Maak me gek!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nog veel meer:
http://www.thecoolist.com(...)utiful-modern-ruins/
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik niet, ik roddel er altijd flink op los.
maar ik ben dan ook net een een wijf
heb je de mijne ook gelijk weggehaald... scheelt mij weerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit verzonnen heeft dat een vrouw al haar lichaamsbeharing weg moet scheren....
* Ireth gaat dus zo weer aan de slag... heb de stoppels weer op mijn benen staan....
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
*Pulver roept*
Ik wil dat lieve poppetje die gaat slapen
Mijn bodyguardquote:
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:57 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij bent Pulver niet![]()
Jij krijgt deze:![]()
![]()
*Trusten lieffie*quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...
Welterusten mop...
Ik moest even booten....quote:
jaaaaaquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik moest even booten....
het hele zooitje werd wel heel erg traag.
Maar hier is ie nog een keer: [ afbeelding ]
*Rucky even het licht uit doet. En wie stiekem kijkt krijgt een dreun.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn vraagt iedereen even weg te kijken...
Welterusten mop...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
*Rucky even het licht uit doet. En wie stiekem kijkt krijgt een dreun.
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkesquote:
*Rucky vervolgens naar beneden stuurt* Pak maar een biertje en zet de tv aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik keek niet stiekem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zoo lief!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkes
Ik vraag me altijd af waar dat ding heenloopt... mijn deken ligt gewoon op mijn bed...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het hele achterlijke is...ik kan er soms minuten lang naar kijken, met een big grijns op me bakkes
dat is het dichtste wat ik voorlopig mee krijg van intimiteitquote:
hij loopt nergens heen...ja, naar dromeland!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af waar dat ding heenloopt... mijn deken ligt gewoon op mijn bed...
*Knuf geeft aan DC*quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is het dichtste wat ik voorlopig mee krijg van intimiteit
Komt die nachtcam toch van pas weerquote:
Dat klopt, jij had ervoor betaald.quote:
Met schattige slaapmutsquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
hij loopt nergens heen...ja, naar dromeland!!
Op zijn lieve kleine pootjes
Ongecensureerd want ik heb een hekel aan die *peep* toontjes als er gevloekt, gekreund o.i.d. gezegd wordt!quote:
Daar moet je niet om lachen want dat dilemma heb ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
hij loopt nergens heen...ja, naar dromeland!!
Op zijn lieve kleine pootjes
Ja, ik ook. Maar zo heet dat toch ook gewoon?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ongecensureerd want ik heb een hekel aan die *peep* toontjes als er gevloekt, gekreund o.i.d. gezegd wordt!
Jij hebt geen kleine pootjes!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar moet je niet om lachen want dat dilemma heb ik ook.
haha jepquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:06 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar zo heet dat toch ook gewoon?
En dan het kussentje onder zijn ene arm en ZIJN dekentje!!!quote:
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
En dan het kussentje onder zijn ene arm en ZIJN dekentje!!!
Dat het niet zomaar een dekentje is, dat zie je gewoon!.
Dat ie ook gaat huilen als je dat dekentje afneemt.
En dat zit toch een beetje in die ene kleine kloterige smilie.
maak je geen zorgen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
vandaaag is roooooooooooooooooooooooooooood .....
/avatar thingy
Mo.... heb je PB's account gekaapt?quote:
ik moet een beetje denken aan de kerstmanquote:
Dacht ik al.... Ik kreeg al heel enge associaties ineensquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dacht ik al.... Ik kreeg al heel enge associaties ineens
Kijk.. Wil de echte PB achter de tablet / PC nu opstaan?quote:
* Papabear steekt vinger op ....quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kijk.. Wil de echte PB achter de tablet / PC nu opstaan?
* twijfelt *quote:
De vakantieplannen zijn voorlopig niet meer dan TUINesie en Balkonie wat voorbij kwam.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Na al die vakantieplannen wil ik ook op vakantie.
hee ik ga ook weg hequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Pulver het volgende:
[..]
De vakantieplannen zijn voorlopig niet meer dan TUINesie en Balkonie wat voorbij kwam.
En een weekje Kreta
Mag ik niet stiekem met je mee? Wil wel gewoon achterin je auto hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hee ik ga ook weg heDenemarken, Zweden, Noorwegen
Da's waar ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hee ik ga ook weg heDenemarken, Zweden, Noorwegen
Trussstttttquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
en M kan alleen nog maar naar bed naar bed naar bed zeggen. Dus wij gaan naar bed! Hoooooi tot morgen!
Is ie weer!!!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
en M kan alleen nog maar naar bed naar bed naar bed zeggen. Dus wij gaan naar bed! Hoooooi tot morgen!
welterusten roodkapjequote:Op donderdag 5 juli 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat ook afmelden en kijken of zijn bed er nog staat....
Ik wilde hem echt net postenquote:
Thank god...quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear roze outfit weer uittrekt
Zo gaan ze nooit slapenquote:
* Papabear in mama-modus gaat:quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Thank god...
* Merlijn nu echt weg is...
quote:
afspraak is verzet naar een telefonische vanmiddag om twee uur.. vanwege geen opvang kinderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:35 schreef belle1608 het volgende:
*Koffie & thee en de hele zooi op tafel zet!*
Goedemorgen!
@DJMO, succes vandaag bij de advocaat!!
Ok! Dan als nog succesquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
afspraak is verzet naar een telefonische vanmiddag om twee uur.. vanwege geen opvang kinderen.
Je mag er anders wel één van mij hebben als je het mist.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat haar laatste officiële werkdag uitvoeren
quote:
Ziek dan lekker uit op de bank, filmpje erbij ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:52 schreef kahlie het volgende:
vakantie... (al ga ik nergens heen en moet ik nog uitzieken). Natuurlijk was ik om 7.00 klaar wakker... met een bloedneus... daar krijg je me echt supersnel mee wakker.. oef..
Vandaag is het plan om lui te gaan doen - ben benieuwd of ik het langer dan een uurtje volhou...
Dat is het plan. Ik lig in iemands anders bed met TV in de slaapkamer.. maar ik zag de afwas alweer staan. Ik ben echt onverbeterlijk. En ik zat me te bedenken hoe boos hij zou worden als ik straks ga stofzuigen ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:52 schreef Rucky het volgende:
Ziek dan lekker uit op de bank, filmpje erbij ofzo.![]()
Ik kan ook boos op je worden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:55 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is het plan. Ik lig in iemands anders bed met TV in de slaapkamer.. maar ik zag de afwas alweer staan. Ik ben echt onverbeterlijk. En ik zat me te bedenken hoe boos hij zou worden als ik straks ga stofzuigen ofzo.
Maar nu zeg ik het ook nog lief, zo snel word ik niet boos.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:22 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahaha. Ik geloof niet dat dat zoveel indruk maaktSowwy!
Gelukkig maar. Ik word ook niet zo snel boos. Maar ik ben weinig onder de indruk als er mensen boos op me zijn... ik heb nogal een stelletje emotionele mensen in de familie die zich snel beledigt voelen... dan krijg je vanzelf een dikke huid en heel goede onderhandel-skills en een hoop tolerantie... of je doet wat anderen in de familie hebben gedaan --> geen contact meerquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar nu zeg ik het ook nog lief, zo snel word ik niet boos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:22 schreef Ireth het volgende:
Gmogguh! Ik heb de boel vast klaargezet hoor...
[ afbeelding ]* Rucky als eerste toetast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Nah, boos blijven lost niets op.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:12 schreef Rucky het volgende:
Je mag best wel eens boos zijn op iemand als je maar niet boos blijft.
Rondreis!quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's waar ook.
Maar was het nou één van de of een rondreis?
Yeah! Wanneer vertrekken we?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Rondreis!ehhe van mij mag je mee hoor!
Je moet gewoon zeggen dat je eerst de ontbijttafel die Ireth heeft klaar gezet hebt opgeruimt. En de afwas hebt gedaan etc.quote:
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat je eerst de ontbijttafel die Ireth heeft klaar gezet hebt opgeruimt. En de afwas hebt gedaan etc.
Meen me te herinneren dat Belle goed in schoonmaken is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Opruimen van mijn eigen zooi, wat heb ik er toch een hekel aan! Wie komt me helpen :p
Gewoon geen rommel makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:41 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat Belle goed in schoonmaken is.
Je bent in ieder geval niet de enige die een hekel heeft aan opruimen
Nouja even, trek dr maar een dag voor uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef Rucky het volgende:
Je woont wel erg ver weg om je even te komen helpen. En ik zit nog op mijn werk.
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja even, trek dr maar een dag voor uitdus daarom maar guns n roses opgezet en gaan! Maar mijn nieuwe middelmaat koffer past niet in mn oude grote koffer! Grmbl!!!!! Ik wl een zolder!
Enne kledingkast in elkaar zetten gaat vast makkelijker met zn 2en Ingrid
Dan ga jij eerst Yska helpen en daarna komt zij jou wel helpen.quote:
Omdat er nog spullen naar jou toe gaan komen.quote:
Oh zo. Van LB zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Omdat er nog spullen naar jou toe gaan komen.
Kan je mij het ook voordoen, ik woon in Groningenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:10 schreef kahlie het volgende:
Ik hou van opruimen -- daarom net de studeerkamer opgeruimd, ookal is het niet mijn huis. Lolz. En ff gesport. Zit nu na te denken of ik ga stofzuigen of ga afwassen...
Heerlijk om je hoofd leeg te maken en tegelijkertijd alles op z'n plekje te leggen
Nu ff lunch regelen.
quote:
pffffquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Kan je mij het ook voordoen, ik woon in Groningen
De helft van de kleren ligt alweer in de kast maar je ziet eigenlijk nog weinig verschil
Oooo en Dolfie na een slechte nacht kan een goede of nog een slechtere komen
Ik was vannacht om 4u wakker. En zodanig wakker dat ik zelfs bijna uit bed ben gegaan. Maar toen dacht ik, wat ben ik ook een gekkie ga gewoon slapen. Nouja dat liep niet heel voorspoedig. En vervolgens moest M. Om 6u zn nest uit en die wilde aandacht en ik wilde slapen. Heeeeeerlijk
Dat is beetje uit de buurt. Maar goede tips zijn om op te ruimen met muziek aan. Was te vouwen en te strijken voor de TV (ff lekker 45 mins je favo serie). Dingen die je moet opruimen hoger leggen/alles van de grond af halen. Telkens bukken, daar heeft niemand zin in. Ligt het hoger, dan ga je het eerder doen. Alles een plekje geven helpt ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel naarquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pffff
ik ben lamlendig door die medicijnen... ik hou geen kracht (laptop is al zwaar) meer over in mijn lichaam.
eten smaakt me niet door de smaak die ik heb...
en ik slaap als gek... te zwaar en te diep... en in 1 houding...
dus resultaat... zere rug... alles doet zeer... in bed gepiest...
laat maar...
ik heb mijn dag niet
Als ik morgen niet hoef te werken wil ik best komen helpen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De helft van de kleren ligt alweer in de kast maar je ziet eigenlijk nog weinig verschil
Oooo en Dolfie na een slechte nacht kan een goede of nog een slechtere komen
Ik was vannacht om 4u wakker. En zodanig wakker dat ik zelfs bijna uit bed ben gegaan. Maar toen dacht ik, wat ben ik ook een gekkie ga gewoon slapen. Nouja dat liep niet heel voorspoedig. En vervolgens moest M. Om 6u zn nest uit en die wilde aandacht en ik wilde slapen. Heeeeeerlijk
Eep. Beterschap. Dat klinkt zeker niet lekker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pffff
ik ben lamlendig door die medicijnen... ik hou geen kracht (laptop is al zwaar) meer over in mijn lichaam.
eten smaakt me niet door de smaak die ik heb...
en ik slaap als gek... te zwaar en te diep... en in 1 houding...
dus resultaat... zere rug... alles doet zeer... in bed gepiest...
laat maar...
ik heb mijn dag niet
Gewoon je ogen dichtdoen en dichthoudenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef kahlie het volgende:
[..]
Eep. Beterschap. Dat klinkt zeker niet lekker.
Ik lig nu ook weer braaf in bed. Hoop dat ik zo nog wat slaap meepik.
Hahaha, als het zo makkelijk gingquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen en dichthouden
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Yeah! Wanneer vertrekken we?
* Ehhe gaat gauw spullen bijelkaar zoeken
Hoop 't voor jequote:Op donderdag 5 juli 2012 12:43 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hahaha, als het zo makkelijk ging![]()
Ik kan best wel goed slapen, ook overdag, maar met buikpijn is gewoon prut. Normaal doe ik een kruikje maar het is WARM... dus wil ik niet. Zo maar ff masseren, kijken of dat helpt.
Ik heb hier zo'n airco unit staan, dus het is wel lekker koel nu hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hoop 't voor je
Hier is het bijna 30 graden op 't balkon
Ik heb net nog ff gedoucht (moet zo werken) maar zweet me nu alweer rotquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n airco unit staan, dus het is wel lekker koel nu hier
Jij doet altíjd het liefst zo min mogelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom gaan mensen opruimen met dit weer?![]()
![]()
Met dit weer doe ik het liefst zo min mogelijk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij doet altíjd het liefst zo min mogelijk.
Met 40 graden heb ik nog geen last... volgens een Portuguese vriend is dat niet eerlijk. Vooral niet toen ik per se de heuvel op wilde lopen. Hij zweette peentjes en wilde de tram nemen. Ik heb tropengenen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom gaan mensen opruimen met dit weer?![]()
![]()
Met dit weer doe ik het liefst zo min mogelijk.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:10 schreef kahlie het volgende:
Ik hou van opruimen -- daarom net de studeerkamer opgeruimd, ookal is het niet mijn huis. Lolz. En ff gesport. Zit nu na te denken of ik ga stofzuigen of ga afwassen...
Heerlijk om je hoofd leeg te maken en tegelijkertijd alles op z'n plekje te leggen
Nu ff lunch regelen.
Ik heb geen zin om op gang te komenquote:
Lolz. Mijn partner vindt het juist ultra-embarrassing. Dat hij dan in het weekend uitslaapt tot 11 uur en dan met z'n slome hoofd het bed uit komt. En ik dan al de afwas heb gedaan, alle was opgevouwen, 1 was in de droger en 1 was in de wasmachine heb en blij ben dat hij wakker is, want dan kan ik ff stofzuigen. En soms heb ik ook al de badkamer en de toilet geboend.quote:
Euh, computeren, tv kijken, zelf nog gaan slapen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Lolz. Mijn partner vindt het juist ultra-embarrassing. Dat hij dan in het weekend uitslaapt tot 11 uur en dan met z'n slome hoofd het bed uit komt. En ik dan al de afwas heb gedaan, alle was opgevouwen, 1 was in de droger en 1 was in de wasmachine heb en blij ben dat hij wakker is, want dan kan ik ff stofzuigen. En soms heb ik ook al de badkamer en de toilet geboend.
Tja... wat moet je anders als iemand slaapt?
Zelf slapen lukt me niet. Ik ben niet zo'n TV-kijkster. Heb al 12 jaar geen tv-abbo meer. Meestal is het echt belachelijk. Alles wat ik wil zien stream ik toch. PC staat in de studeerkamer bij hem, maar ja... daar is het een zooitje en dan gaan mijn vingers toch wel kriebelen om op te ruimen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Euh, computeren, tv kijken, zelf nog gaan slapen?
Ontbijtje maken voor vriendliefquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Euh, computeren, tv kijken, zelf nog gaan slapen?
Niet eens? Ontbijt op bed dan? Of wordt hij gewoon niet wakker voor 'n bepaalde tijd?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als z'n croissaintje dan 4-5 uur staat is het niet meer lekker.
Dat doe ik met veel plezier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam Rucky roept om een dreun te verkopen
Ik kijk ook nog maar zelden tv. Het is dat ik mijn tv ook als beeldscherm van mijn pc gebruik anders zou die niet vaak aanstaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zelf slapen lukt me niet. Ik ben niet zo'n TV-kijkster. Heb al 12 jaar geen tv-abbo meer. Meestal is het echt belachelijk. Alles wat ik wil zien stream ik toch. PC staat in de studeerkamer bij hem, maar ja... daar is het een zooitje en dan gaan mijn vingers toch wel kriebelen om op te ruimen.
Wekse.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Niet eens? Ontbijt op bed dan? Of wordt hij gewoon niet wakker voor 'n bepaalde tijd?
Ik ga weg, op naar m'n werk!
Ligt er bij mij aan hoelaat ik naar bed ben gegaan maar ik ben geen uitslaper iig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef Inlognaam het volgende:
In het weekend sta je ook gewoon om 7.00u op
Airco is ook lekker in de auto.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Met 40 graden heb ik nog geen last... volgens een Portuguese vriend is dat niet eerlijk. Vooral niet toen ik per se de heuvel op wilde lopen. Hij zweette peentjes en wilde de tram nemen. Ik heb tropengenen!
Maar airco is wel lekker in de slaapkamer
Heb helaas geen airco in de auto. Sniff.. Enige wat ik toch best wel mis.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Airco is ook lekker in de auto.Mijn airco was vorig jaar lek dus heb vorige zomer zonder airco gereden. Ondanks dat mijn auto 14 jaar oud is heb ik de airco wel laten maken. En daar ben ik heel blij mee.
Meestal vroeger... Waarom uitslapen? Ik slaap genoeg, ik heb geen slaaptekort... ik snap het idee erachter gewoon niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef Inlognaam het volgende:
In het weekend sta je ook gewoon om 7.00u op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Inlognaam het volgende:
Is die zus zo slaapverwekkend dan?
* Inlognaam gaat zich in de richting Kahlie bewegenIk ben in VlaardingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dan moet je omrijden. (Je komt toch vanaf R'dam?)
Jaaaa... zus is slaapverwekkend. Ze ging zeuren dat onze moeder tegen haar had lopen zeuren en dat vond ze negatief. Maarruh, niet hypocriet ofzo![]()
En dit gesprek heb ik al een keer of 800 gehad in de afgelopen jaren.
Hoe kun je dat nou niet leuk vinden? Mij lijkt het geweldigquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica wordt voor de 2de keer tante...
weet nog niet of ik het leuk vind...
Ik vind het ook nooit leuk om tante te wordenquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet leuk vinden? Mij lijkt het geweldig![]()
Denk dat er ook redelijk wat moet gebeuren voordat je tante wordtquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook nooit leuk om tante te worden
* inmiddels al 3x oom en 1x pappa is *quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Denk dat er ook redelijk wat moet gebeuren voordat je tante wordt
Maar oom is toch cool?
Ik vind kinderen heerlijk.
Gaafquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* inmiddels al 3x oom en 1x pappa is *
Wij mannen zijn gewoon altijd grote kinderen....quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:11 schreef Rucky het volgende:
* Rucky is zelf nog een kind dus ik mag mijn eigen papa zijn.
dubbele gevoelens...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet leuk vinden? Mij lijkt het geweldig![]()
Das wel knudde dan. Mijn zus zal vast ook wel dubbele gevoelens hebben gehad, als ik nu al een kindje had gehad. Zij is 5 miskramen en 2 IVF-trajecten verder, maar nu 16wk zwanger. Zelf heb ik geen dubbele gevoelens, mijn tijd komt nog wel. Eerst lekker gezond worden. Dus ik verheug me op het tante zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dubbele gevoelens...
weinig tot geen contact met broer...
en zelf 8 jaar bezig zijn geweest... en hij prikt maar raak
Oh, da's minder idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dubbele gevoelens...
als je weet dat alles binnen in je apk is... dan is het anders denken... gok ik...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Das wel knudde dan. Mijn zus zal vast ook wel dubbele gevoelens hebben gehad, als ik nu al een kindje had gehad. Zij is 5 miskramen en 2 IVF-trajecten verder, maar nu 16wk zwanger. Zelf heb ik geen dubbele gevoelens, mijn tijd komt nog wel. Eerst lekker gezond worden. Dus ik verheug me op het tante zijn.
apk? Dat ken ik alleen van auto'squote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als je weet dat alles binnen in je apk is... dan is het anders denken... gok ik...
ja, sorry.. ik noem het apkquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef kahlie het volgende:
[..]
apk? Dat ken ik alleen van auto's![]()
Als het gaat om kapot, tja... ik ben nu 7 jaar bezig met herstellen en heb altijd al kinderen gewild.
Er is veel onduidelijk, maar ik heb gewoon vertrouwen erin. Elk jaar word ik wel gezonder en ik heb nog tijd.
Ga je vanavond wat lekkers eten? Ik zit nog na te denken wat ik wil. Gisteren heeft ie lekker patatjes (Bram!) en kipkluifjes voor me gehaald... Ik begin eindelijk weer trek te krijgen, dus ik denk dat ik bijna beter benquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:41 schreef dolfina-chica het volgende:
bij mij is redelijk het vertrouwen weg... maar ja..
ander onderwerp... word er niet vrolijker van
EK is afgelopen... en verder weet ik het niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:42 schreef kwiebuske het volgende:
wordt er nog gevoetbald vanaaf
*niet dat het me wat interesseert*
ik heb zin in shoarma....quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:43 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ga je vanavond wat lekkers eten? Ik zit nog na te denken wat ik wil. Gisteren heeft ie lekker patatjes (Bram!) en kipkluifjes voor me gehaald... Ik begin eindelijk weer trek te krijgen, dus ik denk dat ik bijna beter benVan de griep dan he.. niet van het andere gezeur
jaaaaaaaaaaquote:
weet je dat ik dat nog nooit gegeten heb! Kapsalon lijkt me dus echt niet lekker, dus ik durf nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
ff denken... donderdag... ja... dan is mijn favo open...
dank je wel!!
kapsalon is gewoon shoarma schotel met gebakken aardappelschijfjes in 1 bak..quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
weet je dat ik dat nog nooit gegeten heb! Kapsalon lijkt me dus echt niet lekker, dus ik durf niet
Ik werd net gebeld door het reisbureau. Oei. Het is echt wel prijzig. Zaterdag met mijn tante bespreken of ze wel 7 dagen weg wil. Afgelopen december ben ik met haar in Benidorm geweest en deze keer wil ze graag naar Duitsland.
Ze is hulpbehoevend dus we hebben niet zoveel keuze. Maar tussen zelf boeken via Booking.com en via het reisbureau zit toch wel ¤100 verschil op onze kamer. Zij krijgt een aangepaste kamer, dus die kan ik niet boeken denk ik. Ze regelen wel ook zorg e.d., maar toch... yikes! Eerst maar overleggen daarna netjes oefenen met vragen of het tarief naar beneden kan.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kapsalon is gewoon shoarma schotel met gebakken aardappelschijfjes frietjes in 1 bak met sla en kaas..
niets geks aan... als ik een schotel bestel dan gooide ik het altijd al bij elkaar.
succes.. stom eigenlijk dat er zoveel verschil met prijs inzit
Daarom ben je ook altijd op tijd op je werk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef Rucky het volgende:
Ligt er bij mij aan hoelaat ik naar bed ben gegaan maar ik ben geen uitslaper iig.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:25 schreef dolfina-chica het volgende:
oja... jullie zitten zuiderlijker...
hier is het schijfjes!!
kaas is alleen als je het wilt..
ja en de sla is standaard
met schijfjes vind ik lekkerder!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Hier is het ook met patat, sla en kaas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef vannelle het volgende:
Ben laatst naar een kapsalon geweest en toen ik daar om een broodje vroeg kreeg ik er na veel gezeur 1 met pindakaas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
met schijfjes vind ik lekkerder!!![]()
en hier is het alleen met patat op aanvraag
nog steeds!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nepshoarmazaak.
Vroeger (en misschien nu ook nog wel) kon je in jouw dorp heule lekkere spare-ribs krijgen.
quote:
de spareriblijnquote:
Moet je een dreun?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daarom ben je ook altijd op tijd op je werk.
quote:
spare-ribs werd er net gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:45 schreef kahlie het volgende:
Ik ga ff boodschappies doen.
En nadenken over wat ik wil eten....
Ook lekker.... wordt hier geroepen: "JAAAA, je hebt niet mijn hele huis schoongemaakt. Je hebt gerust, wat goed van je"quote:
Als dat geen liefde is.......quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:46 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ook lekker.... wordt hier geroepen: "JAAAA, je hebt niet mijn hele huis schoongemaakt. Je hebt gerust, wat goed van je"Grappig.
Ik doe helemaal geen kleren aan dan kunnen ze ook niet onder de verf komen te zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja hoor!
Trek je wel kleren aan die onder de verf mogen komen als je die dreun komt brengen?
Ik ben nogal visueel ingesteld en dit bevalt me niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik doe helemaal geen kleren aan dan kunnen ze ook niet onder de verf komen te zitten.
quote:
Echt heftige buien kan ik wel waarderen. Niet zo'n lullige bui met een donderklap en motregen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
Meestal ben je blij als een bepaalde bui overwaait maar van mij mag het nu ook wel los gaan
Dat zijn dan ook geen buien maar laffe pogingenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Echt heftige buien kan ik wel waarderen. Niet zo'n lullige bui met een donderklap en motregen.
Je kunt ook laten bezorgen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:15 schreef dolfina-chica het volgende:
wel pas als ik mijn eten heb gehaald!!
geen geld in huis.. en halen is goedkoper!!quote:
Om nu de deur uit te gaan om te pinnen zodat je eten kan laten bezorgen is ook niet logisch....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
geen geld in huis.. en halen is goedkoper!!
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Om nu de deur uit te gaan om te pinnen zodat je eten kan laten bezorgen is ook niet logisch....
Kee, dan wacht ik wel ff met het te laten regenen. Voor jou. Omdat jij het bent.
Nou........was niks vandaag eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef maffemuts het volgende:
Vannelle schiet het al 'n beetje op met de 'verbouwing'?
is leuk ter afwisseling vannelle!!quote:
Ik dacht al dat ik de enige in NL was!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
weet je dat ik dat nog nooit gegeten heb! Kapsalon lijkt me dus echt niet lekker, dus ik durf niet
lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige in NL was!
dé tijd om tomatenplantjes te planten!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht elk moment een krokodil van links naar rechts in mijn tuin te zien gaan, gevolgd door wat slangen terwijl de ara's overvliegen...
Heb het gevoel in een tropisch regenwoud te wonen nu qua klimaat... gatverdamme wat vies klef... dit is geen zomer.. dit is een broeikas!
Bloemkool hier, ook zo'n zomergroente.....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:30 schreef Ireth het volgende:
En wij hadden broccoli op het menu staan, maar moet eerlijk bekennen dat ik weinig zin heb in koken met dit weerMaar ja, wel weer trek in broccoli.... *sught*
We hebben momenteel worteltjes en meloen in de tuin staan (althans, het zijn nu wat groene zielig uitziende sprietjes, maar het is de bedoeling dat het ooit wortel en meloen gaat worden...)quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
dé tijd om tomatenplantjes te planten!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:28 schreef vannelle het volgende:
Heb het ook nog nooit gegeten en eerlijk gezegd trekt het me ook niet zo.
Heb je zo'n grote tuin dat je ruimte hebt voor een moestuintje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben momenteel worteltjes en meloen in de tuin staan (althans, het zijn nu wat groene zielig uitziende sprietjes, maar het is de bedoeling dat het ooit wortel en meloen gaat worden...)
De krokodillen en de slangen apart houden, die vang ik wel opquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht elk moment een krokodil van links naar rechts in mijn tuin te zien gaan, gevolgd door wat slangen terwijl de ara's overvliegen...
Heb het gevoel in een tropisch regenwoud te wonen nu qua klimaat... gatverdamme wat vies klef... dit is geen zomer.. dit is een broeikas!
Ouderschapsplan moeten wij ook nog doen alleen is dochterlief op vakantie en we willen haar er wel bij betrekken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:34 schreef DJMO het volgende:
zo. ik wou dat het hier ook zo soepel ging als bij jou/jullie vannelle :/bij ons moeten de advocaten een ouderschapsplan gaan opstellen ... *sigh*
Terrarium heb je al!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
De krokodillen en de slangen apart houden, die vang ik wel op
ik voel me alsof ik geen gevoel meer hebquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ouderschapsplan moeten wij ook nog doen alleen is dochterlief op vakantie en we willen haar er wel bij betrekken.
Nu gaat het nog soepel maar ik vermoed dat dat nog wel gaat veranderen aangezien ik mijn vrouw nog iets moet vertellen.......
Gaat het een beetje met je?
Hijs 17 bij 5... maar de wortels staan in een diepe grote bloembak (die groeien voornamelijk onder de grondquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je zo'n grote tuin dat je ruimte hebt voor een moestuintje?
Heel veel sterkte lieverd!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik voel me alsof ik geen gevoel meer heb![]()
wat moet je vertellen dan ?
Oe! Dat gaat ze niet geloven!! Dat kan ik je nu al vertellen!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heel veel sterkte lieverd!
Als je een keer wilt praten heb ik 2 hele grote oren en een hoop begrip voor je.
Ik moet mijn vrouw nog vertellen dat ik al een nieuwe liefde heb.
Én uitleggen dat dat en de scheiding los van elkaar staan, timing is gewoon klote.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe! Dat gaat ze niet geloven!! Dat kan ik je nu al vertellen!!
(ik stuur je net een pb)
Paar rattenslangen passen er prima in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die andere zie ik niet direct een slang in zitten al zijn het erg lenige beesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Is toch leuk? Samen met je neefjes/nichtjes Flipper kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:57 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica wordt voor de 2de keer tante...
weet nog niet of ik het leuk vind...
^^quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
Ik moet mijn vrouw nog vertellen dat ik al een nieuwe liefde heb.
Én uitleggen dat dat en de scheiding los van elkaar staan, timing is gewoon klote.
doe ik wel alleenquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is toch leuk? Samen met je neefjes/nichtjes Flipper kijken
Gelezen en beantwoord.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe! Dat gaat ze niet geloven!! Dat kan ik je nu al vertellen!!
(ik stuur je net een pb)
Mooie reden om het te herstellen. En om meer te scharrelen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dubbele gevoelens...
Kan ik hieruit nu opmaken dat je (bijna ex)vrouw de ander ook kent?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelezen en beantwoord.Lief van je!
![]()
En ergens weet ik eigenlijk wel zeker dat ze wel wat vermoedt. Al die keren dat ik haar aan de foon heb ontgaan haar niet, ook de rekening van mijn mobiel afgelopen maand niet.....
Ook het feit dat ik het vaak over "de ander" heb in belangstellende zin zal vraagtekens oproepen.
Kan me gewoon NIET voorstellen dat ze niks vermoed.
Hop!! Naar buiten jij!quote:
Daar heb je speciale regenjasjes voor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:20 schreef maffemuts het volgende:
D-C even een dikkevoor jou, heb je wel verdiend na zo'n k*tnacht.
Rucky je weet dat verf op bepaalde plekken ehm erg lullig staat huh?
Vannelle schiet het al 'n beetje op met de 'verbouwing'?
En van mij mag dit weer ook wel even gedaan zijn, zosnel kan ik niet bijdrinken
Voor de rest
Mij hoef je het ook niet voor te zetten, geef mij maar een bord shoarma met alleen knoflooksaus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige in NL was!
whahahahahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mooie reden om het te herstellen. En om meer te scharrelen...
Alleen van naam en verhalen van me.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan ik hieruit nu opmaken dat je (bijna ex)vrouw de ander ook kent?
In bed sleuren? Een knipoog van jou zou al voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
oja...
tuurlijk ik sleur ze mee het bed in met als doel... zwanger worden
Pies of keek toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
oja...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
In bed sleuren? Een knipoog van jou zou al voldoende moeten zijn.
Persoonlijk had ik die laatste regel niet neer gezet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Alleen van naam en verhalen van me.
Aparte situatie idd, maar het komt nou eenmaal zo uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:55 schreef kahlie het volgende:
@Vannelle, oei, dat lijkt me nogal lastig.
whahahahahahahahahahaha...quote:
En toen zag je nog net zijn hakken de hoek om verdwijnen??quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahahahahahahaha...
ik vertelde mijn scharrel.... dat ik een kinderkamer wilde...
hij keek me verschrikt aan
Nouja, dat gaat natuurlijk wat ver, maar kreeg niet het idee dat je rubbertjes gebruiktquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahaha
oja...
Persoonlijk maakt me dat niet uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik die laatste regel niet neer gezet.
bijna....quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toen zag je nog net zijn hakken de hoek om verdwijnen??
ja wel, maar alles moest uitgesloten worden.... en je weet maar nooit...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dat gaat natuurlijk wat ver, maar kreeg niet het idee dat je rubbertjes gebruiktwant anders had je je toch niet laten testen op soa en/of zwangerschap. en tijdens het scharrelen komt een keer de ware Jacob voorbij.
Fotoboek en favo-fokkers checken wil, maar fotoboek is er nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
In bed sleuren? Een knipoog van jou zou al voldoende moeten zijn.
Geloof me dan maar op mijn woord: DC is echt een schatje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Fotoboek en favo-fokkers checken wil, maar fotoboek is er niet
quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me dan maar op mijn woord: DC is echt een schatje.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Persoonlijk maakt me dat niet uit.
Is gewoon een feit.
ben geen schatjequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pfffff, alsof je dat zelf niet weet.
Hahahahaaaa, lullo!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nou, ik vind het hardstikke leuk voor jou en Rucky.
Hij is al eens blijven slapen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Nou, ik vind het hardstikke leuk voor jou en Rucky.
whahahahahahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Normaal wel, maar nu zit je onder de medicatie.
Wat begrijp je niet aan het woordje slapen?quote:
succes en eet smakelijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga eten halen
laters
Maar hoe zit dat dan met die roddel dat jij die voorbinddildo van dolfina-chica had geleend?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje slapen?
Alleen lag ik idd in zijn bed.........
Ons geluk was dat hij op de bank sliep!
Daar klopt niks van!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat dan met die roddel dat jij die voorbinddildo van dolfina-chica had geleend?
Eet zequote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga eten halen
laters
Vandaar dat je haar een schatje vindquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar klopt niks van!
Ik heb em niet geleend maar gekregen!
Nee joh!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:19 schreef Pulver het volgende:
is dit nou een Afrikaans blonTje?
[ afbeelding ]
Psies, niet te moeilijk denken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is zwarte piet die op vakantie is en vakantielectuur. Integratie noemen ze dat.
Ik moest wel op de bank gaan liggen want jij bleef maar doorgaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het woordje slapen?
Alleen lag ik idd in zijn bed.........
Ons geluk was dat hij op de bank sliep!
Hee, geen foute info verstrekken eej?quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest wel op de bank gaan liggen want jij bleef maar doorgaan.
Ik geef helemaal geen info.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hee, geen foute info verstrekken eej?
Moet je een dreun?
Nu mag je heel hard patat roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:50 schreef belle1608 het volgende:
*Alleen eet, wat zal ik eens gaan eten*
patat patat roept een stemmetje in mij
als het goed is, krijg ik van traver en van ireth een bult..quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:44 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even gedag zegt en gesloopt is!
@ Dolfina, in OUD in het ruiltopic zijn ook veel mensen die voetbalplaatjes ruilen, misschien kan je daar mee onderhandelen, er heeft iemand 150! zakjes gekregen!!
Aangezien ik niet weet wanneer ik de voetbalplaatjes krijg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |