Tekkit ofc...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:48 schreef TJV het volgende:
Hallon wat mot ik hebben om de tekkitserver te joinen.
grgr
Vraag of het werkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:00 schreef Topiek het volgende:
[..]
Is dat een verzoek om samen te spelen, of een vraag of het werkt?
Geef meer RAM eraan dan (aan de launcher)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
post em nog maar een keer
[ afbeelding ]
wat heb je nodig:
http://www.technicpack.net/tekkit/
Overigens vind ik de launcher nog steeds ruk. Veel te traag en buggy. Maar goed het moet maar.
wel als admin runnen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:08 schreef Johan1994 het volgende:
De launcher doet het niet eens bij mijnHij komt niet veder dan het Checking updates scherm en crasht daarna met een: Dit progamma is gestopt met werken.
tekkitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
post em nog maar een keer
[ afbeelding ]
wat heb je nodig:
http://www.technicpack.net/tekkit/
Overigens vind ik de launcher nog steeds ruk. Veel te traag en buggy. Maar goed het moet maar.
Na 60x proberen geef ik het op *gooit tafel omver*quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wel als admin runnen heen blijven proberen
Had ik ook 3x ofzo de eerste keer
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:08 schreef Johan1994 het volgende:
De launcher doet het niet eens bij mijnHij komt niet veder dan het Checking updates scherm en crasht daarna met een: Dit progamma is gestopt met werken.
DAT HEB IK DUS OOK, volgende kind dat ik zie geef ik een vuist in zijn gezicht >:(quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.Verwijderen en opnieuw proberen etc heb alles al geprobeerd. wordt er helemaal gek van. Vanavond als ik thuis ben ga ik maar weer eens wat proberen
Moest lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
DAT HEB IK DUS OOK, volgende kind dat ik zie geef ik een vuist in zijn gezicht >:(
denk ook niet dat het door java komt. Die launcher is .NET denk ik. Verklaard een hoopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.Verwijderen en opnieuw proberen etc heb alles al geprobeerd. wordt er helemaal gek van. Vanavond als ik thuis ben ga ik maar weer eens wat proberen
Door wie? ...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:31 schreef Mender het volgende:
Hallon, ik ben ook weer terug. En tekkit eindelijk aan de gang gekregen
Jijquote:
Is hij wel volgens GMP methode gevalideert?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is hij wel volgens GMP methode gevalideert?
Tevens zit ik hier vol leed vermaak te genieten van alles en iedereen om heen. Jullie die en server niet werkend krijgen, buren die geen geld meer hebben, studiegenoten die en date hebben maar al te veel gezopen hebben van te voren dus lam zijn en van het leed dat de zon heeft nadat hij in de zee is gezakt.
Met en lekker glaasje schotse granen sap uiteraard.
ALLEEN PORT ME OPA CONSTANT!
Ik vinnem an sich wel lekker klinkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Staat nu op, herrie voor jullie maar goden-muziek voor mij!
ik zal nog ff die post TR-en waarin jij mijn DM postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef bobbernaut het volgende:
Drie doodsverwensingen. Morgen TR machen.
Lekker nummertje maar als we toch nederlands gaan :quote:
Link!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zal nog ff die post TR-en waarin jij mijn DM post
snack exchange doen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:22 schreef gogosweden het volgende:
hey plex, ik heb zo'n usb jiggie besteld, binnen een week is die binnen
is goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:24 schreef MineraalWater het volgende:
Nicee laat maar even weten als je hem hebt.
wat tegen wat?quote:
donno?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Paprikachips en stroopwafels tegen ..?
ok ik weet dat ik oud begin te worden en sommige dingen nooit meer zal snappen (gelukkig niet zou oud als jij Loon) maar TR ? dafuq?quote:
en laat het ook maar aan ons overquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:06 schreef Asy het volgende:
dat bedoel ik maar, laat het maar aan ons "ouwe sokken" pver om de jeugd weer eens fatsoen bij te brengen.
me neitherquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja dat zeker, heb eerlijk gezegd de 2de film nog niet eens gezien
nvm le ik is noep zat in hack en dinges modequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:26 schreef Asy het volgende:
ah ja ofc. technic launcher geupdate en nu kan ik niet inloggen XD
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:15 schreef Asy het volgende:
en OWJA Bitches! ik ben sinds gister 100% zeker toegelaten voor de opleiding HBO Sound Design @ HKU school of Music and Technlogy! het waren een paar lange maanden (voor mij) maar het is eindelijk zover ik mag!
Gewoon die plaatjes goed onthouden met de daarbij behorende antwoorden. Toen ik de 2de keer op ging voor theorie had ik daarvoor wat oefen examens gemaakt, allemaal niet geslaagd. Voor het echte examen wel.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
huibert als ik geen rechten krijg stuur ik je plaatjes van mijn oksels
Done, als ik geen typ heb gemaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Huibster,
Mag ik rechten s'il vous plaît?
Nope.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:08 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie al joinen op mc.beyondsimple.nl? Ik ben benieuwd, duurt echt lang bij mijn host anders.
is het een DNS wijziging? hij verwijst nu naar antanogist dinges (webhoster)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:08 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen jullie al joinen op mc.beyondsimple.nl? Ik ben benieuwd, duurt echt lang bij mijn host anders.
Gisteren in de middag.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een DNS wijziging? hij verwijst nu naar antanogist dinges (webhoster)
zo ja, wanneer heb je die aangepast?
Picsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een bijzondere band met mijn mieren opgebouwd. Als ik ze roep (hun namen zijn Coco, Marly, Sina, Maria-Tai, Frederiksen, Karlo, Mad-Doge, Serialkye, Madre Patu, Serundengang, Karpathiara, Sypohialatta en dan nog die vier hoeren in het hoekje die van hun ouders geen namen kregen), komen ze gewoon naar de zijkant en staren mij aan.
dan zou je verwachten dattie inmiddels wel gewijzigd isquote:
Damn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou je verwachten dattie inmiddels wel gewijzigd is
ach.. ik heb een keer meegemaakt dat het een week (!!!!) duurde voordat een DNS wijziging voor klanten doorgevoerd was door de ISP
Als jij aan mijn uitlegt hoe ik Tekkit werkend krijg geef ik je 99 maagden!quote:
Tekkit downloaden -> Runnen als admin -> ... -> Profit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:53 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Als jij aan mijn uitlegt hoe ik Tekkit werkend krijg geef ik je 99 maagden!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En heeft iemand linkje naar wat ik allemaal nodig heb om op Huib z'n server te spelen?
www.gofuckyourself.comquote:
http://www.technicpack.net/tekkit/quote:
Ik krijg die fout melding zodra ik jouw server join.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
tekkit launcher installeerd alles wat je nodig hebt.
Ja volgens log heb je 0 pluginsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg die fout melding zodra ik jouw server join.
Same, even opnieuw opstarten. Kutlauncher, kuttekkit, kutspel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:40 schreef drumstickNL het volgende:
damn; die launcher werkt soms niet mee. Hij connect niet met minecraft waardoor ik niet kan inloggen.
wtf manquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Als het goed is moet mc.beyondsimple.nl het nu doen!
Stop daarmee.quote:
Hij werkt nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
je had treeassist moeten gebruikenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
FUCKING HOERENTYFUSKUTTERINGKUTCHOPTREE
IK HAK VERDOMME EEN BOOM WEG, DONDERT DE HELE BASIS VAN MIJN UNI MEE WEG
TOM JE HEBT EEN KUTSERVER
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IP 195.211.7X.XX ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ach ja, alles is in één keer wegquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je nu weer in dat kut hol of wat?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:53 schreef gogosweden het volgende:
onweer en gelijk weer stroomuitval
Zweden
neequote:Op zondag 8 juli 2012 10:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zit je nu weer in dat kut hol of wat?
Ja trouwens in zweden kan je super goedkoop dingen inkopen man. Kwam ik laatst achterquote:Op zondag 8 juli 2012 11:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee
gek genoeg heeft dat kleine kutstadje in het noorden een betere power supply dan dat stadje in het zuiden waar mijn ouders vlakbij wonen
zoals wat dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja trouwens in zweden kan je super goedkoop dingen inkopen man. Kwam ik laatst achter
Ja een vriend van mij gaat daar een sniper kopen. En een degelijke videokaart zou daar ook niet al te prijzig zijn.quote:
wapens zijn hier goedkoop iddquote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja een vriend van mij gaat daar een sniper kopen. En een degelijke videokaart zou daar ook niet al te prijzig zijn.
Geen idee, Hij gaat binnekort naar zo'n kerel die echt geld over heeft man die heeft een eigen buggy, 2 quads een boot die eigenlijk voor hem zelf is en hij is pas 16.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wapens zijn hier goedkoop idd
maar is het niet enorm onvoordelig voor jullie om nu in Zweden te kopen? de euro is enorm zwak in de wisselkoers. Ik kan enorm goedkoop spullen in eurolanden kopen nu
Denk het jaquote:
damnquote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Hij gaat binnekort naar zo'n kerel die echt geld over heeft man die heeft een eigen buggy, 2 quads een boot die eigenlijk voor hem zelf is en hij is pas 16.
lossen we wel weer opquote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef mar456 het volgende:
Ik ging dood enz, en toen dropte ik dus zon amulet, komt het niet daardoor xd..
Tevens is het de schuld van de server want die liet mij niet vliegen met zo'n ring xd..
aight aightquote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nein, ze hebben er +10 op stock staat er: Levertijd 1-5 werkdagen.
Wat een groot plaatje!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
TomV deze wilde ik bouwen.
xdxdxdxdxddxdxdxdxdxddxxddxdxrxxddxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxddxdxdxdxxudxdxdxddxdxdxddxdxdxdxdquote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef mar456 het volgende:
Ik ging dood enz, en toen dropte ik dus zon amulet, komt het niet daardoor xd..
Tevens is het de schuld van de server want die liet mij niet vliegen met zo'n ring xd..
weet je wel zeker dat je dns zelf is bijgewerkt?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef -Datdus- het volgende:
Mooi.Ik heb nu één PVP zone in mijn map alle permissies werken nu nog de DNS.
Ja, zo:quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je dns zelf is bijgewerkt?
dat kan je , neem ik aan, zelf toch gewoon wijzigen (de records dus)
zowel transip als bij argeweb zijn m'n wijzigingen direct actief...
hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)quote:
Nee, ik heb wel een oude record met mc.beyondsimple.nl weggehaald? En een nieuwe met het goede ip toegevoegd>?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)
dan had hij allang gepropageerd moeten zijn
niet toevallig een dubbele A record die in de weg zit? of een wildcard domain ? (*.beyondsimple.nl)
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook een record
mc. A <oude ip>
Misschien komt het daardoor? Heb hem weggehaald iig.
we gaan de goeie kant op..quote:Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
*** google-public-dns-a.google.com can't find mc.beyondsimple.nl: Non-existent domain
F-F-F-FAIL!!!!quote:nslookup mc.beyondsimple.nl.beyondsimple.nl 8.8.8.8
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
Non-authoritative answer:
Name: mc.beyondsimple.nl.beyondsimple.nl
Address: 86.89.254.3
Opkankeren met die ellende. Ik wil het niet meer zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar nu?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
we gaan de goeie kant op..
[..]
dat bracht mij op een idee:
F-F-F-FAIL!!!!
[ afbeelding ]
je hebt ergens een A record met mc.beyondsimple.nlquote:
Haha, heb hem toegevoegd. Bedankt iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt ergens een A record met mc.beyondsimple.nl
die veranderden naar mc (domeinnaam wordt automatisch toegevoegd) en dan zou hij het over een paar minuten moeten doen
hoe heb je die area's gedefineerd? vierkant of echt volgens de kustlijn? (indien dat laatste: hoe dan?)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Rood = PVP
Roze (swamps) = kapgebied
Ben je gelijk van die oerlelijke tree-farms af. Op de rest van de map mag je gewoon bouwen.![]()
Metquote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je die area's gedefineerd? vierkant of echt volgens de kustlijn? (indien dat laatste: hoe dan?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey delano kom ook op de tekkit server van Huibster spelen!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef delano.888 het volgende:
OMG ik heb me ineens toch een geniaal idee om andere players te trollen als ik ooit weer online ga bouwen
Ik wacht op 1.3quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey delano kom ook op de tekkit server van Huibster spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |