Ik heb afgelopen nacht meer geslapen dan in alle nachten daarvoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wow fijn Gerbera dat het drinken zo goed gaat.![]()
![]()
![]()
En hoe gaat het verder met jullie behalve vermoeidheid?Oh wacht die voel je natuurlijk nog niet vanwege alle vrijgekomen adrenaline.
Ik zou niet 3 dagen niet voeden,maar ik weet natuurlijk ook niet hoe oud je kind is. Is je kind 1 maand of 1.5 jaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb een klein vraagje...
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).
Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)
Vraag 2:
Zou ze de drinktechniek kunnen verleren in 3 dagen?
Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
Leyla pakte het na 3 dagen gewoon weer op. Maar die is 1,5. Wel blijven kolven. En ik zou me niet suf gaan kolven om genoeg voeding bij elkaar te krijgen. Ik zou, zeker als het een once in a life ding is, kant en klaar pakjes halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb een klein vraagje...
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).
Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)
Vraag 2:
Zou ze de drinktechniek kunnen verleren in 3 dagen?
Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
Ongesteld? of komt het eraan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef Bleie het volgende:
Mereltje: wat goed zeg!!
NTS: kv lijkt mij ook de beste oplossing.
Mijn productie is echt als een idioot aan het kelderen, heb ik zo het idee. Vandaag maar 350 cc gekolfd (in totaal), terwijl hij op een kdv-dag 440 drinkt. Ook helemaal geen stuwing gehad, zelfs niet bij 4 uur tussen twee kolfsessies. Morgen is hij gelukkig thuis, dus dan kan ik hem gewoon aanleggen. Maar proberen er een voeding meer in te krijgen, én nog een keer kolven. Dan donderdag nog een kolfdag, en dan ruim 2 weken niet.
Aaahhwww *smelt*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
toch bijzonder; tis gewoon geen baby meer, maar al een heus meisje aan de borst...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
toch bijzonder; tis gewoon geen baby meer, maar al een heus meisje aan de borst...
[ afbeelding ]
Nou... ik ga zo voor een 3e x kolven om de eerstvolgende voeding compleet te krijgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |