quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je gaat toch geen alcohol drinken als je het niet lekker vind?
Zou ik inderdaad ook zeggen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Je gaat toch geen alcohol drinken als je het niet lekker vind?
Voel je je soms aangetast in je mannelijk dat je zo reageert?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoezo held?
Mensen die niet drinken zijn saaie mensen. Altijd.
Ik zeg niet dat je je helemaal de vernieling in moet drinken, maar alcohol hoort erbij. Net zoals andere drugs. Als je te star en saai bent om dat te willen ervaring, het zij zo. Maar erken dan dat je een saaie lul bent.
Vind ik een beetje een rare conclusie die je daar trekt .quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Voel je je soms aangetast in je mannelijk dat je zo reageert?
Misschien kun je een Drankwinkel 2.0 beginnen? Een winkel waar ze dan allemaal drinken verkopen én service leveren en verkopen wat de klanten willen. Iets wat in andere winkels nog niet gebeurt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Wat ik bedoel? Nou, ik hou niet van alcohol. Hoe het komt? Waarschijnlijk omdat ik nét wat te verstandig ben, er niet van hou half lam in mijn bed te liggen en zuinig ben op mijn hersencellen.
Wanneer mij gevraagd wordt of ik een biertje wil, zeg ik dat ik liever vruchtensap, frisdrank of water wil. Immers: een vruchtensapje met wat decoratie vindt ik lekker spannend.
Ben ik de enige die anti-alcohol is, of zijn er dan toch andere FOK!ker die er het zelfde over denken?
Ik vond bier bij de eerste slok lekker, maar wijn al vanaf slok 1 niet lekker dus dan drink ik het ook niet. Geld dus niet voor iedereenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef Kola het volgende:
[..]niemand vindt alcohol in het begin lekker, je moet het leren waarderen.
Mag ik aannemen dat het een Ja was, gezien je reactie?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Vind ik een beetje een rare conclusie die je daar trekt .
neehquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat het een Ja was, gezien je reactie?
tot iemand je handschrift herkent, dan zit je tussen alle straling in een vierkant hokjequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef gosschalks het volgende:
Mensen die zo zuinig zijn op hun hersenen zouden het best ook weg kunnen blijven van radio's/telefoons/al het andere wat straling verspreidt.. naar het schijnt kun je hier een hersentumor aan overhouden!
pff.. die overdreven voorzichtigheid leidt je op een gegeven moment gewoon naar een solitair bestaan in een bos a la Ted Kaczynski (the unabomber).
Nee ik word gewoon altijd een beetje moe van bekrompen sociale outcasts, die zich verheven voelen omdat ze geen drugs gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat het een Ja was, gezien je reactie?
Maar jij drinkt dus jij bent gezellig en de rest niet, want die drinken niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Nee ik word gewoon altijd een beetje moe van bekrompen sociale outcasts, die zich verheven voelen omdat ze geen drugs gebruiken.
Koffie is nochtans lekker al krijg je er wel diarree van als je er teveel van drinkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:11 schreef Lithia het volgende:
Ik ben anti-koffie.
En anti-banaan
En anti-geit (vlees en melk)
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:35 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Koffie is nochtans lekker al krijg je er wel diarree van als je er teveel van drinkt.
En banaan ook erg lekker als het in pannenkoeken is verwerkt.
In de regel gaan mensen die geen alcohol drinken minder uit, feesten minder en hebben een saaiere persoonlijkheid. Er bestaan natuurlijk uitzonderingen, maar meestal gaat dit wel op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar jij drinkt dus jij bent gezellig en de rest niet, want die drinken niet.
Heb je wel genoeg drank in je ivoren torentje?
De grap is juist dat niet drinkers juist interesse hebben in normale drugs, de echte leuke drugs en juist een enorm open karakter hebben, maar dat zie je niet als je steeds volgooit met een benauwende drug als alcoholquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef Skitzofrenix het volgende:
Iemand die niet drinkt hoeft per definitie saai te zijn, al hoewel dit wel een mening kan zijn. Ik ken iemand die feesten en zuipen juist saai vind, ze snapt echt niet wat daar nou leuk aan is. Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op wat saai is en wat niet. Zeggen dat iedereen die geen alcohol drinkt saai is een voor-oordeel, net als dat alle negers lui zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |