hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)quote:
Nee, ik heb wel een oude record met mc.beyondsimple.nl weggehaald? En een nieuwe met het goede ip toegevoegd>?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)
dan had hij allang gepropageerd moeten zijn
niet toevallig een dubbele A record die in de weg zit? of een wildcard domain ? (*.beyondsimple.nl)
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook een record
mc. A <oude ip>
Misschien komt het daardoor? Heb hem weggehaald iig.
we gaan de goeie kant op..quote:Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
*** google-public-dns-a.google.com can't find mc.beyondsimple.nl: Non-existent domain
F-F-F-FAIL!!!!quote:nslookup mc.beyondsimple.nl.beyondsimple.nl 8.8.8.8
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
Non-authoritative answer:
Name: mc.beyondsimple.nl.beyondsimple.nl
Address: 86.89.254.3
Opkankeren met die ellende. Ik wil het niet meer zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar nu?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
we gaan de goeie kant op..
[..]
dat bracht mij op een idee:
F-F-F-FAIL!!!!
[ afbeelding ]
je hebt ergens een A record met mc.beyondsimple.nlquote:
Haha, heb hem toegevoegd. Bedankt iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt ergens een A record met mc.beyondsimple.nl
die veranderden naar mc (domeinnaam wordt automatisch toegevoegd) en dan zou hij het over een paar minuten moeten doen
hoe heb je die area's gedefineerd? vierkant of echt volgens de kustlijn? (indien dat laatste: hoe dan?)quote:Op zondag 8 juli 2012 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Rood = PVP
Roze (swamps) = kapgebied
Ben je gelijk van die oerlelijke tree-farms af. Op de rest van de map mag je gewoon bouwen.![]()
Metquote:Op zondag 8 juli 2012 16:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je die area's gedefineerd? vierkant of echt volgens de kustlijn? (indien dat laatste: hoe dan?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey delano kom ook op de tekkit server van Huibster spelen!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:58 schreef delano.888 het volgende:
OMG ik heb me ineens toch een geniaal idee om andere players te trollen als ik ooit weer online ga bouwen
Ik wacht op 1.3quote:Op zondag 8 juli 2012 19:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Hey delano kom ook op de tekkit server van Huibster spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |