin ik aan ep 5 van Elfen Liedik ga zo met ouders naar Intouchables.
![]()
goeie filmquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:17 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik denk het.
Morgen begin ik aan ep 5 van Elfen Liedik ga zo met ouders naar Intouchables.
![]()
mijn ouders zijn geen bioscoopgangers![]()
![]()
http://jjba.wikia.com/wiki/Main_Page
http://jjba.wikia.com/wik(...)e_Adventure_chaptersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Word dus heel wat anime afleveringen zonder fillers(ze beginnen vanaf Part 1 natuurlijk,komende in Oktober 2012!OVA telt even niet!)![]()
Part 2 lezen
[ Bericht 8% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 07-07-2012 18:46:50 ]![]()
Ik heb weer iemand overgehaald Madoka te kijkenMaar ze heeft nog nooit een anime gezien dus ik weet niet wat het wordt
![]()
![]()
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:04 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb weer iemand overgehaald Madoka te kijkenMaar ze heeft nog nooit een anime gezien dus ik weet niet wat het wordt
![]()
![]()
![]()
In de eerste ep dacht ik dat Hitomi een groene Mahou Shoujo zou worden
En die krantenknipsels waren eng![]()
![]()
Ik dacht... wat hebben ze gesmoked...en: mwa, niet zo heel bijzonder. Maar het draaide bij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
In de eerste ep dacht ik dat Hitomi een groene Mahou Shoujo zou worden
En die krantenknipsels waren eng![]()
Hoe ver ben je met Steins;?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik dacht... wat hebben ze gesmoked...en: mwa, niet zo heel bijzonder. Maar het draaide bij.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:04 schreef Klipnap het volgende:
![]()
![]()
Sword Art Online - 01 [1080p].mkv
Ok gr riaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Roypsv het volgende:
Sommige mensen geilen op anime die zijn zielig en anime is gay![]()
hihiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Roypsv het volgende:
Sommige mensen geilen op anime die zijn zielig en anime is gay![]()
Ach jij neemt het op voor pis vee dus zoveel waarde hoeven we niet te hechten aan jouw meningquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Roypsv het volgende:
Sommige mensen geilen op anime die zijn zielig en anime is gay
quote:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:21 schreef Roypsv het volgende:
Sommige mensen geilen op anime die zijn zielig en anime is gay
Ok.![]()
Boku no Pico.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:24 schreef Roypsv het volgende:
Hoeft ook niet maar even jullie laten beseffen hoe gay het is![]()
* robin007bond checkt postgeschiedenis.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:24 schreef Roypsv het volgende:
Hoeft ook niet maar even jullie laten beseffen hoe gay het is
Fifa 2012 en voetbalfan
Pleb.![]()
Ja maar voetbal is totally not gay... al die mannelijke zwetende semi-pubers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
* robin007bond checkt postgeschiedenis.
Fifa 2012 en voetbalfan
Pleb.![]()
Jij? Computerverslaafd en fappen op anime?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
* robin007bond checkt postgeschiedenis.
Fifa 2012 en voetbalfan
Pleb.![]()
Compters en fappen > FIFAquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Jij? Computerverslaafd en fappen op anime?
Maar goed laten we eerlijk zijn... zelfs bolsjewisme > FIFA is correct.
Ik hou wel van voetbal hoor, maar de FIFA is wel zo gigantisch slecht![]()
![]()
Precies.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja maar voetbal is totally not gay... al die mannelijke zwetende semi-pubers.
En dan nog. Als je zo erg de drang voelt om in een topic te posten om te zeggen dat iets gay is, dan ben je gewoon een vieze tokkie die zijn frustraties moet botvieren op een willekeurige groep.
Ik zie de beste man al met al zijn genetisch inferieure tokkievrienden bier drinkenBAH
![]()
![]()
Leuk toch ditquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
En dan nog. Als je zo erg de drang voelt om in een topic te posten om te zeggen dat iets gay is, dan ben je gewoon een vieze tokkie die zijn frustraties moet botvieren op een willekeurige groep.
Ik zie de beste man al met al zijn genetisch inferieure tokkievrienden bier drinkenBAH
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij zal ooit wel misbruikt zijn of is zo'n psychiatrisch wondertje. Leuk voor de wetenschap, maar niet voor het internet. Dit topic moet rein blijven van dergelijke plebejers.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 19:32:42 ]![]()
Voetbal is niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja maar voetbal is totally not gay... al die mannelijke zwetende semi-pubers.
Maar hij heeft het niet over voetbal want dan had hij het wel over Ajax
Dus de TT 'Roypsv houdt van Boku no Pico' gaat niet door?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij zal ooit wel misbruikt zijn of is zo'n psychiatrisch wondertje. Leuk voor de wetenschap, maar niet voor het internet. Dit topic moet rein blijven van dergelijke plebejers.![]()
![]()
Nah. Dat lokt uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus de TT 'Roypsv houdt van Boku no Pico' gaat niet door?
En straks krijgen we dan nog een heel VoetbalSC hierheen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 19:35:27 ]![]()
Ik zeg doen! :=quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dus de TT 'Roypsv houdt van Boku no Pico' gaat niet door?Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:23 schreef Roypsv het volgende:
Flamen is het animetopic omdat ze gay zijn!!!
Stoer doen tegenover zijn virtuele matties. Aaaight kkstoer jeweetz XD XD XD XD![]()
Sword Art Online.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Nog goede aangerade zomer shounen animes?
Ik weet niet of het shounen is.
Trailer:
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 19:37:14 ]![]()
Ik dacht dat het een gewoon voetbaltopic was.... maar het gaat om het SPEL Fifa? oooooh dat is wel heel slecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]!!!
Stoer doen tegenover zijn virtuele matties. Aaaight kkstoer jeweetz XD XD XD XD![]()
Nee SAO is geen shonen.
Accel world wel
Klopt !!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies.
![]()
![]()
Zo... daar is ie ook bekend als... naja wie hij is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, we noemen hem Roykkbal
Wat was er dan?![]()
CR was eerder dan HSquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een trauma aan HorribleSubs.
Ik wacht dus liever even
Tell me more...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb een trauma aan HorribleSubs.
Ik wacht dus liever even![]()
Heeft er iemand nog een mooie naam voor een SS panzer divisie? Alleen serieuze inzendingen alstublieft. En geen echte.![]()
Nou...quote:
Ik vind de typesetting meestal niet zo goed. Dan wacht ik liever tot Commie het script heeft verbeterd.![]()
![]()
Roypsvquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft er iemand nog een mooie naam voor een SS panzer divisie? Alleen serieuze inzendingen alstublieft. En geen echte.![]()
Panzerabteilung stugquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
Heeft er iemand nog een mooie naam voor een SS panzer divisie? Alleen serieuze inzendingen alstublieft. En geen echte./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Hmmm... deze eenheid bestaat voornamelijk uit Tiger tanks...maar ik zal zien.quote:
Update: SS Panzer Division Stug is opweg naar Bratsk, waarna het verdere orders af zal wachten. Waarschijnlijk zal ik ze gebruiken in een aanval op Reinovo.![]()
Ik wist het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Roy staat niet bekend als de meest intelligente
Hahahaha. Hemeltje lief.![]()
Het is een grote debiel, helaas voor jullie is hij erachter gekomen hoe je ook in andere topics komt. Sorry namens de rest van FUT denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist het.
Hahahaha. Hemeltje lief.![]()
![]()
Het zijn geen Welsche uitspraken. Ik communiceer met de vierde dimensiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doe gewoon een van de beroemde Welsche uitspraken/vloeken van Robin.![]()
![]()
(random nummer) battlion/Pz Lehrquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hmmm... deze eenheid bestaat voornamelijk uit Tiger tanks...maar ik zal zien./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik moet wel iets enigszins origineels hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Doe gewoon een van de beroemde Welsche uitspraken/vloeken van Robin.![]()
![]()
Het is al goed man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is een grote debiel, helaas voor jullie is hij erachter gekomen hoe je ook in andere topics komt. Sorry namens de rest van FUT denk ik![]()
![]()
Ik vind het wel gezellig... maar goed ik ben dan ook gek.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is een grote debiel, helaas voor jullie is hij erachter gekomen hoe je ook in andere topics komt. Sorry namens de rest van FUT denk ik![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn geen Welsche uitspraken. Ik communiceer met de vierde dimensiekristalkind?
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De naam Lehr bewaar ik nog even totdat ik de Königstiger kan bouwen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
In 2022, humanity has finally ...
created a complete virtual reality
... het is net accell world
oh wacht zelfde makers
SAO <3Beatus vir qui suffert tentationem.
Deze is wel beter dan Accel World hoop ik?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef wdn het volgende:
oh wacht zelfde makers
SAO <3
En Accel World was toch van Gainax?![]()
thx ziet er goeduit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sword Art Online.
Ik weet niet of het shounen is.
Trailer:
btw
Dreamersfight part 2 is uit.![]()
NEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef wdn het volgende:
oh wacht zelfde makers
SAO <3
Hopelijk heeft deze wél een verhaal![]()
![]()
Hmm. Deze ziet er ook echt wel veel beter uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE
Hopelijk heeft deze wél een verhaal
En Gainax maakt de laatste tijd alleen prutanime. Waar zijn de tijden van Gurren Lagann, NGE, FLCL!?
Sinds Anno weg is gaat het mis.
Accel World is wel van dezelfde schrijver, maar deze adaptatie wordt door een andere studio gedaan.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2012 19:57:35 ]![]()
oh man man man man
Het begint echt met een gevecht tegen een low level beest
Medieval setting!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze is wel beter dan Accel World hoop ik?
En Accel World was toch van Gainax?
en oh dacht dat ik ergens zag dat het dezelfde was.Beatus vir qui suffert tentationem.
Nee hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef wdn het volgende:
oh man man man man
Het begint echt met een gevecht tegen een low level beest
Als de protagonist maar niet zo'n moraalridderjankerd is als Haruyuki.![]()
IK OOK!quote:
Het zwijntje moet altijd een keer winnen! Al is het 1 keer.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik moet nu eerst even bellen, daarna ga ik verderquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:04 schreef wdn het volgende:
[..]
IK OOK!
Het zwijntje moet altijd een keer winnen! Al is het 1 keer.![]()
![]()
omg ze hebben de logout button vergeten
Ik heb wel een paar kritiekpuntjes op Madoka trouwens. Als een echte Madoka-fan ze kan weerleggen, graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb wel een paar kritiekpuntjes op Madoka trouwens. Als een echte Madoka-fan ze kan weerleggen, graag.Wees blij dat het duidelijk eindigt en niet in een trip van Shinji.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb wel een paar kritiekpuntjes op Madoka trouwens. Als een echte Madoka-fan ze kan weerleggen, graag.Ik hou wel van een beetje duidelijkheid op z'n tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: