wapens zijn hier goedkoop iddquote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja een vriend van mij gaat daar een sniper kopen. En een degelijke videokaart zou daar ook niet al te prijzig zijn.
Geen idee, Hij gaat binnekort naar zo'n kerel die echt geld over heeft man die heeft een eigen buggy, 2 quads een boot die eigenlijk voor hem zelf is en hij is pas 16.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wapens zijn hier goedkoop idd
maar is het niet enorm onvoordelig voor jullie om nu in Zweden te kopen? de euro is enorm zwak in de wisselkoers. Ik kan enorm goedkoop spullen in eurolanden kopen nu
Denk het jaquote:
damnquote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Hij gaat binnekort naar zo'n kerel die echt geld over heeft man die heeft een eigen buggy, 2 quads een boot die eigenlijk voor hem zelf is en hij is pas 16.
lossen we wel weer opquote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef mar456 het volgende:
Ik ging dood enz, en toen dropte ik dus zon amulet, komt het niet daardoor xd..
Tevens is het de schuld van de server want die liet mij niet vliegen met zo'n ring xd..
aight aightquote:Op zondag 8 juli 2012 12:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nein, ze hebben er +10 op stock staat er: Levertijd 1-5 werkdagen.
Wat een groot plaatje!quote:Op zondag 8 juli 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
TomV deze wilde ik bouwen.
xdxdxdxdxddxdxdxdxdxddxxddxdxrxxddxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxddxdxdxdxxudxdxdxddxdxdxddxdxdxdxdquote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef mar456 het volgende:
Ik ging dood enz, en toen dropte ik dus zon amulet, komt het niet daardoor xd..
Tevens is het de schuld van de server want die liet mij niet vliegen met zo'n ring xd..
weet je wel zeker dat je dns zelf is bijgewerkt?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef -Datdus- het volgende:
Mooi.Ik heb nu één PVP zone in mijn map alle permissies werken nu nog de DNS.
Ja, zo:quote:Op zondag 8 juli 2012 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat je dns zelf is bijgewerkt?
dat kan je , neem ik aan, zelf toch gewoon wijzigen (de records dus)
zowel transip als bij argeweb zijn m'n wijzigingen direct actief...
hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)quote:
Nee, ik heb wel een oude record met mc.beyondsimple.nl weggehaald? En een nieuwe met het goede ip toegevoegd>?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. ergens staat er denk ik toch iets fout, een ttl van 8 minuten (das erg kort)
dan had hij allang gepropageerd moeten zijn
niet toevallig een dubbele A record die in de weg zit? of een wildcard domain ? (*.beyondsimple.nl)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |