Nee.quote:
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben anti-TS. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?
Daar ben ik opgehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
Je bent echter niet slim genoeg om te kunnen genieten van 1 of 2 biertjes en dan te stoppen. Blijkbaar weet je dus dat je niet uit jezelf kan stoppen als je begint met drinken. Ik hou er ook niet van om lam te zijn en daarom stop ik ook na een x aantal biertjes, dan geniet je er nog vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef trovey het volgende:
Ik ben niet voor en niet tegen. Heb ik zin in een wijntje dan neem ik er eentje...ik heb er alleen niet vaak zin in.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?
Jij kan enkel interessante dingen beleven als je drinkt, net zo zielig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef Micson het volgende:
Mensen die niet drinken
Vertel me eens over alle interessante dingen die jij onderneemt in je leven TS?
Dan ben je dus voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef trovey het volgende:
Ik ben niet voor en niet tegen. Heb ik zin in een wijntje dan neem ik er eentje...ik heb er alleen niet vaak zin in.
Ga eens aan de drugs dan, geen alcohol drinken okay, is toch een kutdrug, maar niets gebruiken is echtquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ga eens aan de drugs dan, geen alcohol drinken okay, is toch een kutdrug, maar niets gebruiken is echt__________________________!
Als ze dat wel zijn zijn ze opeens veul leuker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:54 schreef trovey het volgende:
Mensen die alleen maar leuk zijn als ze alcohol op hebben of drugs hebben gebruikt, die zijn pasin het dagelijkse leven mits ze geen drugsverslaafde/alcoholist zijn.
ben je 16?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Wynhead het volgende:
Dat is jouw mening.
Maar is het nodig om het aan de wereld *ahum* F*kforum te vertellen?
Hang een bord met anti alocohol voor je raam, dan weet je meteen wie je vrienden zijn en wie niet.
Boehoe ik heb geen alcohol nodig om plezier te hebben, ik ben al lekker gek van mezelf hihahoe.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij kan enkel interessante dingen beleven als je drinkt, net zo zielig.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:47 schreef Apotheose het volgende:
geniet, maar drink met mate. Je kreupel zuipen en janken omdat je wakker wordt met een kater vind ik echt ronduit zielig en afknapper.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Boehoe ik heb geen alcohol nodig om plezier te hebben, ik ben al lekker gek van mezelf hihahoe.
Rot op, met je spinnenraggenkut waar al een eeuwigheid niemand is geweest.
Hoezo held?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:50 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Dit dus.
[..]!! held.
Tipsy zijn is toch op seks na het beste gevoel ooit?
nou ja, tis wel waar. Je kan ook een leuke avond hebben ZONDER een druppel drank. En als je teveel alcohol achterover hebt geslagen weet je de volgende ochtend niet eens meer hoe de avond ervoor was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Boehoe ik heb geen alcohol nodig om plezier te hebben, ik ben al lekker gek van mezelf hihahoe.
Genoeg... Ik volg mijn studie, shop soms met vrienden, sport, en zit op FOK!. Meer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn vraag. Ik vroeg welke dingen jij zoal beleefd.
Volgens henzelf blijkbaar wel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als ze dat wel zijn zijn ze opeens veul leuker?
Je gaat toch geen alcohol drinken als je het niet lekker vind?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Scatterbrained het volgende:
Ik ben niet per se tegen alcohol, mits mensen het drinken omdat ze het ook oprecht lekker vinden & niet enkel en alleen met het doel om dronken te worden. Wat ik overigens soms best jammer vind, is dat er haast nooit meer een avondje met vrienden gehouden kan worden, zonder dat er alcohol aan te pas komt en mensen ladderzat raken enzo.
Trouwens, af en toe eens een jointje roken is véél minder schadelijk voor je lijf dan alcohol. En het is leuker. Althans, dat vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |