Oh ik dacht dat je voor de eerste plaats wou gaan. My bad.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
blij met 6e meeste posts op fok?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 03:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je voor de eerste plaats wou gaan. My bad.
Sterkte Monitorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef BrandX het volgende:
Geen cijfertjes vandaag jongens en meisjes, Monitor is ziekjes, dus heeft vannacht geen update geplaatst. Zijn geestelijk vader is geïnformeerd om te kijken wat er mis is met Monitor.
Had ik uitgerekend gisteren uitgekozen om het dagrecord van Nectar te verbrekenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef BrandX het volgende:
Geen cijfertjes vandaag jongens en meisjes, Monitor is ziekjes, dus heeft vannacht geen update geplaatst. Zijn geestelijk vader is geïnformeerd om te kijken wat er mis is met Monitor.
Gefixtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:16 schreef BrandX het volgende:
quote:
weet ook niet wat je ze wiltquote:
Mijn eerste keer meer dan 100 posts dit jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:21 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 6 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
26. 230 Stuart
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Klik hier voor meer stats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |