kloptquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij post ook 2 keer zoveel als de rest.
Flipsels op 1 en jij op 2quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:02 schreef napoleonfour het volgende:
het blijft nu voor immer op deze tt
Kijk Davy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajaciedquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Ajacied422
GGMM
mrstylo
Doublepain
Smoofie
Geo4kant
Caland
-_Guitarist_-
j0rdiiii
Jojoortje
venomsnake
ajacied4lf
Karina
Geo3kant
Gramulanion
Cyberia18
tong80
MarkoAlmelo
Paul
Littlerabbit
mcyodogg
alors
DrDentz
kapiteintje
Saekerhett
vitessezuid113
Anonymousz
rubbereend
Specularium
borisz
Paaskonijn
RvLaak
jorienvdherik
stevenmac26
Ambrosius
Helpmefok
Palmboom313
Dos37
Van_Poppel
FireFox1
ClapClapYourHands
BansheeBoy
ZuidGrens
Nober
sjimz
johannes_vermeer
nubreektmijnklomp
Cynix ®
Ties02
napoleonfour
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
boksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk Davy.
terecht dat wel toch?quote:
Duh, jullie bitchen altijd samen, geen wonder dat je vaak achter elkaar post.quote:
Godver mijn eigen kloon staat er zelfs nog inquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Flippiee
napoleonfour
Smoofie
Intronic
Monopoly
Huppelmuts
kapiteintje
Stokstaart
donthate
Typisch
Samzz
Geo4kant
Dromenvangertje
Ajacied422
Caland
yvonne
Littlerabbit
Helpmefok
SpaceInvaders
wietparkiet
GGMM
Spouwerranger
Dimens
Patje1987
DonRaja
utopie
Dr.Mikey
Unfckingtitled
o.us
charmed_angel
LompeHork
heloef
Dj_Day-V
Jojoortje
mrstylo
Paul
ajacied4lf
Buffalo-Soldier
Oerbeer
pimmetje2010
remlof
coban
leeell
Tarado
Trollscience
Myraela
Beach
FkTwkGs2012
9611Niels
aight1
Wat moet ik hier van denken?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Godver mijn eigen kloon staat er zelfs nog in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Vind je het gek met al dat gestalkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
Top tien bitches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Beste kloon ooit was dat van mijquote:
Ben sinds kort Jojoortje gaan stalken.quote:
Ik vond dat keer met ajacied422 en anusbleker leuker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste kloon ooit was dat van mij
Ik reageerde ook op mijzelfquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond dat keer met ajacied422 en anusbleker leuker.
Reageren op jezelf.
KlapAnusquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:07 schreef GGMM het volgende:
Niemand weet de naam meer van die kloon, behalve dat er anus in voorkwam.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op mijzelf
Had helemaal skype en msn en onwijs veel mensen van FOK! erop
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op mijzelf
Had helemaal skype en msn en onwijs veel mensen van FOK! erop
Is dat jouw kloon?quote:
Maak daar van dan een gif ofzo.quote:
Jaquote:
Waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak daar van dan een gif ofzo.
Gifmeister.
Jezus, en ik maar denken dat je slechts 359 notes hadquote:
Nee het is een stuk meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, en ik maar denken dat je slechts 359 notes had
Jaquote:
Wttogquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
-_Guitarist_-
Daywalk3r
Redbaron
Lonaa
rulerofdeath
2Happy4U
Ratelslangetje
ReMcOrE
MarkoAlmelo
Ajacied422
TheGirlNextDoor
Stiffler1988
Outpost76
Knetterkrankjorum
heloef
Dj_Day-V
norich
100% Tukker
charmed_angel
Samzz
Smoofie
Geo4kant
ValHallen
ToT
naatje_1
MsMessy
DeHovenier
Jofunu-kun
stevenmac26
Stokstaart
gewoonfaye
jebentzelfeenfiets.
Dr.Sexy
haakon
Snowbells
GGMM
hans1988
Under_Score
Maanvis
Herkenbaarheid
wietparkiet
JJH
mrstylo
kapiteintje
_Fanta
Morpheus2002
Caland
Rezania
Sanddr
Federer-fan
Vooral Tukkers en Skyrim-spelers.. en hier en daar een grasparkietfanaatquote:
Ik sta niet eens op 1 bij jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Best wel confronterend die lijstjes
Verhip, ik ben geen hele autistquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft buiten ons om nog andere vriendjes
Daar gaan zijn mod mogelijkheden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:13 schreef GGMM het volgende:
Drizzt heeft buiten ons om nog andere vriendjes
Jesis, stevenquote:
Gay?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
Over 4 uur weer wakker. Morgen lekker varen dus kan ik ook niet slapen.
Dus nu maar slapen dan. Later!
Wat geweldig eindigde deze dag.
En ik sla steeds een spatie over.
Waarom?
3maandenquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:14 schreef mrstylo het volgende:
Steven hoelang ben je al werkeloos?
aantal posts: 16007 (gemiddeld 17 per dag)
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik m'n nest in, man. Ben het beu voor vandaag
En dan perongelijk onder de verkeerde account postenquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:15 schreef stevenmac26 het volgende:
vervelende fok users op msn
Goed voorbeeld hoe ik tegen mijzelf lul
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik duik m'n nest in, man. Ben het beu voor vandaag
quote:
Heb geen kloons meer manquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me nu af wie van deze vbl-users een kloon van steven is.
Aha.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:16 schreef donthate het volgende:
[..]
O oke:p mannen zijn makkelijk te neuken mooie uitspraak:p
Maarja vind zelf gepijpt worden dan wel weeer lekkr:) maar beffen mwaa weetniet waardoor
Valt meequote:Op donderdag 5 juli 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb geen kloons meer man
Moest ze serieus inleveren toen ik een 3maanden ban kreeg van Danny
Waren er maar 17
flauw... mijn kloons zitten allemaal in de klikoquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb geen kloons meer man
Moest ze serieus inleveren toen ik een 3maanden ban kreeg van Danny
Waren er maar 17
Klopt, zeker als je bekijkt dat ik er rond die periode dat ik met Donthate een permban kreeg ook al 5 moest inleverenquote:
Van mij toch ook pikkebaasquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
flauw... mijn kloons zitten allemaal in de kliko
quote:
Mwaquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit was nog eens een bazen kloon
Fotoboek van Octaaf_de_b
Doe rustig aan he met je kloon anussen.quote:
Nee eigenlijk niet.quote:
Moet ik ze dan naast schieten?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Typisch
Met je Doumbia en rebound goal
Nee duhquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet ik ze dan naast schieten?
Eerste helft was voor jou 2e voor mij, beetje jammer dat jij 3 keer scoort en ik 2.
Ik scoor moeilijk man, is fucked up.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee duh. Heb sowieso een grafhekel aan Doumbia
.
2de wedstrijd was sowieso voor jou, al vielen de goals pa 75 minuten
Huilen..quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:32 schreef Smoofie het volgende:
Ga verder in het FIFA topic ofzo jullie 2
Stel je niet zo aan gozer.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:32 schreef Smoofie het volgende:
Ga verder in het FIFA topic ofzo jullie 2
hehe, speel bijna alles met Palermoquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik scoor moeilijk man, is fucked up.
Ik heb geen vaste ploeg meer na de winter update. Brazilië, CSKA, Rusland, België, Nederland, Feyenoord, Bayern, City, PSG of Excelsior kies ik meestal.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe, speel bijna alles met Palermo
Ah speel wel redelijk vaak met vaste groep fokkers, en pakken echt bijna nooit 5 sterren teamsquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste ploeg meer na de winter update. Brazilië, CSKA, Rusland, België, Nederland, Feyenoord, Bayern, City, PSG of Excelsior kies ik meestal.
Tegen maten speel ik ook nooit met 5, maar online vind ik het zo kut als de speler niet doet wat ik wil.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah speel wel redelijk vaak met vaste groep fokkers, en pakken echt bijna nooit 5 sterren teams
Niet Real Madrid kiezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen vaste ploeg meer na de winter update. Brazilië, CSKA, Rusland, België, Nederland, Feyenoord, Bayern, City, PSG of Excelsior kies ik meestal.
We hebben net een potje of 5, 3vs3 gedaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tegen maten speel ik ook nooit met 5, maar online vind ik het zo kut als de speler niet doet wat ik wil.
2vs2 is al kut, dat kan ik echt totaal niet. Ik moet gewoon al die mannetjes hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben net een potje of 5, 3vs3 gedaanDat is pas chaos
Dat doen wij altijd, werkt perfect hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
2vs2 is al kut, dat kan ik echt totaal niet. Ik moet gewoon al die mannetjes hebben.
Met mijn speelstyle kan het gewoon niet, bij geen enkele FIFA vond ik het chill.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat doen wij altijd, werkt perfect hoor. Gewoon beide elke kiezen en gaan
Ja doe het pas vanaf FIFA 11, dus ja. FIFA 12 is af en toe echt pure baggerquote:Op donderdag 5 juli 2012 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met mijn speelstyle kan het gewoon niet, bij geen enkele FIFA vond ik het chill.
De eerste FIFA die ik kan herinneren kon je nog in zaalvoetballen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja doe het pas vanaf FIFA 11, dus ja. FIFA 12 is af en toe echt pure bagger
97 ofzo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
De eerste FIFA die ik kan herinneren kon je nog in zaalvoetballen.
Breakdance ja. zie 5:05quote:Op donderdag 5 juli 2012 03:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die uit dat filmpje van jou toch ook?
De naam zegt het alquote:
Samequote:
Zeker en nog super goed ookquote:
Ik reageerde daar niet op, dus je vist me er niet uit?quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:27 schreef BrandX het volgende:
* hengel uitgooit, VBL-hoolies binnenvist uit het dagcijfertopic vandaan
Ik snap em niet? Hij heeft net Italie met 4-0 vernederd, waarom heeft ie het over respect tegen de scheidsrechter?quote:
Ik vis jou hier wel uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik reageerde daar niet op, dus je vist me er niet uit?
welk land?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef Saind het volgende:
Morgen naar het oostblok, toch maar even een reisverzekering afgesloten
BAHquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:41 schreef Saind het volgende:
Morgen naar het oostblok, toch maar even een reisverzekering afgesloten
Met de auto of een busreis?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Servië, Montenegro, Macedonië, Albanië, Hongarijë, Bulgarijë
Veel trein en waar er geen treinen rijden de busquote:
Misschien toch wel de voornaamste reden dat we nog door Tirana gaan, fucking goedkope hoerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gaat in principe naar de verste Oostblokkers
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien toch wel de voornaamste reden dat we nog door Tirana gaan, fucking goedkope hoeren
Met een blauw condoom om je duitse helm heb je in die landen ook gelijk een interessante conversatie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien toch wel de voornaamste reden dat we nog door Tirana gaan, fucking goedkope hoeren
Daar zijn de hoeren wat hariger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef Saind het volgende:
Ohja trouwens, ook nog een paar dagen Istanbul
Gaat wel redelijk, we hebben geen makkelijke trein of bus ofzo de grens over gevonden dus we moeten met de taxi naar de grens, grens over lopen, en dan weer een nieuwe taxi pakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
overigens ook al eens zitten kijken naar albanie, lijkt me een interessant land. Je komt er volgens mij alleen niet zomaar in? moet je daar niet een visum oid voor hebben?
Haha we komen als het goed is door Kosovo, vinden ze vast leuke grappen daarquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een blauw condoom om je duitse helm heb je in die landen ook gelijk een interessante conversatie.
Ah ok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk, we hebben geen makkelijke trein of bus ofzo de grens over gevonden dus we moeten met de taxi naar de grens, grens over lopen, en dan weer een nieuwe taxi pakken.
Maar als je daar aan de grens staat kun je wel gewoon doorlopen
Ouderwetse kaart kopen en gewoon door kachelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik had het idee om vanuit italie naar griekenland te rijden, alleen de tomtom doet je om laten rijden en Albanie mijdt hij als de pest
Ja dat schijnt momenteel wel ja. Naja, we gaan het zien. Er is in die hoofdstad daar toch geen reet te doen, gaan we wel in een kroeg met airco zitten, beetje socializenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vriend van me is ook net terug uit Albanie. Was wel erg enthousiast. Alleen extreem warm.
Zolang je niet hoeft te werken maakt die hitte allemaal niet zoveel uit iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat schijnt momenteel wel ja. Naja, we gaan het zien. Er is in die hoofdstad daar toch geen reet te doen, gaan we wel in een kroeg met airco zitten, beetje socializen
6uurtjes laterquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:27 schreef BrandX het volgende:
* hengel uitgooit, VBL-hoolies binnenvist uit het dagcijfertopic vandaan
arbeidersquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]dat ik er nou vroeg in lig omdat mijn wekker om 05.15 gaat.
wat is doekoe? ik kan alleen loet/cash en die money jwtzell0f.quote:
jammerquote:
Wat een toestand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef BrandX het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend die ik al een poosje niet heb gezien. ''lekker joh, wordt mooi weer, gaan we lekker op een terrasje zitten, borreltje, happie, chillen!''.
Ik kijk zo eens naar buiten, 4uur verwijderd van de afspraak.... giet het gvd
Meisje tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
had me verheugd op een terrasje in het zonnetje
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
had me verheugd op een terrasje in het zonnetje
grapje toch ja man je weet.quote:
Werd tijd ook. In jou absentie kreeg ik bijna de neiging boelers te roepen te pas en te onpasquote:
Pripyat toch? Heeft het licht wel een ietwat groene tintquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.
Beter nu dan straks tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef BrandX het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend die ik al een poosje niet heb gezien. ''lekker joh, wordt mooi weer, gaan we lekker op een terrasje zitten, borreltje, happie, chillen!''.
Ik kijk zo eens naar buiten, 4uur verwijderd van de afspraak.... giet het gvd
Evt wel met een luchtballon BINNEN in die hangar omhoog en genieten met je lover van 't prachtige uitzicht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.
Heb je iig minder last van die duitsers. Of waren die er nou amper?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Evt wel met een luchtballon BINNEN in die hangar omhoog en genieten met je lover van 't prachtige uitzicht.
Wel duidelijk onweer straksquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef The_Groove het volgende:
Hier is het nog steeds fokking zonnig en warm
Zo man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel duidelijk onweer straks
Fietste net naar de campus, ineens allemaal spetters terwijl de lucht nog bijna blauw was
MEGASTORM DES DOODSquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREKEND KNMI CODE GEEL AFGEGEVEN>!
We gaan eraanEn die brandx denkt weer alleen aan haar terrasje. Typisch voor die vrouwmensen. Kotsmisselijk word ik ervan
daar heb je een goed punt, hier in Rotterdam is het inmiddels weer droogquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREKEND KNMI CODE GEEL AFGEGEVEN>!
We gaan eraanEn die brandx denkt weer alleen aan haar terrasje. Typisch voor die vrouwmensen. Kotsmisselijk word ik ervan
Jaja en dan dadelijk wel de hulp van die koene mariniers accepteren als je de maas ingewaaid bent zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]Uiteraard, immers, het enige wat telt is mijn zonnetje en mijn terrasje
, want de KNMI en haar codes kunnen me aan mijn anus oxideren
kweenie, hij ging gister nogal los tegen een paar mensen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie mikey een ban aangesmeerd boelers?
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie, hij ging gister nogal los tegen een paar mensen.
dunno, ben op een gegeven moment gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dunno, ben op een gegeven moment gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*kijkt naar buiten, ziet de maasquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jaja en dan dadelijk wel de hulp van die koene mariniers accepteren als je de maas ingewaaid bent zeker.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten, ziet de maas
Het ligt er erg rustig bij, en ik ga over een kwartier richting mijn huis, 4 hoog en droog in Den Haag
Ik kijk uit op van Oord, onder de van brienenoord, en jij?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Ik zie nu ook de maas. Wat romatisch eigenlijk, een anonieme lotgenoot die op het zelfde moment de tijd in maasvorm langs ziet glippen
Ik kijk tegen het noordereiland aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kijk uit op van Oord, onder de van brienenoord, en jij?
Ik ben meer van de plantenweetjes, maar bedankt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor GGMM nog een weetje. Ik heb een muggenbult op mijn grote teen.
Kan wel eens leuk wordenquote:
sommige bomen zijn zilverkleurig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben meer van de plantenweetjes, maar bedankt.
Ja en toch redelijk makkelijk lijkt mijquote:
Ik zag het inmiddels.quote:
Maar niet "weer" want PSV krijgt meestal kut loting.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja en toch redelijk makkelijk lijkt mij
Oh, is de loting aan de gang?quote:
Onzin, in de finale lootte je nog heracles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar niet "weer" want PSV krijgt meestal kut loting.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, in de finale lootte je nog heracles.
En met kindjes :quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
Youtube zit blijkbaar vol met Utrecht-hooligans.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, in de finale lootte je nog heracles.
Zijn allemaal kleine Ajaciedjes. Alleen maar schelden met kanker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
Youtube zit blijkbaar vol met Utrecht-hooligans.
Ajacieden schelden nooit met kanker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn allemaal kleine Ajaciedjes. Alleen maar schelden met kanker.
Mag niet meer van Steven?quote:
winkelhaakje kan ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM wist je dat als je een vrouw zwanger maakt en abortus geen optie is je haar gewoon genoeg nootmuskaat moet voeden?
De sfeer is beter maar ze zijn wel alsmaar slechter gaan presteren. Houden zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af hoeveel krediet Steve nog heeft in Twente, de sfeer kan wel goed zijn maar sinds zijn komst is het spel alleen maar minder geworden.
Lat ligt laag zelfs de 5de plek is dit seizoen een sportieve verbeteringquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vraag me af hoeveel krediet Steve nog heeft in Twente, de sfeer kan wel goed zijn maar sinds zijn komst is het spel alleen maar minder geworden.
Gaat Steve weer spelers sparen in de Europa League als Twente een beetje ver komt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Twente mikt weer "gewoon" op een plaats bij de eerste vier.
Toch jammer dat hij overal mislukt is, weer een groot talent dat nooit verder is gekomen dan talent.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lat ligt laag zelfs de 5de plek is dit seizoen een sportieve verbetering
Verrassend Leonardo is weer gebotst met de leiding bij Salzburg en moet vertrekken
Hij kan het weten, hij is expert op dat gebied.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijk DM van Geo dat de grap nog verkeerd was ook
Geo422.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijk DM van Geo dat de grap nog verkeerd was ook
Daarom geen topclubquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En Twente mikt weer "gewoon" op een plaats bij de eerste vier.
Ach altijd beter dan een ' Driesje Mertens doen' een beetje bescheidenheid en realisme siert Twente juist wel.quote:
Als provincieclub wel als club die zichzelf als topclub binnenlands ziet absoluut niet. Geef mij dan maar die arrogantie al sloeg die actie van Driesje echt nergens opquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ach altijd beter dan een ' Driesje Mertens doen' een beetje bescheidenheid en realisme siert Twente juist wel.
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als provincieclub wel als club die zichzelf als topclub binnenlands ziet absoluut niet. Geef mij dan maar die arrogantie al sloeg die actie van Driesje echt nergens op
De tour zelf is al saai, laat staan een game erover.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik zag net dat je een tour de france game hebtDamn, dat ziet er saai uit.
Sowieso.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn vriendin gaat op vakantie naar salhou zonder mijj
Ik ga zo stuk hier....![]()
Jij ook Stylo?
Dan ben je fucking sneu als je dat doetquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Linken naar andermans facebook is erg lastig.
Dat doet hij ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je fucking sneu als je dat doet
Er lopen echt kk zielige mensen rond in dat ONZ, echt geloof me. Onderkant van de maatschappij, van die levenloze autisten die op internet een grote bek durven te hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan ben je fucking sneu als je dat doet
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er lopen echt kk zielige mensen rond in dat ONZ, echt geloof me. Onderkant van de maatschappij, van die levenloze autisten die op internet een grote bek durven te hebben.
Ja net als gisteren (toen ik nog een ban had) dat iemand de zus van Stijn postte bij dat wijf met haar gebrekkige Engelsquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...
Het is ook nooit grappig. De meeste van dat volk heeft gewoon koek op hun hoofd nodig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan er ook zelden om lachen ook. Het is dat zodra 1 iemand lacht of een nog geforceerder grapje maakt iedereen plat gaat...
Alsof dat iemand uit ONZ wasquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja net als gisteren (toen ik nog een ban had) dat iemand de zus van Stijn postte bij dat wijf met haar gebrekkige Engels
Blijkbaar wel anders zou niet iemand zich voordoen als Ajacied zijn zusje. Daarbij kon mij dat niks boeien het is gewoon treurig dat die figuren werkelijk denken dat grappig zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie niemand binnen VBL er voor aan.
VBL heeft ook lezers die nooit mee posten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders zou niet iemand zich voordoen als Ajacied zijn zusje. Daarbij kon mij dat niks boeien het is gewoon treurig dat die figuren werkelijk denken dat grappig zijn.
Klopt, van die zielige paupers die kijken naar actieve topics en erop klikken en dan meelezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
VBL heeft ook lezers die nooit mee posten.
Ik denk dat we onze genialiteit gewoon niet meer met dit forum moeten delen Smoofie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, van die zielige paupers die kijken naar actieve topics en erop klikken en dan meelezen.
Backstab.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze genialiteit gewoon niet meer met dit forum moeten delen Smoofie.
WoWquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik verveel me wel de pleuris man, ik denk dat ik weer MMO addict ga worden.
Welke class speel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |