Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Dat is nog het ergste.quote:
Dacht er ook al aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Nou Federer zal volgende game wel gebroken worden..
is gewoon een feit dat fed daarna vaak zijn game verliestquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef truedestiny het volgende:
Meteen die pessimistische gedachten na een knappe hold van Djoko...
Toch niet zo gek? Zoveel kansen zal Federer niet krijgen. Dit soort kansen moet hij pakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:36 schreef truedestiny het volgende:
Meteen die pessimistische gedachten na een knappe hold van Djoko...
Was ook mijn verwachting. Meevaller.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Nou Federer zal volgende game wel gebroken worden..
Nee, inderdaad, dan zie ik het ook somber in. Terwijl het voor Djokovic veel minder onoverkomelijk is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:38 schreef TheGeneral het volgende:
Deze set moet Federer echt niet verliezen hoor..
Voor jou is het niet zo gek inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch niet zo gek? Zoveel kansen zal Federer niet krijgen. Dit soort kansen moet hij pakken.
Voor de meeste mensen hier is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:40 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Voor jou is het niet zo gek inderdaad.
Dit.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:44 schreef Niox het volgende:
Dat was inderdaad een virtueel MP. Goed weggewerkt.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een misser van Federer en BP Djokovic nu. Bijna een soort virtueel matchpoint.
Klopt niet?quote:
Ja, ik dacht even aan Bonfire.quote:
Federer breekt niet terug als hij zelf net gebroken is op z'n moment. En 2-1 achter in sets zie ik hem gewoon niet goedmaken.quote:
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat het voor Federer zo goed als ondoenlijk zal zijn om van een 2-1 achterstand in sets terug te komen?quote:
Nou, het is vaak wel wat eerder een gelopen race hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef truedestiny het volgende:
Ik heb geleerd in mijn tennis carrière dat een potje tennis pas over is als het matchpoint is benut.
Vaak zat ook niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, het is vaak wel wat eerder een gelopen race hoor.
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat het voor Federer zo goed als ondoenlijk zal zijn om van een 2-1 achterstand in sets terug te komen?
De vijf partijen van Federer tegen Nadal op RG om maar wat te noemen…quote:
Vind ik niet. Het zal zeer moeilijk zijn, maar hij gaat ook deze set redelijk eenvoudig door zijn servicegames heen. Dus in set 4 ou dat ook kunnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch duidelijk dat het voor Federer zo goed als ondoenlijk zal zijn om van een 2-1 achterstand in sets terug te komen?
Oh kijk hier hebben we de man die Federer gedurende zijn 13 jarige profcarriere alle statistieken heeft bijgehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:46 schreef Niox het volgende:
[..]
Federer breekt niet terug als hij zelf net gebroken is op z'n moment. En 2-1 achter in sets zie ik hem gewoon niet goedmaken.
Jij ziet hem dan nog wel winnen met 3-2 in sets? Ik niet.quote:
Ja, maar gelooft hij er dan nog in. Dat bedoel ik meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het zal zeer moeilijk zijn, maar hij gaat ook deze set redelijk eenvoudig door zijn servicegames heen. Dus in set 4 ou dat ook kunnen.
Ik heb 'm vaak genoeg zien spelen om te weten dat Fed zelden direct terugbreekt als hij laat in de set zelf gebroken wordt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:48 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Oh kijk hier hebben we de man die Federer gedurende zijn 13 jarige profcarriere alle statistieken heeft bijgehouden.
Eh, hè?quote:
Nee.quote:
Ga eens terug naar de keukenquote:
Dit.quote:
Mwoah, Federer was wel de betere deze set dus zou het niet een echte weggever willen noemen. Meer een gebrek aan kwaliteit wat betreft smashen aan Djokovic' kant.quote:
Ik wil Murray nog wel is zien winnen straks. Dat wordt niet zo gemakkelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
Murray veegt in de finale de vloer aan met Fedje
En toen werd Andy huilend wakker in een plakkerig bed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
Murrayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:58 schreef Kansenjongere het volgende:
Federer moet het toernooi winnen om nummer 1 te zijn toch of is het halen van de finale ook al voldoende?
Zou leuk zijn. Zou ook leuk zijn als Federer wint. Zou ook leuk zijn als Tsonga wint. Oftewel, ik hoop dat Federer deze pot wintquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef Norrage het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef Norrage het volgende:
Ik vind DJoko ook stiekem helemaal geen goede grasspeler. Zeer terecht dat hij hier op zijn plek gewezen wordt.
Heel goed punt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was op de AO ook een paar keer het geval
Nu 22 van de laatste 30.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Niox het volgende:
Federer heeft 21 v/d laatste 30 punten gewonnen.
Ik zeg dit onafhankelijk van de uitslag. Hij is gewoon geen goede grasspeler. Heeft slechte volleys, waardeoze smash, slechte slice. Je zag hem vorig en dit jaar ook echt het meeste moeite hebben met de betere grasspelers. Tomic, Tsonga, Stepanek etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hoor je over twee uur nog wel als hij gewonnen heeft.
Toch is het gek dat de odds zo in Djokovic' voordeel waren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg dit onafhankelijk van de uitslag. Hij is gewoon geen goede grasspeler. Heeft slechte volleys, waardeoze smash, slechte slice. Je zag hem vorig en dit jaar ook echt het meeste moeite hebben met de betere grasspelers. Tomic, Tsonga, Stepanek etc.
Mocht Murrary/Tsonga winnen, dan denk ik dat de uitschakeling van Federer/Djokovic toch ook wel een rol heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mocht Federer winnen, dan denk ik dat de uitschakeling van Nadal toch ook wel een rol heeft gespeeld.
Ik had ook geen geld op Fed willen zetten. Vond hem er zo onfit uitzien :/quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch is het gek dat de odds zo in Djokovic' voordeel waren.
Ja, da's waar. Maar de dingen die je noemt zijn ook wel reëel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had ook geen geld op Fed willen zetten. Vond hem er zo onfit uitzien :/
???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hoelang is Nadal eigenlijk geblesseerd?
Hij hoopt de Olympics te halen en die beginnen al over ruim 2 wekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Geen idee. Hij heeft een peesontsteking in zijn knie als ik het wel heb.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Tennis pas over 3.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij hoopt de Olympics te halen en die beginnen al over ruim 2 weken
Heeft alleen aangegeven dat ie wat vermoeid is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef DennisDeBengel het volgende:
Nu opeens wel? Het is toch logisch dat Djokovic de favoriet was. Hij is de afgelopen 18 maanden veruit de beste speler geweest. En hij is ook nog eens de titelhouder. Daarnaast heeft die van de afgelopen 10 onderlinge duels hoevaak gewonnen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Toch is het gek dat de odds zo in Djokovic' voordeel waren.
Ik bedoel dat de vroege uitschakeling van Nadal Federer heeft meegeholpen om de finale überhaupt te halen. Anders was het wel een beetje een open deur inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Mocht Murrary/Tsonga winnen, dan denk ik dat de uitschakeling van Federer/Djokovic toch ook wel een rol heeft gespeeld.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij hoopt de Olympics te halen en die beginnen al over ruim 2 weken
Ja, nu opeens wel, omdat ik de argumenten van Norrage nog niet had gezien.quote:
nice, dus Fed maakt gewoon goede kans en Nadal minder (aangezien hij een mindere gras speler is)quote:
Op Wimbledon op gras.quote:
Als Federer verliest is het een prutser op zijn retour. En nu die wint is het omdat Djokovic een waardeloze grasspeler is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, nu opeens wel, omdat ik de argumenten van Norrage nog niet had gezien.
Plus dat hij fluitend zijn partijen won om Wimbledon waar Federer eerst door het oog van de naald kroop tegen Benetteau en vervolgens last van zijn rug kreeg, geen goede voortekenen voor een zware wedstrijd tegen Djokovic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:09 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Nu opeens wel? Het is toch logisch dat Djokovic de favoriet was. Hij is de afgelopen 18 maanden veruit de beste speler geweest. En hij is ook nog eens de titelhouder. Daarnaast heeft die van de afgelopen 10 onderlinge duels hoevaak gewonnen?
Weer last van zijn knie(ën)...quote:
Leer lezen. Ik roep al dit hele topic dat Federer niet op zijn retour is. Ik zei dat er wel wat in de argumenten van Norrage zit. Die had ik nog niet gezien en dus ook niet overwogen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Federer verliest is het een prutser op zijn retour. En nu die wint is het omdat Djokovic een waardeloze grasspeler is.
Ja, maar ik was nog geen argumenten tegengekomen die tegen Djokovic pleitten en daar zat ook wel wat in.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Plus dat hij fluitend zijn partijen won om Wimbledon waar Federer eerst door het oog van de naald kroop tegen Benetteau en vervolgens last van zijn rug kreeg, geen goede voortekenen voor een zware wedstrijd tegen Djokovic.
En totaal niet omdat Federer de beste tenisser ooit is?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Als Federer verliest is het een prutser op zijn retour. En nu die wint is het omdat Djokovic een waardeloze grasspeler is.
Beidequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef speknek het volgende:
Is Djokovic zo slap of Federer zo soeverein?
Djokovic slap op het moment. Al redt hij net wel even 3 BP's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef speknek het volgende:
Fedje wel heel sterk hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:13 schreef speknek het volgende:
Welkomquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Energized het volgende:
Federer! Wat sta je heerlijk te spelen! En maar 2 unforced errors op je backhand. Gogogo!
Tevens eerste post
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Energized het volgende:
Federer! Wat sta je heerlijk te spelen! En maar 2 unforced errors op je backhand. Gogogo!
Tevens eerste post
Hoi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:14 schreef Energized het volgende:
Tevens eerste post
Ja, inderdaad.quote:
Da's extreem hoog.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef truedestiny het volgende:
73% 2d serve points won. Mooi percentage dacht ik zo.
Is dit de finalequote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef danusz1986 het volgende:
Nou Federer serveert voor zijn 17 GS en 7e wimbledon titel!
Nee. Hij serveert voor een finaleplaats.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef danusz1986 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef danusz1986 het volgende:
met Tsonga weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:25 schreef danusz1986 het volgende:
We weten allemaal dat Murray of Tsonga nooit in een finale gaan winnen van Federer. Zeker als zij allebei nog geen Grand Slam Final hebben gewonnen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:24 schreef danusz1986 het volgende:
quote:
Wat Federer wint toch wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef danusz1986 het volgende:
Nou die finale hoeven we ook niet meer te kijken! [...]
Ja hoor. Is echt iedere keer millimeterwerk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wimbledon lijnrechters...Echt te slecht.
![]()
Joh!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt natuurlijk wat de BBC zegt, dat het zowel voor Tsonga als voor Murray de eerste Wimbledonfinale zou zijn.
Thanks for sharing.quote:
Het kan een enorme mentale opkikker geven en wellicht gaat hij weer een niveautje hoger spelen! In ieder geval geweldig gespeeld tegen Djoker vandaag!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me dat deze overwinning heel veel kan betekenen voor Federer. En als hij dan nog wint helemaal.
Precies, kennelijk kan hij het gewoon nog, ook tegen Djokovic.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:32 schreef Energized het volgende:
[..]
Het kan een enorme mentale opkikker geven en wellicht gaat hij weer een niveautje hoger spelen! In ieder geval geweldig gespeeld tegen Djoker vandaag!
Als ja..Koop je niks voor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef kevin_ het volgende:
Djokovic haalde alleen in de 2e set zijn normale hoge niveau. Als hij dit had doorgezet, was Federer echt totaal kansloos geweest.
Ja, als Federer zijn niveau van de eerste set had volgehouden had hij in drie sets gewonnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef kevin_ het volgende:
Djokovic haalde alleen in de 2e set zijn normale hoge niveau. Als hij dit had doorgezet, was Federer echt totaal kansloos geweest.
Na die Karlovic wedstrijd geloof ik het niet meer (wat vele malen erger was). Vooral als je de trage bal die in is uit called en de keiharde die nog minder net in is in called. Zal niet bewust zijn of zo, maar het blijfquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja hoor. Is echt iedere keer millimeterwerk.
95% gewonnen op z'n eerste service in set 2. In sets 1, 3 en 4 slechts rond de 65%. Daar zit het verschil. Lag niet alleen aan minder spel Djoko overigens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef kevin_ het volgende:
[quote]quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:33 schreef kevin_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |