Nee.quote:
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik ben anti-TS. Maar goed, dat is weer een ander verhaal.
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?
Daar ben ik opgehouden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
Je bent echter niet slim genoeg om te kunnen genieten van 1 of 2 biertjes en dan te stoppen. Blijkbaar weet je dus dat je niet uit jezelf kan stoppen als je begint met drinken. Ik hou er ook niet van om lam te zijn en daarom stop ik ook na een x aantal biertjes, dan geniet je er nog vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
ditquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef trovey het volgende:
Ik ben niet voor en niet tegen. Heb ik zin in een wijntje dan neem ik er eentje...ik heb er alleen niet vaak zin in.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het is niet verplicht te reageren, he? Dat weet je?
Jij kan enkel interessante dingen beleven als je drinkt, net zo zielig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef Micson het volgende:
Mensen die niet drinken
Vertel me eens over alle interessante dingen die jij onderneemt in je leven TS?
Dan ben je dus voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:23 schreef trovey het volgende:
Ik ben niet voor en niet tegen. Heb ik zin in een wijntje dan neem ik er eentje...ik heb er alleen niet vaak zin in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |