Daar zijn de hoeren wat hariger.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef Saind het volgende:
Ohja trouwens, ook nog een paar dagen Istanbul
Gaat wel redelijk, we hebben geen makkelijke trein of bus ofzo de grens over gevonden dus we moeten met de taxi naar de grens, grens over lopen, en dan weer een nieuwe taxi pakken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
overigens ook al eens zitten kijken naar albanie, lijkt me een interessant land. Je komt er volgens mij alleen niet zomaar in? moet je daar niet een visum oid voor hebben?
Haha we komen als het goed is door Kosovo, vinden ze vast leuke grappen daarquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een blauw condoom om je duitse helm heb je in die landen ook gelijk een interessante conversatie.
Ah ok.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk, we hebben geen makkelijke trein of bus ofzo de grens over gevonden dus we moeten met de taxi naar de grens, grens over lopen, en dan weer een nieuwe taxi pakken.
Maar als je daar aan de grens staat kun je wel gewoon doorlopen
Ouderwetse kaart kopen en gewoon door kachelenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik had het idee om vanuit italie naar griekenland te rijden, alleen de tomtom doet je om laten rijden en Albanie mijdt hij als de pest
Ja dat schijnt momenteel wel ja. Naja, we gaan het zien. Er is in die hoofdstad daar toch geen reet te doen, gaan we wel in een kroeg met airco zitten, beetje socializenquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vriend van me is ook net terug uit Albanie. Was wel erg enthousiast. Alleen extreem warm.
Zolang je niet hoeft te werken maakt die hitte allemaal niet zoveel uit iddquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja dat schijnt momenteel wel ja. Naja, we gaan het zien. Er is in die hoofdstad daar toch geen reet te doen, gaan we wel in een kroeg met airco zitten, beetje socializen
6uurtjes laterquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:27 schreef BrandX het volgende:
* hengel uitgooit, VBL-hoolies binnenvist uit het dagcijfertopic vandaan
arbeidersquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]dat ik er nou vroeg in lig omdat mijn wekker om 05.15 gaat.
wat is doekoe? ik kan alleen loet/cash en die money jwtzell0f.quote:
jammerquote:
Wat een toestand.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef BrandX het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend die ik al een poosje niet heb gezien. ''lekker joh, wordt mooi weer, gaan we lekker op een terrasje zitten, borreltje, happie, chillen!''.
Ik kijk zo eens naar buiten, 4uur verwijderd van de afspraak.... giet het gvd
Meisje tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
had me verheugd op een terrasje in het zonnetje
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja echt wel![]()
had me verheugd op een terrasje in het zonnetje
grapje toch ja man je weet.quote:
Werd tijd ook. In jou absentie kreeg ik bijna de neiging boelers te roepen te pas en te onpasquote:
Pripyat toch? Heeft het licht wel een ietwat groene tintquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.
Beter nu dan straks tochquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:01 schreef BrandX het volgende:
vanmiddag afgesproken met een vriend die ik al een poosje niet heb gezien. ''lekker joh, wordt mooi weer, gaan we lekker op een terrasje zitten, borreltje, happie, chillen!''.
Ik kijk zo eens naar buiten, 4uur verwijderd van de afspraak.... giet het gvd
Evt wel met een luchtballon BINNEN in die hangar omhoog en genieten met je lover van 't prachtige uitzicht.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF heeft nog wel een leuk adresje in Duitsland. Kun je altijd in de zon zitten, 30 graden, cocktail erbij. Alles.
Heb je iig minder last van die duitsers. Of waren die er nou amper?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Evt wel met een luchtballon BINNEN in die hangar omhoog en genieten met je lover van 't prachtige uitzicht.
Wel duidelijk onweer straksquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:07 schreef The_Groove het volgende:
Hier is het nog steeds fokking zonnig en warm
Zo man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel duidelijk onweer straks
Fietste net naar de campus, ineens allemaal spetters terwijl de lucht nog bijna blauw was
MEGASTORM DES DOODSquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREKEND KNMI CODE GEEL AFGEGEVEN>!
We gaan eraanEn die brandx denkt weer alleen aan haar terrasje. Typisch voor die vrouwmensen. Kotsmisselijk word ik ervan
daar heb je een goed punt, hier in Rotterdam is het inmiddels weer droogquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREKEND KNMI CODE GEEL AFGEGEVEN>!
We gaan eraanEn die brandx denkt weer alleen aan haar terrasje. Typisch voor die vrouwmensen. Kotsmisselijk word ik ervan
Jaja en dan dadelijk wel de hulp van die koene mariniers accepteren als je de maas ingewaaid bent zeker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:19 schreef BrandX het volgende:
[..]Uiteraard, immers, het enige wat telt is mijn zonnetje en mijn terrasje
, want de KNMI en haar codes kunnen me aan mijn anus oxideren
kweenie, hij ging gister nogal los tegen een paar mensen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie mikey een ban aangesmeerd boelers?
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kweenie, hij ging gister nogal los tegen een paar mensen.
dunno, ben op een gegeven moment gaan slapenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dunno, ben op een gegeven moment gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |