SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
En die van jou maar daar ging t niet om. Ik vroeg gisteravond wat en daar gaat t nu nog over omdat ik afwezig was de afgelopen ± 24u.quote:
quote:
En traagquote:
Wie de fuck ben jij eigenlijk? Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo lang nodig hebben om te openen.... zouden de mariniers kunnen zijn
Ik had het over abstracte kunst: COBRA en al die andere crap.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij bent een pcgame makende muziekhippie!
Tja, Clan ging vroegtijdig met pensioen, want die had zich voorgenomen om mijn hele doopceel door te lichtenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij eigenlijk? Dat heb ik nooit begrepen.
En ik over pc game muziek en al die andere crapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had het over abstracte kunst: COBRA en al die andere crap.
Een game is niks zonder audioquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En ik over pc game muziek en al die andere crap
Niet alleen volkomen langs de vraag lullen, maar zelfs zo dat het nuchter niet te volgen valt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, Clan ging vroegtijdig met pensioen, want die had zich voorgenomen om mijn hele doopceel door te lichten
Ja, want ik moest hier schenken....quote:
Ja, een KUBuquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niet alleen volkomen langs de vraag lullen, maar zelfs zo dat het nuchter niet te volgen valt.
Burger zeker?
En de SC is beter zonder samquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Sam is wel leukquote:
Zie het als een proeftijd. Zodra je terug bent stemmen we wel of we je terug willen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan heb je de komende 2 weken geluk!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef Rave_NL het volgende:
Zelfde als die outpost-snaak. Wat is zijn link met DEF?Ik ga niet terug zoeken in de oude DEF-SC's daar heb ik mijn link met DEF al in uitgelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat is een vrij vrijevertaling inderdaad.quote:
Hoezo? Sluiten je ouders de modem weer af omdat je vette plaatjes had gedownload?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan heb je de komende 2 weken geluk!
Zelfde als die outpost-snaak. Wat is zijn link met DEF?136 defensie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
136 outpost daarentegen ???Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Ik ga op vakantie nach Spanje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo? Sluiten je ouders de modem weer af omdat je vette plaatjes had gedownload?
Vakantie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hoezo? Sluiten je ouders de modem weer af omdat je vette plaatjes had gedownload?
Ow, jij bent zo'n type die zegt die trut is een NuKuBu type?quote:
Zelfde als die outpost-snaak. Wat is zijn link met DEF?Niets. Ik kwam hier van t weekend en vroeg of hier alleen maar mensen mochten posten die in t leger zitten \ zaten. Er werd toen nee geantwoord. Dus ben ik blijven kleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want het nu tussen neus en lippen door vertellen is zowaar nóg meer moeite..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga niet terug zoeken in de oude DEF-SC's daar heb ik mijn link met DEF al in uitgelegd.
Thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is een vrij vrijevertaling inderdaad.
Maar zie het als gezellig volk wat de stemming van het kabinet voor ons in de gaten houd
Ja, inmiddels wél, want dat heb ik al tig keer gedaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, want het nu tussen neus en lippen door vertellen is zowaar nóg meer moeite..
136 ben ik nog niet idd. Wel bijna 36.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Esses het volgende:
[..]
136 defensie...
136 outpost daarentegen ???
Neen, ik ben netjes opgevoed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij bent zo'n type die zegt die trut is een NuKuBu type?
Hoe zit het met de gleufdiertjes? Laatste keer had je er 1 gedumpt omdat ze niet tegen de levenstijl kon? En gelijk daarna had je weer een schoonblaadje?quote:
Wat schattig! Gezellig op de camping in Lloret! Misschien wordt je wel ontgroend door een dronken mof!quote:
Godverdomme, zei ik net al: niet naar Lloret, ergens in de buurt gewoon in een appartementje aan zeequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat schattig! Gezellig op de camping in Lloret! Misschien wordt je wel ontgroend door een dronken mof!
Was ik nog maar 16...
Goeie ouwe tijd. Ga je mee naar terschelling?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat schattig! Gezellig op de camping in Lloret! Misschien wordt je wel ontgroend door een dronken mof!
Was ik nog maar 16...
Laten we een bierkrattentoren bouwen in renesse.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd. Ga je mee naar terschelling?
Neen, m'n piemel stonk te veel...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe zit het met de gleufdiertjes? dames? Laatste keer had je er 1 gedumpt omdat ze niet tegen de levenstijl kon? En gelijk daarna had je weer een schoonblaadje?
VERTEL!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Laten we een bierkrattentoren bouwen in renesse.
Pot, ketel en nu opdonderen jij!quote:
Denken dat ik uberhaupt iets teruglees...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Godverdomme, zei ik net al: niet naar Lloret, ergens in de buurt gewoon in een appartementje aan zee.
Neenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Denken dat ik uberhaupt iets teruglees...![]()
Maar laat me raden, 2 auto's met 7-8 man?
Je begint me te irriterenquote:
Levensmotto?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Novice.
Als ie niet groot ie, dan moet ie stinken als een grote!
Pot, ketel en nu opdonderen!quote:
Ja schat, maar daarom mochten jullie ook met het kleine busje naar school.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef EllaN het volgende:
Een vriendinnetje van mij was jaren geleden echt stomverbaasd dat een ander vriendinnetje wel naar Renesse mocht en niet naar Blanes, omdat "het toch allebei in Spanje ligt?" .
Knopje [volg topic / TVP]quote:
Oh...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja schat, maar daarom mochten jullie ook met het kleine busje naar school.
Nee, ik mocht bij geboorte kiezen tussen een grote leuning en goed geheugen, maar ik kan me m'n keuze nog steeds niet herinneren..quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, ik mocht bij geboorte kiezen tussen een grote leuning en goed geheugen, maar ik kan me m'n keuze nog steeds niet herinneren..
Jij bent ook blijven hangen. En daar is de rest van de SC ook niet blij mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat je was blijven hangen.
Als je met de rest van de SC jezelf bedoelt, dan jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jij bent ook blijven hangen. En daar is de rest van de SC ook niet blij mee.
Ik heb tehoren gekregen dat ik in de Sam kwestie voor meerdere mensen mag sprekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als je met de rest van de SC jezelf bedoelt, dan ja
Jawel, je gaat lekker met mij mee naar terschelling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk..
Ik ga toch niet weg..
Waarom praat je steeds tegen jezelf Sam?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik heb tehoren gekregen dat ik in de Sam kwestie voor meerdere mensen mag spreken
Je vraagt maar lekker aan een andere volwassene of ie een sixpack voor je wilt afrekenen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, je gaat lekker met mij mee naar terschelling.
Last van het Rubje-syndroom... Sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom praat je steeds tegen jezelf Sam?
verdomme. Opzoek naar iemand andersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je vraagt maar lekker aan een andere volwassene of ie een sixpack voor je wilt afrekenen...
Hij gaat liever naar Texel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jawel, je gaat lekker met mij mee naar terschelling.
Texel is hij waarschijnlijk al te vaak geweest.quote:
Het schijnt dat zonder V&V aan boord die dingen wel in enkeldiep water kunnen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Texel is hij waarschijnlijk al te vaak geweest.
Al hoef ik dat gedeelte ook nooit meer te zien... Hoerige bootramp op en af rennen...
Handig om te weten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het schijnt dat zonder V&V aan boord die dingen wel in enkeldiep water kunnen..
Die zuipt alles zelf op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
AchJa wil wel mee heb ik vernomen.
Jup LOS IN LLORET!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, groot gelijk: having a good time!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
TT
![]()
eh, ben ik nu op vriendelijk grondgebied
Wat!? Een grappige eindgrap? Hoe is het mogelijkquote:
Eindelijk, 2 weken rust voor ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat!? Een grappige eindgrap? Hoe is het mogelijk.
Nou Deffers, Spanje here I come. Tot over 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Veel plezier en drink er maar wat op ons!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat!? Een grappige eindgrap? Hoe is het mogelijk.
Nou Deffers, Spanje here I come. Tot over 2 weken.
Je hebt geen dienstzakmes?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:12 schreef Pumatje het volgende:
Jezus wat heb ik een pech.
3 dagen geleden mijzelf verslapen door een niet functionerende wekker.
eergisteren aan de diarree.
Gisteren viel mijn nieuwe telefoon kapot
vannacht onweer en bliksem, daardoor alle wekkers naar de kloot, mij niet kunnen scheren en dat natuurlijk te horen krijgen.
#dikkefaalopmijnnieuwebaan.
Rambo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:15 schreef Pumatje het volgende:
Daar ging ik tijdens het autorijden naar de kazerne mee in de weer... inmiddels ook het naai setje kunnen gebruiken
nee. heeft te maken met makkelijk terug vinden van mijn laatste meegelezen postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |