abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113936522
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:

[..]

Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meet :D *O*
Kinky :7
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 8 juli 2012 @ 19:07:39 #252
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113936818
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik hou daar nooit zo van. :@
Serieus niet :') Maar je mag het proberen :7
Ook niet van knuffels? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 8 juli 2012 @ 19:15:27 #253
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113937206
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:07 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ook niet van knuffels? :o
Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 8 juli 2012 @ 19:16:07 #254
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113937253
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelen :)
Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  zondag 8 juli 2012 @ 19:21:11 #255
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113937520
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield. :o
Moet ik zelfs niets van hebben :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 8 juli 2012 @ 20:00:20 #256
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113939399
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom doe je dan zo? _O-
pi_113939466
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden :o
Als ik een liefje heb ben ik wel nog steeds klef :@
  zondag 8 juli 2012 @ 20:03:41 #258
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113939584
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:00 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Waarom doe je dan zo? _O-
Alsof er een knop omgaat soms :')
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden :o
Haha, arme vrienden :P Ik denk dat ik, als ik een liefje heb, wel kei klef ben maar dat kan voorlopig niet bewezen worden :+
  zondag 8 juli 2012 @ 20:04:50 #259
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113939635
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:

[..]

Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.

Behalve knuffels. Ik heb een zwak voor knuffels. De meeste knuffels zijn fijn maar niet gigantisch spectaculair, maar sommige mensen zijn er echt eindbazen in en dan is dat wel echt fijn. _O_
pi_113939741
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen :P . Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..
pi_113939744
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.

Behalve knuffels. Ik heb een zwak voor knuffels. De meeste knuffels zijn fijn maar niet gigantisch spectaculair, maar sommige mensen zijn er echt eindbazen in en dan is dat wel echt fijn. _O_
Ik weet het, bij onze oorspronkelijke vriendengroep gaf ik ook iedereen een snelle hug als ik wegging, of als zij weggingen. Nu doe ik dat alleen nog bij shifto.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:07:48 #262
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113939772

Bowser, een knuffeleindbaas :D
  zondag 8 juli 2012 @ 20:08:45 #263
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113939821
quote:
99s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen :P . Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..
Eh... dat was ook altijd alleen bij vrienden. Random personen heb ik *gelukkig* nooit gedaan. Behalve bij 1 gast op Lowlands maarrrr dat was een ander verhaal. ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 20:09:25 #264
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113939861
quote:
99s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doen :{ Of het moet flirterig zijn maar dan nog.
pi_113939984
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doen :{ Of het moet flirterig zijn maar dan nog.
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraakt ;( Maar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.

[/insert ba dum tsssh-opmerkingen here]
  zondag 8 juli 2012 @ 20:12:38 #266
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113939985
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of dronken.
pi_113940004
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Of dronken.
Of dat! Of dat indeed.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:14:20 #268
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113940063
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:

[..]

Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraakt ;( Maar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.

Stoeien met meisjes O+
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Of dronken.
Ja, maar als ik dronken ben zijn er geen random personen meer, dan is iedereen (lees: elk meisje) leuk en die ken ik dan enzo, dus tsja :P
  zondag 8 juli 2012 @ 20:14:55 #269
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940101
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:

[..]

Stoeien is stiekem best awesome. :) Het is, tenzij je over een MohMi-shifto situatie spreekt, verliefd bent op elkaar of wanneer je seks met iemand hebt, helaas 9 van de 10 keer niet helemaal gepast en/of een beetje awkward. :')
pi_113940267
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Stoeien is stiekem best awesome. :) Het is, tenzij je over een MohMi-shifto situatie spreekt, verliefd bent op elkaar of wanneer je seks met iemand hebt, helaas 9 van de 10 keer niet helemaal gepast en/of een beetje awkward. :')
Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt bagger :{ Baal er sowieso van dat het snel overkomt alsof je iemand leuk vindt alleen omdat je gezellig met iemand kunt kletsen en lachen, ben daar zelf echt veel terughoudender door geworden. Niet leuk, want ik klets nou eenmaal graag makkelijk met mensen.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:19:45 #271
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940396
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:

[..]

Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt bagger :{ Baal er sowieso van dat het snel overkomt alsof je iemand leuk vindt alleen omdat je gezellig met iemand kunt kletsen en lachen, ben daar zelf echt veel terughoudender door geworden. Niet leuk, want ik klets nou eenmaal graag makkelijk met mensen.
Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee. :P Maar met mannen stoeien als vrouw komt vrij snel verkeerd over, logisch ook, dus daar ben ik heul snel mee gekapt. :)
pi_113940447
quote:
Stoeien met meisjes O+

pi_113940562
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee. :P Maar met mannen stoeien als vrouw komt vrij snel verkeerd over, logisch ook, dus daar ben ik heul snel mee gekapt. :)
Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.
pi_113940595
quote:
99s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnen :')
  zondag 8 juli 2012 @ 20:25:38 #275
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940707
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:

[..]

Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.
Bij mij zou het waarschijnlijk ook lang geduurd hebben, omdat de enige jongens waarmee ik omging mij niets vonden, homo waren of hele goede leugenaars (verder wel een toffe vent, maar zijn manipulatieskills waren een beetje een minpunt. Oh en zijn liefde voor religie). Totdat je iemand tegenkomt die je heel snel vertelt hoe je als vrouw gezien wordt door mannen. Thanks again, shifty. :)
Heeft me een hoop gezeur bespaard. :P
  zondag 8 juli 2012 @ 20:26:21 #276
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113940756
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:23 schreef MohMi het volgende:

[..]

Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnen :')
Meestal proberen meisjes te winnen maar heb ik dat niet door omdat ik zo enorm sterk ben :7
  zondag 8 juli 2012 @ 20:26:40 #277
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940776
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meestal proberen meisjes te winnen maar heb ik dat niet door omdat ik zo enorm sterk ben :7
Nu weet ik dat jij ook sterk bent, maar toch: :').
  zondag 8 juli 2012 @ 20:26:58 #278
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113940796
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:25 schreef Muisraket het volgende:
Totdat je iemand tegenkomt die je heel snel vertelt hoe je als vrouw gezien wordt door mannen. Thanks again, shifty. :)
Heeft me een hoop gezeur bespaard. :P
Vertel, ben benieuwd namelijk :D
  zondag 8 juli 2012 @ 20:28:03 #279
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113940862
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nu weet ik dat jij ook sterk bent, maar toch: :').
:P Overdrijven is een kunst, ik ben een kunstenaar.

Moet wel zeggen dat er maar 1 meisje is bij wie ik me niet hoef in te houden qua stoeien, en dat mensen soms stomverbaasd staan te kijken als ze zien hoe ik met haar omga _O-
  zondag 8 juli 2012 @ 20:28:31 #280
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940891
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vertel, ben benieuwd namelijk :D
Nou gewoon, hoe 99% van de mannen denkt over vrouwelijke vrienden, welke categorieën er zijn en zo.En dat je niet raar moet opkijken als ze bepaald gedrag vertonen. Wist ik veel. :@ *Naïef meisje zonder ervaring met heterojongens, behalve heterojongens die haar maar raar vonden*
  zondag 8 juli 2012 @ 20:28:53 #281
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113940916
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:P Overdrijven is een kunst, ik ben een kunstenaar.

Moet wel zeggen dat er maar 1 meisje is bij wie ik me niet hoef in te houden qua stoeien, en dat mensen soms stomverbaasd staan te kijken als ze zien hoe ik met haar omga _O-
Diegene die je op de grond kon gooien en zo? :P Zou me niets verbazen als ze er op kickt. :P
  zondag 8 juli 2012 @ 20:30:42 #282
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941024
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Nou gewoon, hoe 99% van de mannen denkt over vrouwelijke vrienden, welke categorieën er zijn en zo.En dat je niet raar moet opkijken als ze bepaald gedrag vertonen. Wist ik veel. :@ *Naïef meisje zonder ervaring met heterojongens, behalve heterojongens die haar maar raar vonden*
Oh ok. Zelfs daar moet je niet te veel overnadenken, omdat dat per jongen anders is en je echt niet wil weten bij wie je in welke categorie valt.
quote:

[..]

Diegene die je op de grond kon gooien en zo? :P Zou me niets verbazen als ze er op kickt. :P
Volgens mij vindt haar vriend mij niet zo aardig meer :') Eerst zag het er naar uit dat zij mijn vriendinnetje werd maar we hebben besloten dat dat niet goed was :')
  zondag 8 juli 2012 @ 20:32:29 #283
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941132
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oh ok. Zelfs daar moet je niet te veel overnadenken, omdat dat per jongen anders is en je echt niet wil weten bij wie je in welke categorie valt.

[..]

Volgens mij vindt haar vriend mij niet zo aardig meer :') Eerst zag het er naar uit dat zij mijn vriendinnetje werd maar we hebben besloten dat dat niet goed was :')
Denk ik ook niet te veel over na. En ik ga nog steeds nauwelijks om met jongens en van de jongens die ik ken weet ik echt wel hoe ze over me denken. ;)
Hoezo 'besloten dat dat niet goed was'?
  zondag 8 juli 2012 @ 20:37:32 #284
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941412
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:32 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Denk ik ook niet te veel over na. En ik ga nog steeds nauwelijks om met jongens en van de jongens die ik ken weet ik echt wel hoe ze over me denken. ;)
Hoezo 'besloten dat dat niet goed was'?
Oeh, hoe denken shifto, AT en ik over jou? :D
Zij en ik hadden die klik gewoon niet.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:38:00 #285
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941435
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oeh, hoe denken shifto, AT en ik over jou? :D
Zij en ik hadden die klik gewoon niet.
Dat kun je vast wel raden. ;) En verschil uiteraard per persoon. ;)
pi_113941473
quote:

[..]

Welke catergorieën zijn er dan wel allemaal niet? :o
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:39:56 #287
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941527
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Weinig en die kun je zelf ook wel bedenken, denk ik. :P Wist het in mijn achterhoofd ook wel, maar had nooit gedacht dat mensen zo over mij zouden denken, omdat ik alleen de 'wel aardig maar verder niets' en 'ieuw' categorieën kende. ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 20:40:23 #288
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941550
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat kun je vast wel raden. ;) En verschil uiteraard per persoon. ;)
Nou ik vraag me gewoon af hoe jij denkt hoe ik over jou denk :P
  zondag 8 juli 2012 @ 20:40:40 #289
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941557
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ik vraag me gewoon af hoe jij denkt hoe ik over jou denk :P
Heb ik dat niet al vaak gezegd? :o
  zondag 8 juli 2012 @ 20:41:20 #290
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941588
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

1. Neuken
2. Misschien als ze ooit nog knap wordt neuken
3. In een dronken bui neuken
4. Gebruiken om andere meisjes jaloers te maken
5. One of the guys (vaak icm 4)
  zondag 8 juli 2012 @ 20:41:49 #291
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941608
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:40 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Heb ik dat niet al vaak gezegd? :o
Ehm neen.

Tevens zijn mijn categorien hierboven totale crap (of niet? ;))
  zondag 8 juli 2012 @ 20:41:54 #292
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941617
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

1. Neuken
2. Misschien als ze ooit nog knap wordt neuken
3. In een dronken bui neuken
4. Gebruiken om andere meisjes jaloers te maken
5. One of the guys (vaak icm 4)
4 = S.-tactiek? :')
  zondag 8 juli 2012 @ 20:42:28 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941653
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef Muisraket het volgende:

[..]

4 = S.-tactiek? :')
Volgens mij was jij wel een reden waardoor S. mij in een keer wel zag staan ja :')
  zondag 8 juli 2012 @ 20:42:40 #294
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941659
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ehm neen.

Tevens zijn mijn categorien hierboven totale crap (of niet? ;))
Halve crap, qua 'zou ik haar doen en zo ja alleen als ik dronken ben of niet' klopt het wel, alleen vriendschap laat je er even buiten. ;)
  zondag 8 juli 2012 @ 20:42:58 #295
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941674
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Volgens mij was jij wel een reden waardoor S. mij in een keer wel zag staan ja :')
Begint die reden toevallig met een M? Of doe ik nou te narcistisch? :P
pi_113941708
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Weinig en die kun je zelf ook wel bedenken, denk ik. :P Wist het in mijn achterhoofd ook wel, maar had nooit gedacht dat mensen zo over mij zouden denken, omdat ik alleen de 'wel aardig maar verder niets' en 'ieuw' categorieën kende. ;)
Ah zo _O-
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:44:11 #297
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941722
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Halve crap, qua 'zou ik haar doen en zo ja alleen als ik dronken ben of niet' klopt het wel, alleen vriendschap laat je er even buiten. ;)
Maar hoe denk ik nou over jou? :')
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Begint die reden toevallig met een M? Of doe ik nou te narcistisch? :P
Ik denk serieus dat S. mij weer zag staan op het moment dat ze dacht dat jij en ik bezig waren met elkaar te daten.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:45:39 #298
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113941792
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar hoe denk ik nou over jou? :')

[..]

Ik denk serieus dat S. mij weer zag staan op het moment dat ze dacht dat jij en ik bezig waren met elkaar te daten.
Dan doe ik dus niet te narcistisch. Wel een beetje raar van S. :') (En PM ;))
  zondag 8 juli 2012 @ 20:47:16 #299
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941867
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:45 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dan doe ik dus niet te narcistisch. Wel een beetje raar van S. :')
Volgens mij is dat bij heel veel vrouwen zo. Toen ik met S. bezig was diende pannekoek zich opeens aan. Al is dat nu afgekapt :+
  zondag 8 juli 2012 @ 20:47:31 #300
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113941880
Bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')