Nou, dan heb ik toch in jouw en in TS' geval al gelijk. Tot dusver gaat mijn theorie dus prima opquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef Life2.0 het volgende:
Onzin.
Dat ik een nerd ben staat verder niet ter discussie, dat is reeds algemeen bekend, doch geen argument voor jouw idiote stelling
En dat geldt ook niet voor iedereen! De gene die ik kent doet dat allemaal niet, ze heeft er gewoon niks mee, kan toch? Daarbij vind ik haar zeker niet saai!quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
De grap is juist dat niet drinkers juist interesse hebben in normale drugs, de echte leuke drugs en juist een enorm open karakter hebben, maar dat zie je niet als je steeds volgooit met een benauwende drug als alcohol
Gewoon het zwakke -jij drinkt niet, ik wel, dus jij bent stohooom- argument
Nee want je stelling had niets te doen met nerds maar alcohol. Verder is het geen theorie, you wish..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik toch in jouw en in TS' geval al gelijk. Tot dusver gaat mijn theorie dus prima op
Ik ben het wel met je eens dat alcohol niet echt geestverruimend is, het neemt gewoon je denken over en haalt je (vaak lachend in mijn geval) door de avond heen. De laatste tijd hou ik ook niet meer zo van alcohol al is het niet omdat ik "zuinig" ben op mijn hersenen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
De grap is juist dat niet drinkers juist interesse hebben in normale drugs, de echte leuke drugs en juist een enorm open karakter hebben, maar dat zie je niet als je steeds volgooit met een benauwende drug als alcohol
Gewoon het zwakke -jij drinkt niet, ik wel, dus jij bent stohooom- argument
Ietswat beperkt in hun belevingswereld zou beter passen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
En dat geldt ook niet voor iedereen! De gene die ik kent doet dat allemaal niet, ze heeft er gewoon niks mee, kan toch? Daarbij vind ik haar zeker niet saai!
Alcohol werkt inderdaad geestverdunt, dat kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat alcohol niet echt geestverruimend is, het neemt gewoon je denken over en haalt je (vaak lachend in mijn geval) door de avond heen. De laatste tijd hou ik ook niet meer zo van alcohol al is het niet omdat ik "zuinig" ben op mijn hersenen.
Waar je niet geïnteresseerd in bent en dus ook niet zal ervaren, zal je ook niet missen en zorgt er ook niet voor dat iemand zijn beleving en leven beperkt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ietswat beperkt in hun belevingswereld zou beter passen ja.
Ik zeg niets over de drugs, wel over de ervaringen en inzichten die je letterlijk je leven kunnen veranderen, door de ervaring zelf (het doorbreken van de dogma's) of de inzichten (jouw leven kunnen zien vanuit de ogen van een ander).quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:52 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Waar je niet geïnteresseerd in bent en dus ook niet zal ervaren, zal je ook niet missen en zorgt er ook niet voor dat iemand zijn beleving en leven beperkt.
Mag ik vragen welke drugs je hebt geprobeerd en welke inzichten je hier door hebt gekregen? Klinkt namelijk erg interessantquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de drugs, wel over de ervaringen en inzichten die je letterlijk je leven kunnen veranderen, door de ervaring zelf (het doorbreken van de dogma's) of de inzichten (jouw leven kunnen zien vanuit de ogen van een ander).
Juist omdat iemand zonder die interesse zoiets nooit zal ervaren loop je langs de jungle achter een veilig hek ipv er doorheen te gaan..
Google maar op verhalen over LSD en in mindere mate paddo's. Mensen kunnen geheel nieuwe inzichten in hun eigen leven en over het leven in het algemeen krijgen na zo'n trip. Hier kun je zonder twijfel heel veel van lerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:57 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke drugs je hebt geprobeerd en welke inzichten je hier door hebt gekregen? Klinkt namelijk erg interessant
Jij denkt dat anderen er geen last van hebben maar...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:01 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik ben voor, maar met mate, ook al gebeurt dat ook niet altijd. Ach, ik kom er voor uit dat ik het best lekker vind om zo nu en dan aangeschoten te wezen. In mijn ogen is daar niks mis mee, mits anderen geen last van je hebben.
Je moet ook nooit de enige zijn die aangeschoten isquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:11 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Jij denkt dat anderen er geen last van hebben maar...![]()
Ik geef toe dat ik het wel fijn vind om aangeschoten te zijn, maar het inderdaad niet vaak doe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 06:53 schreef Piye het volgende:
Ben ik hier de enige die niet zo vaak drinkt, maar wel veel liever helemaal bezopen is dan het bij 1 of 2 drankjes te houden?
Aangeschoten is niet hetzelfde als helemaal bezopenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:29 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik het wel fijn vind om aangeschoten te zijn, maar het inderdaad niet vaak doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |