abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113965850
Kers denk je ook nog goed om je rust tussen het kolven door. Is ook belangrijk voor je productie. Ik duim voor je voor de afspraak op het cb straks.

Even een vraagje aan de werkende mama's. Hoe doen jullie dat met het aanhouden van de hoeveelheden? Ik ben erachter dat tussen Medela flesjes en Avent bekers makkelijk zo'n 10-15 ml verschil zit. Bij ons kdv gingen ze daar vorige keer over zeuren dat de hoeveelheid in het flesje niet overeenkwam met wat ik erop had geschreven.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113965893
Kersjes :*

Wat goed mereltje!

Ik ben hier wat aan het afbouwen, van 2 voedingen naar 1 voeding, alleen nog 's avonds. Nu sinds zaterdag en dat gaat best goed gelukkig, die dronk hij volgens mij ook het minste, heb in ieder geval geen stuwing daarvan ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door mrien op 09-07-2012 14:58:08 ]
pi_113965957
Fijn Mrien dat het zo goed gaat met het afbouwen. Jij voedt ook al heel lang of niet?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113968588
Hij is nu 1,5 jaar :)
Bij Lotte 19 maanden gevoed
pi_113968743
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef Tinuviel het volgende:
Kers denk je ook nog goed om je rust tussen het kolven door. Is ook belangrijk voor je productie. Ik duim voor je voor de afspraak op het cb straks.

Even een vraagje aan de werkende mama's. Hoe doen jullie dat met het aanhouden van de hoeveelheden? Ik ben erachter dat tussen Medela flesjes en Avent bekers makkelijk zo'n 10-15 ml verschil zit. Bij ons kdv gingen ze daar vorige keer over zeuren dat de hoeveelheid in het flesje niet overeenkwam met wat ik erop had geschreven.
Ik zag ook al dat daar verschil in zat, stom zeg! Kan je niet gewoon uitleggen hoe het zit? Of accepteren ze dat niet?

Kers, succes met wegen straks! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 juli 2012 @ 15:07:32 #106
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_113968909
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:25 schreef Phaidra het volgende:
Mereltje en Kersjes, hoe gaat het nu?

De nieuwe aanpak lijkt hier te werken :o (hopelijk zet ik hiermee geen Fokwet in werking...). Ik ben wel vanaf 7 tot 12 bijna non-stop met hem bezig geweest, maar om 6 uur en 12 uur een flesje gehad en die gingen beiden niet eens op! Hoewel het clusteren ook intensief is, merk ik dat ik veel rustiger ben nu. En net zag ik dat ik voor het eerst een lektiet had.

Ik durf voorzichtig weer wat te geloven dat we op de goede weg zitten :Y. Help me daaraan te herinneren als ik over een paar dagen weer even in een dalletje zit, ok? ;)
*O* *O* *O*

Wat goed!

Tinu O+ O+ heerlijk idd dat uitgetelde, tevreden lijfje tegen je aan O+

edit: kan je niet de flesjes wegen? Leeg wegen en dan met melk erin? dichtheid is ongeveer 1, dus gewicht kan je als volume nemen, lijkt me? Is wellicht een betere indicatie dan de streepjes?

edit2: gister was onze "huisfotograaf" langs om foto's van ons vieren te maken (en ook van de kids uiteraard. Was kado van mijn schoonouders die graag een mooie foto's van ons hele gezin wilde hebben.) Hij heeft ook een paar voedingsfoto's gemaakt. O+ Nee, die gaan niet op internet, maar ik vind het wel een fijn idee wdat ik nu ook mooie foto's heb van een grotere Aviva.
En ze was afgelopen zaterdag 2,5 geworden. Al 2,5 jaar bv! *O* O+ )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_113969129
Phaidra *O*!!! Goed zeg!

Kersjes ;( :* Hopelijk is het onrijpheid en heeft hij het drinken aan de borst snel ineens door. Wat enorm balen van je productie, wat zegt de LK daarover?

Tinuviel, wat een zeurpieten, wat maakt die 5-10 ml nou uit, hij geeft zelf wel aan hoeveel hij wil drinken toch? Dan geven ze toch gewoon nog een beetje bij als hij nog wat honger heeft. Daarvoor is het misschien handig een deel in ijsblokjes in te vriezen?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_113969855
Twinkly dat doe ik ook met deel in ijsklontjes invriezen. Ik ga ook eens wat uitleg doen bij dat kdv over dat kindjes prima kunnen inhalen als ze op het kdv wat minder krijgen en ook aangeven, dat ze niet in een keer teveel geven. Mijn gulzigerd drinkt namelijk al aan de borst teveel. En straks drinkt hij op het kdv veel vanwege zuigbehoefte en dan gooit hij het er net zo snel uit. Dus even goed voorlichten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_113969987
Ja, precies. Gewoon kleine beetjes per keer en dan een speentje proberen wellicht? Ze zijn dat echt helemaal niet gewend he, op een kdv, dat heb ik toen ook gemerkt. Ze snappen echt niet wat "op verzoek" betekent.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_113970395
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Twinkly het volgende:
Ja, precies. Gewoon kleine beetjes per keer en dan een speentje proberen wellicht? Ze zijn dat echt helemaal niet gewend he, op een kdv, dat heb ik toen ook gemerkt. Ze snappen echt niet wat "op verzoek" betekent.
Ik denk ook dat het deels tijdgebrek is. Het lijkt me erg lastig in te plannen als ze elke baby op verzoek moeten voeden.

Neemt niet weg dat het vervelend is...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 juli 2012 @ 16:51:03 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113973379
We zijn Seth wezen wegen op het CB.
35 gram aangekomen in 2 dagen tijd. Vandaag is zijn 11e dag, hij zit nu nog 65 gram onder zijn geboortegewicht. Morgen weer wegen met dezelfde weegschaal. Muhh.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 9 juli 2012 @ 16:53:27 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113973501
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Kersjes het volgende:
We zijn Seth wezen wegen op het CB.
35 gram aangekomen in 2 dagen tijd. Vandaag is zijn 11e dag, hij zit nu nog 65 gram onder zijn geboortegewicht. Morgen weer wegen met dezelfde weegschaal. Muhh.
Lastig hoor... Ben je kunstvoeding aan het afbouwen? Want ik denk namelijk dat het vooral belangrijk is dat je kleine eerst goed groeit voordat je iets gaat veranderen in je beleid.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 juli 2012 @ 17:05:02 #113
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113974042
KV heeft hij slechts 3x gehad, toen kreeg ik niet voldoende bij elkaar gekolfd. Hij doet het dus gewoon op mijn melk. En hij doet het niet bijster goed. En dat steekt ;(
Nog niks gehoord van de lk trouwens. Anders bel ik haar zo zelf wel even.
pi_113974230
Kersjes: wat naar dat het nog steeds niet gaat zoals je wilt. Gelukkig is hij wel wat aangekomen!

Bij ons het kdv voeden ze redelijk goed op verzoek. Vandaag was er dus wat melk over, wat goed uitkwam, want zoals gewoonlijk heb ik niet genoeg gekolfd, dus nou hoef ik niet vanavond nog bij te kolven.

Ik begin echt te denken dat ik als hij 6 maanden is ga afbouwen, en dat heeft echt vooral met het kolven te maken. Dat staat me zo tegen, en dan levert t ook nog eens niet genoeg op, heel irritant.
pi_113975056
Kersjes, hij groeit! Dat is al heel wat hoor :) En hij is pas 11 dagen oud, zijn geboortegewicht is alweer in zicht!
Ons meisje was pas na 2 weken en 2 dagen terug op haar geboortegewicht, ik weet hoe het voelt, het twijfelen over je eigen melk :*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113975361
Kersjes ik weet niet of dat nou echt zo slecht is 35 gram in 2 dagen. Ik had begrepen, dat zo'n 20-30 gram normaal is. Daar zit hij dan maar een klein beetje onder (5 gram). Maar ja dat misschien ook met verschil van weegtijdstip en voeding te maken hebben. Heeft hij de ene keer net gegeten en de andere keer moest hij nog eten, heeft hij gepoept etc. Ik zou het de lk vragen, die zou het toch echt moeten weten.

Onze uk was pas met het 3 wegen tijdstip boven zijn geboortegewicht. Ik heb dan ook tussen 12 dagen en 20 dagen niet gewogen. En met 20 dagen zat hij goed boven zijn geboortegewicht. Ik wil alleen maar aangeven, dat je je echt ook niet te gek moet laten maken. Maar de lk kan je vast vertellen wat goed en wat slecht is. Dikke :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 9 juli 2012 @ 17:39:49 #117
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113975472
Alle beetjes tellen Marjolijntje, dat is inderdaad zo. En hij is aangekomen, al is het niet veel.
Maar alle voordelen van borstvoeding wat mezelf betreft... die heb ik nu niet.
Tuurlijk heb ik alles over voor mijn kleintje, en ik ben allang blij dat hij überhaupt bv krijgt.
Maar weet je, ik vind het niet erg om 4x per nacht de borst te geven. Clusteren? Niet altijd handig, maar ik zou het best willen.
Nu staan mijn hele dag en nacht in het teken van die kolf die me steeds meer gaat tegenstaan. Ik weet eerlijk waar niet eens meer zo goed hoe het voelt om hem aan de borst te hebben, is alweer zo "lang" geleden.
Hopelijk komt het allemaal nog goed...
pi_113978436
:( wat vervelend zo kersjes
Vind je echt een sterke vrouw.. De zwangerschap & dit begin is alles behalve makkelijk. Heb echt respect voor je doorzettingsvermogen & ik hoop dat je snel weer kunt genieten van het zelf voeden en dat jullie mooie mannetje snel groeit.

Persoonlijk had ik met kolven het gevoel dat ik dubbel aan het werk was. Kolven, voeden, kolven, voeden pff..
  maandag 9 juli 2012 @ 18:49:38 #119
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113978492
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:39 schreef Kersjes het volgende:
Alle beetjes tellen Marjolijntje, dat is inderdaad zo. En hij is aangekomen, al is het niet veel.
Maar alle voordelen van borstvoeding wat mezelf betreft... die heb ik nu niet.
Tuurlijk heb ik alles over voor mijn kleintje, en ik ben allang blij dat hij überhaupt bv krijgt.
Maar weet je, ik vind het niet erg om 4x per nacht de borst te geven. Clusteren? Niet altijd handig, maar ik zou het best willen.
Nu staan mijn hele dag en nacht in het teken van die kolf die me steeds meer gaat tegenstaan. Ik weet eerlijk waar niet eens meer zo goed hoe het voelt om hem aan de borst te hebben, is alweer zo "lang" geleden.
Hopelijk komt het allemaal nog goed...
Bel je laktatiekundige. Stippel een beleid uit. Ga niet zelf aanmodderen.
pi_113981428
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:09 schreef Bleie het volgende:

Ik begin echt te denken dat ik als hij 6 maanden is ga afbouwen, en dat heeft echt vooral met het kolven te maken. Dat staat me zo tegen, en dan levert t ook nog eens niet genoeg op, heel irritant.
Dat dacht ik ook, maar ik blijf maar doorgaan :P
Bij mij mist het steeds net 50 ml op 2 voedingen en dat los ik op met water, works like a charm! Tip van iemand hier O+
maar dat is maar 3 dagen in de week, want de rest is live :)
  maandag 9 juli 2012 @ 20:02:20 #121
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_113982195
Kersjes :* . Hopelijk trekt het allemaal snel weer recht.

Bleie, ik kan die kolf momenteel ook wel schieten.
Ook al werk ik niet, ik kolf 2 à 3x per dag nog af en ik zie er telkens weer tegenop... Ik kolf maar een halve voeding per keer :'( .
Voor het slapen krijgt ze een flesje met wat Orthiflor voor haar darmen. Overdag kolf ik de voeding die ze ingeruild heeft voor vast voedsel en sinds dat ze de voeding van 23.00uur heeft laten vallen kolf ik die ook af, want mijn productie lijdt er anders grandioos onder. En met die 3 kolfmomenten kan ik gelukkig een halve voeding invriezen voor 'noodsituaties'.

Stoppen? Nee, ik weet hoe belangrijk het in onze situatie is dat mijn dametje borstvoeding krijgt (astma/bronchits/allergiëen en eczeem in de familie) dus ik probeer het toch vol te houden.
Maar ik kan het me echt voorstellen dat je wil stoppen. Succes met het maken van de beslissing :* !
  maandag 9 juli 2012 @ 20:16:13 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_113982897
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bel je laktatiekundige. Stippel een beleid uit. Ga niet zelf aanmodderen.
Ben ik ook zeker niet van plan ;)
Ik heb haar weer gesproken en ze is niet ontevreden. Op dezelfde voet doorgaan: regelmatig kolven en veel huid-op-huid contact.
Ze vermoedt dat Seth van begin af aan niet goed aan de borst heeft kunnen drinken door verminderde zuigkracht i.c.m. het tongriempje en dat daardoor de borstvoeding nooit goed op gang is gekomen. Vandaar mijn productieprobleem.
Ze verwacht dat hij tzt wel aan de borst zal kunnen, maar met een tepelhoedje en daarvoor is een sterke melkstroom nodig. En die is er vooralsnog niet. Al had ik vanmiddag tijdens het kolven wel iets dat leek op een tsr, dat heb ik nooit!

De rode plek die ik had is bijna geheel verdwenen en mijn borst doet ook geen zeer meer. Borstontsteking succesvol afgewend dus!
Donderdag heb ik weer contact met de lk.
pi_113999543
Meneer is thuis met de oudste dame en ik zit hier even kneiter trots te zijn :@

Dametje wil alleen maar drinken! En waar muppet door de vacuüm 2 keer 5 minuten heeft gedronken de eerste 12 uur, heeft deze dame al bijna 6 uur van haar 9 urig bestaan liggen drinken :o en effectief ook, en maar blijven gaan :o er komen al flinke druppels uit, ze heeft al meerdere keren gepoept en geplast... Wow!!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 04:52:14 #124
348178 NotTheSame
pi_113999949
Wooooow wat goed Gerbera! Een natuurtalentje dus!
pi_114000035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 02:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Meneer is thuis met de oudste dame en ik zit hier even kneiter trots te zijn :@

Dametje wil alleen maar drinken! En waar muppet door de vacuüm 2 keer 5 minuten heeft gedronken de eerste 12 uur, heeft deze dame al bijna 6 uur van haar 9 urig bestaan liggen drinken :o en effectief ook, en maar blijven gaan :o er komen al flinke druppels uit, ze heeft al meerdere keren gepoept en geplast... Wow!!
Oh dat klinkt fijn O+
Goed man!
Wat een invloed die vaccuumpomp dan heeft hé. Dat herken k wel van bij Floris. Dat aanleggen voor hem gewoon niet prettig was toen.

Zo en nu ga k weer verder slapen!
pi_114000573
Wow fijn Gerbera dat het drinken zo goed gaat. *O* *O* *O*

En hoe gaat het verder met jullie behalve vermoeidheid? :P Oh wacht die voel je natuurlijk nog niet vanwege alle vrijgekomen adrenaline.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114000607
Heerlijk Gerbera! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114002153
Gerbera: wat heerlijk dat ze al zo goed drinkt! Geniet ervan.

Mijn ventje heeft van 21 - 7.15 geslapen. Heerlijk, maar ik zit nu dus wel echt op 2 voedingen minder dan een week geleden. Mijn 'slechte' borst had ook weinig stuwing vanochtend, dus ik heb het gevoel dat het voor mijn productie niet heel goed is. We zien wel hoe het loopt. Vanaf zaterdag gaan we 2 weken op vakantie; ik neem geen kolf mee, dus dan wordt hij 2 weken lang live gevoed. En aan het eind van de vakantie is hij 6 maanden. Ik ben er nog niet uit of ik dan actief ga afbouwen, maar mocht mijn productie dan in elkaar storten, dan vind ik dat denk ik niet zo heel erg.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:39:50 #129
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114003282
Wat fijn Gerbera!
pi_114003871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wow fijn Gerbera dat het drinken zo goed gaat. *O* *O* *O*

En hoe gaat het verder met jullie behalve vermoeidheid? :P Oh wacht die voel je natuurlijk nog niet vanwege alle vrijgekomen adrenaline.
Ik heb afgelopen nacht meer geslapen dan in alle nachten daarvoor :D dus eigk gaat het heel erg goed!

Er explodeerde net wat en mijn kind had een poepbroek from hell! Nu al :o (na alle poepbroeken van vannacht ook al dus...) tanken blijft ook in 1 stuk doorgaan, ik verwacht de stuwing eigk morgen al (en verwacht ook dat ze die super aankan!)
pi_114003930
Vanochtend woog I. 3380 gram, dat is +140 gram in 2 dagen (gister niet gewogen).

Gistermiddag ging live drinken even wat minder, de plasluiers namen af dus weer wat meer met de fles gegeven. Maar al met al gaat het wel goed. Ik kolf nu nog 3x per dag ongeveer en dan kolf ik nog steeds 50-70 ml, dus dat lijkt niet terug te lopen.

Het blijft een beetje eng, maar vooralsnog ben ik niet ontevreden :).

Bleie, lijkt me een lastige overweging. 6 maanden is natuurlijk super, daar mag je alvast trots op zijn!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:19:07 #132
348178 NotTheSame
pi_114006379
Ik heb een klein vraagje...
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).

Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)

Vraag 2:
Zou ze de drinktechniek kunnen verleren in 3 dagen?

Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
pi_114007689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).

Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)

Vraag 2:

Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
Ik zou niet 3 dagen niet voeden,maar ik weet natuurlijk ook niet hoe oud je kind is. Is je kind 1 maand of 1.5 jaar?
Ik ben de gehele borstvoedingsperiode niet bij mijn kind uit de buurt geweest (ik heb 22 maanden gevoed). Ik denk dat je kind vooral het veilige gevoel aan je borst zal missen. En verleren zal je kindje het misschien niet,maar misschien zal het kind wel 'lui' worden en de borst niet meer willen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:48:19 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114007851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:

Vraag 1:

Vraag 2:

Leyla pakte het na 3 dagen gewoon weer op. Maar die is 1,5. Wel blijven kolven. En ik zou me niet suf gaan kolven om genoeg voeding bij elkaar te krijgen. Ik zou, zeker als het een once in a life ding is, kant en klaar pakjes halen.
pi_114008245
Gerberaatje wat fijn dat het zo supergoed gaat met de borstvoeding. Gefeliciteerd met je dochter *O* haar naam stond ook bij ons op het lijstje :)

Hier vandaag weer 140 gram gegroeid in een dag. Vandaag laatste dag kraamzorg. Ik denk dat het niet lang duurt of M. gaat regelen dus komende tijd lekker veel aan de borst drinken. Vanochtend voor het eerst 60 ml gekolfd :) Als ze straks weer op haar geboortegewicht zit denk ik langzaam de KV afbouwen.. ze is nu 3440 gram en geboortegewicht is 3520 gram. Ben heel tevreden!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:25:00 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114009722
Netjes Mereltje!

Hier nog een tip voor de kolvers: ik doe altijd een toegift.
Na het kolven nog even een paar minuten wachten en dan weer even door. Zo krijg ik er meestal toch nog een beetje uit.

NTS, ik zou ook kv laten geven voor die 3 daagjes.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:02:25 #137
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114016953
NTS; ik zou wel wat kolven, maar ook een pak KV kopen... Ik had dat ook altijd in huis, en het gevoel het achter de hand te hebben vond ik wel heel fijn.. dat neemt ook de druk van het kolven wat af.
:)

@tinuviel; wat raar van het KDV? hier gaat en ging het voeden op verzoek heel goed. En ik geef Liene nu meestal maar 1 fles BV mee... de rest van de dag mag ze inmiddels ook andere dingen drinken.

@Gerberaatje; jeujjjjj! wat fijn he> als het zo soepel verloopt? :) Zo herkenbaar, ik wist niet wat me overkwam met Liene, die had ook zo gele poep :)
Geniet lekker van je kraamperiode! (wanneer mag je naar huis met je meis?)

Hier bijna 11 maanden BV alweer. Gaat eigenlijk zonder problemen. Ik kolf op mijn werk maximaal 1 keer en dat gaat eigenlijk goed. Soms drinkt ze op het KDV minder; maar dat haalt ze wel weer in...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:27:29 #138
348178 NotTheSame
pi_114018198
Dames, bedankt voor jullie antwoorden!

Nanoeef, Draakje is bijna 7 maanden.
Wij gebruiken de Medela Calma als speen, zou dat ook schelen dat ze minder 'lui' zal worden?

KV heb ik ook altijd wel een paar pakjes op voorraad. Maar eigenlijk niet meer dan voor 2 voedingen. Dus ik denk dat, mochten we naar Parijs mogen, ik maar (weliswaar met pijn in m'n hart) een bus KV ga halen. Er zijn hier genoeg KV-kindjes in onze omgeving (sterker nog, ik ben de enige BV moeder :') ) dus die kunnen het restant dan wel opmaken ;) .
Kolven zal ik zeker blijven doen, want mijn productie is al erg fragiel en om de 3 a 4 uur kolven is echt een must om er enigszins nog IETS uit te krijgen.

Even jompelen voor Phaidra en Mereltje *O* *O* *O* ! Jullie doen het goeehoeeed!!!
pi_114019356
Mereltje: wat goed zeg!!

NTS: kv lijkt mij ook de beste oplossing.

Mijn productie is echt als een idioot aan het kelderen, heb ik zo het idee -O- . Vandaag maar 350 cc gekolfd (in totaal), terwijl hij op een kdv-dag 440 drinkt. Ook helemaal geen stuwing gehad, zelfs niet bij 4 uur tussen twee kolfsessies. Morgen is hij gelukkig thuis, dus dan kan ik hem gewoon aanleggen. Maar proberen er een voeding meer in te krijgen, én nog een keer kolven. Dan donderdag nog een kolfdag, en dan ruim 2 weken niet.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:53:34 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114019583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Bleie het volgende:
Mereltje: wat goed zeg!!

NTS: kv lijkt mij ook de beste oplossing.

Mijn productie is echt als een idioot aan het kelderen, heb ik zo het idee -O- . Vandaag maar 350 cc gekolfd (in totaal), terwijl hij op een kdv-dag 440 drinkt. Ook helemaal geen stuwing gehad, zelfs niet bij 4 uur tussen twee kolfsessies. Morgen is hij gelukkig thuis, dus dan kan ik hem gewoon aanleggen. Maar proberen er een voeding meer in te krijgen, én nog een keer kolven. Dan donderdag nog een kolfdag, en dan ruim 2 weken niet.
Ongesteld? of komt het eraan?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:55:34 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114019678
toch bijzonder; tis gewoon geen baby meer, maar al een heus meisje aan de borst...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:58:02 #142
348178 NotTheSame
pi_114019781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
toch bijzonder; tis gewoon geen baby meer, maar al een heus meisje aan de borst...
[ afbeelding ]
Aaahhwww *smelt* O+ O+ O+ O+ O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:59:27 #143
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_114019832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+ O+

kersjes, gaat het al beter?

gerberaatje, fijn dat je zo'n goede start hebt! Hopelijk blijft het zo. Succes met de stuwing. :)

edit: oh, ben ingelogd als PR :D dit is Davinia, dus ;)
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_114019876
Niet ongesteld, geen idee of het eraan komt. Zou kunnen natuurlijk, nu de nachtvoedingen eruit zijn. Zal je zien, word ik op vakantie voor t eerst weer ongesteld :( .

En wat een ontzettend lieve foto!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:36:47 #145
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114021532
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

kersjes, gaat het al beter?

Nou... ik ga zo voor een 3e x kolven om de eerstvolgende voeding compleet te krijgen }:|
Ik kolf me suf, maar krijg geen stuwing, geen tsr, geen lekkages... En zo lang dit niet gaat veranderen dus ook geen kind aan de borst.
Het is dat ik eerder bv heb gegeven en dat ik dus weet dat het allemaal naar behoren kan werken. Waaaaaarom nu dan verdorie niet????
Omdat ik weet hoe heerlijk het is om bv te geven zet ik door, in de hoop dat het toch nog goed gaat komen. Maar ik begin het steeds somberder in te zien :{
pi_114023464
Kersjes :'(
Misschien nog met een andere lk bellen? Mja als er geen productie komt schiet dat ook weinig op.
Heb je syntocinon?
pi_114023841
Hoeveel bloedverlies was er na de bevalling? Hoe is dat nu? Is je baarmoeder normaal geslonken? Heb je buikpijn en of koorts?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:07:10 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114025422
Ik begin bijna te denken dat er iets is dat je productie tegen houdt. Was je placenta compleet?
pi_114028473
Kersjes :'(
Idd misschien helpt je syntocinon spray

BJ O+

Davinia, ik dacht al zoiets. Ee man in het bv is ook echteen rariteit volgens mij.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114029917
BJ wat een mooie foto O+

Kersjes dit is natuurlijk niet vol te houden zo, ik zou het niet kunnen in elk geval...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')