Ik geef toe dat ik het wel fijn vind om aangeschoten te zijn, maar het inderdaad niet vaak doe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 06:53 schreef Piye het volgende:
Ben ik hier de enige die niet zo vaak drinkt, maar wel veel liever helemaal bezopen is dan het bij 1 of 2 drankjes te houden?
Aangeschoten is niet hetzelfde als helemaal bezopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het wel fijn vind om aangeschoten te zijn, maar het inderdaad niet vaak doe.
Ik hoef niet zo nodig kachel te worden, 1-2 drankjes vind ik genoeg...dan ben ik het gewoon weer zat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 06:53 schreef Piye het volgende:
Ben ik hier de enige die niet zo vaak drinkt, maar wel veel liever helemaal bezopen is dan het bij 1 of 2 drankjes te houden?
Nee dan is 2 euro voor een glas cola heel schappelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:57 schreef GekkePoes het volgende:
Ik drink het thuis wel, maar op stap is het van de zotten dat je daar 12 euro moet betalen voor een glas whiskey, of 3 euro voor een glas bier. 5 euro 50 voor een mixje.
De grens er tussen is voor mij erg dun.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:56 schreef Traeiter het volgende:
[..]
Aangeschoten is niet hetzelfde als helemaal bezopen
Denk dat hij helemaal niet uitgaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:52 schreef Weet_ik_niet het volgende:
Kneus om zo bewust anti alcohol te zijn. Je moet niks aan zijn om mee om te gaan.
Zuinig op je hersencellen misschien, maar niet op je gebit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Haha, zo heeft ieder drankje wel wat slechtsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zuinig op je hersencellen misschien, maar niet op je gebit.
Laten we heel eerlijk zijn. Voor veel mensen geldt nu eenmaal dat ze veel losser worden met alcohol op. Het gros van de mensen is van nature niet echt los (aangezien men geconditioneerd is een masker op te zetten ten behoeve van het passen in onze maatschappij).quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef trovey het volgende:
Mensen die alleen maar leuk zijn als ze alcohol op hebben of drugs hebben gebruikt, die zijn pasin het dagelijkse leven mits ze geen drugsverslaafde/alcoholist zijn.
Welke slechte kant heeft water dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Haha, zo heeft ieder drankje wel wat slechts
Als je daar teveel drinkt krijg je water vergiftiging van :pquote:
same here, het smaakt bovendien niet eens lekkerquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
welke dranken heb je wel eens geprobeerd dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
same here, het smaakt bovendien niet eens lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |