Moest lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
DAT HEB IK DUS OOK, volgende kind dat ik zie geef ik een vuist in zijn gezicht >:(
denk ook niet dat het door java komt. Die launcher is .NET denk ik. Verklaard een hoopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:52 schreef Mender het volgende:
[..]
Echt he. Had het vandaag weer geprobeerd met de nieuwste versie van java. Zowel 64 als 32 bit. Maar elke keer blijft hij hangen bij het updaten, wat ik ook doe.Verwijderen en opnieuw proberen etc heb alles al geprobeerd. wordt er helemaal gek van. Vanavond als ik thuis ben ga ik maar weer eens wat proberen
Door wie? ...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:31 schreef Mender het volgende:
Hallon, ik ben ook weer terug. En tekkit eindelijk aan de gang gekregen
Jijquote:
Is hij wel volgens GMP methode gevalideert?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is hij wel volgens GMP methode gevalideert?
Tevens zit ik hier vol leed vermaak te genieten van alles en iedereen om heen. Jullie die en server niet werkend krijgen, buren die geen geld meer hebben, studiegenoten die en date hebben maar al te veel gezopen hebben van te voren dus lam zijn en van het leed dat de zon heeft nadat hij in de zee is gezakt.
Met en lekker glaasje schotse granen sap uiteraard.
ALLEEN PORT ME OPA CONSTANT!
Ik vinnem an sich wel lekker klinkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
Staat nu op, herrie voor jullie maar goden-muziek voor mij!
ik zal nog ff die post TR-en waarin jij mijn DM postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef bobbernaut het volgende:
Drie doodsverwensingen. Morgen TR machen.
Lekker nummertje maar als we toch nederlands gaan :quote:
Link!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik zal nog ff die post TR-en waarin jij mijn DM post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |